abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 november 2023 @ 13:22:54 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_211334298
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211334345
Krulhond liep opgewekt een rondje rond de berg. En ze likt en lekt ook niet meer.

Ik heb de 2e helft van de omgezaagde boom de berg op gesjouwd. Nu een glaasje witte motor en dan zo dat hout even aan flarden hakken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211334386
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 november 2023 13:25 schreef sigme het volgende:
Krulhond liep opgewekt een rondje rond de berg. En ze likt en lekt ook niet meer.

Ik heb de 2e helft van de omgezaagde boom de berg op gesjouwd. Nu een glaasje witte motor en dan zo dat hout even aan flarden hakken.
Fijn dat het weer beter gaat met krulhond O+
pi_211335152
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 november 2023 13:25 schreef sigme het volgende:

Is dat bij jou melk of wijn?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211335201
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 14:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ook mijn vraag 😇
Goed nieuws van Krul.

Dat was een ronde sportschool.
Schouderklopje. Yeah.
pi_211335390
Zojuist bij de soft opening van Winket (voorheen lof, wat nu in voormalig-mijn bakkerij zit) geweest.

Grillworstbroodje mee en zit in de oven
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211335431
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 14:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Vóór houthakken geen wijn!
Hout is gehakt, nu wel witte wijn :Y)
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211335517
Ik heb citroen-gemberthee EN IK PROEF HET :o *G*

Gaat snel de goede kant op dit _O_
  zaterdag 18 november 2023 @ 15:25:14 #9
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211335638
Vandaag Haarlem leeg gekocht voor o.a. FOK!'s kerstpakketten actie, alle spullen voor de in januari compleet nieuw in te richten badkamer ook besteld bij de bakamerboer en straks Sinterklaas, na een lampionnenoptocht, ontvangen in het buurdorp. Als het weer tenminste verbetert, het is niet echt weer om vrolijk van te worden…
  zaterdag 18 november 2023 @ 15:27:30 #10
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211335668
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 november 2023 15:00 schreef sigme het volgende:

[..]
Vóór houthakken geen wijn!
Hout is gehakt, nu wel witte wijn :Y)
Bij de Sligro hadden ze vandaag, voor ons onverwachts, een wijnproeverij met food pairing.
Leuke wijnen geproefd en wegens de vele kleine gerechtjes daarbij konden we de lunch officieel overslaan… :9~
  zaterdag 18 november 2023 @ 15:29:10 #11
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211335680
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 13:22 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doet me er aan denken dat we binnenkort de in de Elzas aangeschafte kerstkoekvormpjes moeten gaan gebruiken… ^O^
pi_211335718
Dat met die planten was zelfs nog meer werk dan ik dacht :')
Spoilers!
pi_211335773
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 15:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat met die planten was zelfs nog meer werk dan ik dacht :')
Des te beter dat je het gedaan hebt ^O^
pi_211336029
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211336042
De Nokia die ik 2 jaar geleden van @sigme kreeg doet het nog prima behalve dat hij bijna dagelijks wel ergens op vastloopt... inmiddels ook op apps zoals Signal en Whatsapp dus ik weet niet waar hij last van heeft maar hij heeft duidelijk moeite.

Hoe kies je een nieuwe telefoon? Mijn laatste 3 telefoons waren
1. tweedehands van sigme
2. tweedehands van B
3. dezelfde super goedkope telefoon gekocht die m'n broer ook had

Dus ik heb niet echt ervaring met het kiezen van telefoons _O-

Ik weet niet of er nog foefjes gaan zijn om de nokia weer een beetje aan de gang te krijgen... het blijft een telefoon uit 2018.

Heb een beetje op marktplaats en tweedehands-tweakers rond zitten kijken, maar veel van de smartphones die verkocht worden zijn ook al (bijna) door hun Android updates heen en dat schiet dan ook niet zo op.

Dus een nieuwe.

Blindelings de tweakers beste koop? *G*
pi_211336126
Al die nieuwe telefoons hebben geen koptelefoonaansluiting meer. Dan zou ik niks meer hebben aan m'n domme hoofdtelefoon :o
Aan de andere kant komen er steeds stukjes nepleer van de domme hoofdtelefoon af die dan zo mooi in en aan je oren blijven plakken, dus misschien is het ook tijd voor domme hoofdtelefoon om afscheid te nemen.
pi_211336141
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 16:30 schreef Tele6 het volgende:
Al die nieuwe telefoons hebben geen koptelefoonaansluiting meer. Dan zou ik niks meer hebben aan m'n domme hoofdtelefoon :o
Aan de andere kant komen er steeds stukjes nepleer van de domme hoofdtelefoon af die dan zo mooi in en aan je oren blijven plakken, dus misschien is het ook tijd voor domme hoofdtelefoon om afscheid te nemen.
Sommige wel hoor!

Ik had altijd vrij nieuwe Samsung Galaxy's maar heb nu, als experiment eens een goedkopere geprobeerd. Alles doet het, alleen de camera is compleet ruk. Dat is het nadeel. Voordeel is wel dat ik weer een good old koptelefoongat er op heb zitten!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211336198
Mijn kind heeft ook de goedkoopste Samsung uit de A-serie en is daar prima tevreden mee. Hij is niet zo'n fotograaf :P ik heb zelf de duurste uit die serie en die maakt echt goede foto's.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211336274
Ik wilde een niet superdure, met een goede batterij en goed update beleid. Ik kwam toen op de Nothing phone (1) of de Google Pixel (ik denk toen nog 6 of 6a) uit. Of eentje van OnePlus, maar die had nog weinig updates te gaan dus die ging weer van de lijst. Zowel nothing als pixel werden in de tweakers beste koop ook benoemd toen, en qua prijs scheelde het niet heel veel. Pixel had betere camera, nothing phone betere batterij én veel sneller opgeladen. Vervolgens kwam er een mooie aanbieding op de Nothing en heb ik die gekocht. Echt ontzettend blij mee! Beide hebben goed update beleid. Ik heb wel altijd de best Buy guides van tweakers als basis voor mn zoektocht gepakt ja (de laatste drie edities ofzo bekeken) en dan gekeken welke punten ik meest belangrijk vond en dan gekeken welke van door hun genoemde modellen het op die punten het best deed.

Moet wel zeggen: ik heb nog nooit een telefoon gekocht waar ik niet tevreden over was. Deze was uiteindelijk ¤419 (inmiddels is ie ¤349 zie ik), degenen die ik ervoor had denk ik tussen ¤300-400 meestal.

Wat ik aan deze toch wel heel fijn vind, is het snelladen. Ik gebruik mn mobiel veel, en uiteindelijk is ie altijd in minder dan een dag leeg. Maar ik heb hem net bv 15 minuten aan de lader gelegd en dan gaat ie van 45% naar 72%. Dus ook met even een kwartier opladen heb ik m altijd wel weer zodanig vol dat ik een treinreis oid door kom.
pi_211336411
Samsung A10 hier. Al jaren!
Foto's zijn redelijk, behalve als je moet/wil inzoomen.
  zaterdag 18 november 2023 @ 17:03:41 #21
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211336424
Sinterklaas doet het dit jaar toch maar even zonder ons.
Sneu voor de kinderen die nu staan te blauwbekken langs de kade…
pi_211336497
Ik zag wat foto's in mijn grote 'Utreg-fb-groep' van Sint en Piet in de jaren 60/70, met doodenge sinterklazen _O-
  zaterdag 18 november 2023 @ 17:29:14 #23
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211336673
Wij waren compleet verlepte sambapieten :D uiteindelijk allemaal rode druppels op m'n trommel van m'n afgevende baretveer. Maar het was wel een keer leuk om mee te maken.
pi_211336681
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:12 schreef Blues het volgende:
Ik zag wat foto's in mijn grote 'Utreg-fb-groep' van Sint en Piet in de jaren 60/70, met doodenge sinterklazen _O-
Net gekeken en niet gezien.
Wel een heleboel mooie sfeerfoto’s in kleur en zwart-wit.

In en al weer uit de oven: appelplaattaart.
Kwam in de la nog een mini flesje limoncello tegen en daarmee de custardlaag aangelengd. De rest waren twee slokken voor mijzelve. B-)
pi_211336689
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:29 schreef Morgane89 het volgende:
Wij waren compleet verlepte sambapieten :D uiteindelijk allemaal rode druppels op m'n trommel van m'n afgevende baretveer. Maar het was wel een keer leuk om mee te maken.
Wat een treurnis met al dat water.

Roffel en oefen je ook thuis eigenlijk?
pi_211336768
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:30 schreef AnneX het volgende:

Net gekeken en niet gezien.

Ik kijk zelf net ook even.... maar door fb verwijderd en een waarschuwing voor het beheer. Er staat nl 1 zw piet op de foto.
pi_211336791
quote:
Ik doe al jaren met het opzetstuk van mijn eerste OnePlus zonder gat. Tegenwoordig in de autozonderbluetooth.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 18 november 2023 @ 17:46:36 #28
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211336849
quote:
Ik heb een (goedkoop) tussenstukje daarvoor. inclusief extra gat voor usb C waardoor ik kan luisteren en opladen tegelijkertijd
Hendig ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211336987
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:46 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik heb een (goedkoop) tussenstukje daarvoor. inclusief extra gat voor usb C waardoor ik kan luisteren en opladen tegelijkertijd
Hendig ^O^
So slow *)
  zaterdag 18 november 2023 @ 18:17:16 #30
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211337134
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 17:31 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat een treurnis met al dat water.

Roffel en oefen je ook thuis eigenlijk?
Zou ik eigenlijk wel moeten doen :X we hebben 11 verschillende 'liedjes'. Maar het komt er niet zo van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')