en Perez of Sainz op zn BottAss toch?quote:Op zondag 19 november 2023 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alonso heeft niet gekegeld. Niemand geraakt
Bottas reed tegen hem aan.
Maar nu moet ik een heel jaar aanhoren dat dit een fantastische baan isquote:Op zondag 19 november 2023 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk koffiedik kijken. Zo heb je soms op interessante races op een saai circuit en saaie races op een leuk circuit. Dat is ook F1.
Ook in het middenveld was weer genoeg te doen, al kwam dat ook weer mede door de bijzondere posities na de kwalificatie en gridstraf van Sainz. Hoe dan ook, het was leuker dan vooraf gedacht.
t was een mooie race, op een beroerde baan met een beroerde show er om heenquote:Op zondag 19 november 2023 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar nu moet ik een heel jaar aanhoren dat dit een fantastische baan is
Dat is het niet, net als Zandvoort dat niet is.quote:Op zondag 19 november 2023 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar nu moet ik een heel jaar aanhoren dat dit een fantastische baan is
Nadeel voor Zandvoort is gewoon dat je er niet in kan halen. verder een prima baanquote:Op zondag 19 november 2023 12:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is het niet, net als Zandvoort dat niet is.
En dus is het geen prima baan. Voor F1.quote:Op zondag 19 november 2023 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nadeel voor Zandvoort is gewoon dat je er niet in kan halen. verder een prima baan
Waar heb jij het nu in godsnaam weer over?quote:Op zondag 19 november 2023 12:29 schreef fietsie het volgende:
En wanneer komt de FIA nu met een aangepaste uitslag? Dingen die ze in de race niet hebben gezien enzo, of die hun politieke organisatie beinvloed?
alle tracklimits en strafpunten moeten nog doorgevoerd wordenquote:Op zondag 19 november 2023 12:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu in godsnaam weer over?
Das toch het thema van 2023, dat ze achteraf nog met vanalles komen.quote:Op zondag 19 november 2023 12:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar heb jij nu in godsnaam weer over?
planken moeten nog gecheckt worden?quote:Op zondag 19 november 2023 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
alle tracklimits en strafpunten moeten nog doorgevoerd worden
ook dat!!!quote:
zo even kijken als Bieber de vlag weer heeft gezwaaidquote:
Die man is jonger dan ik. Mijn God! Zoveel geld en dan toch (blijkbaar) zo'n zwaar leven...quote:
Daarom kreeg hij dus straf.quote:Op zondag 19 november 2023 12:45 schreef Nober het volgende:
Russell moet Max zien dus hij stuurt gewoon in met alle risico's van dien.
Hij is net voorbij. Voordeel is wel dat het niet een oranje commentaar is. En eerlijk gezegd ook veel kundiger. Maar ja nadeel is dat er een UKbril bij zitquote:Op zondag 19 november 2023 12:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nizno is de race leuk te kijken met SKy commentaar?
Terecht. Hier nog niks gemeld. Hopelijk stop&go.quote:Op zondag 19 november 2023 12:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom kreeg hij dus straf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |