dat lijkt me sowieso een goed beginquote:
Maar dan had ik niet naar de Netflix-cup kunnen kijken.quote:
waar je 5 minuten naar gekeken hebt en het toen hebt uitgezet want een farce?quote:Op zondag 19 november 2023 14:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar dan had ik niet naar de Netflix-cup kunnen kijken.
Je mag altijd hier de Netflix cup komen kijken hoorquote:Op zondag 19 november 2023 14:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar dan had ik niet naar de Netflix-cup kunnen kijken.
Shhhhhhht!quote:Op zondag 19 november 2023 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar je 5 minuten naar gekeken hebt en het toen hebt uitgezet want een farce?
12.50quote:Op zondag 19 november 2023 14:05 schreef Jane het volgende:
Btw, voor wie de Squid Game pop op de sphere gemist had... vanaf 11.40 ongeveer.
Ook de haters zeggen dat het een mooie race was.quote:Op zondag 19 november 2023 14:05 schreef Evenstar het volgende:
Net pas gekeken
Een van de mooiste race van seizoen en alle haters maar in bochten wringen
Zelfs slechte banen kunnen mooie races opleveren, geloof het of niet. Het was ondanks de baan, niet dankzij de baan.quote:Op zondag 19 november 2023 14:05 schreef Evenstar het volgende:
Net pas gekeken
Een van de mooiste race van seizoen en alle haters maar in bochten wringen
quote:Op zondag 19 november 2023 14:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ook de haters zeggen dat het een mooie race was.
Dat mag jij vinden. Een aantal drivers die ik heb gehoord en ikzelf waren dik tevreden over de baanquote:Op zondag 19 november 2023 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs slechte banen kunnen mooie races opleveren, geloof het of niet. Het was ondanks de baan, niet dankzij de baan.
tja.... je kan ook wat meer naast de auto gaan staan om op de foto te zetten waar de dag over gaat....quote:
Ik zie nergens Perez in zijn rode pakkiequote:
Wat een ongelofelijke chick is het toch 😍🤩🥰quote:
mooi he dat Max zijn overal mooi aan houdtquote:
Die in de blauwe overal op de tweede fotoquote:
die heeft zich omgekleed en rent als eerste op links wegquote:Op zondag 19 november 2023 14:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie nergens Perez in zijn rode pakkie
ja, ik dacht onder die foto te posten, maar je was te snel met de restquote:Op zondag 19 november 2023 14:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die in de blauwe overal op de tweede foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |