quote:Op zondag 19 november 2023 09:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tom is een debiel. Die moet het lekker bij de Clio Cup houden, daar denken ze inderdaad zo.
Die foto van LEC zegt: "Ik voer wat in m'n schild"quote:
MER binnen halen volgende weekquote:Op zondag 19 november 2023 09:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Die foto van LEC zegt: "Ik voer wat in m'n schild"
Maar wat dan, Charles? Wat dan? Het seizoen zit er zowat op.
Dit ga je horen op je functioneringsgesprek.quote:Op zondag 19 november 2023 09:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wilde zeggen dat mensen het verschil niet eens zullen merken
🤔 eigenaardig.quote:Op zondag 19 november 2023 09:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Forcing another driver of the track. Tom vindt dat als ze beiden eraf gaan dat niet het geval is.
je lokte het zelf uit dat ik het toch ging typenquote:Op zondag 19 november 2023 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit ga je horen op je functioneringsgesprek.
Brake fail. Maar ook een ontwerpfout van het circuit.quote:
Dat is ook zo.quote:Op zondag 19 november 2023 09:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
je lokte het zelf uit dat ik het toch ging typen
Ik kijk er niet voor, maar als iedereen er verder weer zelfstandig uit kan kruipen kan ik ook wel genieten van wat flinke crashes soms jaquote:Op zondag 19 november 2023 09:49 schreef Jane het volgende:
Die crash van Norris was doodeng. Ik ben zelf helemaal geen fan van die high speed crashes, maar sommigen kijken natuurlijk juist voor dat soort 'actie'. Ik ben dan ook bang dat de Amerikanen het juist prachtig vonden.
Verstandige tekst.quote:
"AlLeEn LeWiS gEeFt OoIt FoUtEn ToE" - Toto 'De Clown' Wolff.quote:
nee, Rus gaf ook heel goed zijn fout toe vandaag. Dus die uitspraak ging sowieso al niet opquote:Op zondag 19 november 2023 09:56 schreef Jane het volgende:
[..]
"AlLeEn LeWiS gEeFt OoIt FoUtEn ToE" - Toto 'De Clown' Wolff.
Maareh, netjes van Max.
Waarom moet WRC naar het F1 forum?quote:
Was een spectaculaire klapper. Veel vonkjes. Doen ze goed in Vegas.quote:Op zondag 19 november 2023 10:07 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
met foto
maakt het zeer goed nieuws!
bizarre klapper vooralquote:Op zondag 19 november 2023 10:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Was een spectaculaire klapper. Veel vonkjes. Doen ze goed in Vegas.
Gesponsord door de GP van Mexico, zo te zienquote:
Beest👌🏻quote:
Macau viel tegenquote:Op zondag 19 november 2023 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gesponsord door de GP van Mexico, zo te zien
Hou de spoilers maar lekker in het betreffende topicquote:
Manmanman, niet eens live kijkenquote:Op zondag 19 november 2023 10:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hou de spoilers maar lekker in het betreffende topic
Ik heb daar de hele dag de tijd voor joh.quote:Op zondag 19 november 2023 10:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij ging toch je huis opruimen?
Gaf die andere Rus zijn fouten maar eens toe.quote:Op zondag 19 november 2023 10:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, Rus gaf ook heel goed zijn fout toe vandaag. Dus die uitspraak ging sowieso al niet op
Hij moet zich doodschamen dat hij nu pas zeker is van die plek. Als hij een beest was dan was hij nu nog in gevecht met Verstappen voor P1.quote:
Vandaag toch ook weer een P2 weggegeven, Verstappen gaat hij natuurlijk nooit pakken maar het verschil is wel veel te groot in punten.quote:Op zondag 19 november 2023 10:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij moet zich doodschamen dat hij nu pas zeker is van die plek. Als hij een beest was dan was hij nu nog in gevecht met Verstappen voor P1.
Zelden vertoond dat iemand met zo'n waardeloos seizoen vol fouten nog tweede wordt.
Ik zie deze coureur gewoon in de context van zijn talent. Max heeft zoveel overcapaciteit dat ik hem niet snel zou vergelijken met Checo.quote:Op zondag 19 november 2023 10:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij moet zich doodschamen dat hij nu pas zeker is van die plek. Als hij een beest was dan was hij nu nog in gevecht met Verstappen voor P1.
Zelden vertoond dat iemand met zo'n waardeloos seizoen vol fouten nog tweede wordt.
Hij had mazzel dat HAM er ook weinig van bakte dit weekend. Al had die op z'n beurt ook weer mazzel dat RUS z'n eigen race weer vergooide. Hoeveelste keer is dat dit seizoen al niet gebeurd dat Lewis alsnog voor George eindigt vanwege een mazzeltje? Voor m'n gevoel bijna elke race, maar wellicht overdrijf ik in mijn hoofd.quote:Op zondag 19 november 2023 10:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ham eindigde niet voor Russellquote:Op zondag 19 november 2023 10:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij had mazzel dat HAM er ook weinig van bakte dit weekend. Al had die op z'n beurt ook weer mazzel dat RUS z'n eigen race weer vergooide. Hoeveelste keer is dat dit seizoen al niet gebeurd dat Lewis alsnog voor George eindigt vanwege een mazzeltje? Voor m'n gevoel bijna elke race, maar wellicht overdrijf ik in mijn hoofd.
Hamilton heeft wel heel veel punten laten liggen de laatste 5 races, vanaf Qatar. Al reed hij in Austin juist heel sterk maar daar had ie die diskwalificatie. Mexico was ook goed maar Brazilie en Las Vegas dan weer niet.quote:Op zondag 19 november 2023 10:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij had mazzel dat HAM er ook weinig van bakte dit weekend. Al had die op z'n beurt ook weer mazzel dat RUS z'n eigen race weer vergooide. Hoeveelste keer is dat dit seizoen al niet gebeurd dat Lewis alsnog voor George eindigt vanwege een mazzeltje? Voor m'n gevoel bijna elke race, maar wellicht overdrijf ik in mijn hoofd.
in de eindstand welquote:
Na de penalty niet? Excuus, dan heb ik niet goed opgelet.quote:
Ah toch, zie je wel.quote:
Na de penalty is Hamilton voor Russell geklasseerd.quote:Op zondag 19 november 2023 10:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Na de penalty niet? Excuus, dan heb ik niet goed opgelet.
ja ja mierencopuleerderquote:Op zondag 19 november 2023 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na de penalty is Hamilton voor Russell geklasseerd.
Ja eh, dat bedoelde ik dus.quote:Op zondag 19 november 2023 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na de penalty is Hamilton voor Russell geklasseerd.
Ik vind dat Perez teveel fouten maakt, het is niet alleen op snelheid dat hij het aflegt.quote:Op zondag 19 november 2023 10:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie deze coureur gewoon in de context van zijn talent. Max heeft zoveel overcapaciteit dat ik hem niet snel zou vergelijken met Checo.
Sinds de Brexit lopen de Britten achterquote:Op zondag 19 november 2023 10:37 schreef Nizno het volgende:
Sky gaat nog aftellen tot de start van de race... nog 20 minuten te gaan
Eens. Hij heeft wel een hele moeilijke periode gehad, maar de laatste tijd vind ik hem goed herpakken. En met als afsluiting het veiligstellen van het vice-kampioenschap. Dan vind ik dan genoeg reden om hem te complimenteren.quote:Op zondag 19 november 2023 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat Perez teveel fouten maakt, het is niet alleen op snelheid dat hij het aflegt.
dit veiligstellen had meer te maken met de tegenvallers voor Ham dan de kwaliteit van Perquote:Op zondag 19 november 2023 10:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Hij heeft wel een hele moeilijke periode gehad, maar de laatste tijd vind ik hem goed herpakken. En met als afsluiting het veiligstellen van het vice-kampioenschap. Dan vind ik dan genoeg reden om hem te compliment meren.
je kan op sky sports F1 over een paar minuten beginnen met kijken vanaf de eerste secondequote:Op zondag 19 november 2023 10:58 schreef Coco het volgende:
Goedemorgen, hoe was de race @:dombohetolifantje1 ?
Dank. Mijn lazy sunday is heilig.quote:Op zondag 19 november 2023 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan op sky sports F1 over een paar minuten beginnen met kijken vanaf de eerste seconde
heb alleen de kwali en race gezien. lukte prima qua tijdenquote:Op zondag 19 november 2023 10:59 schreef Jane het volgende:
Maar goed, als volgend jaar het kampioenschap ook al beslist is, sla ik deze maar over, denk ik. Deze tijden doen me geen goed.
Ik ben raar. Ik houd ervan om FPs te kijken. Maar de gevolgen voel ik nu wel. Ik ben ook geen 18 meer.quote:Op zondag 19 november 2023 11:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb alleen de kwali en race gezien. lukte prima qua tijden
voor de FP1 ben ik blij dat ik geen wekker heb gezetquote:Op zondag 19 november 2023 11:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben raar. Ik houd ervan om FPs te kijken. Maar de gevolgen voel ik nu wel. Ik ben ook geen 18 meer.
Zeer vermakelijk.quote:Op zondag 19 november 2023 10:58 schreef Coco het volgende:
Goedemorgen, hoe was de race @:dombohetolifantje1 ?
Dat herpakken zie ik nog niet echt, dat hij in het begin van het jaar dacht enige kans te maken vind ik al vergezocht maar als je dan tot het besef komt dat het onbegonnen werk is moet je zorgen dat je de auto thuis brengt op een zo hoog mogelijke positie, daar heeft hij gewoon echt gefaald.quote:Op zondag 19 november 2023 10:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Hij heeft wel een hele moeilijke periode gehad, maar de laatste tijd vind ik hem goed herpakken. En met als afsluiting het veiligstellen van het vice-kampioenschap. Dan vind ik dan genoeg reden om hem te complimenteren.
Heeft Verstappen na Miami gewoon 0,0 partij geboden. Drie races per jaar is echt te weinig.quote:Op zondag 19 november 2023 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat herpakken zie ik nog niet echt, dat hij in het begin van het jaar dacht enige kans te maken vind ik al vergezocht maar als je dan tot het besef komt dat het onbegonnen werk is moet je zorgen dat je de auto thuis brengt op een zo hoog mogelijke positie, daar heeft hij gewoon echt gefaald.
het geen partij bieden aan Max nog buiten beschouwing gelaten... Hij heeft gewoon ontzettend gemazzeld dat de andere teams niet constant zijn.quote:Op zondag 19 november 2023 11:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft Verstappen na Miami gewoon 0,0 partij geboden. Drie races per jaar is echt te weinig.
Wel af en toe mooie beesten in beeld.quote:Op zondag 19 november 2023 09:12 schreef Tijn het volgende:
Voor iedereen die overprikkeld is geraakt is dit een fijne palate cleanser:
Ik heb deze echt graag op staan. Geen grap.quote:Op zondag 19 november 2023 11:39 schreef Managarm het volgende:
[..]
Wel af en toe mooie beesten in beeld.
Is dit dan niet iets om Hamilton te pleasen? Leuke plek voor wat asfalt en een grandprix.quote:Op zondag 19 november 2023 09:12 schreef Tijn het volgende:
Voor iedereen die overprikkeld is geraakt is dit een fijne palate cleanser:
Met wat hekken erbij is het net Las Vegas.quote:Op zondag 19 november 2023 11:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is dit dan niet iets om Hamilton te pleasen? Leuke plek voor wat asfalt en een grandprix.
"KREET KRAUT!"quote:Op zondag 19 november 2023 11:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is dit dan niet iets om Hamilton te pleasen? Leuke plek voor wat asfalt en een grandprix.
Max zei het ook vandaag, he?quote:
Hoorde het ja, moest gniffelen.quote:Op zondag 19 november 2023 11:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Max zei het ook vandaag, he?Vraag me bijna af of het een weddenschapje geweest is of zo.
Denk eerder dat het de Amerikaanse standaard is om te zeggen.quote:Op zondag 19 november 2023 11:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Max zei het ook vandaag, he?Vraag me bijna af of het een weddenschapje geweest is of zo.
Toch knap van het meest onsympathieke team op de gridquote:Op zondag 19 november 2023 11:44 schreef Nizno het volgende:
Zo heerlijk om de race in de herhaling nog een keer te zien met SKY commentaar.
Je kunt echt merken dat ze fan van Mercedes zijn.
knap dat ze hun fans vast kunnen houden bedoel je?quote:Op zondag 19 november 2023 11:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toch knap van het meest onsympathieke team op de grid
Hamilton zei t altijd als eerst, nu vroeg David erom. Ja dan kunnen ze hem krijgen natuurlijkquote:Op zondag 19 november 2023 11:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoorde het ja, moest gniffelen.
ja, ondanks alle gekke capriolen die ze makenquote:Op zondag 19 november 2023 11:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
knap dat ze hun fans vast kunnen houden bedoel je?
Net zoals dat je figuren hebt die zo erg hebben zitten te haten op Vegas dat ze nu niet durven toe te geven dat de race gewoon goed was, heb je ook figuren die zo diep in hun Mercedesfuik zitten dat ze er gewoon niet uit zullen komen.quote:Op zondag 19 november 2023 11:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Naja als je twitter aka X leest zijn de fans nou niet bepaald in bezit van een inhoudelijke bovenkamerquote:Op zondag 19 november 2023 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, ondanks alle gekke capriolen die ze maken
rpm en al die uk bewoners moeten verplicht naar Sky kijkenquote:Op zondag 19 november 2023 11:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow je bedoelt een kat die maar blijft mopperen op de track?quote:Op zondag 19 november 2023 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals dat je figuren hebt die zo erg hebben zitten te haten op Vegas dat ze nu niet durven toe te geven dat de race gewoon goed was, heb je ook figuren die zo diep in hun Mercedesfuik zitten dat ze er gewoon niet uit zullen komen.
ja maar dus dat Sky fan blijft van Mercedes is knapquote:Op zondag 19 november 2023 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
rpm en al die uk bewoners moeten verplicht naar Sky kijken
Ook met andere banden zou hij m.i. nog een stop moeten maken, omdat de mediums sneller op waren.quote:Op zondag 19 november 2023 11:46 schreef Nizno het volgende:
snap nog steeds niet dat ze Piastri bij die pit geen ander soort banden hebben gegeven, hierdoor zijn ze echt uitgekomen dat ze nog moesten pitten terwijl hij zonder die extra pitstop mijn inziens hoger waren gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |