Fijn dat het weer beter gaat met krulhondquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:25 schreef sigme het volgende:
Krulhond liep opgewekt een rondje rond de berg. En ze likt en lekt ook niet meer.
Ik heb de 2e helft van de omgezaagde boom de berg op gesjouwd. Nu een glaasje witte motor en dan zo dat hout even aan flarden hakken.
Is dat bij jou melk of wijn?quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:25 schreef sigme het volgende:
Krulhond liep opgewekt een rondje rond de berg. En ze likt en lekt ook niet meer.
Ik heb de 2e helft van de omgezaagde boom de berg op gesjouwd. Nu een glaasje witte motor en dan zo dat hout even aan flarden hakken.
Vóór houthakken geen wijn!quote:
Bij de Sligro hadden ze vandaag, voor ons onverwachts, een wijnproeverij met food pairing.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Vóór houthakken geen wijn!
Hout is gehakt, nu wel witte wijn
Dat doet me er aan denken dat we binnenkort de in de Elzas aangeschafte kerstkoekvormpjes moeten gaan gebruiken…quote:
Des te beter dat je het gedaan hebtquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat met die planten was zelfs nog meer werk dan ik dacht
Sommige wel hoor!quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:30 schreef Tele6 het volgende:
Al die nieuwe telefoons hebben geen koptelefoonaansluiting meer. Dan zou ik niks meer hebben aan m'n domme hoofdtelefoon
Aan de andere kant komen er steeds stukjes nepleer van de domme hoofdtelefoon af die dan zo mooi in en aan je oren blijven plakken, dus misschien is het ook tijd voor domme hoofdtelefoon om afscheid te nemen.
Net gekeken en niet gezien.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:12 schreef Blues het volgende:
Ik zag wat foto's in mijn grote 'Utreg-fb-groep' van Sint en Piet in de jaren 60/70, met doodenge sinterklazen
Wat een treurnis met al dat water.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:29 schreef Morgane89 het volgende:
Wij waren compleet verlepte sambapietenuiteindelijk allemaal rode druppels op m'n trommel van m'n afgevende baretveer. Maar het was wel een keer leuk om mee te maken.
Ik kijk zelf net ook even.... maar door fb verwijderd en een waarschuwing voor het beheer. Er staat nl 1 zw piet op de foto.quote:
Ik doe al jaren met het opzetstuk van mijn eerste OnePlus zonder gat. Tegenwoordig in de autozonderbluetooth.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:30 schreef Tele6 het volgende:
Al die nieuwe telefoons hebben geen koptelefoonaansluiting meer. Dan zou ik niks meer hebben aan m'n domme hoofdtelefoon
Aan de andere kant komen er steeds stukjes nepleer van de domme hoofdtelefoon af die dan zo mooi in en aan je oren blijven plakken, dus misschien is het ook tijd voor domme hoofdtelefoon om afscheid te nemen.
Ik heb een (goedkoop) tussenstukje daarvoor. inclusief extra gat voor usb C waardoor ik kan luisteren en opladen tegelijkertijdquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:30 schreef Tele6 het volgende:
So slowquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een (goedkoop) tussenstukje daarvoor. inclusief extra gat voor usb C waardoor ik kan luisteren en opladen tegelijkertijd
Hendig
Zou ik eigenlijk wel moeten doenquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een treurnis met al dat water.
Roffel en oefen je ook thuis eigenlijk?
Even een rondje mediamarkt om te kijken wat je een prettig toestel vind.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:30 schreef Tele6 het volgende:
Met mobiel is het k.m.p. momenteel, er zit een bug in en blijkbaar vindt men het niet belangrijk om te fixen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:17 schreef Barreltje het volgende:
ok, imgur is een eikel.. wat kan ik het beste gebruiken nu ?
Imgbbquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:17 schreef Barreltje het volgende:
das geen app voor op andriodquote:
ik moest even goed nadenken wat de kmp wasquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Met mobiel is het k.m.p. momenteel, er zit een bug in en blijkbaar vindt men het niet belangrijk om te fixen.
Met laptop gaat het nog wel, dus ik wijk 's avonds uit naar laptop.
ahh!!! tnx!quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:41 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Barreltje moet het per se een app zijn? Je kunt mobiel gewoon naar imgbb.com en daar uploaden en dan de goede link kiezen om hier te kunnen plaatsen.
Even uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:19 schreef derLudolf het volgende:
Is dat echt trouwens, dat Timmerfrans en consorten het een goed idee lijkt om de erfbelasting te verhogen en ook in te voeren voor partners? Zag het op FB voorbij komen.
Ik kan me de logica er niet van voorstellen, dan ben je toch wel heel ver vervreemd van je oorspronkelijke achterban - de arbeider. De tegelzetter die na het wegvallen van z'n vrouw z'n huis ook naar in de tuin mag zetten.
Voor m'n ma was het echt wel een dingetje hoor, geen PvdA meer stemmen. Een na laatste TK verkiezingen heeft ze zich in het stemhokje nog bedacht er wel op te stemmen. De keuze het niet meer te doen wordt steeds makkelijker gemaakt
Awwwwquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:52 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ff kijken of het lukt hoor
dit is de favoriete positie tegenwoordig
Ik ben Team Motorola. Goeie camera, vergelijkbaar met Samsung alleen dan goedkoper.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:30 schreef Tele6 het volgende:
Postimgquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:17 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb uiteindelijk toch de Samsung besteld omdat die tot 2028 android updates krijgt en de Motorola tot 2025. Waarbij ik mezelf ervan heb overtuigd dat ik dan ook echt 5 jaar met de telefoon ga doenquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben Team Motorola. Goeie camera, vergelijkbaar met Samsung alleen dan goedkoper.
Ik blijf nog een week hierquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Topmorgen weer de hele dag regen
Waar ken je die kopenquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:22 schreef sigme het volgende:
Voor de mooie zonsondergang hier, bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waanzinnige luchten hebben we/ze hier
Oh ja dat deed Xena ook, bloedheetquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Awwww![]()
Die van mij liggen graag op mn benen als ik op de bank lig
[ afbeelding ]
Oh ohquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:27 schreef borisz het volgende:
Tele je hebt gelijk. Mannengriep = corona.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:27 schreef borisz het volgende:
Tele je hebt gelijk. Mannengriep = corona.
Jup, dit is m'n 4e Motorola op rijquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben Team Motorola. Goeie camera, vergelijkbaar met Samsung alleen dan goedkoper.
Mijn ervaring is dat ze ook sneller kapot gaan. Heb er een paar gehad en ben weer over gegaan op Samsung omdat die toch echt langer meegaan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Daar heb ik tot nu toe geen last van. Ook een flinke portie gegeten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Beterschap @:borisz! Hopelijk blijft het reuk en smaakverlies je bespaard en knap je snel weer op!
Mijn smaak lijkt weer behoorlijk normaal vandaag, toch fijn! Mooi dat jouw smaak ook alweer bij aan het trekken is @:Tele6, hopelijk snel weer helemaal terug.
In dat geval zou ik er rustig nog een berichtje uit doen. Dat je nog niets gehoord hebt en dat mocht je morgenochtend voor 7 uur neits gehoord hebben, dat de afspraak dan niet doorgaat.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Volgens buienradar gaat het hier morgen pas vanaf 15u regenen, in de ochtend wolkje en zonnetje. Ik hoop dat het klopt, moet om 9:30 hockeyen en doe dat bij voorkeur droog en het allerliefst met wat zon.
Wel veel te vroeg, moet om 8.15 de deur uit![]()
Maandag al helemaal, dan moet ik 8u de trein hebben, 7.30 de deur uit. Een gesprek met student op een externe locatie. En het stomste is nog wel dat ik vermoed dat de student niet komt opdagen - ik heb donderdag gemaild met deze afspraak en gevraagd om bevestiging van aanwezig zullen zijn, maar niks gehoord. Het is het enige dat ik op locatie te doen heb maandag dus als student niet komt, ben ik 2.5 uur reistijd en zo'n ¤17 reiskosten kwijt voor niks. Beter komt student dus wel gewoon..
Helaas is dat niet echt een optie. Spoiler graag niet quoten, haal het denk ik later weg.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:41 schreef Troel het volgende:
[..]
In dat geval zou ik er rustig nog een berichtje uit doen. Dat je nog niets gehoord hebt en dat mocht je morgenochtend voor 7 uur neits gehoord hebben, dat de afspraak dan niet doorgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn @borisz dat dat tot nu toe wel goed gaat! Hopelijk snel dan van de lamlendigheid af!
Ja, in die zin is het inderdaad niet voor niets - voor de 'case' hebben we er wel wat aan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:07 schreef Tele6 het volgende:
Klinkt alsof het zinnig is om te gaan ongeacht of diegene komt of niet, dus misschien toch niet "reistijd voor niets" @:vlindertje89
Dat hoor je niet in het weekend te sturen, vind ik.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:41 schreef Troel het volgende:
[..]
In dat geval zou ik er rustig nog een berichtje uit doen. Dat je nog niets gehoord hebt en dat mocht je morgenochtend voor 7 uur neits gehoord hebben, dat de afspraak dan niet doorgaat.
Als je op donderdag al hebt gevraagd om de afspraak te bevestigen en je hebt op zondag nog niets gehoord, dan vind ik dat dat ok is.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat hoor je niet in het weekend te sturen, vind ik.
Dan verschillen we daarvan over van mening. Dan had je de deadline op vrijdag 17:00 ofzo moeten zetten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je op donderdag al hebt gevraagd om de afspraak te bevestigen en je hebt op zondag nog niets gehoord, dan vind ik dat dat ok is.
Goeie. Ik neem inderdaad maar wat lekkers voor mezelf mee, lekker broodje voor ontbijt ofzo, en ik denk dat ik probeer heen en terug al wat nakijkwerk te doen dat ook ligt. En als ik daar geen zin in heb/dat niet lukt, zet ik een leuke podcast op.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:14 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zorg bij reistijd dan voor goede koffie, iets te snacken en iets fijns te lezen of luisteren onderweg.
Ik trakteerde mezelf gisteren op een eersteklas retourtje naar Rotterdam. Zo heerlijk, twee keer een uurtje rustig zitten en niets hoeven
Ik ga altijd uit van goed fatsoen en in de normale gevallen zou er dus ook voor die tijd al gereageerd zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarvan over van mening. Dan had je de deadline op vrijdag 17:00 ofzo moeten zetten.
?quote:
Ah, het seizoen "Is het een aanslag, of is het vuurwerk" is aangebrokenquote:
Het is niet gewoon een werkreis met dito vergoedingsregeling?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Maar dit is wel naar een andere locatie dan mijn eigen werk. Ik ga alleen dan weer niet vanaf mijn eigen werk (want dat is behoorlijk om en afspraak is al om 9u). Maar moeite waard om eens te checken.
Top, weer een paar uur buiten trommelenquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Topmorgen weer de hele dag regen
Zo klinkt het mij ook in de oren, gewoon door de baas betaald incl tijd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is niet gewoon een werkreis met dito vergoedingsregeling?
Sterkte, hoop dat slaap vlot komt, en je fijn mag doorslapenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:02 schreef Yinny het volgende:
Vandaag was een emotionele dag door de uitvaart van collega...er waren bijna 200 mensen en helaas trok ik dat geroezemoes niet. Het leek wel een muur van geluid, dus even teruggetrokken bij de toiletten. Dienst uitgezeten en op verzoek van familie, na de dienst wat ze zelf had geregeld qua muziek en sprekers, een gezamenlijke toost op het leven. Toen ben ik gelijk naar huis gegaan. Net schoen gevuld voor kind en zo maar eens gaan slapen...
Die knallen zijn gewoon constant het hele jaar door hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:40 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat de knallen nu al beginnen terwijl Oud en Nieuw nog 6/7 weken weg is.
Niet in fatsoenlijke wijkenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Die knallen zijn gewoon constant het hele jaar door hoor.
Sterktequote:Op zaterdag 18 november 2023 22:02 schreef Yinny het volgende:
@:Lonaa beterschap! Zo te lezen kost deze baan je letterlijk bloed, zweet en tranen...
@:borisz beterschap!
@:tele6 fijn dat je weer kan proeven
Jammer van de sollicitatie, maar je hebt zo wel een hoop ervaring opgedaan met hoe ze gaan en wat ze willen...
@:blues g. heeft echt pech, duimen op meer duidelijkheid donderdag en heel veel sterkte
Vandaag was een emotionele dag door de uitvaart van collega...er waren bijna 200 mensen en helaas trok ik dat geroezemoes niet. Het leek wel een muur van geluid, dus even teruggetrokken bij de toiletten. Dienst uitgezeten en op verzoek van familie, na de dienst wat ze zelf had geregeld qua muziek en sprekers, een gezamenlijke toost op het leven. Toen ben ik gelijk naar huis gegaan. Net schoen gevuld voor kind en zo maar eens gaan slapen...
Dank, doorgegeven, hij kan t wel gebruiken, nogal een slechte dag, nu weer koorts tot 39.1quote:@:blues g. heeft echt pech, duimen op meer duidelijkheid donderdag en heel veel sterkte
Oh joh heftig ook, tis ook teveel zo he.quote:Vandaag was een emotionele dag door de uitvaart van collega...er waren bijna 200 mensen en helaas trok ik dat geroezemoes niet. Het leek wel een muur van geluid, dus even teruggetrokken bij de toiletten. Dienst uitgezeten en op verzoek van familie, na de dienst wat ze zelf had geregeld qua muziek en sprekers, een gezamenlijke toost op het leven. Toen ben ik gelijk naar huis gegaan. Net schoen gevuld voor kind en zo maar eens gaan slapen...
Nee dat viel gelukkig wel mee, lang leve thermokledingquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een moeilijke dag weer @:yinny Hopelijk slaap je zo lekker en vooral lang, al zal het kind je vast vroeg blij wakker maken![]()
Oh bah @:borisz beterschap
Brrr was je niet ijs en ijskoud @:morgane89?
Vanavond uiteten geweest met een vriendin en weer fijn bij gekletst (en een hele lekkere pizza gegeten).
Klink mij ook als dienstreis. Met dito vergoeding van de gewerkte uren, deur tot deur, en volledige vergoeding vervoer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is niet gewoon een werkreis met dito vergoedingsregeling?
Nopequote:Op zondag 19 november 2023 10:08 schreef z80 het volgende:
Gaat er een virus rond dat rugpijn veroorzaakt?
Ik ken inmiddels 5 mensen die er last van hebben/hadden. En ik kan me zelf zins vanochtend aan het rijtje toevoegen. Voelt als spierpijn in de onderrug.
J heeft een paar weken geleden een griepachtige paar dagen gehad waarbij hij vooral enorme spierpijn had. Spierpijn en doodmoe. Plus 1 keer overgeven.quote:Op zondag 19 november 2023 10:08 schreef z80 het volgende:
Gaat er een virus rond dat rugpijn veroorzaakt?
Ik ken inmiddels 5 mensen die er last van hebben/hadden. En ik kan me zelf zins vanochtend aan het rijtje toevoegen. Voelt als spierpijn in de onderrug.
Beter soms wonderlijke woorden dan eigenlijk altijd kutposts posten.quote:Op zondag 19 november 2023 10:31 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wonderlijke woorden maak jij soms
Dat valt mee hoor, ik krijg best veel duimpjes. Fijne zondag ondanks al je lichamelijke ongemakken!quote:Op zondag 19 november 2023 10:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beter soms wonderlijke woorden dan eigenlijk altijd kutposts posten.
The daily life.quote:Op zondag 19 november 2023 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn kerona was ook spierpijn, gewrichtspijn, pijnpijnpijn. Wekenlang. En kuthoest.
Struggel is echt yoquote:
Ik zou op de brommer naar m'n ouders. Maar dan kom ik door terrential downpour weer terug... en daar heb ik geen zin in .quote:
Hier nietquote:Op zondag 19 november 2023 10:44 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor, ik krijg best veel duimpjes. Fijne zondag ondanks al je lichamelijke ongemakken!
quote:Op zondag 19 november 2023 11:45 schreef fietsie het volgende:
Als nu structureel mensen zeggen: "Wij zijn niet erg gelukkig met wat en hoe je post", wat een enorme plaat voor je kop heb je dan als je hier blijft rondhangen.
Blijkbaar dringt dan elders wel tot je door dat ze je daar liever niet hebben, en blijf je hier maar klieren en zieken.
Ach…zet mensen in “negeer mode” als het je stoort.quote:Op zondag 19 november 2023 11:45 schreef fietsie het volgende:
Als nu structureel mensen zeggen: "Wij zijn niet erg gelukkig met wat en hoe je post", wat een enorme plaat voor je kop heb je dan als je hier blijft rondhangen.
Blijkbaar dringt dan elders wel tot je door dat ze je daar liever niet hebben, en blijf je hier maar klieren en zieken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat licht buiten hè…dat is de zon.![]()
quote:Op zondag 19 november 2023 12:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach…zet mensen in “negeer mode” als het je stoort.
Gister had ik een leuk gesprek in de kleedkamer van de sportschool met een vrouw, die regelmatig voor waterschappen werkt. Oa. over het bijna overstroomde Amsterdam.
@:borisz de sluizen bij Ijmuiden stonden in storing.😳 Opletten joh.ik las het ja we zijn ontsnapt, ik woon ook in amserdam at5 had er nieuws over en dit weekend de NRC ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat licht buiten hè…dat is de zon.
https://www.at5.nl/artike(...)hoogwater-houthavens
En dan was er sprake van om te bezuinigen en de waterschappen op te heffen.quote:Op zondag 19 november 2023 12:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik las het ja we zijn ontsnapt, ik woon ook in amserdam at5 had er nieuws over en dit weekend de NRC ook
https://www.at5.nl/artike(...)hoogwater-houthavens
dat lijkt me een zeer slecht planquote:Op zondag 19 november 2023 12:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dan was er sprake van om te bezuinigen en de waterschappen op te heffen.![]()
Zo’n beetje de bestaanszekerheid in een polderland.
aj geen regenkleding?quote:Op zondag 19 november 2023 12:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben vanaf 14:30 buiten. Tot 19:00. Echt top.
Dat is zegmaar die tijdsspanne waarin Buienradar die schitterende buienparade presenteert?quote:Op zondag 19 november 2023 12:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben vanaf 14:30 buiten. Tot 19:00. Echt top.
Ik heb opeens weer vertrouwen in Rob Jetten, hij krijgt toch de laatste dagen de praise die hij misschien wel hoort te krijgen.quote:Op zondag 19 november 2023 12:17 schreef borisz het volgende:
Mijn corona is nu vooral nog een protesterende keel.
Koorts was gistermiddag al weg.
Heb vanmorgen nog wel even wat flyers in de brievenbussen gedaan zodat ik vanmiddag rustig aan kan doen.
Ik sta een tijdje onder een tent en daarna moet ik 3 bussen in en uitpakken.quote:
Yes. Zeg maar net als gisteren.quote:Op zondag 19 november 2023 12:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is zegmaar die tijdsspanne waarin Buienradar die schitterende buienparade presenteert?
Langzamerhand krijg ik de indruk, dat de tent zonder jouw inzet niet kan draaien.quote:
quote:
Ik ben wel nodig ja. Gelukkigquote:Op zondag 19 november 2023 12:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Langzamerhand krijg ik de indruk, dat de tent zonder jouw inzet niet kan draaien.
Je bent gewoon gewoon onmisbaar.
Volgens weeronline zie ik buien niet in jouw regio. FWIW
verzuipen in bierquote:Op zondag 19 november 2023 12:47 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Gewandeld in dat licht en opritje geveegd en de garagedeur van duizend mini (baby?) slakjes ontdaan.
Escargots iemand
Mooie kaaklijnquote:Op zondag 19 november 2023 13:07 schreef Karzai het volgende:
Was even in een schoendoos met oude spulletjes aan het snuffelen en vond mijn ov studentenkaart, zo zag ik er op 21 jarige leeftijd uit
[ afbeelding ]
En zegt de kapper afspraak af? (of had je die nog niet gemaakt?)quote:Op zondag 19 november 2023 13:42 schreef fietsie het volgende:
-trekt elastiekje los en doet een Shampoo-reclame zwaai-
Neuh het is nu tot een stukje over m'n schouders, en ik laat het nog wel even groeien.quote:Op zondag 19 november 2023 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En zegt de kapper afspraak af? (of had je die nog niet gemaakt?)
Dan heb ik het verkeerd onthouden, ik dacht dat je er genoeg van had.quote:Op zondag 19 november 2023 13:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh het is nu tot een stukje over m'n schouders, en ik laat het nog wel even groeien.
Nee het klopt dat ik er "last" van heb in de zin van: het beperkt m'n keuze in motorhelmen. Maar voorlopig laat ik t nog even groeienquote:Op zondag 19 november 2023 13:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd onthouden, ik dacht dat je er genoeg van had.
Maar ook wat @:Blues zegt, mannen met lang haar
Ah, dus toch goed onthoudenquote:Op zondag 19 november 2023 13:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee het klopt dat ik er "last" van heb in de zin van: het beperkt m'n keuze in motorhelmen. Maar voorlopig laat ik t nog even groeien
Oeh en dan met brokkelkaas eropquote:Op zondag 19 november 2023 14:07 schreef fietsie het volgende:
Ik zal mijn queeste naar de lekkerste rozijnenbol van Friesland eens gaan voortzetten
Oh ja crockpot is kut wat dat betreft, Russel hobb veel fijner.quote:Op zondag 19 november 2023 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Ondertussen moet ik @:Fietsie wel gelijk geven. Ik heb 2 slowcookers, een russell hob, klein maar er brand nooit iets aan en een grote van Crockpot en die ben ik nu al 2 dagen aan het uitbikkenDing was in no-time aan het koken ipv verhitten, zelfs op low.
Doet de mijne niet. Dat moet ik alles opletten op heet erin doen.quote:Op zondag 19 november 2023 14:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind de slowcook functie van de IP ook niet zo fijn werken. Die ging laatst ook koken (stond op low).
Mmm, jij hebt toch ook de Evo?quote:Op zondag 19 november 2023 14:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Doet de mijne niet. Dat moet ik alles opletten op heet erin doen.
6K Duo Evo Plusquote:Op zondag 19 november 2023 14:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mmm, jij hebt toch ook de Evo?
Had laatst ook weer bolognese saus gemaakt. Gehakt/uien etc aangebraden op sauté toen de rest erbij aangezet (glazen deksel erop en toen ik 1,5 uur later even keek "blup blup blup.
Die heb ik ook ja. Omdat jij zo lovend was. En muv van de slowcook functie ben ik er ook heel lovend over. Heerlijk ding.quote:Op zondag 19 november 2023 14:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
6K Duo Evo Plus
Als ik het echt het belangrijk vind dat het een bepaalde temp houdt, zet ik m op sous vide ipv slowcook. Af en toe wat te heet in slowcook boeit me niet omdat ie niet aanbrandt, wat de CP wel altijd deed.
Over de dm heb ik met meerdere leden normaal contact. Maar bedankt voor je standpunt.quote:Op zondag 19 november 2023 14:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh ja crockpot is kut wat dat betreft, Russel hobb veel fijner.
Toen mijn hobb ermee stopte, heb ik m ingeruild voor de slowcookfunctie van de IP.
Volgens mij ben ik de enige hier door niet spuugt op jero. Ook wel eens ontspannend.
Succes! Nika deed er ruim 2 weken over. Die kreeg daarnaast wel natvoer 's avonds in een andere ruimte dan Elinquote:Op zondag 19 november 2023 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Poging 3016 om de katten aan de (dure) Surefeeders te laten wennen.
Een voordeel, deze keer is het niet per se nodig dus er staat minder druk op. Eens kijken of het dan wel lukt
Probleem is dat er nog steeds gebruikers zijn de reageren. En net als een duif komt deze steeds weer terug voor vers voer.quote:Op zondag 19 november 2023 11:45 schreef fietsie het volgende:
Thanksquote:Op zondag 19 november 2023 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Succes! Nika deed er ruim 2 weken over. Die kreeg daarnaast wel natvoer 's avonds in een andere ruimte dan Elin
#teamvuilezakdoekjes.quote:Op zondag 19 november 2023 16:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb uiteindelijk vooral vuile zakdoekjes geproduceerd
Ik sprak afgelopen week een werkrelatie en vroeg hoe het met zijn puberzoon ging. Heel verhaal en ook wat voor een troep het was op zijn kamer en dat ie enorme ladingen vieze sokken produceerde.quote:Op zondag 19 november 2023 16:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vandaag bedacht om een goeie productieve dag te hebben.
Ik heb uiteindelijk vooral vuile zakdoekjes geproduceerd
Wel m'n nieuwe telefoon ingesteld. Wat een GEDOE. Vooral om Microsoft Authenticator ingesteld te krijgen voor werk. Maar ik denk dat het 't nu doet.
Wel leuk zo'n nieuwe telefoon. Zo veel sneller
De oude is VIER keer vastgelopen tijdens het overzetten van de data![]()
![]()
Euh, had je geen QR code die je ism je domain-account moest invoeren ?quote:Op zondag 19 november 2023 16:38 schreef Tele6 het volgende:
Wel m'n nieuwe telefoon ingesteld. Wat een GEDOE. Vooral om Microsoft Authenticator ingesteld te krijgen voor werk. Maar ik denk dat het 't nu doet.
Ben jij woensdag ook bij dat in en in saaie congres ?quote:
Ik heb ze vaak overal vandaan geplukt... volle (...) sokken. Meestal onder het bed, maar ook tussen bed en muur of onder kussen.quote:Op zondag 19 november 2023 16:56 schreef Molo het volgende:
Ik sprak afgelopen week een werkrelatie en vroeg hoe het met zijn puberzoon ging. Heel verhaal en ook wat voor een troep het was op zijn kamer en dat ie enorme ladingen vieze sokken produceerde.
Dus ik keihard lachen, en zei dat dat wel idd het nadeel van puberjongen zijn is.
Ik kreeg een vrij verbaasde blik terug.
Hij bedoelde dat dat jong vooral te pas en te onpas nieuwe sokken pakte en daar overal mee rond liep zonder schoenen, dus dat de witte sokken niet meer schoon werden
Tsja, kan ik het helpen dat ik er iets anders bij dacht![]()
Ik ga nooit naar saaie congressen en als ik er ben zijn ze ook per definitie niet saaiquote:Op zondag 19 november 2023 17:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ben jij woensdag ook bij dat in en in saaie congres ?
Ja tochquote:Op zondag 19 november 2023 17:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb ze vaak overal vandaan geplukt... volle (...) sokken. Meestal onder het bed, maar ook tussen bed en muur of onder kussen.
Jongensmoeder
Mjah Pieter was op die ene waar jij denk ik op doelt, dan is het sowieso nooit saaiquote:Op zondag 19 november 2023 17:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar saaie congressen en als ik er ben zijn ze ook per definitie niet saai![]()
![]()
Ik weet niet wie je bedoeltquote:Op zondag 19 november 2023 17:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah Pieter was op die ene waar jij denk ik op doelt, dan is het sowieso nooit saai
Ja maar om bij die QR-code te komen moest ik 's werelds raarste omwegen nemen.quote:Op zondag 19 november 2023 17:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euh, had je geen QR code die je ism je domain-account moest invoeren ?
quote:Op zondag 19 november 2023 17:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar om bij die QR-code te komen moest ik 's werelds raarste omwegen nemen.
Inloggen op intranet ---> inloggen op ICT zelfservice ---> inloggen op de website waar de QR-code dan kwam
Dit alles inclusief overtypen van allerlei codes en op Goedkeuren drukken in Authenticator enz enz
Klinkt bekend: ieder laagje vraagt zich af "Is dit Tele" enzquote:Op zondag 19 november 2023 17:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar om bij die QR-code te komen moest ik 's werelds raarste omwegen nemen.
Inloggen op intranet ---> inloggen op ICT zelfservice ---> inloggen op de website waar de QR-code dan kwam
Dit alles inclusief overtypen van allerlei codes en op Goedkeuren drukken in Authenticator enz enz
Nou op een gegeven moment begin ik me dit ook af te vragenquote:Op zondag 19 november 2023 17:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Klinkt bekend: ieder laagje vraagt zich af "Is dit Tele" enz
Welcome to the matrixquote:Op zondag 19 november 2023 17:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou op een gegeven moment begin ik me dit ook af te vragen
Maar als ieder laagje zich bij jou afvraagt of het Tele is, gaat er wel wat fout denk ikquote:Op zondag 19 november 2023 17:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Klinkt bekend: ieder laagje vraagt zich af "Is dit Tele" enz
Daar zijn de laagjes niet groot genoeg voorquote:Op zondag 19 november 2023 17:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar als ieder laagje zich bij jou afvraagt of het Tele is, gaat er wel wat fout denk ik
Op zich gunstig om zo nu en dan te checken wie er allemaal Tele is.quote:Op zondag 19 november 2023 17:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar als ieder laagje zich bij jou afvraagt of het Tele is, gaat er wel wat fout denk ik
Daar werken we vrijwillig aan meequote:Op zondag 19 november 2023 17:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Op zich gunstig om zo nu en dan te checken wie er allemaal Tele is.
En checken waar je allemaal ingelogd staat, soms ook heel nuttigquote:Op zondag 19 november 2023 17:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Op zich gunstig om zo nu en dan te checken wie er allemaal Tele is.
Ja mijn Genealogie website stond onlangs urenlang ingelogd in Utah.quote:Op zondag 19 november 2023 17:28 schreef Molo het volgende:
[..]
En checken waar je allemaal ingelogd staat, soms ook heel nuttig
Als je een zitplaats hebt dan, that isquote:Op zondag 19 november 2023 17:34 schreef derLudolf het volgende:
Hamburg nog niet uit en al vertraging en de overstap in Bremen al kapot.
Blijf nu lekker zitten tot Münster.
Scheelt me een overstap in Leer van 55 minuten. Ook daar een overstap van 50 minuten maar wie weet loopt de vertraging nog verder opUiteindelijk ben ik dan maar een kwartiertje later op m'n eindstation.
In de planning staat nu nog steeds 55 minuten voor Bremen-Osnabruck maar volgens de geleerden van het treintopic is 43 minuten mogelijk in theorie. Waardoor ik een trein eerder kan pakken in Münster. Maar ik reken er niet op![]()
Door vertraging eerder aankomen, het kan in Duitsland
Er staat geen reservering op het scherm. Stoel naast me - die leeg is, pas vanaf Wuppertal. En anders ga ik in de BordBistro zittenquote:Op zondag 19 november 2023 17:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je een zitplaats hebt dan, that is
Ik reis niet meer per trein door Duitsland, veel te vaak gezeik gehad
Frankrijk en Zwitserland daarentegen, heerlijk
Hier -leek- het een droge dag te kunnen gaan worden.quote:Op zondag 19 november 2023 18:32 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke luchten hebben wij thuis niet
Vandaag zagen we op de ochtendwandeling een kudde berggeitjes![]()
We weten dat ze hier zitten, maar het gebied is groot, de geiten schuw. We hebben ze eenmaal eerder gezien en kijken *altijd* naar ze uit.
Het wordt frisser hier, maar de lucht is nog steeds strakblauw en de zon schijnt - nog steeds een paar uur blotekontenweer. Aldus heb ik gehouthakt.
quote:Op zondag 19 november 2023 17:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb ze vaak overal vandaan geplukt... volle (...) sokken. Meestal onder het bed, maar ook tussen bed en muur of onder kussen.
Jongensmoeder
Waarom staat deze pagina helemaal vol met "Jouw christelijke stem telt" advertenties ?quote:Op zondag 19 november 2023 19:57 schreef Vanyel het volgende:
https://www.bestlittlebaby.com/alternate-name-speller.aspx
Weer een paar minuten die ik nooit meer terugkrijg.
Bisschoppelijk treinstel ?quote:
Nee, hij brengt je naar de leukste kerstmarkten staat er. Als je de kerstman als bisschop rekent misschien wel.quote:
Hier op 1 januari alquote:Op zondag 19 november 2023 20:32 schreef Sarabi het volgende:
Hier net het eerste vuurwerk van het jaarook best vroeg
Hoe was het in Hamburg, nog wat bijzondere dingen gedaan die alleen @derLudolf zou doen of gewoon de highlights afgelopen?quote:Op zondag 19 november 2023 17:34 schreef derLudolf het volgende:
Hamburg nog niet uit en al vertraging en de overstap in Bremen al kapot.
Blijf nu lekker zitten tot Münster.
Scheelt me een overstap in Leer van 55 minuten. Ook daar een overstap van 50 minuten maar wie weet loopt de vertraging nog verder opUiteindelijk ben ik dan maar een kwartiertje later op m'n eindstation.
In de planning staat nu nog steeds 55 minuten voor Bremen-Osnabruck maar volgens de geleerden van het treintopic is 43 minuten mogelijk in theorie. Waardoor ik een trein eerder kan pakken in Münster. Maar ik reken er niet op![]()
Door vertraging eerder aankomen, het kan in Duitsland
Na 1 uur snachts is het hier meestal wel stil in januari.quote:Op zondag 19 november 2023 20:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hier op 1 januari al![]()
En begin juli.
Vuurwerkshow bij de opening van de feestweek in het dorp.quote:Op zondag 19 november 2023 20:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Na 1 uur snachts is het hier meestal wel stil in januari.
Wat is er in juli?
Ging hier beetje mis in de feestweek, was bijna één hele grote boemquote:Op zondag 19 november 2023 20:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vuurwerkshow bij de opening van de feestweek in het dorp.
Ik heb een workshop portretfotografie gedaan georganiseerd door een zaak die van alles doet in analoge fotografie. Dat was opzich wel interessant. Die tak van de sport heb ik weinig kaas van gegeten.quote:Op zondag 19 november 2023 20:36 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Hoe was het in Hamburg, nog wat bijzondere dingen gedaan die alleen @:derludolf zou doen of gewoon de highlights afgelopen?
Hamburg
Illuminatiquote:Op zondag 19 november 2023 21:16 schreef Vanyel het volgende:
Waarom mag ik van hbo opeens geen Roswell (ja dat heb ik nooit gekeken) meer kijken op mijn tv terwijl dat 2 dagen geleden nog wel mocht en op mobiel nog steeds kan?
Aliens in dit gevalquote:
Oh ja verdomme, nooit die serie gekekenquote:
Voor de vismarkt heb ik nooit vroeg genoeg kunnen opstaan maar de rest van het rondje klinkt bekend, Speicherstadt kun je leuke plaatjes schieten.quote:Op zondag 19 november 2023 21:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb een workshop portretfotografie gedaan georganiseerd door een zaak die van alles doet in analoge fotografie. Dat was opzich wel interessant. Die tak van de sport heb ik weinig kaas van gegeten.
Zo gaat het om de verhouding van de lichtbron tov het object. De zon is tov van een persoon maar heel klein waardoor je veel contrast. Door een doek er tussen te plaatsen maak je er in lichtbron van die opeens een stuk groter is. Zelfde als met zo'n reflectiescherm. Lekker dicht er op gaan staan.
Ook nog wat gespeeld met studiobelichtung.
Met kunstlicht ga ik zelf niet veel doen verwacht ik, maar toch leuk eens mee gespeeld te hebben.
Vandaag beetje in de stad rondgelopen en daar aan fotografie gedaan. Rondje Landungsbrücken richting Speicherstadt. Ook even rondje gedaan bij de St Pauli bunker. Altonaer Fishmarkt vond ik vorige keer erg vermakelijk, maar het was geen best weer vanochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had net mn wekker om 6.45 ingesteld, dat kan nu mooi weer naar 8.00
Wel iets meer gedoe met of we dan opnieuw gaan inplannen of toch via mail mededeling doen enz, maar korte termijn vooral heel blij met geen achterlijk vroege wekker![]()
Ik heb er ook wel vertrouwen in. Baas ook.quote:Op zondag 19 november 2023 21:58 schreef Morgane89 het volgende:
Komt vast helemaal goed morgen Lonaa! Hopelijk werkt je lijf dan weer wat beter mee.
Ik ben vandaag tot op m'n onderbroek verzopen met de sambaband, maar het was wel weer heel leuk om zoveel hardlopers aan te moedigen.
Ik maak ook de catering voor de andere uitvaart die we doen morgen.quote:Op zondag 19 november 2023 22:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Over de catering niets dan goeds
Koffie al gezet en droge cake reeds ingepakt?quote:Op zondag 19 november 2023 22:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel vertrouwen in. Baas ook.
Geen cake.quote:Op zondag 19 november 2023 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Koffie al gezet en droge cake reeds ingepakt?
Oh jij kent ook zo iemand. Ik krijg te vaak foto's van shoarma.quote:Op zondag 19 november 2023 22:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu zin in goedkope natte cake
Met shoarmapizza waar iemand me net een foto van appte
Ik ken er te veel.quote:Op zondag 19 november 2023 22:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh jij kent ook zo iemand. Ik krijg te vaak foto's van shoarma.![]()
Zin in shoarma nu.
Ik maakte shoarma en had over.. Broodjes ook. En sla met tomaat en zilveruitjesquote:Op zondag 19 november 2023 22:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh jij kent ook zo iemand. Ik krijg te vaak foto's van shoarma.![]()
Zin in shoarma nu.
Welterusten.quote:
Ja dat ook. En aioli.quote:
Ik las vanmiddag over een Japanse stijl kapsalon, in Rotterdamquote:Op zondag 19 november 2023 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eik meer zin in kapsalon döner nu. Nu ik er eventjes over nadenk.
En ozempic
Toen we er met het PTA nieuwjaarsrondje waren lukte me dat. Toen waren de dagen ook al weer wat langer en de temperatuur behagelijker, ik vond het best hilarisch.quote:Op zondag 19 november 2023 21:47 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Voor de vismarkt heb ik nooit vroeg genoeg kunnen opstaan maar de rest van het rondje klinkt bekend, Speicherstadt kun je leuke plaatjes schieten.
quote:Op zondag 19 november 2023 23:08 schreef derLudolf het volgende:
"Von oben gut, von unten gut. Innen teilweise auch gut"
Maar voor ¤10, daar kun je niet veel aan verdienen zou je zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 november 2023 01:28 schreef Blues het volgende:
Goeienacht.Pff wat een achtbaan zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wederom sterkte
La derecha oprime, la izquierda libera
quote:Op maandag 20 november 2023 01:28 schreef Blues het volgende:
Goeienacht.oei. Naar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zelluf ( moeten) rijden!
Hopelijk morgen weten wat er aan de hand is…
Komt sowieso door die 'aandoening' waarvoor hij geopereerd moet worden. En waarvoor hij eigenlijk a.s. do ook nog een darmonderzoek moest krijgen om duidelijkheid te krijgen.quote:Op maandag 20 november 2023 01:43 schreef AnneX het volgende:
oei. Naar!
En dan zelluf ( moeten) rijden!
Hopelijk morgen weten wat er aan de hand is…
Zoveel tekst voor zo weinig infoquote:Op zondag 19 november 2023 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag over een Japanse stijl kapsalon, in Rotterdam
https://www.culy.nl/inspiratie/japanse-kapsalon/
En voor jou zeker een stuk minder actief dan de bedoeling was?quote:Op zondag 19 november 2023 21:59 schreef Tele6 het volgende:
Actief weekend @:Morgane89 met twee samba-optredens
Nohquote:Op maandag 20 november 2023 08:43 schreef Tele6 het volgende:
Als er iemand is die het kan ben jij het @:Lonaa
Ik heb vandaag drie overleggen... Dat is wel weer genoegquote:Op maandag 20 november 2023 08:44 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb yoga gedaan, gedoucht en ontbeten, en de dag is nog amper begonnen.
Eens kijken of ik wat van de rest van de dag kan maken want ik ben nog niet per se 100% na m'n coronaweek
Dat klinkt meer als een advertentieprobleem.quote:Op maandag 20 november 2023 09:01 schreef Troel het volgende:
Ik krijg overigens regelmatig een foutmelding in dit topic van mallwarebytes over iets van i.ibb.co Maar als ik dan onze geposte plaatjes bekijk, komt niets daar vandaan, we gebruiken eigenlijk allemaal imgur. Vaag.
Dit.quote:Op maandag 20 november 2023 08:43 schreef Tele6 het volgende:
Als er iemand is die het kan ben jij het @:Lonaa
Klinkt niet goed allemaal, sterkte. Hopelijk heb je genoeg aanspreekpunten buiten de SC in het echte leven als je daar behoefte aan hebt.quote:Op maandag 20 november 2023 01:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Komt sowieso door die 'aandoening' waarvoor hij geopereerd moet worden. En waarvoor hij eigenlijk a.s. do ook nog een darmonderzoek moest krijgen om duidelijkheid te krijgen.
Maar er wachten ook nog 4 longbestralingen...
Het is wat veel en alles loopt door elkaar.
Ik heb m'n 2e wijntje op en probeer wat te slapen.
Beterschap!quote:Op maandag 20 november 2023 09:05 schreef Sarabi het volgende:
Manlief en ik zijn allebei nog ziekben er ondertussen wel weer klaar mee.
D66 en PVDA/GL op 1 punt na overal in het goede (blauwe) bolletje en toch wordt de VVD waarschijnlijk de grootste, we leven in een raar landquote:Op maandag 20 november 2023 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
De Correspondent heeft een stemgids gemaakt over de belangrijkste politieke thema's van deze verkiezingen. Aanrader wel.
https://decorrespondent.n(...)f4-15cd-4f44a5efb56e
Verdienmodel van dat soort aidssites hequote:
Wij hebben een lief, trouw, goed en behulpzaam netwerk dankjequote:Op maandag 20 november 2023 09:11 schreef Jeroboam het volgende:
Klinkt niet goed allemaal, sterkte. Hopelijk heb je genoeg aanspreekpunten buiten de SC in het echte leven als je daar behoefte aan hebt.
Veel sterkte! Weet je al wanneer hij weer naar huis mag?quote:Op maandag 20 november 2023 09:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij hebben een lief, trouw, goed en behulpzaam netwerk dankje
En tnxx all
Geloof dat ik hun invulling van de term 'gedetailleerde plannen' iets anders uitleg. Iig op zorg waar ik wel goed in zit, zijn er meer holle frases dan ooit te vinden in de programma's.quote:Op maandag 20 november 2023 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
De Correspondent heeft een stemgids gemaakt over de belangrijkste politieke thema's van deze verkiezingen. Aanrader wel.
https://decorrespondent.n(...)f4-15cd-4f44a5efb56e
quote:Op zondag 19 november 2023 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag over een Japanse stijl kapsalon, in Rotterdam
https://www.culy.nl/inspiratie/japanse-kapsalon/
Waardoor moet je je dan laten leiden, als het niet is door stem- en kieswijzers? Want alle programma's doorlezen is ook een hele klus, debatten op tv vertekenen ook. Ik kan niet voorspellen welke plannen uit de programma's wel/niet in een regeerakkoord zouden overleven, heeft het dan nog zin om de programma's te lezen?quote:Op maandag 20 november 2023 09:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Geloof dat ik hun invulling van de term 'gedetailleerde plannen' iets anders uitleg. Iig op zorg waar ik wel goed in zit, zijn er meer holle frases dan ooit te vinden in de programma's.
Dit plat slaan tot wat bolletjes en schuifjes ziet er prachtig uit maar het betekent bar weinig. En al helemaal als je kijkt wat er voor moet gebeuren.
Plus dat er nog een (waarschijnlijk ingewikkelde) coalitievorming overheen gaat en het regeerakkoord wat er dan uit komt waarschijnlijk in weinig tot niets lijkt op de programmaplannen
Ik word er droevig van, en ik hoop dat mensen zich vooral niet teveel laten leiden door alle stem/kieswijzers. Politiek is complex, dat simpeler gaan maken doet ergens pijn en knelt. En het werkt populistische uitspraken alleen maar meer in de hand IMO
Nee, hij is er nog maar net en nog flink ziek (al weken en ik stond al 2x op het punt om de spoed te bellen afgelopen weekend).quote:Op maandag 20 november 2023 09:42 schreef Morgane89 het volgende:
Veel sterkte! Weet je al wanneer hij weer naar huis mag?
Alles wordt toch anders na woensdag want dan moeten ze concessies gaan doen. En ik zou heel veel plannen met een korreltje zout nemen. Over 5 jaar hebben we ook nog veel armoede, te weinig huizen en (te) veel vluchtelingen.quote:Op maandag 20 november 2023 09:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waardoor moet je je dan laten leiden, als het niet is door stem- en kieswijzers? Want alle programma's doorlezen is ook een hele klus, debatten op tv vertekenen ook. Ik kan niet voorspellen welke plannen uit de programma's wel/niet in een regeerakkoord zouden overleven, heeft het dan nog zin om de programma's te lezen?
Ja, deze vraag heb ik ook. Niet omdat ik het niet per se met je eens ben, @Molo, ik mis ook wel wat gegevens bij het artikel vd correspondent (bij onderwijs ben ik bv ook zeer benieuwd wat de plannen zijn voor bekostiging/investeringen/bezuinigingen), maar ik vind het ook maar lastig. Alle verkiezingsprogramma's doorlezen is nogal tijdrovend maar juist ook door dat hele proces van kabinetvorming en regeerakkoord dat er nog overheen gaat wordt het inderdaad extra lastig, want wat zeggen die programma's dan nog. Ik weet wel dat van sommige partijen hun opvattingen mbt bv abortus en lhbtiq+ rechten zo ver van me af liggen dat ongeacht hoe mooi de rest van hun programma ook zou zijn ik daar gewoon echt niet op kan stemmen, maar verder? Er blijven dan nog wel een aantal partijen over waarvan ik het dus ingewikkeld vind om te beslissen op welke ik dan wil stemmen.quote:Op maandag 20 november 2023 09:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waardoor moet je je dan laten leiden, als het niet is door stem- en kieswijzers? Want alle programma's doorlezen is ook een hele klus, debatten op tv vertekenen ook. Ik kan niet voorspellen welke plannen uit de programma's wel/niet in een regeerakkoord zouden overleven, heeft het dan nog zin om de programma's te lezen?
Ik heb een abo inderdaad, dus vandaar dat ik dacht dat het aan de plaatjes lagquote:Op maandag 20 november 2023 09:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een advertentieprobleem.
Tezij je die, net als ik, met je abonnement geblockt hebt.
Omdat niet voor iedereen dat blauwe bolletje het goede bolletje is.quote:Op maandag 20 november 2023 09:24 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
D66 en PVDA/GL op 1 punt na overal in het goede (blauwe) bolletje en toch wordt de VVD waarschijnlijk de grootste, we leven in een raar land
Maar zo worden ze wel gepresenteerd, Correspondent heeft vast ook een politiek kleurtje.quote:Op maandag 20 november 2023 09:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat niet voor iedereen dat blauwe bolletje het goede bolletje is.
Dit dus.quote:Op maandag 20 november 2023 09:58 schreef Troel het volgende:
En ik ben dus van mening dat na woensdag al die programma's overboord gegooid worden, want dan blijft er van de idealen wederom niets over.
Dat zal ongetwijfeld.quote:Op maandag 20 november 2023 09:58 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Maar zo worden ze wel gepresenteerd, Correspondent heeft vast ook een politiek kleurtje.
Dus eigenlijk maken al die kieswijzers en shit geen hol uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |