Gaat dat lukken met de krappe tijd die ze hebben voordat de straten weer open moeten enzo?quote:Op zondag 19 november 2023 09:20 schreef 3rr0r het volgende:
Volgend jaar gaan ze geheid een sprint race weekend doen hier
ja daarom kreeg hij ook een attaboy op het interview bij Viaplay.quote:Op zondag 19 november 2023 09:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Was, met de huidige debiele regels, toch ook een overduidelijke situatie? Voorband van Verstappen is voorbij de achterband van Russel dus hij moet ruimte laten.
pak de fiets en ga er op uitquote:Op zondag 19 november 2023 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Maar nu is het 9:30 en ik heb m'n ontbijt en tweede koffie al binnen. Wat moet ik nou met m'n dag
Bier drinken in de voortuin en kut naar de buurvrouw roepen?quote:Op zondag 19 november 2023 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Maar nu is het 9:30 en ik heb m'n ontbijt en tweede koffie al binnen. Wat moet ik nou met m'n dag
Ik heb hem tijdens de formation lap aangezet en na de finish uitgezet. Heb me alleen geėrgerd aan die grote bol en de waardeloze regie.quote:Op zondag 19 november 2023 09:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Prima race, al zou het zonder straf voor MV niet bijzonder spectaculair zijn geweest.
Maar die showelementen, come on man.
Hij zorgt niet voor de gepeperde uitspraken, maar voor een realistische blik, dat wil men niet teveel.quote:Op zondag 19 november 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
Goede uitleg van Hopin over de start
Zo jammer dat ze hem niet meer aan het woord laten
Prima gast idd, en een van de weinige die niet zo'n nasale jankstem heeftquote:Op zondag 19 november 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
Ik spring zo lekker op de sim om online de grand prix van Las Vegas te rijdenquote:Op zondag 19 november 2023 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Bel wat vrienden.quote:Op zondag 19 november 2023 09:24 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 19 november 2023 09:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bel wat vrienden.
Hahahahahahaha
Schaatsen begint om 10u!quote:Op zondag 19 november 2023 09:24 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 19 november 2023 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Alpineskiėn begint zo, en de viermansbobs in Beijing, en langlaufen in Noorwegen én Zweden, wat een feest! En schaatsen! En Macau! Het kan allemaal niet op vandaag en dat is alleen nog maar de ochtendquote:Op zondag 19 november 2023 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Ja, dat denk ik ook heel vaak.quote:Op zondag 19 november 2023 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik mijn huis maar eens op ga ruimen.
Idd een prima manier om weer in slaap te vallen, toptipquote:
ik heb mijn bed al afgehaald, zal zo eens even de machine aan zettenquote:Op zondag 19 november 2023 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik mijn huis maar eens op ga ruimen.
Voor wie koos hij partij?quote:Op zondag 19 november 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
Ik ga in elk geval Baldur's Gate 3 spelenquote:Op zondag 19 november 2023 09:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoorde hem altijd graag bij Ziggo.quote:Op zondag 19 november 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |