Max says:quote:Op zondag 19 november 2023 13:04 schreef Nizno het volgende:
ben erg benieuwd of we volgend jaar vaker andere volksliederen krijgen? ben nu zo gewend aan het volkslied na de race
Ik denk wel minimaal één keer het Italiaanse volkslied, ook vast nog wel de goede Britten.quote:Op zondag 19 november 2023 13:04 schreef Nizno het volgende:
ben erg benieuwd of we volgend jaar vaker andere volksliederen krijgen? ben nu zo gewend aan het volkslied na de race
God Save The King alleen als het voor Lando is, aub.quote:Op zondag 19 november 2023 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk wel minimaal één keer het Italiaanse volkslied, ook vast nog wel de goede Britten.
ik gun het Max en RBR echt hoor om het wilhemus en dat oostenrijkse pingeltje te horen elke keer, maar ergens zou het ook wel leuk zijn als de andere teams ook een keer hun volkslied horen... en niet meer 1 keer in het seizoen.quote:
Ik zei goede Britten.quote:Op zondag 19 november 2023 13:08 schreef Jane het volgende:
[..]
God Save The King alleen als het voor Lando is, aub.
-edit- Spelen ze het dan 1x of 2x, eigenlijk?
Tijd om in de statistieken te duiken.quote:Op zondag 19 november 2023 13:09 schreef Nizno het volgende:
ow en als volgende week weer geen Engelse coureur of team wint... hebben we een heerlijk seizoen gehad
quote:Op zondag 19 november 2023 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd om in de statistieken te duiken.
dit was begin augustus.. dus in totaal 3 keer geen Wilhelmus... maar voor het eerst dus sinds 1952quote:Er is een opmerkelijk en bijzonder oud Britse recordreeks in de Formule 1. En na twaalf races in 2023 is het nog steeds mogelijk dat er na meer dan zeventig jaar een einde komt aan de reeks. Het gaat om het Britse volkslied dat sinds 1952 nog ieder jaar minimaal één keer te horen is geweest op het F1-podium.
Meer dan zeventig jaar achter elkaar is er ieder jaar in de F1 minimaal één keer het Britse volkslied ten gehore gebracht door de overwinning van een Brits team of Britse coureur. Met het Oostenrijkse Red Bull Racing iedere race vooraan en Max Verstappen die er al tien en Sergio Perez die er al twee heeft gewonnen is het Britse volkslied dit jaar nog niet afgespeeld.
Wilhelmusquote:Op zondag 19 november 2023 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
dit was begin augustus.. dus in totaal 3 keer geen Wilhelmus... maar voor het eerst dus sinds 1952
als het volgend jaar weer zoveel showpony is kijk ik gewoon weer pas 5 minuten na begintijd van de start.. dan is net de lineup na de opwarmronde bezigquote:Op zondag 19 november 2023 13:13 schreef DjVero het volgende:
Wat een vermakelijke race was dit. Hopelijk een hoop mondjes gesnoerd voor volgend jaar.
ja dit jaar geen God save the king of queen ben ik helemaal voorquote:Op zondag 19 november 2023 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wilhelmus
En mooi dat die reeks ten einde lijkt te komen. Had het Norris nog wel gegund, maar ach, die mag volgend jaar.
Ik schakelde om 6:56 in volgens mijn browsergeschiedenis en heb niets van die onzin meegekregen. Had pas in de opwarmronde het geluid ietswat in sync omdat F1TV en GPR praktisch gelijk liepen van het begin al, F1TV had een lage latency voor de verandering.quote:Op zondag 19 november 2023 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het volgend jaar weer zoveel showpony is kijk ik gewoon weer pas 5 minuten na begintijd van de start.. dan is net de lineup na de opwarmronde bezig
Hoe zit het dan met die sprint overwinning van Piastri?quote:Op zondag 19 november 2023 13:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dit jaar geen God save the king of queen ben ik helemaal voor
heb net dus na de notebook alsnog gekeken, maar idd niets aan gemist. Hoef ik volgend jaar niet opnieuw te kijkenquote:Op zondag 19 november 2023 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik schakelde om 6:56 in volgens mijn browsergeschiedenis en heb niets van die onzin meegekregen.
daar krijgt ie geen volkslied voorquote:Op zondag 19 november 2023 13:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met die sprint overwinning van Piastri?
quote:Op zondag 19 november 2023 12:52 schreef Jane het volgende:
Was eigenlijk ergens wel hilarisch geweest als Hamilton hier 'gezellig' tussen had moeten zitten.
[ afbeelding ]
En dus McLaren ook niet. Piastri sowieso geen Brit, natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 19 november 2023 13:20 schreef PzKpfw het volgende:
Ik moet toch eerlijk zeggen dat dit wel een van de beste GP's van het seizoen was.
Misschien kan ie volgend jaar onder z'n Belgische nationaliteit meedoen.quote:
Ik heb wel vaker het gevoel dat F1-watchers het geheugen van een goudvis hebben.quote:
quote:Op zondag 19 november 2023 13:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker het gevoel dat F1-watchers het geheugen van een goudvis hebben.
Nou ja, tenzij het om een bepaalde race uit 2021 gaat, natuurlijk...
Uit protest tegen die populistische belastingplannen, die hem toch nooit zullen raken, maar waar wel z'n naam voor misbruikt wordt.quote:Op zondag 19 november 2023 13:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien kan ie volgend jaar onder z'n Belgische nationaliteit meedoen.
Ben je nu serieus? De top 3 binnen 5 seconden van elkaar. Hoe vaak hebben we dat gehad dit seizoen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |