ja staat ook op f1.com/votequote:
Forcing another driver of the track. Tom vindt dat als ze beiden eraf gaan dat niet het geval is.quote:Op zondag 19 november 2023 09:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou die dan fout hebben gezeten
Het is al gecorrigeerdquote:Op zondag 19 november 2023 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja staat ook op f1.com/vote
even terug geluisterd bij viaplay en ze zeggen het echt... Perez is wel DotD
ah daarvoor moet ik weer bij komen op de streamquote:Op zondag 19 november 2023 09:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Is ook gecorrigeerd inmiddels
Misschien gewoon hun persoonlijke mening.quote:Op zondag 19 november 2023 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja staat ook op f1.com/vote
even terug geluisterd bij viaplay en ze zeggen het echt... Perez is wel DotD
hun wens waarschijnlijkquote:Op zondag 19 november 2023 09:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien gewoon hun persoonlijke mening.
Tom is een debiel. Die moet het lekker bij de Clio Cup houden, daar denken ze inderdaad zo.quote:Op zondag 19 november 2023 09:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Forcing another driver of the track. Tom vindt dat als ze beiden eraf gaan dat niet het geval is.
Oja, moet ik ook nog doen. Anders moet ik morgen in een vuilniszak naar werk.quote:Op zondag 19 november 2023 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat ga ik vandaag ook maar eens doen
staat je vast ook primaquote:Op zondag 19 november 2023 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, moet ik ook nog doen. Anders moet ik morgen in een vuilniszak naar werk.
ik wilde daar eerst een flauwe opmerking neerzetten.... even ter reminder dat ik helemaal niet zo flauw benquote:
Alles beter dan die smakeloze Balenciaga troep die je overal zietquote:
En bij racen in toerwagens, want dat kan hij prima.quote:Op zondag 19 november 2023 09:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tom is een debiel. Die moet het lekker bij de Clio Cup houden, daar denken ze inderdaad zo.
viaplay had het al gecorrigeerdquote:
En deze was al flauwquote:Op zondag 19 november 2023 09:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wilde daar eerst een flauwe opmerking neerzetten.... even ter reminder dat ik helemaal niet zo flauw ben
over een dag of 5 denk ik als ze in abu zijnquote:Op zondag 19 november 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
Gaan we nog een update horen over Norris ??
quote:Op zondag 19 november 2023 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles beter dan die smakeloze Balenciaga troep die je overal ziet.
ik wilde zeggen dat mensen het verschil niet eens zullen merkenquote:
Full wets hequote:Op zondag 19 november 2023 09:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Chevy does Vegas op de Sybian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |