Ze hebben daar wel opdracht gekregen met lovende woorden te strooienquote:Op zondag 19 november 2023 09:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV Nabeschouwing: Met verre, verre afstand de beste GP dit seizoen.
Je valt in herhalingquote:Op zondag 19 november 2023 09:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dus een feestelijke opening en optreden in las Vegas is ook al taboeja denk het ook
Keep dreaming
Ik zou wel durven zeggen: de beste grand prix allertijden!quote:Op zondag 19 november 2023 09:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Huh? Meer tochquote:Op zondag 19 november 2023 09:08 schreef Nizno het volgende:
FER 20 punten achter MER in de standing. zouden die volgende week er voorbij gaan?
Wij van WC-eend vinden sowieso dat de WC-eend GP de beste van het seizoen is, idd.quote:
Seriously?quote:Op zondag 19 november 2023 09:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja hij is ook nog serieus ookquote:
Maar 4 punten hoorquote:Op zondag 19 november 2023 09:08 schreef Nizno het volgende:
FER 20 punten achter MER in de standing. zouden die volgende week er voorbij gaan?
Met dank aan MV en z'n 5 seconden penalty.quote:Op zondag 19 november 2023 09:09 schreef Symphonic het volgende:
Er was weer genoeg te zien.
Aardige race wel.
ow google had de uitslag van deze race er nog niet bij zo te zien...quote:
ja google is traagquote:
Zeker weten. Ik ben (als fan) ook erg tevreden met het eindresultaat van wat we vandaag hebben gezien.quote:Op zondag 19 november 2023 09:09 schreef Symphonic het volgende:
Er was weer genoeg te zien.
Aardige race wel.
Zandvoort zwaaitquote:Op zondag 19 november 2023 09:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
daar heb ik de zender voor die mij een open haard vuurtje laat zienquote:Op zondag 19 november 2023 09:12 schreef Tijn het volgende:
Voor iedereen die overprikkeld is geraakt is dit een fijne palate cleanser:
lolquote:Op zondag 19 november 2023 09:12 schreef Rnie het volgende:
Dit staat qua ambiance op hetzelfde niveau als Zandvoort en Silverstone.
ze hadden geen kans om van de route af te wijken, overal werden ze strak in toom gehoudenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |