Zeker! En Tom draait het weer om.quote:Op zondag 19 november 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
Goede uitleg van Hopin over de start
Zo jammer dat ze hem niet meer aan het woord laten
Ik had eigenlijk de hele middag met avondeten weg moeten zijn vandaag, maar de plannen zijn op het laatste moment afgeblazen, dus ik had werkelijk geen idee wat er allemaal is vandaagquote:Op zondag 19 november 2023 09:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alpineskiėn begint zo, en de viermansbobs in Beijing, en langlaufen in Noorwegen én Zweden, wat een feest! En schaatsen! En Macau! Het kan allemaal niet op vandaag en dat is alleen nog maar de ochtend
Hij koos geen partijquote:
Die moeten ze er echt uitschoppen die manquote:Op zondag 19 november 2023 09:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zeker! En Tom draait het weer om.
Als Max op de baan was gebleven was er niets aan de hand, maar volgens Tom zou hij dan fout zitten
Dat ga ik vandaag ook maar eens doenquote:Op zondag 19 november 2023 09:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb mijn bed al afgehaald, zal zo eens even de machine aan zetten
Coronel, daar komt ook echt alleen maar onzin uit.quote:Op zondag 19 november 2023 09:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als Max op de baan was gebleven was er niets aan de hand, maar volgens Tom zou hij dan fout zitten
tim en tom beide dan graagquote:Op zondag 19 november 2023 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die moeten ze er echt uitschoppen die man
Vreselijk
Goed idee. Ik denk dat @Tijn dat hier ook maar eens gaat doen.quote:Op zondag 19 november 2023 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat ga ik vandaag ook maar eens doen
Tim is qua persoon nog wel okquote:
Precies wat ik ga doen. Eindelijk geen regen meer, 37 km reguliere rondequote:
Tim is meer van de Dakar.quote:Op zondag 19 november 2023 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tim is qua persoon nog wel ok
Maar niet als analist
Die schijnt computerspelletjes te spelen. Dus ik weet wel wie het gaat doenquote:Op zondag 19 november 2023 09:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Goed idee. Ik denk dat @:Tijn dat hier ook maar eens gaat doen.
Niemandquote:Op zondag 19 november 2023 09:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die schijnt computerspelletjes te spelen. Dus ik weet wel wie het gaat doen
Ik heb er niet op geletquote:Op zondag 19 november 2023 09:31 schreef Nizno het volgende:
huh viaplay zegt dat Per driver of the day was?!
F1.com zegt Lec
Dat zullen we nog wel eens zien.quote:Op zondag 19 november 2023 09:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die schijnt computerspelletjes te spelen. Dus ik weet wel wie het gaat doen
Waarom zou die dan fout hebben gezetenquote:Op zondag 19 november 2023 09:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik dacht ook LEC.quote:Op zondag 19 november 2023 09:31 schreef Nizno het volgende:
huh viaplay zegt dat Per driver of the day was?!
F1.com zegt Lec
Chevy does Vegas op de Sybian.quote:Op zondag 19 november 2023 09:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik spring zo lekker op de sim om online de grand prix van Las Vegas te rijden
Mercedes record is verbrokenquote:
Dat is ook zo.quote:
ja staat ook op f1.com/votequote:
Forcing another driver of the track. Tom vindt dat als ze beiden eraf gaan dat niet het geval is.quote:Op zondag 19 november 2023 09:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou die dan fout hebben gezeten
Het is al gecorrigeerdquote:Op zondag 19 november 2023 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja staat ook op f1.com/vote
even terug geluisterd bij viaplay en ze zeggen het echt... Perez is wel DotD
ah daarvoor moet ik weer bij komen op de streamquote:Op zondag 19 november 2023 09:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Is ook gecorrigeerd inmiddels
Misschien gewoon hun persoonlijke mening.quote:Op zondag 19 november 2023 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja staat ook op f1.com/vote
even terug geluisterd bij viaplay en ze zeggen het echt... Perez is wel DotD
hun wens waarschijnlijkquote:Op zondag 19 november 2023 09:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien gewoon hun persoonlijke mening.
Tom is een debiel. Die moet het lekker bij de Clio Cup houden, daar denken ze inderdaad zo.quote:Op zondag 19 november 2023 09:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Forcing another driver of the track. Tom vindt dat als ze beiden eraf gaan dat niet het geval is.
Oja, moet ik ook nog doen. Anders moet ik morgen in een vuilniszak naar werk.quote:Op zondag 19 november 2023 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat ga ik vandaag ook maar eens doen
staat je vast ook primaquote:Op zondag 19 november 2023 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, moet ik ook nog doen. Anders moet ik morgen in een vuilniszak naar werk.
ik wilde daar eerst een flauwe opmerking neerzetten.... even ter reminder dat ik helemaal niet zo flauw benquote:
Alles beter dan die smakeloze Balenciaga troep die je overal zietquote:
En bij racen in toerwagens, want dat kan hij prima.quote:Op zondag 19 november 2023 09:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tom is een debiel. Die moet het lekker bij de Clio Cup houden, daar denken ze inderdaad zo.
viaplay had het al gecorrigeerdquote:
En deze was al flauwquote:Op zondag 19 november 2023 09:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wilde daar eerst een flauwe opmerking neerzetten.... even ter reminder dat ik helemaal niet zo flauw ben
over een dag of 5 denk ik als ze in abu zijnquote:Op zondag 19 november 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
Gaan we nog een update horen over Norris ??
quote:Op zondag 19 november 2023 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles beter dan die smakeloze Balenciaga troep die je overal ziet.
ik wilde zeggen dat mensen het verschil niet eens zullen merkenquote:
Full wets hequote:Op zondag 19 november 2023 09:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Chevy does Vegas op de Sybian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |