Euh, had je geen QR code die je ism je domain-account moest invoeren ?quote:Op zondag 19 november 2023 16:38 schreef Tele6 het volgende:
Wel m'n nieuwe telefoon ingesteld. Wat een GEDOE. Vooral om Microsoft Authenticator ingesteld te krijgen voor werk. Maar ik denk dat het 't nu doet.
Ben jij woensdag ook bij dat in en in saaie congres ?quote:
Ik heb ze vaak overal vandaan geplukt... volle (...) sokken. Meestal onder het bed, maar ook tussen bed en muur of onder kussen.quote:Op zondag 19 november 2023 16:56 schreef Molo het volgende:
Ik sprak afgelopen week een werkrelatie en vroeg hoe het met zijn puberzoon ging. Heel verhaal en ook wat voor een troep het was op zijn kamer en dat ie enorme ladingen vieze sokken produceerde.
Dus ik keihard lachen, en zei dat dat wel idd het nadeel van puberjongen zijn is.
Ik kreeg een vrij verbaasde blik terug.
Hij bedoelde dat dat jong vooral te pas en te onpas nieuwe sokken pakte en daar overal mee rond liep zonder schoenen, dus dat de witte sokken niet meer schoon werden
Tsja, kan ik het helpen dat ik er iets anders bij dacht![]()
Ik ga nooit naar saaie congressen en als ik er ben zijn ze ook per definitie niet saaiquote:Op zondag 19 november 2023 17:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ben jij woensdag ook bij dat in en in saaie congres ?
Ja tochquote:Op zondag 19 november 2023 17:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb ze vaak overal vandaan geplukt... volle (...) sokken. Meestal onder het bed, maar ook tussen bed en muur of onder kussen.
Jongensmoeder
Mjah Pieter was op die ene waar jij denk ik op doelt, dan is het sowieso nooit saaiquote:Op zondag 19 november 2023 17:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar saaie congressen en als ik er ben zijn ze ook per definitie niet saai![]()
![]()
Ik weet niet wie je bedoeltquote:Op zondag 19 november 2023 17:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah Pieter was op die ene waar jij denk ik op doelt, dan is het sowieso nooit saai
Ja maar om bij die QR-code te komen moest ik 's werelds raarste omwegen nemen.quote:Op zondag 19 november 2023 17:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euh, had je geen QR code die je ism je domain-account moest invoeren ?
quote:Op zondag 19 november 2023 17:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar om bij die QR-code te komen moest ik 's werelds raarste omwegen nemen.
Inloggen op intranet ---> inloggen op ICT zelfservice ---> inloggen op de website waar de QR-code dan kwam
Dit alles inclusief overtypen van allerlei codes en op Goedkeuren drukken in Authenticator enz enz
Klinkt bekend: ieder laagje vraagt zich af "Is dit Tele" enzquote:Op zondag 19 november 2023 17:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar om bij die QR-code te komen moest ik 's werelds raarste omwegen nemen.
Inloggen op intranet ---> inloggen op ICT zelfservice ---> inloggen op de website waar de QR-code dan kwam
Dit alles inclusief overtypen van allerlei codes en op Goedkeuren drukken in Authenticator enz enz
Nou op een gegeven moment begin ik me dit ook af te vragenquote:Op zondag 19 november 2023 17:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Klinkt bekend: ieder laagje vraagt zich af "Is dit Tele" enz
Welcome to the matrixquote:Op zondag 19 november 2023 17:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou op een gegeven moment begin ik me dit ook af te vragen
Maar als ieder laagje zich bij jou afvraagt of het Tele is, gaat er wel wat fout denk ikquote:Op zondag 19 november 2023 17:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Klinkt bekend: ieder laagje vraagt zich af "Is dit Tele" enz
Daar zijn de laagjes niet groot genoeg voorquote:Op zondag 19 november 2023 17:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar als ieder laagje zich bij jou afvraagt of het Tele is, gaat er wel wat fout denk ik
Op zich gunstig om zo nu en dan te checken wie er allemaal Tele is.quote:Op zondag 19 november 2023 17:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar als ieder laagje zich bij jou afvraagt of het Tele is, gaat er wel wat fout denk ik
Daar werken we vrijwillig aan meequote:Op zondag 19 november 2023 17:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Op zich gunstig om zo nu en dan te checken wie er allemaal Tele is.
En checken waar je allemaal ingelogd staat, soms ook heel nuttigquote:Op zondag 19 november 2023 17:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Op zich gunstig om zo nu en dan te checken wie er allemaal Tele is.
Ja mijn Genealogie website stond onlangs urenlang ingelogd in Utah.quote:Op zondag 19 november 2023 17:28 schreef Molo het volgende:
[..]
En checken waar je allemaal ingelogd staat, soms ook heel nuttig
Als je een zitplaats hebt dan, that isquote:Op zondag 19 november 2023 17:34 schreef derLudolf het volgende:
Hamburg nog niet uit en al vertraging en de overstap in Bremen al kapot.
Blijf nu lekker zitten tot Münster.
Scheelt me een overstap in Leer van 55 minuten. Ook daar een overstap van 50 minuten maar wie weet loopt de vertraging nog verder opUiteindelijk ben ik dan maar een kwartiertje later op m'n eindstation.
In de planning staat nu nog steeds 55 minuten voor Bremen-Osnabruck maar volgens de geleerden van het treintopic is 43 minuten mogelijk in theorie. Waardoor ik een trein eerder kan pakken in Münster. Maar ik reken er niet op![]()
Door vertraging eerder aankomen, het kan in Duitsland
Er staat geen reservering op het scherm. Stoel naast me - die leeg is, pas vanaf Wuppertal. En anders ga ik in de BordBistro zittenquote:Op zondag 19 november 2023 17:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je een zitplaats hebt dan, that is
Ik reis niet meer per trein door Duitsland, veel te vaak gezeik gehad
Frankrijk en Zwitserland daarentegen, heerlijk
Hier -leek- het een droge dag te kunnen gaan worden.quote:Op zondag 19 november 2023 18:32 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke luchten hebben wij thuis niet
Vandaag zagen we op de ochtendwandeling een kudde berggeitjes![]()
We weten dat ze hier zitten, maar het gebied is groot, de geiten schuw. We hebben ze eenmaal eerder gezien en kijken *altijd* naar ze uit.
Het wordt frisser hier, maar de lucht is nog steeds strakblauw en de zon schijnt - nog steeds een paar uur blotekontenweer. Aldus heb ik gehouthakt.
quote:Op zondag 19 november 2023 17:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb ze vaak overal vandaan geplukt... volle (...) sokken. Meestal onder het bed, maar ook tussen bed en muur of onder kussen.
Jongensmoeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |