Neuh het is nu tot een stukje over m'n schouders, en ik laat het nog wel even groeien.quote:Op zondag 19 november 2023 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En zegt de kapper afspraak af? (of had je die nog niet gemaakt?)
Dan heb ik het verkeerd onthouden, ik dacht dat je er genoeg van had.quote:Op zondag 19 november 2023 13:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh het is nu tot een stukje over m'n schouders, en ik laat het nog wel even groeien.
Nee het klopt dat ik er "last" van heb in de zin van: het beperkt m'n keuze in motorhelmen. Maar voorlopig laat ik t nog even groeienquote:Op zondag 19 november 2023 13:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd onthouden, ik dacht dat je er genoeg van had.
Maar ook wat @:Blues zegt, mannen met lang haar
Ah, dus toch goed onthoudenquote:Op zondag 19 november 2023 13:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee het klopt dat ik er "last" van heb in de zin van: het beperkt m'n keuze in motorhelmen. Maar voorlopig laat ik t nog even groeien
Oeh en dan met brokkelkaas eropquote:Op zondag 19 november 2023 14:07 schreef fietsie het volgende:
Ik zal mijn queeste naar de lekkerste rozijnenbol van Friesland eens gaan voortzetten
Oh ja crockpot is kut wat dat betreft, Russel hobb veel fijner.quote:Op zondag 19 november 2023 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Ondertussen moet ik @:Fietsie wel gelijk geven. Ik heb 2 slowcookers, een russell hob, klein maar er brand nooit iets aan en een grote van Crockpot en die ben ik nu al 2 dagen aan het uitbikkenDing was in no-time aan het koken ipv verhitten, zelfs op low.
Doet de mijne niet. Dat moet ik alles opletten op heet erin doen.quote:Op zondag 19 november 2023 14:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind de slowcook functie van de IP ook niet zo fijn werken. Die ging laatst ook koken (stond op low).
Mmm, jij hebt toch ook de Evo?quote:Op zondag 19 november 2023 14:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Doet de mijne niet. Dat moet ik alles opletten op heet erin doen.
6K Duo Evo Plusquote:Op zondag 19 november 2023 14:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mmm, jij hebt toch ook de Evo?
Had laatst ook weer bolognese saus gemaakt. Gehakt/uien etc aangebraden op sauté toen de rest erbij aangezet (glazen deksel erop en toen ik 1,5 uur later even keek "blup blup blup.
Die heb ik ook ja. Omdat jij zo lovend was. En muv van de slowcook functie ben ik er ook heel lovend over. Heerlijk ding.quote:Op zondag 19 november 2023 14:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
6K Duo Evo Plus
Als ik het echt het belangrijk vind dat het een bepaalde temp houdt, zet ik m op sous vide ipv slowcook. Af en toe wat te heet in slowcook boeit me niet omdat ie niet aanbrandt, wat de CP wel altijd deed.
Over de dm heb ik met meerdere leden normaal contact. Maar bedankt voor je standpunt.quote:Op zondag 19 november 2023 14:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh ja crockpot is kut wat dat betreft, Russel hobb veel fijner.
Toen mijn hobb ermee stopte, heb ik m ingeruild voor de slowcookfunctie van de IP.
Volgens mij ben ik de enige hier door niet spuugt op jero. Ook wel eens ontspannend.
Succes! Nika deed er ruim 2 weken over. Die kreeg daarnaast wel natvoer 's avonds in een andere ruimte dan Elinquote:Op zondag 19 november 2023 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Poging 3016 om de katten aan de (dure) Surefeeders te laten wennen.
Een voordeel, deze keer is het niet per se nodig dus er staat minder druk op. Eens kijken of het dan wel lukt
Probleem is dat er nog steeds gebruikers zijn de reageren. En net als een duif komt deze steeds weer terug voor vers voer.quote:Op zondag 19 november 2023 11:45 schreef fietsie het volgende:
Als nu structureel mensen zeggen: "Wij zijn niet erg gelukkig met wat en hoe je post", wat een enorme plaat voor je kop heb je dan als je hier blijft rondhangen.
Blijkbaar dringt dan elders wel tot je door dat ze je daar liever niet hebben, en blijf je hier maar klieren en zieken.
Thanksquote:Op zondag 19 november 2023 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Succes! Nika deed er ruim 2 weken over. Die kreeg daarnaast wel natvoer 's avonds in een andere ruimte dan Elin
#teamvuilezakdoekjes.quote:Op zondag 19 november 2023 16:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb uiteindelijk vooral vuile zakdoekjes geproduceerd
Ik sprak afgelopen week een werkrelatie en vroeg hoe het met zijn puberzoon ging. Heel verhaal en ook wat voor een troep het was op zijn kamer en dat ie enorme ladingen vieze sokken produceerde.quote:Op zondag 19 november 2023 16:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vandaag bedacht om een goeie productieve dag te hebben.
Ik heb uiteindelijk vooral vuile zakdoekjes geproduceerd
Wel m'n nieuwe telefoon ingesteld. Wat een GEDOE. Vooral om Microsoft Authenticator ingesteld te krijgen voor werk. Maar ik denk dat het 't nu doet.
Wel leuk zo'n nieuwe telefoon. Zo veel sneller
De oude is VIER keer vastgelopen tijdens het overzetten van de data![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |