Ik zag wel toffe acties op de baan.quote:Op zondag 19 november 2023 11:53 schreef Nizno het volgende:
Max ging Sainz wel heel mooi voorbij achter Russel
absoluut, die 1% was echt een goeie show. Ondanks de baan en ondanks de 99% er om heenquote:Op zondag 19 november 2023 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag wel toffe acties op de baan.
Het is nog steeds een belachelijk circus op een afschuwelijke baan en vandaag was enkel goed door perfect getimede SCs, waarvan één de vroege stoppers naar voor heeft geholpen en de ander de strijd voorin weer tot leven bracht, gezien het anders banden sparen tot het eind was geweest. Daarnaast was heel het veld door de war geschud door een olievlek bij de eerste bocht, dus dan is het niet zo raar dat er veel ingehaald wordt, met de baan heeft dat niets te maken. Zelfs Paul Richard zou hebben geleverd met dit allemaal. Max liet aan het einde zien wat er was gebeurd zonder al die chaos: piss of into the distance nummer zoveel.quote:Op zondag 19 november 2023 11:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow je bedoelt een kat die maar blijft mopperen op de track?
Ik kan het wel raden.quote:Op zondag 19 november 2023 11:55 schreef Nizno het volgende:
ah de tik RUS en VER... even luisteren wat Sky daar van zegt
eerlijk? Zonder die tweede SC had Leclerc denk ik gewonnenquote:Op zondag 19 november 2023 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is nog steeds een belachelijk circus op een afschuwelijke baan en vandaag was enkel goed door perfect getimede SCs, waarvan één de vroege stoppers naar voor heeft geholpen en de ander de strijd voorin weer tot leven bracht, gezien het anders banden sparen tot het eind was geweest. Daarnaast was heel het veld door de war geschud door een olievlek bij de eerste bocht, dus dan is het niet zo raar dat er veel ingehaald wordt, met de baan heeft dat niets te maken. Zelfs Paul Richard zou hebben geleverd met dit allemaal. Max liet aan het einde zien wat er was gebeurd zonder al die chaos: piss of into the distance nummer zoveel.
Maar race was wel aardig ja
vooralsnog alleen over de schadequote:
Russell zei zelf na de race dat het volledig zijn fout was, overigens.quote:Op zondag 19 november 2023 11:55 schreef Nizno het volgende:
ah de tik RUS en VER... even luisteren wat Sky daar van zegt
Gat naar Perez was groot. Ik weet het zo net niet.quote:Op zondag 19 november 2023 11:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eerlijk? Zonder die tweede SC had Leclerc denk ik gewonnen
ja daar heb ik George een attaboy voor gegeven in 1 van de vorige topicsquote:Op zondag 19 november 2023 11:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Russell zei zelf na de race dat het volledig zijn fout was, overigens.
Ik kom denk ik nooit meer over de verloren vakantieuren van Paul Ricard 2019 heen, maar als ik me goed herinner was de race het jaar daarna juist best goed. Leuke races kun je overal hebben, maar sommige banen nodigen er meer toe uit dan andere.quote:Op zondag 19 november 2023 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs Paul Richard zou hebben geleverd
Dat was na de crash met george? Max ging toen toch zelf ook naar binnen?quote:Op zondag 19 november 2023 11:58 schreef Nizno het volgende:
Verstappen heeft trouwens echt voordeel van die tweede SC gehad. doordat iedereen bijna naar binnen ging
Ja, dat wel, maar hij kwam er mooi door die stop heen en de juiste bandenwisseltijd geweest zodat hij het uit kon rijdenquote:Op zondag 19 november 2023 12:01 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat was na de crash met george? Max ging toen toch zelf ook naar binnen?
ow jij ligt 27 ronde achter op mij met kijkenquote:Op zondag 19 november 2023 12:00 schreef Nober het volgende:
Max moet die plek terug geven wat mij betreft.
Alonso
Ja, ik zit te kijken. Lekker geslapen vannacht en vanmorgen.
Absoluut en ik vond het een misser dat Ferrari Leclerc niet binnen haalde, hij was eerste gebleven, volgens mij maar had nieuw rubber gehad en mischien meer kans tegen Max gehad.quote:Op zondag 19 november 2023 11:58 schreef Nizno het volgende:
Verstappen heeft trouwens echt voordeel van die tweede SC gehad. doordat iedereen bijna naar binnen ging
Jij hebt al gekekenquote:Op zondag 19 november 2023 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jij ligt 27 ronde achter op mij met kijken
Perez lag op dat moment op plek 1 voor volgens mij Strollquote:Op zondag 19 november 2023 12:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Absoluut en ik vond het een misser dat Ferrari Leclerc niet binnen haalde, hij was eerste gebleven, volgens mij maar had nieuw rubber gehad en mischien meer kans tegen Max gehad.
ja dat vooral. Dat is echt in Max en Perez hun voordeel geweest.quote:Op zondag 19 november 2023 12:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Absoluut en ik vond het een misser dat Ferrari Leclerc niet binnen haalde, hij was eerste gebleven, volgens mij maar had nieuw rubber gehad en mischien meer kans tegen Max gehad.
ja dus? daarom mag ik toch wel genieten van de herhaling ?quote:
Neequote:Op zondag 19 november 2023 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus? daarom mag ik toch wel genieten van de herhaling ?
heb jij even pech. Ik doe het lekker tochquote:
Komt ook op je functioneringsgesprek.quote:Op zondag 19 november 2023 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij even pech. Ik doe het lekker toch
dikke prima. loop je al in een vuilniszak?quote:Op zondag 19 november 2023 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt ook op je functioneringsgesprek.
Tuurlijk nietquote:Op zondag 19 november 2023 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
dikke prima. loop je al in een vuilniszak?
ja sorry het is moeilijk te herkennen of je in plunje zit of een vuilniszakquote:
Natte-kat-in-de-zakquote:Op zondag 19 november 2023 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
dikke prima. loop je al in een vuilniszak?
Je kan hem herkennen aan de vele haren en een staart:quote:Op zondag 19 november 2023 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja sorry het is moeilijk te herkennen of je in plunje zit of een vuilniszak
Perez kijkt er wel heel trots bij.quote:
Dat zal hem leren.quote:Op zondag 19 november 2023 12:14 schreef Nober het volgende:
5 seconden penalty. Dat doet Max niet nog eens.
Wat heeft de olievlek dan betekend?quote:Op zondag 19 november 2023 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Maar even.. zonder die olievlek was dit gewoon een optocht geweest. Wat één klein detail kan doen met een race
Chaos bij de eerste bocht. Max kreeg die 5 seconden straf, Perez, Sainz, Hamilton en Alonso vielen terug, auto's die daar niets te zoeken hebben reden op eens in de top 10.quote:Op zondag 19 november 2023 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft de olievlek dan betekend?
Oh op die manier. Ja mee eens. Al heb je wat sneller chaos opties op een stratencircuit.quote:Op zondag 19 november 2023 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Chaos bij de eerste bocht. Max kreeg die 5 seconden straf, Perez, Sainz, Hamilton en Alonso vielen terug, auto's die daar niets te zoeken hebben reden op eens in de top 10.
Dat alleen al is genoeg om een race heel interessant te maken. Die 5 seconden straf heeft ook nog indirect de tweede sc veroorzaakt, en die tweede kwam precies op het moment dat de race stil begon te vallen.
Ik vind het trouwens wel typisch dat Max 5 seconden krijgt voor die situatie maar dat Alonso die aan het kegelen gaat geen enkele penalty krijgt. De penalty voor Max was terecht, dat is het punt niet maar zonder contact die penalty krijgen terwijl Alonso loopt te kegelen zonder penalty is toch wel vreemd.quote:Op zondag 19 november 2023 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ja mee eens. Al heb je wat sneller chaos opties op een stratencircuit.
Alonso heeft niet gekegeld. Niemand geraaktquote:Op zondag 19 november 2023 12:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel typisch dat Max 5 seconden krijgt voor die situatie maar dat Alonso die aan het kegelen gaat geen enkele penalty krijgt. De penalty voor Max was terecht, dat is het punt niet maar zonder contact die penalty krijgen terwijl Alonso loopt te kegelen zonder penalty is toch wel vreemd.
Dat is natuurlijk koffiedik kijken. Zo heb je soms op interessante races op een saai circuit en saaie races op een leuk circuit. Dat is ook F1.quote:Op zondag 19 november 2023 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Maar even.. zonder die olievlek was dit gewoon een optocht geweest. Wat één klein detail kan doen met een race
en Perez of Sainz op zn BottAss toch?quote:Op zondag 19 november 2023 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alonso heeft niet gekegeld. Niemand geraakt
Bottas reed tegen hem aan.
Maar nu moet ik een heel jaar aanhoren dat dit een fantastische baan isquote:Op zondag 19 november 2023 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk koffiedik kijken. Zo heb je soms op interessante races op een saai circuit en saaie races op een leuk circuit. Dat is ook F1.
Ook in het middenveld was weer genoeg te doen, al kwam dat ook weer mede door de bijzondere posities na de kwalificatie en gridstraf van Sainz. Hoe dan ook, het was leuker dan vooraf gedacht.
t was een mooie race, op een beroerde baan met een beroerde show er om heenquote:Op zondag 19 november 2023 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar nu moet ik een heel jaar aanhoren dat dit een fantastische baan is
Dat is het niet, net als Zandvoort dat niet is.quote:Op zondag 19 november 2023 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar nu moet ik een heel jaar aanhoren dat dit een fantastische baan is
Nadeel voor Zandvoort is gewoon dat je er niet in kan halen. verder een prima baanquote:Op zondag 19 november 2023 12:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is het niet, net als Zandvoort dat niet is.
En dus is het geen prima baan. Voor F1.quote:Op zondag 19 november 2023 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nadeel voor Zandvoort is gewoon dat je er niet in kan halen. verder een prima baan
Waar heb jij het nu in godsnaam weer over?quote:Op zondag 19 november 2023 12:29 schreef fietsie het volgende:
En wanneer komt de FIA nu met een aangepaste uitslag? Dingen die ze in de race niet hebben gezien enzo, of die hun politieke organisatie beinvloed?
alle tracklimits en strafpunten moeten nog doorgevoerd wordenquote:Op zondag 19 november 2023 12:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu in godsnaam weer over?
Das toch het thema van 2023, dat ze achteraf nog met vanalles komen.quote:Op zondag 19 november 2023 12:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar heb jij nu in godsnaam weer over?
planken moeten nog gecheckt worden?quote:Op zondag 19 november 2023 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
alle tracklimits en strafpunten moeten nog doorgevoerd worden
ook dat!!!quote:
zo even kijken als Bieber de vlag weer heeft gezwaaidquote:
Die man is jonger dan ik. Mijn God! Zoveel geld en dan toch (blijkbaar) zo'n zwaar leven...quote:
Daarom kreeg hij dus straf.quote:Op zondag 19 november 2023 12:45 schreef Nober het volgende:
Russell moet Max zien dus hij stuurt gewoon in met alle risico's van dien.
Hij is net voorbij. Voordeel is wel dat het niet een oranje commentaar is. En eerlijk gezegd ook veel kundiger. Maar ja nadeel is dat er een UKbril bij zitquote:Op zondag 19 november 2023 12:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nizno is de race leuk te kijken met SKy commentaar?
Terecht. Hier nog niks gemeld. Hopelijk stop&go.quote:Op zondag 19 november 2023 12:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom kreeg hij dus straf.
Volgende keer gewoon F1TVquote:Op zondag 19 november 2023 12:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij is net voorbij. Voordeel is wel dat het niet een oranje commentaar is. En eerlijk gezegd ook veel kundiger. Maar ja nadeel is dat er een UKbril bij zit
Daar denken ze nog steeds dat Mercedes actief wordt tegengewerkt (als echt UK merk (..)) en dat RedBull een illegale auto heeft ?quote:Op zondag 19 november 2023 12:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij is net voorbij. Voordeel is wel dat het niet een oranje commentaar is. En eerlijk gezegd ook veel kundiger. Maar ja nadeel is dat er een UKbril bij zit
Die witte vond ik wel leuk, die rode was niks.quote:Op zondag 19 november 2023 12:47 schreef Tijger_m het volgende:
Geen witte of rode Red Bull overalls meer aub.
neh, pas als ik niet meer gratis viaplay heb.quote:
Ik heb zelfs viaplay geluisterd, want ik had geen zin fantastische baan commentaarquote:
hebben ze het niet meer over gehad. Dat houden ze voor de roddelrubrieken en niet tijdens de racesquote:Op zondag 19 november 2023 12:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar denken ze nog steeds dat Mercedes actief wordt tegengewerkt (als echt UK merk (..)) en dat RedBull een illegale auto heeft ?
Hier gewoon Olavquote:Op zondag 19 november 2023 12:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs viaplay geluisterd, want ik had geen zin fantastische baan commentaar
Hij heeft een spotter nodigquote:Op zondag 19 november 2023 12:45 schreef Nober het volgende:
Russell moet Max zien dus hij stuurt gewoon in met alle risico's van dien.
ik blijf er bij Checo wit met grijs en Max goud met wit zou mooi geweest zijnquote:Op zondag 19 november 2023 12:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die witte vond ik wel leuk, die rode was niks.
hijzelf ook. Erger nog hij heeft Mol geluisterd. als je dan denkt dat Viaplay oranje is moet je Mol hebbenquote:Op zondag 19 november 2023 12:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs viaplay geluisterd, want ik had geen zin fantastische baan commentaar
Kerst is vroeg dit jaarquote:Op zondag 19 november 2023 12:52 schreef Jane het volgende:
Was eigenlijk ergens wel hilarisch geweest als Hamilton hier 'gezellig' tussen had moeten zitten.
[ afbeelding ]
Niet haten op Olav Molquote:Op zondag 19 november 2023 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hijzelf ook. Erger nog hij heeft Mol geluisterd. als je dan denkt dat Viaplay oranje is moet je Mol hebben
Het oranjegehalte is echt niet minder bij Viaplayquote:Op zondag 19 november 2023 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hijzelf ook. Erger nog hij heeft Mol geluisterd. als je dan denkt dat Viaplay oranje is moet je Mol hebben
Dat snap ik ja.quote:Op zondag 19 november 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het oranjegehalte is echt niet minder bij Viaplay
Maar bij deze race was ik al blij met iemand die niet continu moest benadrukken hoe episch dit allemaal wel niet is.
And the crowd goes mild!quote:Op zondag 19 november 2023 12:58 schreef Nizno het volgende:
die fontijnshow was wel erg slecht hoor. Mooi om te kijken als je er als tourist komt, maar voor de top3 dat ze daar naar moeten kijken terwijl ze graag naar hun team willen om te feesten
Kijk alleen de teams komen daar om te racen, nu ja, Lewis misschien dan niet, voor hem is het een lastige afleiding van zijn andere commerciele en recreatieve activiteiten in Vegas, maar de rest, die Amerikanen, die hebben echt geen behoefte aan die herrie op een baan die geen ovaal is...quote:Op zondag 19 november 2023 12:58 schreef Nizno het volgende:
die fontijnshow was wel erg slecht hoor. Mooi om te kijken als je er als tourist komt, maar voor de top3 dat ze daar naar moeten kijken terwijl ze graag naar hun team willen om te feesten
mild?quote:
ShowPony was idd een goeie geweest om daar in zijn eentje neer te zettenquote:Op zondag 19 november 2023 12:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kijk alleen de teams komen daar om te racen, nu ja, Lewis misschien dan niet, voor hem is het een lastige afleiding van zijn andere commerciele en recreatieve activiteiten in Vegas, maar de rest, die Amerikanen, die hebben echt geen behoefte aan die herrie op een baan die geen ovaal is...
van beiden heb ik weinig gehoord, ja toen aan Lec werd gevraagd om iets tegen de toeschouwers te zeggen hoorde je een paar dames juichen, maar verder hoorde je niet echt was... zou eerder dus het woord... quiet gebruikenquote:
Max says:quote:Op zondag 19 november 2023 13:04 schreef Nizno het volgende:
ben erg benieuwd of we volgend jaar vaker andere volksliederen krijgen? ben nu zo gewend aan het volkslied na de race
Ik denk wel minimaal één keer het Italiaanse volkslied, ook vast nog wel de goede Britten.quote:Op zondag 19 november 2023 13:04 schreef Nizno het volgende:
ben erg benieuwd of we volgend jaar vaker andere volksliederen krijgen? ben nu zo gewend aan het volkslied na de race
God Save The King alleen als het voor Lando is, aub.quote:Op zondag 19 november 2023 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk wel minimaal één keer het Italiaanse volkslied, ook vast nog wel de goede Britten.
ik gun het Max en RBR echt hoor om het wilhemus en dat oostenrijkse pingeltje te horen elke keer, maar ergens zou het ook wel leuk zijn als de andere teams ook een keer hun volkslied horen... en niet meer 1 keer in het seizoen.quote:
Ik zei goede Britten.quote:Op zondag 19 november 2023 13:08 schreef Jane het volgende:
[..]
God Save The King alleen als het voor Lando is, aub.
-edit- Spelen ze het dan 1x of 2x, eigenlijk?
Tijd om in de statistieken te duiken.quote:Op zondag 19 november 2023 13:09 schreef Nizno het volgende:
ow en als volgende week weer geen Engelse coureur of team wint... hebben we een heerlijk seizoen gehad
quote:Op zondag 19 november 2023 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd om in de statistieken te duiken.
dit was begin augustus.. dus in totaal 3 keer geen Wilhelmus... maar voor het eerst dus sinds 1952quote:Er is een opmerkelijk en bijzonder oud Britse recordreeks in de Formule 1. En na twaalf races in 2023 is het nog steeds mogelijk dat er na meer dan zeventig jaar een einde komt aan de reeks. Het gaat om het Britse volkslied dat sinds 1952 nog ieder jaar minimaal één keer te horen is geweest op het F1-podium.
Meer dan zeventig jaar achter elkaar is er ieder jaar in de F1 minimaal één keer het Britse volkslied ten gehore gebracht door de overwinning van een Brits team of Britse coureur. Met het Oostenrijkse Red Bull Racing iedere race vooraan en Max Verstappen die er al tien en Sergio Perez die er al twee heeft gewonnen is het Britse volkslied dit jaar nog niet afgespeeld.
Wilhelmusquote:Op zondag 19 november 2023 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
dit was begin augustus.. dus in totaal 3 keer geen Wilhelmus... maar voor het eerst dus sinds 1952
als het volgend jaar weer zoveel showpony is kijk ik gewoon weer pas 5 minuten na begintijd van de start.. dan is net de lineup na de opwarmronde bezigquote:Op zondag 19 november 2023 13:13 schreef DjVero het volgende:
Wat een vermakelijke race was dit. Hopelijk een hoop mondjes gesnoerd voor volgend jaar.
ja dit jaar geen God save the king of queen ben ik helemaal voorquote:Op zondag 19 november 2023 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wilhelmus
En mooi dat die reeks ten einde lijkt te komen. Had het Norris nog wel gegund, maar ach, die mag volgend jaar.
Ik schakelde om 6:56 in volgens mijn browsergeschiedenis en heb niets van die onzin meegekregen. Had pas in de opwarmronde het geluid ietswat in sync omdat F1TV en GPR praktisch gelijk liepen van het begin al, F1TV had een lage latency voor de verandering.quote:Op zondag 19 november 2023 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het volgend jaar weer zoveel showpony is kijk ik gewoon weer pas 5 minuten na begintijd van de start.. dan is net de lineup na de opwarmronde bezig
Hoe zit het dan met die sprint overwinning van Piastri?quote:Op zondag 19 november 2023 13:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dit jaar geen God save the king of queen ben ik helemaal voor
heb net dus na de notebook alsnog gekeken, maar idd niets aan gemist. Hoef ik volgend jaar niet opnieuw te kijkenquote:Op zondag 19 november 2023 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik schakelde om 6:56 in volgens mijn browsergeschiedenis en heb niets van die onzin meegekregen.
daar krijgt ie geen volkslied voorquote:Op zondag 19 november 2023 13:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met die sprint overwinning van Piastri?
quote:Op zondag 19 november 2023 12:52 schreef Jane het volgende:
Was eigenlijk ergens wel hilarisch geweest als Hamilton hier 'gezellig' tussen had moeten zitten.
[ afbeelding ]
En dus McLaren ook niet. Piastri sowieso geen Brit, natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 19 november 2023 13:20 schreef PzKpfw het volgende:
Ik moet toch eerlijk zeggen dat dit wel een van de beste GP's van het seizoen was.
Misschien kan ie volgend jaar onder z'n Belgische nationaliteit meedoen.quote:
Ik heb wel vaker het gevoel dat F1-watchers het geheugen van een goudvis hebben.quote:
quote:Op zondag 19 november 2023 13:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker het gevoel dat F1-watchers het geheugen van een goudvis hebben.
Nou ja, tenzij het om een bepaalde race uit 2021 gaat, natuurlijk...
Uit protest tegen die populistische belastingplannen, die hem toch nooit zullen raken, maar waar wel z'n naam voor misbruikt wordt.quote:Op zondag 19 november 2023 13:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien kan ie volgend jaar onder z'n Belgische nationaliteit meedoen.
Ben je nu serieus? De top 3 binnen 5 seconden van elkaar. Hoe vaak hebben we dat gehad dit seizoen?quote:
de race was leuk, uitslag idd en inhaalacties... maar echt alles om de 50 rondjes heen was ruk. Dus nee niet de hele GPquote:Op zondag 19 november 2023 13:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? De top 3 binnen 5 seconden van elkaar. Hoe vaak hebben we dat gehad dit seizoen?
Dat not even naast alle andere spectaculaire gebeurtenissen.
De GP is toch de race?quote:Op zondag 19 november 2023 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
de race was leuk, uitslag idd en inhaalacties... maar echt alles om de 50 rondjes heen was ruk. Dus nee niet de hele GP
Met die criteria was bijv. Melbourne dit jaar sowieso al beter.quote:Op zondag 19 november 2023 13:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? De top 3 binnen 5 seconden van elkaar. Hoe vaak hebben we dat gehad dit seizoen?
Dat not even naast alle andere spectaculaire gebeurtenissen.
Ik heb het dan ook over de race en niet de zooi eromheen. Vrouwen altijd met hun randzaken..quote:Op zondag 19 november 2023 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
de race was leuk, uitslag idd en inhaalacties... maar echt alles om de 50 rondjes heen was ruk. Dus nee niet de hele GP
oke ja als je het over de 50 rondjes racen had dan ben ik het met je eens dat dit een mooie race wasquote:
oke mea culpaquote:Op zondag 19 november 2023 13:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over de race en niet de zooi eromheen. Vrouwen altijd met hun randzaken..
Volgende week zit McLaren er weer bijquote:Op zondag 19 november 2023 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wilhelmus
En mooi dat die reeks ten einde lijkt te komen. Had het Norris nog wel gegund, maar ach, die mag volgend jaar.
Dat kunnen Norris en Stroll ookquote:Op zondag 19 november 2023 13:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien kan ie volgend jaar onder z'n Belgische nationaliteit meedoen.
Maar jij en ik weten allebei dat het Wilhelmus weer gaat klinken in Abu Dhabi. Vierde jaar op rij daar.quote:Op zondag 19 november 2023 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgende week zit McLaren er weer bij
Die winnen maar bar weinig GPs.quote:Op zondag 19 november 2023 13:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kunnen Norris en Stroll ook
@PzKpfw is vast het FP1 drama, en daarna FP2 debacle vergeten...quote:Op zondag 19 november 2023 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het feit dat ik eindelijk iets heb opgeruimd? Nou ja, ik neem hem maar.quote:Op zondag 19 november 2023 13:41 schreef StephanL het volgende:
Was gewoon een unaniem belachelijk groot succes
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 19 november 2023 13:45 schreef fietsie het volgende:
Is er ergens een gratis voorziening waar je oude races in zijn geheel kunt terugkijken? Zoals die van gister ?
F1tv Access is 27 euro per jaar, dus vrijwel gratis.quote:Op zondag 19 november 2023 13:45 schreef fietsie het volgende:
Is er ergens een gratis voorziening waar je oude races in zijn geheel kunt terugkijken? Zoals die van gister ?
thepiratebayquote:Op zondag 19 november 2023 13:45 schreef fietsie het volgende:
Dank je wel Ivo.quote:Op zondag 19 november 2023 13:41 schreef StephanL het volgende:
Was gewoon een unaniem belachelijk groot succes
Maar 1x als het 't zelfde volkslied is.quote:Op zondag 19 november 2023 13:08 schreef Jane het volgende:
[..]
God Save The King alleen als het voor Lando is, aub.
-edit- Spelen ze het dan 1x of 2x, eigenlijk?
Hmmm. Nog steeds geld, maar ok.quote:Op zondag 19 november 2023 13:47 schreef Jane het volgende:
[..]
F1tv Access is 27 euro per jaar, dus vrijwel gratis.
Kun je alles terugkijken, maar niet live.
Als je het een beetje in de gaten houdt als het raceseizoen weer gaat beginnen, en je hebt er ca 2x zoveel voor over, dan is F1 TV wat mij betreft een aanrader. Meestal hebben ze voor het seizoen begint een aanbieding.quote:Op zondag 19 november 2023 13:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmm. Nog steeds geld, maar ok.
Die 8:23 op Youtube is net niet je-dat zegmaar.
Of elke dag één dubbeltje opzij leggen, heb je aan het eind van het jaar nog bijna een tientje over ookquote:
dat lijkt me sowieso een goed beginquote:
Maar dan had ik niet naar de Netflix-cup kunnen kijken.quote:
waar je 5 minuten naar gekeken hebt en het toen hebt uitgezet want een farce?quote:Op zondag 19 november 2023 14:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar dan had ik niet naar de Netflix-cup kunnen kijken.
Je mag altijd hier de Netflix cup komen kijken hoorquote:Op zondag 19 november 2023 14:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar dan had ik niet naar de Netflix-cup kunnen kijken.
Shhhhhhht!quote:Op zondag 19 november 2023 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar je 5 minuten naar gekeken hebt en het toen hebt uitgezet want een farce?
12.50quote:Op zondag 19 november 2023 14:05 schreef Jane het volgende:
Btw, voor wie de Squid Game pop op de sphere gemist had... vanaf 11.40 ongeveer.
Ook de haters zeggen dat het een mooie race was.quote:Op zondag 19 november 2023 14:05 schreef Evenstar het volgende:
Net pas gekeken
Een van de mooiste race van seizoen en alle haters maar in bochten wringen
Zelfs slechte banen kunnen mooie races opleveren, geloof het of niet. Het was ondanks de baan, niet dankzij de baan.quote:Op zondag 19 november 2023 14:05 schreef Evenstar het volgende:
Net pas gekeken
quote:Op zondag 19 november 2023 14:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ook de haters zeggen dat het een mooie race was.
Dat mag jij vinden. Een aantal drivers die ik heb gehoord en ikzelf waren dik tevreden over de baanquote:Op zondag 19 november 2023 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs slechte banen kunnen mooie races opleveren, geloof het of niet. Het was ondanks de baan, niet dankzij de baan.
tja.... je kan ook wat meer naast de auto gaan staan om op de foto te zetten waar de dag over gaat....quote:
Ik zie nergens Perez in zijn rode pakkiequote:
Wat een ongelofelijke chick is het toch 😍🤩🥰quote:
mooi he dat Max zijn overal mooi aan houdtquote:
Die in de blauwe overal op de tweede fotoquote:
die heeft zich omgekleed en rent als eerste op links wegquote:Op zondag 19 november 2023 14:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie nergens Perez in zijn rode pakkie
ja, ik dacht onder die foto te posten, maar je was te snel met de restquote:Op zondag 19 november 2023 14:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die in de blauwe overal op de tweede foto
ik zie wel wat jouw fotoleverancier isquote:
Dat krijg je van 7,5 jaar posten in de live topics van F1, ESF en Top2000quote:Op zondag 19 november 2023 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik dacht onder die foto te posten, maar je was te snel met de rest.
Is toch niet erg dat ik even bij onze conculega's even kijkquote:Op zondag 19 november 2023 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie wel wat jouw fotoleverancier is
Perez denkt snel naar de nachtclubs en casino's te gaan om zich uit te levenquote:
zeker nietquote:Op zondag 19 november 2023 14:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is toch niet erg dat ik even bij onze conculega's even kijk
Die kaak lijkt wel een emmer.quote:Op zondag 19 november 2023 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke chick is het toch 😍🤩🥰
Stiekem had dit jaar best veel leuke races. Het beeld vertekent wellicht wat (voor sommigen) vanwege de dominantie van Max, maar er waren echt weinig echt saaie races bij. Valt vooral ook op als je (zoals wij hier thuis) weer eens een race terugkijkt van voor 2022 (of 2021, zoals je wil). Dat men toen nauwelijks dicht achter elkaar kon (blijven) rijden maakte de races in het algemeen veel saaier dan we dit seizoen gezien hebben.quote:Op zondag 19 november 2023 14:05 schreef Evenstar het volgende:
Net pas gekeken
Tering die prijsquote:Op zondag 19 november 2023 14:30 schreef Nizno het volgende:
trouwens die varsity jacket van RedBull die Checo aan had was wel erg mooi.
als het RBR merc was geweest en voor een normalere prijs had ik er over nagedacht
https://cherryla.com/products/redbull-racing-varsity-jacket-navy
Ik neem aan dat er gewoon 1000 euro cash in de binnenzak zit, nadat je hem gekocht hebt. Toch? Toch?quote:
Klopt hoor, maar weinig races waarin het voorin zo spannend was en ook nog eens hele GP lang spannend op alle plekken.quote:Op zondag 19 november 2023 14:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Stiekem had dit jaar best veel leuke races. Het beeld vertekent wellicht wat (voor sommigen) vanwege de dominantie van Max, maar er waren echt weinig echt saaie races bij. Valt vooral ook op als je (zoals wij hier thuis) weer eens een race terugkijkt van voor 2022 (of 2021, zoals je wil). Dat men toen nauwelijks dicht achter elkaar kon (blijven) rijden maakte de races in het algemeen veel saaier dan we dit seizoen gezien hebben.
uhuh ja dat vooral. Vond mijn jacket 5 jaar geleden van 340 euro al duur...quote:
Nou ja als die straf voor Verstappen niet valt heb je een hele saaie wedstrijd hoor. Nu weet ik dat het erbij hoort. Maar om het spektakel nu op het conto van de baan te schrijven gaat me ook wat ver.quote:Op zondag 19 november 2023 14:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Klopt hoor, maar weinig races waarin het voorin zo spannend was en ook nog eens hele GP lang spannend op alle plekken.
Veel GPs beginnen spannend en leuk en kakken daarna in. Hier gebeurde dat niet, mede dankzij de SC natuurlijk, maar toch echt geen rondje verveeld.
Voor alle gezeik en negativiteit vooraf was dit gewoon echt een hele gave race.
Het was niet alleen Max, kom op. Perez/Leclerc, Lewis met aardig wat man, Russell, Alonso, Alpines onderling. Mooie acties, veel ruimte, inhalen en meteen weer ingehaald worden. Baan is gewoon prima in orde.quote:Op zondag 19 november 2023 14:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja als die straf voor Verstappen niet valt heb je een hele saaie wedstrijd hoor. Nu weet ik dat het erbij hoort. Maar om het spektakel nu op het conto van de baan te schrijven gaat me ook wat ver.
Mja, Leclerc was al voorbij Max voordat de straf van invloed was.. dat hebben we niet vaak gezien dit seizoenquote:Op zondag 19 november 2023 14:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja als die straf voor Verstappen niet valt heb je een hele saaie wedstrijd hoor. Nu weet ik dat het erbij hoort. Maar om het spektakel nu op het conto van de baan te schrijven gaat me ook wat ver.
Omdat eerste bocht chaos. Dat dit een leuke race was is ondanks de baan, niet dankzij de baan.quote:Op zondag 19 november 2023 14:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het was niet alleen Max, kom op. Perez/Leclerc, Lewis met aardig wat man, Russell, Alonso, Alpines onderling. Mooie acties, veel ruimte, inhalen en meteen weer ingehaald worden. Baan is gewoon prima in orde.
Dat is wel jouw standaard reactie bij een mooie race op een baan die je niks vindt he?quote:Op zondag 19 november 2023 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat eerste bocht chaos. Dat dit een leuke race was is ondanks de baan, niet dankzij de baan.
Jij denkt dat Perez, Sainz, Hamilton en Alonso die van helemaal achteraan moeten komen, een SC op het perfecte moment voor de vroege stoppers en nog een SC op het letterlijke moment dat de race afgelopen lijkt op elke andere baan niets had opgeleverd?quote:Op zondag 19 november 2023 14:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is wel jouw standaard reactie bij een mooie race op een baan die je niks vindt he?
en terecht.quote:Op zondag 19 november 2023 15:02 schreef AgnesGru het volgende:
Formule 1-fans eisen 30.000 dollar schadevergoeding na putdekseldebacle
https://nos.nl/l/2498432
ow en ja het bedrag per persoon is hoog. Das Amerikaans.quote:Op zondag 19 november 2023 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
en terecht.
was ook wel erg belachelijk dat ze VT2 niet konden kijken
nadat veel al vanaf begin VT1 er waren en dus nog geen 10min auto's hadden gezien
Sorry, maar nee. Wat dit betreft ben ik het eens met @Nattekat, de race was/werd tof door een aantal dingen die gebeurden. Die mazzel moet je soms hebben, maar deze baan lokt dat niet uit ofzo. Bij een normaal startgrid, zonder 'rare' gebeurtenissen in het begin, loop je hier juist grote kans op een slaapverwekkende optocht.quote:[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2695335/1/500#p211348306]zondag de race was tof dankzij de indeling van de baan
Biedt dit mogelijkheden voor de bezoekers van België GP van 2021 om de organisatie aan te klagen?quote:Op zondag 19 november 2023 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow en ja het bedrag per persoon is hoog. Das Amerikaans.
Maar dat de organisatie ze af wil schepen met 200 dollar SHOPtegoed. is helemaal belachelijk
Nee, want dat was overmacht, dit niet.quote:Op zondag 19 november 2023 15:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan dit deuren openen voor de bezoekers van België GP van 2021?
Ik ben geen jurist, maar het lijkt me een groot verschil dat men in LV werd weggestuurd, terwijl het evenement waar men kaarten voor had nog gewoon bezig was.quote:Op zondag 19 november 2023 15:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Biedt dit mogelijkheden voor de bezoekers van België GP van 2021 om de organisatie aan te klagen?
Dit in Las Vegas kun je ook interpreteren als overmachtquote:Op zondag 19 november 2023 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, want dat was overmacht, dit niet.
Denk ik wel.quote:Op zondag 19 november 2023 15:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan dit deuren openen voor de bezoekers van België GP van 2021?
mwa dat vind ik kort door de bocht.quote:Op zondag 19 november 2023 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, want dat was overmacht, dit niet.
Dat lijkt me ook, ja. In Spa hebben de fans alles kunnen zien wat er te zien was. Dat was niet veel, maar wel een heel ander verhaal dan dat je een kaartje voor iets koopt dat ook daadwerkelijk plaatsvindt, maar dat je er ondanks je toegangsbewijs niet bij mag zijn.quote:Op zondag 19 november 2023 15:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben geen jurist, maar het lijkt me een groot verschil dat men in LV werd weggestuurd, terwijl het evenement waar men kaarten voor had nog gewoon bezig was.
Directe verantwoordelijkheid van de organisatie. De organisatie in België kon er helemaal niets aan doen.quote:Op zondag 19 november 2023 15:08 schreef Nizno het volgende:
mwa dat vind ik kort door de bocht.
Dit was ook overmacht. Geen mankracht op het late uur nadat er putdeksels omhoog kwamen lijkt me echt wel overmacht
Een gebrekkige organisatie die geen marge voor uitloop laat is geen overmacht, dat is gewoon slecht geregeld.quote:Op zondag 19 november 2023 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dit was ook overmacht. Geen mankracht op het late uur nadat er putdeksels omhoog kwamen lijkt me echt wel overmacht
Neem op zijn minst een Amerikaan lijkt mequote:Op zondag 19 november 2023 15:11 schreef Nober het volgende:
Bieber met de finishvlag mijn leven is compleet aldus Brundle.
Waarom niet Cheever? Andretti? Of voor mij part Scott Speed. Neem de fans eens mee in de F1 geschiedenis godverdomme.
Max die in de 1e bocht P1 pakt, is normaal gesproken inderdaad een voorbode voor een slaapverwekkende optocht, maar dat is het nooit geworden. Deels door de straf die Max kreeg, maar ook zonder die straf had Leclerc het gat alweer gedicht en ging hij er op de baan al voorbij.. Dus dat vind ik ook weer wat overdrevenquote:Op zondag 19 november 2023 15:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Sorry, maar nee. Wat dit betreft ben ik het eens met @:Nattekat, de race was/werd tof door een aantal dingen die gebeurden. Die mazzel moet je soms hebben, maar deze baan lokt dat niet uit ofzo. Bij een normaal startgrid, zonder 'rare' gebeurtenissen in het begin, loop je hier juist grote kans op een slaapverwekkende optocht.
Geholpen door de SC natuurlijk. Banden op temperatuur krijgen is de grote zwakte van RB, en een SC zorgt voor weer zo'n moment.quote:Op zondag 19 november 2023 15:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Max die in de 1e bocht P1 pakt, is normaal gesproken inderdaad een voorbode voor een slaapverwekkende optocht, maar dat is het nooit geworden. Deels door de straf die Max kreeg, maar ook zonder die straf had Leclerc het gat alweer gedicht en ging hij er op de baan al voorbij.. Dus dat vind ik ook weer wat overdreven
Omdat ze F1 bij publiek dat de F1 nog niet kent bekend willen maken (lees: Bieber-fans).quote:Op zondag 19 november 2023 15:11 schreef Nober het volgende:
Waarom niet Cheever? Andretti? Of voor mij part Scott Speed. Neem de fans eens mee in de F1 geschiedenis godverdomme.
Max liep toch eerst uit na de SC waarna Leclerc het gat langzaam weer dichtreed en uiteindelijk er voorbij ging? Om daarna nog veel langer door te rijden op die banden na de stop van Maxquote:Op zondag 19 november 2023 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geholpen door de SC natuurlijk. Banden op temperatuur krijgen is de grote zwakte van RB, en een SC zorgt voor weer zo'n moment.
Max heeft daar dus z'n banden aan stront gereden.quote:Op zondag 19 november 2023 15:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Max liep toch eerst uit na de SC waarna Leclerc het gat langzaam weer dichtreed en uiteindelijk er voorbij ging? Om daarna nog veel langer door te rijden op die banden na de stop van Max
Wel zonde dat veel kijkers nu de F1-carriere van Scott Speed niet op konden zoeken inderdaadquote:Op zondag 19 november 2023 15:11 schreef Nober het volgende:
En die 200 was alleen voor mensen met een dag kaartquote:Op zondag 19 november 2023 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow en ja het bedrag per persoon is hoog. Das Amerikaans.
Maar dat de organisatie ze af wil schepen met 200 dollar SHOPtegoed. is helemaal belachelijk
Sssssttttt.quote:Op zondag 19 november 2023 13:45 schreef Marcoss het volgende:
Dit was wel een prima race zeg
En Charles
Stroll blijft sowieso zolang zijn vader investeert.quote:Op zondag 19 november 2023 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Trouwens, waren alle stoeltjes nu bezet voor 2024? Ja toch? Sargeant is een blijvertje en Stroll ook.
Er kwam even niet zo snel een recentere en succesvoller Amerikaan in mij op.quote:Op zondag 19 november 2023 15:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel zonde dat veel kijkers nu de F1-carriere van Scott Speed niet op konden zoeken inderdaad
Als het nou de eerste keer was dat er ergens een putdeksel losschiet ja.... maar dit is vaker voorgekomen en men had er dus op bedacht kunnen zijn.quote:Op zondag 19 november 2023 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Denk ik wel.
[..]
mwa dat vind ik kort door de bocht.
Bij het voetbal kan je ook een kaart krijgen voor commentaar op de leidingquote:
Steek onder de gordel dit.quote:
Hij steekt de huidige leiding juist alvast een veer in hun reet, zodat ze niet het gore lef zullen hebben iets te beslissen dat tegen het belang van Mercedes ingaat.quote:Op zondag 19 november 2023 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij het voetbal kan je ook een kaart krijgen voor commentaar op de leiding
Blijft commentaarquote:Op zondag 19 november 2023 15:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij steekt de huidige leiding juist alvast een veer in hun reet, zodat ze niet het gore lef zullen hebben iets te beslissen dat tegen het belang van Mercedes ingaat.
Alleen daarom hoop ik dat Mercedes volgend seizoen weer ruk is.quote:
Oh ja ik had het er net met een vriend over dat ik zo hoop dat ze het de volgende race en in 2024 flink verneuken.quote:Op zondag 19 november 2023 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen daarom hoop ik dat Mercedes volgend seizoen weer ruk is.
Als Newey's nieuwe concept meteen werkt, dan staat iedereen te kijken. En ik hoop echt dat dat ook het geval is. Laat Mercedes maar even voelen voor een paar seizoenen hoe het is om in het nadeel te zijn.quote:Op zondag 19 november 2023 16:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ja ik had het er net met een vriend over dat ik zo hoop dat ze het de volgende race en in 2024 flink verneuken.
Nieuwe concept?quote:Op zondag 19 november 2023 16:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Newey's nieuwe concept meteen werkt, dan staat iedereen te kijken. En ik hoop echt dat dat ook het geval is. Laat Mercedes maar even voelen voor een paar seizoenen hoe het is om in het nadeel te zijn.
Kan Toto dat wel aan?quote:Op zondag 19 november 2023 16:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Newey's nieuwe concept meteen werkt, dan staat iedereen te kijken. En ik hoop echt dat dat ook het geval is. Laat Mercedes maar even voelen voor een paar seizoenen hoe het is om in het nadeel te zijn.
Dat bedoelde ik ook, maar hij zei dat ie iets revolutionairs had bedacht, vandaarquote:Op zondag 19 november 2023 16:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nieuwe concept?Er verandert toch niks aan de regels volgend jaar? Auto wordt gewoon een voortborduursel op deze, lijkt me.
Het is een raar iets jaquote:Op zondag 19 november 2023 16:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kan Toto dat wel aan?
Die ging van jet set leventje en overal in the picture in één ronde naar tweede rangs team manager.
De werkelijke Toto kwam te voorschijn.
O echt? Niet meegekregen.quote:Op zondag 19 november 2023 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, maar hij zei dat ie iets revolutionairs had bedacht, vandaar
Oh haha. Nou ja, we zien wel. Hoe dan ook zullen ze wel weer leuk meedoen, lijkt me.quote:Op zondag 19 november 2023 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, maar hij zei dat ie iets revolutionairs had bedacht, vandaar
Merc gaat met die twee nooit meer een dominante auto bouwen. Beiden zijn met de neus in de boter gevallen door het werk van heel veel anderen.quote:Op zondag 19 november 2023 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Ja, leuk voor de spanning als Ferrari en evt nog een team goed mee kan met RB. Mercedes mag door Toto en Captain Virtue Signal lekker in de middenmoot aanmodderen voorlopig.
quote:Op zondag 19 november 2023 16:07 schreef Jane het volgende:
[..]
O echt? Niet meegekregen.
Bij Merc lijken ze nog altijd zoekende. Hopelijk klopt dat idd voor 2024 ook nog.
Ah, ik weet het weer. Newey heeft gezegd in een interview dat hij enorm zelfverzekerd is wat betreft de wagen van 2024. Volgens mij viel daar ook het woord revolutionair maar dat kan ik mis hebben. Excuses.quote:Op zondag 19 november 2023 16:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh haha. Nou ja, we zien wel. Hoe dan ook zullen ze wel weer leuk meedoen, lijkt me.
Ach, zulke uitspraken doe ik niet in deze sport hoor, het kan zo snel gaan, zie bijv Aston en McLaren, alle 2 van laag naar hoog en weer laag in 1 seizoen...quote:Op zondag 19 november 2023 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Merc gaat met die twee nooit meer een dominante auto bouwen. Beiden zijn met de neus in de boter gevallen door het werk van heel veel anderen.
dat was allemaal nav de putdeksel.quote:Op zondag 19 november 2023 15:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een gebrekkige organisatie die geen marge voor uitloop laat is geen overmacht, dat is gewoon slecht geregeld.
Een oom die nauwelijks investeert in de carrière van Sargeant.quote:Op zondag 19 november 2023 15:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Sssssttttt.
Anders komen over een paar jaar Los Angeles en New York ook op de kalender.
[..]
Stroll blijft sowieso zolang zijn vader investeert.
Sargeant heeft een rijke oom.
Een dominant team heeft meer nodig dan alleen een goede auto. En bij Mercedes is het echt een bende momenteel. Ik zie ze eerder het dal van McLaren door gaan dan weer strijden om het kampioenschap op de korte termijn.quote:Op zondag 19 november 2023 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, zulke uitspraken doe ik niet in deze sport hoor, het kan zo snel gaan, zie bijv Aston en McLaren, alle 2 van laag naar hoog en weer laag in 1 seizoen...
RB is ook niet onfeilbaar, die kunnen ook een wat mindere motor bouwen ofzo..
True. Maar het helpt wel natuurlijk. Maar als Max doorgaat zal de concurrentie het wel weer zwaar krijgen.quote:Op zondag 19 november 2023 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een dominant team heeft meer nodig dan alleen een goede auto. En bij Mercedes is het echt een bende momenteel. Ik zie ze eerder het dal van McLaren door gaan dan weer strijden om het kampioenschap op de korte termijn.
ja dat was die raketbouw waar hij mee bezig was als side project toch?quote:Op zondag 19 november 2023 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat ze teveel in hun eigen sprookje zijn gaan geloven. Dus dat ze destijds wonnen doordat zij zo goed waren en niet door simpelweg een veel snellere motor.quote:Op zondag 19 november 2023 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Merc gaat met die twee nooit meer een dominante auto bouwen. Beiden zijn met de neus in de boter gevallen door het werk van heel veel anderen.
Ik dacht een onderzeeërquote:Op zondag 19 november 2023 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat was die raketbouw waar hij mee bezig was als side project toch?
Ik ga dat nog even terugkijken. Helemaal vergeten.quote:Op zondag 19 november 2023 16:17 schreef Nizno het volgende:
Ow nog heel even he...
Mag ik even noemen dat Donny Osmond een goede versie zong van die star gesprinkelde banner?
Niet zo overdreven uithalen als we wel eens gehoord hebben.
Bij Donny Osmond moet ik toch weer aan Ushi denken.quote:Op zondag 19 november 2023 16:17 schreef Nizno het volgende:
Ow nog heel even he...
Mag ik even noemen dat Donny Osmond een goede versie zong van die star gesprinkelde banner?
Niet zo overdreven uithalen als we wel eens gehoord hebben.
u heeft gelijkquote:Op zondag 19 november 2023 16:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht een onderzeeër
quote:Newey heeft zich bezig gehouden met het ontwerp van onderzeeër (een project in opdracht van de vorig jaar overleden Red Bull mede-eigenaar Dietrich Mateschitz) en met de America's Cup met Alinghi, een zeilwedstrijd. Het was ook een belangrijke eis van Newey toen hij vorig jaar zijn contract verlengde bij Red Bull: te allen tijde wil hij zich ook bezig kunnen houden met andere dingen.
Die blijft goud iddquote:Op zondag 19 november 2023 16:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bij Donny Osmond moet ik toch weer aan Ushi denken.
Daar heb ik nou gelukkig nooit last van, dat ik aan dat soort tenenkrommende "humor" moet denkenquote:Op zondag 19 november 2023 16:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bij Donny Osmond moet ik toch weer aan Ushi denken.
heb hem al drie keer horen zingen vandaagquote:Op zondag 19 november 2023 16:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ga dat nog even terugkijken. Helemaal vergeten.
Waarom zou je de race 3x kijken dan?quote:Op zondag 19 november 2023 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb hem al drie keer horen zingen vandaag![]()
Sky gaat maar door met herhalen van de race blijkbaar
achtergrondgeluid eigenlijk... Tussendoor hebben ze wel leuke F1 dingetjes zitten.quote:Op zondag 19 november 2023 16:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom zou je de race 3x kijken dan?
De reden maakt niet uit, uitloop kan nou eenmaal gebeuren. Het feit dat bij 2 uur vertraging de betalende fans naar huis worden gestuurd is het probleem. Slecht geregeld imho.quote:
daar ben ik het mee eens, dat gaf ik ook al aan dat de claim van de toeschouwers terecht is.quote:Op zondag 19 november 2023 17:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
De reden maakt niet uit, uitloop kan nou eenmaal gebeuren. Het feit dat bij 2 uur vertraging de betalende fans naar huis worden gestuurd is het probleem. Slecht geregeld imho.
Als FP2 gecancelled was, was het een ander verhaal geweest. Daar kun je als organisatie niks aan doen, dan is het overmacht. Of nou ja, ik neem aan dat zelf verantwoordelijk zijn voor het vastmaken van die putdeksels, dus eigenlijk is dat ook niet helemaal waar. Maar ok.quote:Op zondag 19 november 2023 17:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens, dat gaf ik ook al aan dat de claim van de toeschouwers terecht is.
Echter de putdeksel was de oorzaak dus ook een vorm van overmacht.
En de vraag was of deze claim invloed kan hebben op de GP van Spa destijds. Daarop zei NK dat Spa overmacht was en dit niet.
Daarom wordt dit ook een interessant juridische vraagstukquote:Op zondag 19 november 2023 17:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als FP2 gecancelled was, was het een ander verhaal geweest. Daar kun je als organisatie niks aan doen, dan is het overmacht. Of nou ja, ik neem aan dat zelf verantwoordelijk zijn voor het vastmaken van die putdeksels, dus eigenlijk is dat ook niet helemaal waar. Maar ok.
Maar FP2 is gewoon doorgegaan. Er waren auto's op de baan. En de mensen die geld hadden betaald om dat te zien, werden weggestuurd. Dat is geen overmacht, dat is een organisatorisch probleem en dat kun je de organisatie wel degelijk aanrekenen imho.
de imo is vooral een stukje hoe dat juridisch dus zit. Ik denk dat als deze claim slaagt dat er best een aantal toeschouwers zijn van Spa die een poging willen doenquote:Op zondag 19 november 2023 17:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als FP2 gecancelled was, was het een ander verhaal geweest. Daar kun je als organisatie niks aan doen, dan is het overmacht. Of nou ja, ik neem aan dat zelf verantwoordelijk zijn voor het vastmaken van die putdeksels, dus eigenlijk is dat ook niet helemaal waar. Maar ok.
Maar FP2 is gewoon doorgegaan. Er waren auto's op de baan. En de mensen die geld hadden betaald om dat te zien, werden weggestuurd. Dat is geen overmacht, dat is een organisatorisch probleem en dat kun je de organisatie wel degelijk aanrekenen imho.
dat sowiesoquote:Op zondag 19 november 2023 17:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom wordt dit ook een interessant juridische vraagstuk
In de VS wordt dit gewoon een settlement uiteindelijk, is mijn inschatting. Zal wel wat geld gaan kosten.quote:Op zondag 19 november 2023 17:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom wordt dit ook een interessant juridische vraagstuk
en dan helemaal om ze aan te bieden dat ze 200 dollar aan shoptegoed kunnen krijgen alleen voor de fanshopquote:Op zondag 19 november 2023 17:17 schreef schommelstoel het volgende:
\Alhoewel het wel een blamage is geweest,het wegsturen van de toeschouwers.
Het is een aanfluiting, ik vraag mij af wie de gene zijn die werkelijk dachten dat mensen daar tevreden mee zouden zijn.quote:Op zondag 19 november 2023 17:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan helemaal om ze aan te bieden dat ze 200 dollar aan shoptegoed kunnen krijgen alleen voor de fanshop
en niet voor mensen met een meerdaagse toegang, maar alleen voor degenen die een ticket voor de VT 1 en/of 2 hadden
Op de Nederlandse manier met fooitje afwikkelen deze zaakquote:Op zondag 19 november 2023 17:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan helemaal om ze aan te bieden dat ze 200 dollar aan shoptegoed kunnen krijgen alleen voor de fanshop
en niet voor mensen met een meerdaagse toegang, maar alleen voor degenen die een ticket voor de VT 1 en/of 2 hadden
Wat moet er volgens jou bij Mercedes veranderen?quote:Op zondag 19 november 2023 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een dominant team heeft meer nodig dan alleen een goede auto. En bij Mercedes is het echt een bende momenteel. Ik zie ze eerder het dal van McLaren door gaan dan weer strijden om het kampioenschap op de korte termijn.
Ik ben geen jurist, maar ik schat in dat de bezoekers van Spa geen poot hebben om op te staan. Je koopt een kaartje voor een evenement. Dat evenement heeft plaatsgevonden. De mensen met een kaartje mochten daar gewoon bij zijn. Niemand is iets ontzegd waar ze wel recht op hadden gehad.quote:Op zondag 19 november 2023 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
de imo is vooral een stukje hoe dat juridisch dus zit. Ik denk dat als deze claim slaagt dat er best een aantal toeschouwers zijn van Spa die een poging willen doen
Het is gewoon afwachten wat de uitkomst van die rechtszaakquote:Op zondag 19 november 2023 17:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben geen jurist, maar ik schat in dat de bezoekers van Spa geen poot hebben om op te staan. Je koopt een kaartje voor een evenement. Dat evenement heeft plaatsgevonden. De mensen met een kaartje mochten daar gewoon bij zijn. Niemand is iets ontzegd waar ze wel recht op hadden gehad.
Dat is een wereld van verschil met wat er in Las Vegas is gebeurd.
Attaboy!quote:
Alle achievements?quote:
Joh!quote:
vervelendquote:Op zondag 19 november 2023 17:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
20 van de 53Er zit maar 1 ding op en dat is het nog een keer spelen
ik verwacht de nieuwe film Genie aankomende donderdag online...quote:Op zondag 19 november 2023 17:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb teveel games om te spelen en dan trap ik volgende week toch weer in de steam sales
Ik ookquote:Op zondag 19 november 2023 17:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb teveel games om te spelen en dan trap ik volgende week toch weer in de steam sales
Ik wil graag naar die nieuwe Hunger Games film. Dat moet ik nu wel gaan doen voordat ik met mijn voet in het gips zit.quote:Op zondag 19 november 2023 17:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
vervelend
[..]
ik verwacht de nieuwe film Genie aankomende donderdag online...
Heb gisteren de docu de boy who lived gekeken (over de stuntdubbel van Potter die verlamd is geraakt bij een stunt)
Dat is bij mij gelukkig niet gebeurdquote:Op zondag 19 november 2023 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Joh!
Ik kreeg onverwacht mn ouders op de koffie/thee en die hebben gezien hoe een puinzooi mijn salontafel is... morgenmiddag staat bij mij de schoonmaak op de kalender
Hopelijk gaan Ferrari, McLaren en Aston Martin de goede kant op.quote:Op zondag 19 november 2023 17:52 schreef Zipportal het volgende:
Nou volgende week nog een race. Hopelijk wordt het volgend seizoen leuker.
Gewoon Max WK in Zandvoortquote:Op zondag 19 november 2023 17:52 schreef Zipportal het volgende:
ze zijn wat van me gewend... Sinds ik een minivaatwasser heb is mn afwas van het aanrecht af... maar eerder stond mn ma wel eens hier af te wassen als ze onverwacht langs komen. Ja eigen schuld hoor, dan moet je maar aankondigen dat je langs komt.quote:Op zondag 19 november 2023 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is bij mij gelukkig niet gebeurd
Ik heb nogal de neiging om achter te lopen met vaat en groot verpakkingsmateriaal weggooien (als ik dat in de vuilnisbak gooi, moet ik die om de dag verwisselen).
Volgend seizoen alle races het Wilhelmus is idd leuker!quote:Op zondag 19 november 2023 17:52 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op zondag 19 november 2023 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Volgend seizoen alle races het Wilhelmus is idd leuker!
Ik moet nog vaatwasaansluiting regelen. Eerst dat woningbouw de 2-fase in de keuken aanlegt.quote:Op zondag 19 november 2023 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn wat van me gewend... Sinds ik een minivaatwasser heb is mn afwas van het aanrecht af... maar eerder stond mn ma wel eens hier af te wassen als ze onverwacht langs komen. Ja eigen schuld hoor, dan moet je maar aankondigen dat je langs komt.
MN salontafel valt op zich wel mee, vind ik.... alleen voor een ander ziet het er rommelig uit.
Genoeg ruimte voor 2 theekoppen en 1 koffiekop dus niets te klagen en de stoelen waren leeg.. Vloer heb ik van de week nog gestofzuigd dus was ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |