quote:Op zondag 19 november 2023 09:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tom is een debiel. Die moet het lekker bij de Clio Cup houden, daar denken ze inderdaad zo.
Die foto van LEC zegt: "Ik voer wat in m'n schild"quote:
MER binnen halen volgende weekquote:Op zondag 19 november 2023 09:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Die foto van LEC zegt: "Ik voer wat in m'n schild"
Maar wat dan, Charles? Wat dan? Het seizoen zit er zowat op.
Dit ga je horen op je functioneringsgesprek.quote:Op zondag 19 november 2023 09:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wilde zeggen dat mensen het verschil niet eens zullen merken
🤔 eigenaardig.quote:Op zondag 19 november 2023 09:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Forcing another driver of the track. Tom vindt dat als ze beiden eraf gaan dat niet het geval is.
je lokte het zelf uit dat ik het toch ging typenquote:Op zondag 19 november 2023 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit ga je horen op je functioneringsgesprek.
Brake fail. Maar ook een ontwerpfout van het circuit.quote:
Dat is ook zo.quote:Op zondag 19 november 2023 09:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
je lokte het zelf uit dat ik het toch ging typen
Ik kijk er niet voor, maar als iedereen er verder weer zelfstandig uit kan kruipen kan ik ook wel genieten van wat flinke crashes soms jaquote:Op zondag 19 november 2023 09:49 schreef Jane het volgende:
Die crash van Norris was doodeng. Ik ben zelf helemaal geen fan van die high speed crashes, maar sommigen kijken natuurlijk juist voor dat soort 'actie'. Ik ben dan ook bang dat de Amerikanen het juist prachtig vonden.
Verstandige tekst.quote:
"AlLeEn LeWiS gEeFt OoIt FoUtEn ToE" - Toto 'De Clown' Wolff.quote:
nee, Rus gaf ook heel goed zijn fout toe vandaag. Dus die uitspraak ging sowieso al niet opquote:Op zondag 19 november 2023 09:56 schreef Jane het volgende:
[..]
"AlLeEn LeWiS gEeFt OoIt FoUtEn ToE" - Toto 'De Clown' Wolff.
Maareh, netjes van Max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |