Klink mij ook als dienstreis. Met dito vergoeding van de gewerkte uren, deur tot deur, en volledige vergoeding vervoer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is niet gewoon een werkreis met dito vergoedingsregeling?
Nopequote:Op zondag 19 november 2023 10:08 schreef z80 het volgende:
Gaat er een virus rond dat rugpijn veroorzaakt?
Ik ken inmiddels 5 mensen die er last van hebben/hadden. En ik kan me zelf zins vanochtend aan het rijtje toevoegen. Voelt als spierpijn in de onderrug.
J heeft een paar weken geleden een griepachtige paar dagen gehad waarbij hij vooral enorme spierpijn had. Spierpijn en doodmoe. Plus 1 keer overgeven.quote:Op zondag 19 november 2023 10:08 schreef z80 het volgende:
Gaat er een virus rond dat rugpijn veroorzaakt?
Ik ken inmiddels 5 mensen die er last van hebben/hadden. En ik kan me zelf zins vanochtend aan het rijtje toevoegen. Voelt als spierpijn in de onderrug.
Beter soms wonderlijke woorden dan eigenlijk altijd kutposts posten.quote:Op zondag 19 november 2023 10:31 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wonderlijke woorden maak jij soms
Dat valt mee hoor, ik krijg best veel duimpjes. Fijne zondag ondanks al je lichamelijke ongemakken!quote:Op zondag 19 november 2023 10:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beter soms wonderlijke woorden dan eigenlijk altijd kutposts posten.
The daily life.quote:Op zondag 19 november 2023 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn kerona was ook spierpijn, gewrichtspijn, pijnpijnpijn. Wekenlang. En kuthoest.
Struggel is echt yoquote:
Ik zou op de brommer naar m'n ouders. Maar dan kom ik door terrential downpour weer terug... en daar heb ik geen zin in .quote:
Hier nietquote:Op zondag 19 november 2023 10:44 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor, ik krijg best veel duimpjes. Fijne zondag ondanks al je lichamelijke ongemakken!
quote:Op zondag 19 november 2023 11:45 schreef fietsie het volgende:
Als nu structureel mensen zeggen: "Wij zijn niet erg gelukkig met wat en hoe je post", wat een enorme plaat voor je kop heb je dan als je hier blijft rondhangen.
Blijkbaar dringt dan elders wel tot je door dat ze je daar liever niet hebben, en blijf je hier maar klieren en zieken.
Ach…zet mensen in “negeer mode” als het je stoort.quote:Op zondag 19 november 2023 11:45 schreef fietsie het volgende:
Als nu structureel mensen zeggen: "Wij zijn niet erg gelukkig met wat en hoe je post", wat een enorme plaat voor je kop heb je dan als je hier blijft rondhangen.
Blijkbaar dringt dan elders wel tot je door dat ze je daar liever niet hebben, en blijf je hier maar klieren en zieken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat licht buiten hè…dat is de zon.![]()
quote:Op zondag 19 november 2023 12:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach…zet mensen in “negeer mode” als het je stoort.
Gister had ik een leuk gesprek in de kleedkamer van de sportschool met een vrouw, die regelmatig voor waterschappen werkt. Oa. over het bijna overstroomde Amsterdam.
@:borisz de sluizen bij Ijmuiden stonden in storing.😳 Opletten joh.ik las het ja we zijn ontsnapt, ik woon ook in amserdam at5 had er nieuws over en dit weekend de NRC ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat licht buiten hè…dat is de zon.
https://www.at5.nl/artike(...)hoogwater-houthavens
En dan was er sprake van om te bezuinigen en de waterschappen op te heffen.quote:Op zondag 19 november 2023 12:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik las het ja we zijn ontsnapt, ik woon ook in amserdam at5 had er nieuws over en dit weekend de NRC ook
https://www.at5.nl/artike(...)hoogwater-houthavens
dat lijkt me een zeer slecht planquote:Op zondag 19 november 2023 12:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dan was er sprake van om te bezuinigen en de waterschappen op te heffen.![]()
Zo’n beetje de bestaanszekerheid in een polderland.
aj geen regenkleding?quote:Op zondag 19 november 2023 12:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben vanaf 14:30 buiten. Tot 19:00. Echt top.
Dat is zegmaar die tijdsspanne waarin Buienradar die schitterende buienparade presenteert?quote:Op zondag 19 november 2023 12:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben vanaf 14:30 buiten. Tot 19:00. Echt top.
Ik heb opeens weer vertrouwen in Rob Jetten, hij krijgt toch de laatste dagen de praise die hij misschien wel hoort te krijgen.quote:Op zondag 19 november 2023 12:17 schreef borisz het volgende:
Mijn corona is nu vooral nog een protesterende keel.
Koorts was gistermiddag al weg.
Heb vanmorgen nog wel even wat flyers in de brievenbussen gedaan zodat ik vanmiddag rustig aan kan doen.
Ik sta een tijdje onder een tent en daarna moet ik 3 bussen in en uitpakken.quote:
Yes. Zeg maar net als gisteren.quote:Op zondag 19 november 2023 12:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is zegmaar die tijdsspanne waarin Buienradar die schitterende buienparade presenteert?
Langzamerhand krijg ik de indruk, dat de tent zonder jouw inzet niet kan draaien.quote:
quote:
Ik ben wel nodig ja. Gelukkigquote:Op zondag 19 november 2023 12:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Langzamerhand krijg ik de indruk, dat de tent zonder jouw inzet niet kan draaien.
Je bent gewoon gewoon onmisbaar.
Volgens weeronline zie ik buien niet in jouw regio. FWIW
verzuipen in bierquote:Op zondag 19 november 2023 12:47 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Gewandeld in dat licht en opritje geveegd en de garagedeur van duizend mini (baby?) slakjes ontdaan.
Escargots iemand
Mooie kaaklijnquote:Op zondag 19 november 2023 13:07 schreef Karzai het volgende:
Was even in een schoendoos met oude spulletjes aan het snuffelen en vond mijn ov studentenkaart, zo zag ik er op 21 jarige leeftijd uit
[ afbeelding ]
En zegt de kapper afspraak af? (of had je die nog niet gemaakt?)quote:Op zondag 19 november 2023 13:42 schreef fietsie het volgende:
-trekt elastiekje los en doet een Shampoo-reclame zwaai-
Neuh het is nu tot een stukje over m'n schouders, en ik laat het nog wel even groeien.quote:Op zondag 19 november 2023 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En zegt de kapper afspraak af? (of had je die nog niet gemaakt?)
Dan heb ik het verkeerd onthouden, ik dacht dat je er genoeg van had.quote:Op zondag 19 november 2023 13:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh het is nu tot een stukje over m'n schouders, en ik laat het nog wel even groeien.
Nee het klopt dat ik er "last" van heb in de zin van: het beperkt m'n keuze in motorhelmen. Maar voorlopig laat ik t nog even groeienquote:Op zondag 19 november 2023 13:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd onthouden, ik dacht dat je er genoeg van had.
Maar ook wat @:Blues zegt, mannen met lang haar
Ah, dus toch goed onthoudenquote:Op zondag 19 november 2023 13:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee het klopt dat ik er "last" van heb in de zin van: het beperkt m'n keuze in motorhelmen. Maar voorlopig laat ik t nog even groeien
Oeh en dan met brokkelkaas eropquote:Op zondag 19 november 2023 14:07 schreef fietsie het volgende:
Ik zal mijn queeste naar de lekkerste rozijnenbol van Friesland eens gaan voortzetten
Oh ja crockpot is kut wat dat betreft, Russel hobb veel fijner.quote:Op zondag 19 november 2023 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Ondertussen moet ik @:Fietsie wel gelijk geven. Ik heb 2 slowcookers, een russell hob, klein maar er brand nooit iets aan en een grote van Crockpot en die ben ik nu al 2 dagen aan het uitbikkenDing was in no-time aan het koken ipv verhitten, zelfs op low.
Doet de mijne niet. Dat moet ik alles opletten op heet erin doen.quote:Op zondag 19 november 2023 14:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind de slowcook functie van de IP ook niet zo fijn werken. Die ging laatst ook koken (stond op low).
Mmm, jij hebt toch ook de Evo?quote:Op zondag 19 november 2023 14:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Doet de mijne niet. Dat moet ik alles opletten op heet erin doen.
6K Duo Evo Plusquote:Op zondag 19 november 2023 14:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mmm, jij hebt toch ook de Evo?
Had laatst ook weer bolognese saus gemaakt. Gehakt/uien etc aangebraden op sauté toen de rest erbij aangezet (glazen deksel erop en toen ik 1,5 uur later even keek "blup blup blup.
Die heb ik ook ja. Omdat jij zo lovend was. En muv van de slowcook functie ben ik er ook heel lovend over. Heerlijk ding.quote:Op zondag 19 november 2023 14:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
6K Duo Evo Plus
Als ik het echt het belangrijk vind dat het een bepaalde temp houdt, zet ik m op sous vide ipv slowcook. Af en toe wat te heet in slowcook boeit me niet omdat ie niet aanbrandt, wat de CP wel altijd deed.
Over de dm heb ik met meerdere leden normaal contact. Maar bedankt voor je standpunt.quote:Op zondag 19 november 2023 14:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh ja crockpot is kut wat dat betreft, Russel hobb veel fijner.
Toen mijn hobb ermee stopte, heb ik m ingeruild voor de slowcookfunctie van de IP.
Volgens mij ben ik de enige hier door niet spuugt op jero. Ook wel eens ontspannend.
Succes! Nika deed er ruim 2 weken over. Die kreeg daarnaast wel natvoer 's avonds in een andere ruimte dan Elinquote:Op zondag 19 november 2023 16:20 schreef Sarabi het volgende:
Poging 3016 om de katten aan de (dure) Surefeeders te laten wennen.
Een voordeel, deze keer is het niet per se nodig dus er staat minder druk op. Eens kijken of het dan wel lukt
Probleem is dat er nog steeds gebruikers zijn de reageren. En net als een duif komt deze steeds weer terug voor vers voer.quote:Op zondag 19 november 2023 11:45 schreef fietsie het volgende:
Thanksquote:Op zondag 19 november 2023 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Succes! Nika deed er ruim 2 weken over. Die kreeg daarnaast wel natvoer 's avonds in een andere ruimte dan Elin
#teamvuilezakdoekjes.quote:Op zondag 19 november 2023 16:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb uiteindelijk vooral vuile zakdoekjes geproduceerd
Ik sprak afgelopen week een werkrelatie en vroeg hoe het met zijn puberzoon ging. Heel verhaal en ook wat voor een troep het was op zijn kamer en dat ie enorme ladingen vieze sokken produceerde.quote:Op zondag 19 november 2023 16:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vandaag bedacht om een goeie productieve dag te hebben.
Ik heb uiteindelijk vooral vuile zakdoekjes geproduceerd
Wel m'n nieuwe telefoon ingesteld. Wat een GEDOE. Vooral om Microsoft Authenticator ingesteld te krijgen voor werk. Maar ik denk dat het 't nu doet.
Wel leuk zo'n nieuwe telefoon. Zo veel sneller
De oude is VIER keer vastgelopen tijdens het overzetten van de data![]()
![]()
Euh, had je geen QR code die je ism je domain-account moest invoeren ?quote:Op zondag 19 november 2023 16:38 schreef Tele6 het volgende:
Wel m'n nieuwe telefoon ingesteld. Wat een GEDOE. Vooral om Microsoft Authenticator ingesteld te krijgen voor werk. Maar ik denk dat het 't nu doet.
Ben jij woensdag ook bij dat in en in saaie congres ?quote:
Ik heb ze vaak overal vandaan geplukt... volle (...) sokken. Meestal onder het bed, maar ook tussen bed en muur of onder kussen.quote:Op zondag 19 november 2023 16:56 schreef Molo het volgende:
Ik sprak afgelopen week een werkrelatie en vroeg hoe het met zijn puberzoon ging. Heel verhaal en ook wat voor een troep het was op zijn kamer en dat ie enorme ladingen vieze sokken produceerde.
Dus ik keihard lachen, en zei dat dat wel idd het nadeel van puberjongen zijn is.
Ik kreeg een vrij verbaasde blik terug.
Hij bedoelde dat dat jong vooral te pas en te onpas nieuwe sokken pakte en daar overal mee rond liep zonder schoenen, dus dat de witte sokken niet meer schoon werden
Tsja, kan ik het helpen dat ik er iets anders bij dacht![]()
Ik ga nooit naar saaie congressen en als ik er ben zijn ze ook per definitie niet saaiquote:Op zondag 19 november 2023 17:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ben jij woensdag ook bij dat in en in saaie congres ?
Ja tochquote:Op zondag 19 november 2023 17:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb ze vaak overal vandaan geplukt... volle (...) sokken. Meestal onder het bed, maar ook tussen bed en muur of onder kussen.
Jongensmoeder
Mjah Pieter was op die ene waar jij denk ik op doelt, dan is het sowieso nooit saaiquote:Op zondag 19 november 2023 17:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar saaie congressen en als ik er ben zijn ze ook per definitie niet saai![]()
![]()
Ik weet niet wie je bedoeltquote:Op zondag 19 november 2023 17:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah Pieter was op die ene waar jij denk ik op doelt, dan is het sowieso nooit saai
Ja maar om bij die QR-code te komen moest ik 's werelds raarste omwegen nemen.quote:Op zondag 19 november 2023 17:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euh, had je geen QR code die je ism je domain-account moest invoeren ?
quote:Op zondag 19 november 2023 17:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar om bij die QR-code te komen moest ik 's werelds raarste omwegen nemen.
Inloggen op intranet ---> inloggen op ICT zelfservice ---> inloggen op de website waar de QR-code dan kwam
Dit alles inclusief overtypen van allerlei codes en op Goedkeuren drukken in Authenticator enz enz
Klinkt bekend: ieder laagje vraagt zich af "Is dit Tele" enzquote:Op zondag 19 november 2023 17:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar om bij die QR-code te komen moest ik 's werelds raarste omwegen nemen.
Inloggen op intranet ---> inloggen op ICT zelfservice ---> inloggen op de website waar de QR-code dan kwam
Dit alles inclusief overtypen van allerlei codes en op Goedkeuren drukken in Authenticator enz enz
Nou op een gegeven moment begin ik me dit ook af te vragenquote:Op zondag 19 november 2023 17:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Klinkt bekend: ieder laagje vraagt zich af "Is dit Tele" enz
Welcome to the matrixquote:Op zondag 19 november 2023 17:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou op een gegeven moment begin ik me dit ook af te vragen
Maar als ieder laagje zich bij jou afvraagt of het Tele is, gaat er wel wat fout denk ikquote:Op zondag 19 november 2023 17:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Klinkt bekend: ieder laagje vraagt zich af "Is dit Tele" enz
Daar zijn de laagjes niet groot genoeg voorquote:Op zondag 19 november 2023 17:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar als ieder laagje zich bij jou afvraagt of het Tele is, gaat er wel wat fout denk ik
Op zich gunstig om zo nu en dan te checken wie er allemaal Tele is.quote:Op zondag 19 november 2023 17:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar als ieder laagje zich bij jou afvraagt of het Tele is, gaat er wel wat fout denk ik
Daar werken we vrijwillig aan meequote:Op zondag 19 november 2023 17:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Op zich gunstig om zo nu en dan te checken wie er allemaal Tele is.
En checken waar je allemaal ingelogd staat, soms ook heel nuttigquote:Op zondag 19 november 2023 17:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Op zich gunstig om zo nu en dan te checken wie er allemaal Tele is.
Ja mijn Genealogie website stond onlangs urenlang ingelogd in Utah.quote:Op zondag 19 november 2023 17:28 schreef Molo het volgende:
[..]
En checken waar je allemaal ingelogd staat, soms ook heel nuttig
Als je een zitplaats hebt dan, that isquote:Op zondag 19 november 2023 17:34 schreef derLudolf het volgende:
Hamburg nog niet uit en al vertraging en de overstap in Bremen al kapot.
Blijf nu lekker zitten tot Münster.
Scheelt me een overstap in Leer van 55 minuten. Ook daar een overstap van 50 minuten maar wie weet loopt de vertraging nog verder opUiteindelijk ben ik dan maar een kwartiertje later op m'n eindstation.
In de planning staat nu nog steeds 55 minuten voor Bremen-Osnabruck maar volgens de geleerden van het treintopic is 43 minuten mogelijk in theorie. Waardoor ik een trein eerder kan pakken in Münster. Maar ik reken er niet op![]()
Door vertraging eerder aankomen, het kan in Duitsland
Er staat geen reservering op het scherm. Stoel naast me - die leeg is, pas vanaf Wuppertal. En anders ga ik in de BordBistro zittenquote:Op zondag 19 november 2023 17:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je een zitplaats hebt dan, that is
Ik reis niet meer per trein door Duitsland, veel te vaak gezeik gehad
Frankrijk en Zwitserland daarentegen, heerlijk
Hier -leek- het een droge dag te kunnen gaan worden.quote:Op zondag 19 november 2023 18:32 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke luchten hebben wij thuis niet
Vandaag zagen we op de ochtendwandeling een kudde berggeitjes![]()
We weten dat ze hier zitten, maar het gebied is groot, de geiten schuw. We hebben ze eenmaal eerder gezien en kijken *altijd* naar ze uit.
Het wordt frisser hier, maar de lucht is nog steeds strakblauw en de zon schijnt - nog steeds een paar uur blotekontenweer. Aldus heb ik gehouthakt.
quote:Op zondag 19 november 2023 17:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb ze vaak overal vandaan geplukt... volle (...) sokken. Meestal onder het bed, maar ook tussen bed en muur of onder kussen.
Jongensmoeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |