Be that as it may, het was geen slechte race. Ik heb me prima vermaakt en dat had ik vooraf niet verwacht.quote:Op zondag 19 november 2023 09:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel opdracht gekregen met lovende woorden te strooien
Nog eentje en ze hebben het hoogste percentage ooitquote:Op zondag 19 november 2023 09:11 schreef SiGNe het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)pionship#Grands_Prix
Begint een beetje genant te worden
Red Bull gewoon 20 races in een seizoen gewonnen tot nu toe.
Max altijd in voor wat humor, mooi om te zien.quote:
Je kon hier wel inhalen itt Zandvoort.quote:
zo kunnen ze volhouden dat er 3k publiek wasquote:
Niet anders dan McLaren in 1988, toen ze 15 van de 16 races wonnen.quote:Op zondag 19 november 2023 09:11 schreef SiGNe het volgende:
Het is onzin dat je op Zandvoort niet kan inhalen.quote:Op zondag 19 november 2023 09:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je kon hier wel inhalen itt Zandvoort.
3k is wel erg weinigquote:Op zondag 19 november 2023 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo kunnen ze volhouden dat er 3k publiek was
Op Zandvoort is er echt geen kans op inhalenquote:Op zondag 19 november 2023 09:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is onzin dat je op Zandvoort niet kan inhalen.
Als het een goede race is en je komt voor het racen is er dus ook geen probleemquote:Op zondag 19 november 2023 09:14 schreef Nizno het volgende:
Jos zegt het goed, standpunt van 99% verandert niet.
zelfs al is het een heerlijke race geweest
Het nog steeds niet snappenquote:Op zondag 19 november 2023 09:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is onzin dat je op Zandvoort niet kan inhalen.
Zal straks wel op het matje worden geroepen door Toto.quote:Op zondag 19 november 2023 09:16 schreef Nizno het volgende:
Rus geeft toe dat het totaly zijn fout was.
Netjes. Goeie kerel
Zijn ze toch totaal wins in 1 seizoen Mercedes toch voorbij?quote:Op zondag 19 november 2023 09:11 schreef SiGNe het volgende:
Prima race, al zou het zonder straf voor MV niet bijzonder spectaculair zijn geweest.quote:Op zondag 19 november 2023 09:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Be that as it may, het was geen slechte race. Ik heb me prima vermaakt en dat had ik vooraf niet verwacht.
Vooral de attendance bij fp2 was op peil heb ik vernomen.quote:Op zondag 19 november 2023 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb ook geen staatje gezien met 'weekend attendance' waar ze normaal zo trots op zijn bij Liberty?
Of heb ik 'm gemist...
315.000. Ik zag hemquote:Op zondag 19 november 2023 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb ook geen staatje gezien met 'weekend attendance' waar ze normaal zo trots op zijn bij Liberty?
Of heb ik 'm gemist...
Zou hij dat voor de Britse TV ook doen?quote:Op zondag 19 november 2023 09:16 schreef Nizno het volgende:
Rus geeft toe dat het totaly zijn fout was.
Netjes. Goeie kerel
wat ik vooral matig vond was alles voor de race en na de vlagquote:Op zondag 19 november 2023 09:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Prima race, al zou het zonder straf voor MV niet bijzonder spectaculair zijn geweest.
Maar die showelementen, come on man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |