Fijn dat het weer beter gaat met krulhondquote:Op zaterdag 18 november 2023 13:25 schreef sigme het volgende:
Krulhond liep opgewekt een rondje rond de berg. En ze likt en lekt ook niet meer.
Ik heb de 2e helft van de omgezaagde boom de berg op gesjouwd. Nu een glaasje witte motor en dan zo dat hout even aan flarden hakken.
Is dat bij jou melk of wijn?quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:25 schreef sigme het volgende:
Krulhond liep opgewekt een rondje rond de berg. En ze likt en lekt ook niet meer.
Ik heb de 2e helft van de omgezaagde boom de berg op gesjouwd. Nu een glaasje witte motor en dan zo dat hout even aan flarden hakken.
Vóór houthakken geen wijn!quote:
Bij de Sligro hadden ze vandaag, voor ons onverwachts, een wijnproeverij met food pairing.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Vóór houthakken geen wijn!
Hout is gehakt, nu wel witte wijn
Dat doet me er aan denken dat we binnenkort de in de Elzas aangeschafte kerstkoekvormpjes moeten gaan gebruiken…quote:
Des te beter dat je het gedaan hebtquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat met die planten was zelfs nog meer werk dan ik dacht
Sommige wel hoor!quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:30 schreef Tele6 het volgende:
Al die nieuwe telefoons hebben geen koptelefoonaansluiting meer. Dan zou ik niks meer hebben aan m'n domme hoofdtelefoon
Aan de andere kant komen er steeds stukjes nepleer van de domme hoofdtelefoon af die dan zo mooi in en aan je oren blijven plakken, dus misschien is het ook tijd voor domme hoofdtelefoon om afscheid te nemen.
Net gekeken en niet gezien.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:12 schreef Blues het volgende:
Ik zag wat foto's in mijn grote 'Utreg-fb-groep' van Sint en Piet in de jaren 60/70, met doodenge sinterklazen
Wat een treurnis met al dat water.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:29 schreef Morgane89 het volgende:
Wij waren compleet verlepte sambapietenuiteindelijk allemaal rode druppels op m'n trommel van m'n afgevende baretveer. Maar het was wel een keer leuk om mee te maken.
Ik kijk zelf net ook even.... maar door fb verwijderd en een waarschuwing voor het beheer. Er staat nl 1 zw piet op de foto.quote:
Ik doe al jaren met het opzetstuk van mijn eerste OnePlus zonder gat. Tegenwoordig in de autozonderbluetooth.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:30 schreef Tele6 het volgende:
Al die nieuwe telefoons hebben geen koptelefoonaansluiting meer. Dan zou ik niks meer hebben aan m'n domme hoofdtelefoon
Aan de andere kant komen er steeds stukjes nepleer van de domme hoofdtelefoon af die dan zo mooi in en aan je oren blijven plakken, dus misschien is het ook tijd voor domme hoofdtelefoon om afscheid te nemen.
Ik heb een (goedkoop) tussenstukje daarvoor. inclusief extra gat voor usb C waardoor ik kan luisteren en opladen tegelijkertijdquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:30 schreef Tele6 het volgende:
So slowquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een (goedkoop) tussenstukje daarvoor. inclusief extra gat voor usb C waardoor ik kan luisteren en opladen tegelijkertijd
Hendig
Zou ik eigenlijk wel moeten doenquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een treurnis met al dat water.
Roffel en oefen je ook thuis eigenlijk?
Even een rondje mediamarkt om te kijken wat je een prettig toestel vind.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:30 schreef Tele6 het volgende:
Met mobiel is het k.m.p. momenteel, er zit een bug in en blijkbaar vindt men het niet belangrijk om te fixen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:17 schreef Barreltje het volgende:
ok, imgur is een eikel.. wat kan ik het beste gebruiken nu ?
Imgbbquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:17 schreef Barreltje het volgende:
das geen app voor op andriodquote:
ik moest even goed nadenken wat de kmp wasquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Met mobiel is het k.m.p. momenteel, er zit een bug in en blijkbaar vindt men het niet belangrijk om te fixen.
Met laptop gaat het nog wel, dus ik wijk 's avonds uit naar laptop.
ahh!!! tnx!quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:41 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Barreltje moet het per se een app zijn? Je kunt mobiel gewoon naar imgbb.com en daar uploaden en dan de goede link kiezen om hier te kunnen plaatsen.
Even uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:19 schreef derLudolf het volgende:
Is dat echt trouwens, dat Timmerfrans en consorten het een goed idee lijkt om de erfbelasting te verhogen en ook in te voeren voor partners? Zag het op FB voorbij komen.
Ik kan me de logica er niet van voorstellen, dan ben je toch wel heel ver vervreemd van je oorspronkelijke achterban - de arbeider. De tegelzetter die na het wegvallen van z'n vrouw z'n huis ook naar in de tuin mag zetten.
Voor m'n ma was het echt wel een dingetje hoor, geen PvdA meer stemmen. Een na laatste TK verkiezingen heeft ze zich in het stemhokje nog bedacht er wel op te stemmen. De keuze het niet meer te doen wordt steeds makkelijker gemaakt
Awwwwquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:52 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ff kijken of het lukt hoor
dit is de favoriete positie tegenwoordig
Ik ben Team Motorola. Goeie camera, vergelijkbaar met Samsung alleen dan goedkoper.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:30 schreef Tele6 het volgende:
Postimgquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:17 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb uiteindelijk toch de Samsung besteld omdat die tot 2028 android updates krijgt en de Motorola tot 2025. Waarbij ik mezelf ervan heb overtuigd dat ik dan ook echt 5 jaar met de telefoon ga doenquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben Team Motorola. Goeie camera, vergelijkbaar met Samsung alleen dan goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |