abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 november 2023 @ 13:49:29 #151
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211347755
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En zegt de kapper afspraak af? (of had je die nog niet gemaakt?)
Neuh het is nu tot een stukje over m'n schouders, en ik laat het nog wel even groeien.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211347784
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 13:49 schreef fietsie het volgende:

[..]
Neuh het is nu tot een stukje over m'n schouders, en ik laat het nog wel even groeien.
Dan heb ik het verkeerd onthouden, ik dacht dat je er genoeg van had.
Maar ook wat @Blues zegt, mannen met lang haar _O_
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 19 november 2023 @ 13:54:17 #153
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211347792
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 13:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dan heb ik het verkeerd onthouden, ik dacht dat je er genoeg van had.
Maar ook wat @:Blues zegt, mannen met lang haar _O_
Nee het klopt dat ik er "last" van heb in de zin van: het beperkt m'n keuze in motorhelmen. Maar voorlopig laat ik t nog even groeien
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211347796
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 13:54 schreef fietsie het volgende:

[..]
Nee het klopt dat ik er "last" van heb in de zin van: het beperkt m'n keuze in motorhelmen. Maar voorlopig laat ik t nog even groeien
Ah, dus toch goed onthouden :D
  zondag 19 november 2023 @ 14:07:13 #155
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211347900
Ik zal mijn queeste naar de lekkerste rozijnenbol van Friesland eens gaan voortzetten
pi_211347920
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 14:07 schreef fietsie het volgende:
Ik zal mijn queeste naar de lekkerste rozijnenbol van Friesland eens gaan voortzetten
Oeh en dan met brokkelkaas erop :9~
pi_211347961
Ondertussen moet ik @fietsie wel gelijk geven. Ik heb 2 slowcookers, een russell hob, klein maar er brand nooit iets aan en een grote van Crockpot en die ben ik nu al 2 dagen aan het uitbikken :( Ding was in no-time aan het koken ipv verhitten, zelfs op low.
pi_211348062
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Ondertussen moet ik @:Fietsie wel gelijk geven. Ik heb 2 slowcookers, een russell hob, klein maar er brand nooit iets aan en een grote van Crockpot en die ben ik nu al 2 dagen aan het uitbikken :( Ding was in no-time aan het koken ipv verhitten, zelfs op low.
Oh ja crockpot is kut wat dat betreft, Russel hobb veel fijner.
Toen mijn hobb ermee stopte, heb ik m ingeruild voor de slowcookfunctie van de IP.

Volgens mij ben ik de enige hier die niet spuugt op jero. Ook wel eens ontspannend.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vanyel op 19-11-2023 16:26:25 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211348101
ik ga roti maken, naja een vrijzinnige van het recept dan
pi_211348161
Ik vind de slowcook functie van de IP ook niet zo fijn werken. Die ging laatst ook koken (stond op low).
pi_211348273
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 14:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind de slowcook functie van de IP ook niet zo fijn werken. Die ging laatst ook koken (stond op low).
Doet de mijne niet. Dat moet ik alles opletten op heet erin doen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211348291
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 14:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Doet de mijne niet. Dat moet ik alles opletten op heet erin doen.
Mmm, jij hebt toch ook de Evo?
Had laatst ook weer bolognese saus gemaakt. Gehakt/uien etc aangebraden op sauté toen de rest erbij aangezet (glazen deksel erop en toen ik 1,5 uur later even keek "blup blup blup.
pi_211348301
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 14:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Mmm, jij hebt toch ook de Evo?
Had laatst ook weer bolognese saus gemaakt. Gehakt/uien etc aangebraden op sauté toen de rest erbij aangezet (glazen deksel erop en toen ik 1,5 uur later even keek "blup blup blup.
6K Duo Evo Plus :Y

Als ik het echt het belangrijk vind dat het een bepaalde temp houdt, zet ik m op sous vide ipv slowcook. Af en toe wat te heet in slowcook boeit me niet omdat ie niet aanbrandt, wat de CP wel altijd deed.
pi_211348315
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 14:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
6K Duo Evo Plus :Y

Als ik het echt het belangrijk vind dat het een bepaalde temp houdt, zet ik m op sous vide ipv slowcook. Af en toe wat te heet in slowcook boeit me niet omdat ie niet aanbrandt, wat de CP wel altijd deed.
Die heb ik ook ja. Omdat jij zo lovend was. En muv van de slowcook functie ben ik er ook heel lovend over. Heerlijk ding.
Da's een idee, sous vide gebruiken _O_ Nooit bij nagedacht.
pi_211348414
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 14:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Oh ja crockpot is kut wat dat betreft, Russel hobb veel fijner.
Toen mijn hobb ermee stopte, heb ik m ingeruild voor de slowcookfunctie van de IP.

Volgens mij ben ik de enige hier door niet spuugt op jero. Ook wel eens ontspannend.
Over de dm heb ik met meerdere leden normaal contact. Maar bedankt voor je standpunt.
pi_211348422
Er staat nu een goedkope slowcooker van Russell Hobbs op amazon maar ik kan de verleiding nog steeds weerstaan https://nl.pepper.com/aan(...)bare-braadpan-295071
pi_211349015
Poging 3016 om de katten aan de (dure) Surefeeders te laten wennen.
Een voordeel, deze keer is het niet per se nodig dus er staat minder druk op. Eens kijken of het dan wel lukt :)
pi_211349029
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Poging 3016 om de katten aan de (dure) Surefeeders te laten wennen.
Een voordeel, deze keer is het niet per se nodig dus er staat minder druk op. Eens kijken of het dan wel lukt :)
Succes! Nika deed er ruim 2 weken over. Die kreeg daarnaast wel natvoer 's avonds in een andere ruimte dan Elin
pi_211349060
Eerste kerstcadeautjes in huis. *O* Altijd fijn zodra je dat soort dingen kunt afstrepen, want wij houden niet van shoppen.
pi_211349067
En patatje gegeten bij Frites Atelier. :9 Lekker, al vond ik deze keer de toppings iets saaier. In Gent had ik iets met kimchi en kaas oid, en dat was echt magisch.
  zondag 19 november 2023 @ 16:34:13 #171
63722 z80
I fink you freaky
pi_211349139
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 11:45 schreef fietsie het volgende:
Als nu structureel mensen zeggen: "Wij zijn niet erg gelukkig met wat en hoe je post", wat een enorme plaat voor je kop heb je dan als je hier blijft rondhangen.

Blijkbaar dringt dan elders wel tot je door dat ze je daar liever niet hebben, en blijf je hier maar klieren en zieken.
Probleem is dat er nog steeds gebruikers zijn de reageren. En net als een duif komt deze steeds weer terug voor vers voer.
Dus gewoon stoppen met voeren, en dan ook allemaal.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_211349165
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Succes! Nika deed er ruim 2 weken over. Die kreeg daarnaast wel natvoer 's avonds in een andere ruimte dan Elin
Teigetje is hier het probleem. De vorige keren at hij slecht dus vond ik het ook spannend als hij te lang niet at omdat hij bang was. Maar de laatste maanden eet hij soms voor 2 dus durf het nu wel aan.
pi_211349173
Ik had vandaag bedacht om een goeie productieve dag te hebben.

Ik heb uiteindelijk vooral vuile zakdoekjes geproduceerd :')

Wel m'n nieuwe telefoon ingesteld. Wat een GEDOE. Vooral om Microsoft Authenticator ingesteld te krijgen voor werk. Maar ik denk dat het 't nu doet. :D

Wel leuk zo'n nieuwe telefoon. Zo veel sneller _O_
De oude is VIER keer vastgelopen tijdens het overzetten van de data :') :') :')
pi_211349199
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:38 schreef Tele6 het volgende:
#teamvuilezakdoekjes. O+ En elke keer lekker bloederig, blijkbaar hoort dat ook bij zwanger zijn.
  zondag 19 november 2023 @ 16:56:08 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211349343
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 16:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vandaag bedacht om een goeie productieve dag te hebben.

Wel m'n nieuwe telefoon ingesteld. Wat een GEDOE. Vooral om Microsoft Authenticator ingesteld te krijgen voor werk. Maar ik denk dat het 't nu doet. :D

Wel leuk zo'n nieuwe telefoon. Zo veel sneller _O_
De oude is VIER keer vastgelopen tijdens het overzetten van de data :') :') :')
Ik sprak afgelopen week een werkrelatie en vroeg hoe het met zijn puberzoon ging. Heel verhaal en ook wat voor een troep het was op zijn kamer en dat ie enorme ladingen vieze sokken produceerde.
Dus ik keihard lachen, en zei dat dat wel idd het nadeel van puberjongen zijn is.
Ik kreeg een vrij verbaasde blik terug.
Hij bedoelde dat dat jong vooral te pas en te onpas nieuwe sokken pakte en daar overal mee rond liep zonder schoenen, dus dat de witte sokken niet meer schoon werden

Tsja, kan ik het helpen dat ik er iets anders bij dacht _O- :D

Ander figuur naast me sproeide ook sloot bier over ons heen toen dit gebeurde. Goed congres was goed O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')