ow en ja het bedrag per persoon is hoog. Das Amerikaans.quote:Op zondag 19 november 2023 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
en terecht.
was ook wel erg belachelijk dat ze VT2 niet konden kijken
nadat veel al vanaf begin VT1 er waren en dus nog geen 10min auto's hadden gezien
Sorry, maar nee. Wat dit betreft ben ik het eens met @Nattekat, de race was/werd tof door een aantal dingen die gebeurden. Die mazzel moet je soms hebben, maar deze baan lokt dat niet uit ofzo. Bij een normaal startgrid, zonder 'rare' gebeurtenissen in het begin, loop je hier juist grote kans op een slaapverwekkende optocht.quote:[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2695335/1/500#p211348306]zondag de race was tof dankzij de indeling van de baan
Biedt dit mogelijkheden voor de bezoekers van België GP van 2021 om de organisatie aan te klagen?quote:Op zondag 19 november 2023 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow en ja het bedrag per persoon is hoog. Das Amerikaans.
Maar dat de organisatie ze af wil schepen met 200 dollar SHOPtegoed. is helemaal belachelijk
Nee, want dat was overmacht, dit niet.quote:Op zondag 19 november 2023 15:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan dit deuren openen voor de bezoekers van België GP van 2021?
Ik ben geen jurist, maar het lijkt me een groot verschil dat men in LV werd weggestuurd, terwijl het evenement waar men kaarten voor had nog gewoon bezig was.quote:Op zondag 19 november 2023 15:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Biedt dit mogelijkheden voor de bezoekers van België GP van 2021 om de organisatie aan te klagen?
Dit in Las Vegas kun je ook interpreteren als overmachtquote:Op zondag 19 november 2023 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, want dat was overmacht, dit niet.
Denk ik wel.quote:Op zondag 19 november 2023 15:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan dit deuren openen voor de bezoekers van België GP van 2021?
mwa dat vind ik kort door de bocht.quote:Op zondag 19 november 2023 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, want dat was overmacht, dit niet.
Dat lijkt me ook, ja. In Spa hebben de fans alles kunnen zien wat er te zien was. Dat was niet veel, maar wel een heel ander verhaal dan dat je een kaartje voor iets koopt dat ook daadwerkelijk plaatsvindt, maar dat je er ondanks je toegangsbewijs niet bij mag zijn.quote:Op zondag 19 november 2023 15:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben geen jurist, maar het lijkt me een groot verschil dat men in LV werd weggestuurd, terwijl het evenement waar men kaarten voor had nog gewoon bezig was.
Directe verantwoordelijkheid van de organisatie. De organisatie in België kon er helemaal niets aan doen.quote:Op zondag 19 november 2023 15:08 schreef Nizno het volgende:
mwa dat vind ik kort door de bocht.
Dit was ook overmacht. Geen mankracht op het late uur nadat er putdeksels omhoog kwamen lijkt me echt wel overmacht
Een gebrekkige organisatie die geen marge voor uitloop laat is geen overmacht, dat is gewoon slecht geregeld.quote:Op zondag 19 november 2023 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dit was ook overmacht. Geen mankracht op het late uur nadat er putdeksels omhoog kwamen lijkt me echt wel overmacht
Neem op zijn minst een Amerikaan lijkt mequote:Op zondag 19 november 2023 15:11 schreef Nober het volgende:
Bieber met de finishvlag mijn leven is compleet aldus Brundle.
Waarom niet Cheever? Andretti? Of voor mij part Scott Speed. Neem de fans eens mee in de F1 geschiedenis godverdomme.
Max die in de 1e bocht P1 pakt, is normaal gesproken inderdaad een voorbode voor een slaapverwekkende optocht, maar dat is het nooit geworden. Deels door de straf die Max kreeg, maar ook zonder die straf had Leclerc het gat alweer gedicht en ging hij er op de baan al voorbij.. Dus dat vind ik ook weer wat overdrevenquote:Op zondag 19 november 2023 15:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Sorry, maar nee. Wat dit betreft ben ik het eens met @:Nattekat, de race was/werd tof door een aantal dingen die gebeurden. Die mazzel moet je soms hebben, maar deze baan lokt dat niet uit ofzo. Bij een normaal startgrid, zonder 'rare' gebeurtenissen in het begin, loop je hier juist grote kans op een slaapverwekkende optocht.
Geholpen door de SC natuurlijk. Banden op temperatuur krijgen is de grote zwakte van RB, en een SC zorgt voor weer zo'n moment.quote:Op zondag 19 november 2023 15:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Max die in de 1e bocht P1 pakt, is normaal gesproken inderdaad een voorbode voor een slaapverwekkende optocht, maar dat is het nooit geworden. Deels door de straf die Max kreeg, maar ook zonder die straf had Leclerc het gat alweer gedicht en ging hij er op de baan al voorbij.. Dus dat vind ik ook weer wat overdreven
Omdat ze F1 bij publiek dat de F1 nog niet kent bekend willen maken (lees: Bieber-fans).quote:Op zondag 19 november 2023 15:11 schreef Nober het volgende:
Waarom niet Cheever? Andretti? Of voor mij part Scott Speed. Neem de fans eens mee in de F1 geschiedenis godverdomme.
Max liep toch eerst uit na de SC waarna Leclerc het gat langzaam weer dichtreed en uiteindelijk er voorbij ging? Om daarna nog veel langer door te rijden op die banden na de stop van Maxquote:Op zondag 19 november 2023 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geholpen door de SC natuurlijk. Banden op temperatuur krijgen is de grote zwakte van RB, en een SC zorgt voor weer zo'n moment.
Max heeft daar dus z'n banden aan stront gereden.quote:Op zondag 19 november 2023 15:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Max liep toch eerst uit na de SC waarna Leclerc het gat langzaam weer dichtreed en uiteindelijk er voorbij ging? Om daarna nog veel langer door te rijden op die banden na de stop van Max
Wel zonde dat veel kijkers nu de F1-carriere van Scott Speed niet op konden zoeken inderdaadquote:Op zondag 19 november 2023 15:11 schreef Nober het volgende:
En die 200 was alleen voor mensen met een dag kaartquote:Op zondag 19 november 2023 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow en ja het bedrag per persoon is hoog. Das Amerikaans.
Maar dat de organisatie ze af wil schepen met 200 dollar SHOPtegoed. is helemaal belachelijk
Sssssttttt.quote:Op zondag 19 november 2023 13:45 schreef Marcoss het volgende:
Dit was wel een prima race zeg
En Charles
Stroll blijft sowieso zolang zijn vader investeert.quote:Op zondag 19 november 2023 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Trouwens, waren alle stoeltjes nu bezet voor 2024? Ja toch? Sargeant is een blijvertje en Stroll ook.
Er kwam even niet zo snel een recentere en succesvoller Amerikaan in mij op.quote:Op zondag 19 november 2023 15:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel zonde dat veel kijkers nu de F1-carriere van Scott Speed niet op konden zoeken inderdaad
Als het nou de eerste keer was dat er ergens een putdeksel losschiet ja.... maar dit is vaker voorgekomen en men had er dus op bedacht kunnen zijn.quote:Op zondag 19 november 2023 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Denk ik wel.
[..]
mwa dat vind ik kort door de bocht.
Bij het voetbal kan je ook een kaart krijgen voor commentaar op de leidingquote:
Steek onder de gordel dit.quote:
Hij steekt de huidige leiding juist alvast een veer in hun reet, zodat ze niet het gore lef zullen hebben iets te beslissen dat tegen het belang van Mercedes ingaat.quote:Op zondag 19 november 2023 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij het voetbal kan je ook een kaart krijgen voor commentaar op de leiding
Blijft commentaarquote:Op zondag 19 november 2023 15:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij steekt de huidige leiding juist alvast een veer in hun reet, zodat ze niet het gore lef zullen hebben iets te beslissen dat tegen het belang van Mercedes ingaat.
Alleen daarom hoop ik dat Mercedes volgend seizoen weer ruk is.quote:
Oh ja ik had het er net met een vriend over dat ik zo hoop dat ze het de volgende race en in 2024 flink verneuken.quote:Op zondag 19 november 2023 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen daarom hoop ik dat Mercedes volgend seizoen weer ruk is.
Als Newey's nieuwe concept meteen werkt, dan staat iedereen te kijken. En ik hoop echt dat dat ook het geval is. Laat Mercedes maar even voelen voor een paar seizoenen hoe het is om in het nadeel te zijn.quote:Op zondag 19 november 2023 16:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ja ik had het er net met een vriend over dat ik zo hoop dat ze het de volgende race en in 2024 flink verneuken.
Nieuwe concept?quote:Op zondag 19 november 2023 16:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Newey's nieuwe concept meteen werkt, dan staat iedereen te kijken. En ik hoop echt dat dat ook het geval is. Laat Mercedes maar even voelen voor een paar seizoenen hoe het is om in het nadeel te zijn.
Kan Toto dat wel aan?quote:Op zondag 19 november 2023 16:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Newey's nieuwe concept meteen werkt, dan staat iedereen te kijken. En ik hoop echt dat dat ook het geval is. Laat Mercedes maar even voelen voor een paar seizoenen hoe het is om in het nadeel te zijn.
Dat bedoelde ik ook, maar hij zei dat ie iets revolutionairs had bedacht, vandaarquote:Op zondag 19 november 2023 16:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nieuwe concept?Er verandert toch niks aan de regels volgend jaar? Auto wordt gewoon een voortborduursel op deze, lijkt me.
Het is een raar iets jaquote:Op zondag 19 november 2023 16:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kan Toto dat wel aan?
Die ging van jet set leventje en overal in the picture in één ronde naar tweede rangs team manager.
De werkelijke Toto kwam te voorschijn.
O echt? Niet meegekregen.quote:Op zondag 19 november 2023 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, maar hij zei dat ie iets revolutionairs had bedacht, vandaar
Oh haha. Nou ja, we zien wel. Hoe dan ook zullen ze wel weer leuk meedoen, lijkt me.quote:Op zondag 19 november 2023 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, maar hij zei dat ie iets revolutionairs had bedacht, vandaar
Merc gaat met die twee nooit meer een dominante auto bouwen. Beiden zijn met de neus in de boter gevallen door het werk van heel veel anderen.quote:Op zondag 19 november 2023 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Ja, leuk voor de spanning als Ferrari en evt nog een team goed mee kan met RB. Mercedes mag door Toto en Captain Virtue Signal lekker in de middenmoot aanmodderen voorlopig.
quote:Op zondag 19 november 2023 16:07 schreef Jane het volgende:
[..]
O echt? Niet meegekregen.
Bij Merc lijken ze nog altijd zoekende. Hopelijk klopt dat idd voor 2024 ook nog.
Ah, ik weet het weer. Newey heeft gezegd in een interview dat hij enorm zelfverzekerd is wat betreft de wagen van 2024. Volgens mij viel daar ook het woord revolutionair maar dat kan ik mis hebben. Excuses.quote:Op zondag 19 november 2023 16:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh haha. Nou ja, we zien wel. Hoe dan ook zullen ze wel weer leuk meedoen, lijkt me.
Ach, zulke uitspraken doe ik niet in deze sport hoor, het kan zo snel gaan, zie bijv Aston en McLaren, alle 2 van laag naar hoog en weer laag in 1 seizoen...quote:Op zondag 19 november 2023 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Merc gaat met die twee nooit meer een dominante auto bouwen. Beiden zijn met de neus in de boter gevallen door het werk van heel veel anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |