ook dat!!!quote:
zo even kijken als Bieber de vlag weer heeft gezwaaidquote:
Die man is jonger dan ik. Mijn God! Zoveel geld en dan toch (blijkbaar) zo'n zwaar leven...quote:
Daarom kreeg hij dus straf.quote:Op zondag 19 november 2023 12:45 schreef Nober het volgende:
Russell moet Max zien dus hij stuurt gewoon in met alle risico's van dien.
Hij is net voorbij. Voordeel is wel dat het niet een oranje commentaar is. En eerlijk gezegd ook veel kundiger. Maar ja nadeel is dat er een UKbril bij zitquote:Op zondag 19 november 2023 12:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nizno is de race leuk te kijken met SKy commentaar?
Terecht. Hier nog niks gemeld. Hopelijk stop&go.quote:Op zondag 19 november 2023 12:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom kreeg hij dus straf.
Volgende keer gewoon F1TVquote:Op zondag 19 november 2023 12:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij is net voorbij. Voordeel is wel dat het niet een oranje commentaar is. En eerlijk gezegd ook veel kundiger. Maar ja nadeel is dat er een UKbril bij zit
Daar denken ze nog steeds dat Mercedes actief wordt tegengewerkt (als echt UK merk (..)) en dat RedBull een illegale auto heeft ?quote:Op zondag 19 november 2023 12:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij is net voorbij. Voordeel is wel dat het niet een oranje commentaar is. En eerlijk gezegd ook veel kundiger. Maar ja nadeel is dat er een UKbril bij zit
Die witte vond ik wel leuk, die rode was niks.quote:Op zondag 19 november 2023 12:47 schreef Tijger_m het volgende:
Geen witte of rode Red Bull overalls meer aub.
neh, pas als ik niet meer gratis viaplay heb.quote:
Ik heb zelfs viaplay geluisterd, want ik had geen zin fantastische baan commentaarquote:
hebben ze het niet meer over gehad. Dat houden ze voor de roddelrubrieken en niet tijdens de racesquote:Op zondag 19 november 2023 12:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar denken ze nog steeds dat Mercedes actief wordt tegengewerkt (als echt UK merk (..)) en dat RedBull een illegale auto heeft ?
Hier gewoon Olavquote:Op zondag 19 november 2023 12:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs viaplay geluisterd, want ik had geen zin fantastische baan commentaar
Hij heeft een spotter nodigquote:Op zondag 19 november 2023 12:45 schreef Nober het volgende:
Russell moet Max zien dus hij stuurt gewoon in met alle risico's van dien.
ik blijf er bij Checo wit met grijs en Max goud met wit zou mooi geweest zijnquote:Op zondag 19 november 2023 12:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die witte vond ik wel leuk, die rode was niks.
hijzelf ook. Erger nog hij heeft Mol geluisterd. als je dan denkt dat Viaplay oranje is moet je Mol hebbenquote:Op zondag 19 november 2023 12:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs viaplay geluisterd, want ik had geen zin fantastische baan commentaar
Kerst is vroeg dit jaarquote:Op zondag 19 november 2023 12:52 schreef Jane het volgende:
Was eigenlijk ergens wel hilarisch geweest als Hamilton hier 'gezellig' tussen had moeten zitten.
[ afbeelding ]
Niet haten op Olav Molquote:Op zondag 19 november 2023 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hijzelf ook. Erger nog hij heeft Mol geluisterd. als je dan denkt dat Viaplay oranje is moet je Mol hebben
Het oranjegehalte is echt niet minder bij Viaplayquote:Op zondag 19 november 2023 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hijzelf ook. Erger nog hij heeft Mol geluisterd. als je dan denkt dat Viaplay oranje is moet je Mol hebben
Dat snap ik ja.quote:Op zondag 19 november 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het oranjegehalte is echt niet minder bij Viaplay
Maar bij deze race was ik al blij met iemand die niet continu moest benadrukken hoe episch dit allemaal wel niet is.
And the crowd goes mild!quote:Op zondag 19 november 2023 12:58 schreef Nizno het volgende:
die fontijnshow was wel erg slecht hoor. Mooi om te kijken als je er als tourist komt, maar voor de top3 dat ze daar naar moeten kijken terwijl ze graag naar hun team willen om te feesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |