Waar is Norris als je hem nodig hebt.quote:Op zondag 19 november 2023 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeeee dit kun je niet mooi vinden
Geen naamsverbasteringen hier!quote:
In het ziekenhuisquote:Op zondag 19 november 2023 09:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Waar is Norris als je hem nodig hebt.
Of sainzquote:Op zondag 19 november 2023 09:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Waar is Norris als je hem nodig hebt.
Het is ochtendquote:Op zondag 19 november 2023 09:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een vuurwerkshow jongens.
Afsluiting van een geweldige avond sport zou ik zeggen.
ja hem hadden ze een witte moeten geven en max een gouden met beetje witquote:Op zondag 19 november 2023 09:03 schreef SiGNe het volgende:
Dat rode pakkie van Perez was een beetje faal..
Het is ochtend hierquote:Op zondag 19 november 2023 09:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja meisjequote:Op zondag 19 november 2023 09:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja, Vegas is normaal zo'n rustig pittoresk dorpjequote:
quote:Op zondag 19 november 2023 09:04 schreef Zwansen het volgende:
Maar ze hebben 11 maanden gedaan om alle pitgebouwen en tribunes te bouwen?
En volgend jaar dan? Nu alles afbreken en dan volgende maand weer beginnen met bouwen?
2de keer opzetten gaat in veel minder tijd.quote:Op zondag 19 november 2023 09:04 schreef Zwansen het volgende:
En volgend jaar dan? Nu alles afbreken en dan volgende maand weer beginnen met bouwen?
Of blauw.quote:Op zondag 19 november 2023 09:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hem hadden ze een witte moeten geven en max een gouden met beetje wit
Met lichtbollentjes ook nietquote:Op zondag 19 november 2023 09:04 schreef LTVDK het volgende:
Ze zijn niet heel zuinig met het vuurwerk
mwa.... dat had ook afgestoken tegen die van Maxquote:
Hup Ferrari in Abu Dabhiquote:Op zondag 19 november 2023 09:05 schreef LTVDK het volgende:
Ferrari nog maar 4 punten achter op Mercedes bij de constructeurs nu
Hoe zouden ze dat in Monaco doen 🤔quote:Op zondag 19 november 2023 09:04 schreef Zwansen het volgende:
Is er toch nog iets van spanning volgende week. Verder voelt dit seizoen wel als een ultiem lange zit onderhand.quote:Op zondag 19 november 2023 09:05 schreef LTVDK het volgende:
Ferrari nog maar 4 punten achter op Mercedes bij de constructeurs nu
Pitgebouwen biijven staan, want staat op het terrein van de F1. Alleen de hekken en vangrails worden afgebroken, om volgend jaar weer opgebouwd te worden.quote:Op zondag 19 november 2023 09:04 schreef Zwansen het volgende:
In een weekquote:Op zondag 19 november 2023 09:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe zouden ze dat in Monaco doen 🤔
Ik heb beide fonteinen 'live' gezien en die van de Efteling is een behoorlijk stuk kleiner dan bij het Bellagio. Maar wel allebei indrukwekkend…quote:Op zondag 19 november 2023 08:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar die in de Efteling is dezelfde alleen iets kleiner. Waar Bellagio de grootste fontein is is de Efteling de nummer 2, van dezelfde maker zelfs dacht ik.
Dat is toch anders. Al weet ik natuurlijk niet hoe jij je achtertuin hebt aanglegd
In elk geval geen Ferrari-roodquote:Op zondag 19 november 2023 09:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hem hadden ze een witte moeten geven en max een gouden met beetje wit
Die beginnen een paar maanden tevoren met opbouwenquote:Op zondag 19 november 2023 09:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tribunesquote:Op zondag 19 november 2023 09:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Pitgebouwen biijven staan, want staat op het terrein van de F1. Alleen de hekken en vangrails worden afgebroken, om volgend jaar weer opgebouwd te worden.
Doen ze in 3 wekenquote:Op zondag 19 november 2023 09:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dus een feestelijke opening en optreden in las Vegas is ook al taboequote:Op zondag 19 november 2023 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja meisje
De race was prima
De rest van de shitshow kan achterwege blijven
Gesponsord door Libertyquote:Op zondag 19 november 2023 09:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV Nabeschouwing: Met verre, verre afstand de beste GP dit seizoen.
Ze hebben daar wel opdracht gekregen met lovende woorden te strooienquote:Op zondag 19 november 2023 09:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je valt in herhalingquote:Op zondag 19 november 2023 09:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dus een feestelijke opening en optreden in las Vegas is ook al taboeja denk het ook
Keep dreaming
Ik zou wel durven zeggen: de beste grand prix allertijden!quote:Op zondag 19 november 2023 09:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Huh? Meer tochquote:Op zondag 19 november 2023 09:08 schreef Nizno het volgende:
FER 20 punten achter MER in de standing. zouden die volgende week er voorbij gaan?
Wij van WC-eend vinden sowieso dat de WC-eend GP de beste van het seizoen is, idd.quote:
Seriously?quote:Op zondag 19 november 2023 09:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar 4 punten hoorquote:Op zondag 19 november 2023 09:08 schreef Nizno het volgende:
FER 20 punten achter MER in de standing. zouden die volgende week er voorbij gaan?
Met dank aan MV en z'n 5 seconden penalty.quote:Op zondag 19 november 2023 09:09 schreef Symphonic het volgende:
Er was weer genoeg te zien.
Aardige race wel.
ow google had de uitslag van deze race er nog niet bij zo te zien...quote:
ja google is traagquote:
Zeker weten. Ik ben (als fan) ook erg tevreden met het eindresultaat van wat we vandaag hebben gezien.quote:Op zondag 19 november 2023 09:09 schreef Symphonic het volgende:
Er was weer genoeg te zien.
Aardige race wel.
Zandvoort zwaaitquote:Op zondag 19 november 2023 09:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
daar heb ik de zender voor die mij een open haard vuurtje laat zienquote:Op zondag 19 november 2023 09:12 schreef Tijn het volgende:
Voor iedereen die overprikkeld is geraakt is dit een fijne palate cleanser:
lolquote:Op zondag 19 november 2023 09:12 schreef Rnie het volgende:
Dit staat qua ambiance op hetzelfde niveau als Zandvoort en Silverstone.
ze hadden geen kans om van de route af te wijken, overal werden ze strak in toom gehoudenquote:
Be that as it may, het was geen slechte race. Ik heb me prima vermaakt en dat had ik vooraf niet verwacht.quote:Op zondag 19 november 2023 09:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel opdracht gekregen met lovende woorden te strooien
Nog eentje en ze hebben het hoogste percentage ooitquote:Op zondag 19 november 2023 09:11 schreef SiGNe het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)pionship#Grands_Prix
Begint een beetje genant te worden
Red Bull gewoon 20 races in een seizoen gewonnen tot nu toe.
Max altijd in voor wat humor, mooi om te zien.quote:
Je kon hier wel inhalen itt Zandvoort.quote:
zo kunnen ze volhouden dat er 3k publiek wasquote:
Niet anders dan McLaren in 1988, toen ze 15 van de 16 races wonnen.quote:Op zondag 19 november 2023 09:11 schreef SiGNe het volgende:
Het is onzin dat je op Zandvoort niet kan inhalen.quote:Op zondag 19 november 2023 09:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je kon hier wel inhalen itt Zandvoort.
3k is wel erg weinigquote:Op zondag 19 november 2023 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo kunnen ze volhouden dat er 3k publiek was
Op Zandvoort is er echt geen kans op inhalenquote:Op zondag 19 november 2023 09:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is onzin dat je op Zandvoort niet kan inhalen.
Als het een goede race is en je komt voor het racen is er dus ook geen probleemquote:Op zondag 19 november 2023 09:14 schreef Nizno het volgende:
Jos zegt het goed, standpunt van 99% verandert niet.
zelfs al is het een heerlijke race geweest
Het nog steeds niet snappenquote:Op zondag 19 november 2023 09:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is onzin dat je op Zandvoort niet kan inhalen.
Zal straks wel op het matje worden geroepen door Toto.quote:Op zondag 19 november 2023 09:16 schreef Nizno het volgende:
Rus geeft toe dat het totaly zijn fout was.
Netjes. Goeie kerel
Zijn ze toch totaal wins in 1 seizoen Mercedes toch voorbij?quote:Op zondag 19 november 2023 09:11 schreef SiGNe het volgende:
Prima race, al zou het zonder straf voor MV niet bijzonder spectaculair zijn geweest.quote:Op zondag 19 november 2023 09:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Be that as it may, het was geen slechte race. Ik heb me prima vermaakt en dat had ik vooraf niet verwacht.
Vooral de attendance bij fp2 was op peil heb ik vernomen.quote:Op zondag 19 november 2023 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb ook geen staatje gezien met 'weekend attendance' waar ze normaal zo trots op zijn bij Liberty?
Of heb ik 'm gemist...
315.000. Ik zag hemquote:Op zondag 19 november 2023 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb ook geen staatje gezien met 'weekend attendance' waar ze normaal zo trots op zijn bij Liberty?
Of heb ik 'm gemist...
Zou hij dat voor de Britse TV ook doen?quote:Op zondag 19 november 2023 09:16 schreef Nizno het volgende:
Rus geeft toe dat het totaly zijn fout was.
Netjes. Goeie kerel
wat ik vooral matig vond was alles voor de race en na de vlagquote:Op zondag 19 november 2023 09:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Prima race, al zou het zonder straf voor MV niet bijzonder spectaculair zijn geweest.
Maar die showelementen, come on man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |