Waarom staat deze pagina helemaal vol met "Jouw christelijke stem telt" advertenties ?quote:Op zondag 19 november 2023 19:57 schreef Vanyel het volgende:
https://www.bestlittlebaby.com/alternate-name-speller.aspx
Weer een paar minuten die ik nooit meer terugkrijg.
Bisschoppelijk treinstel ?quote:
Nee, hij brengt je naar de leukste kerstmarkten staat er. Als je de kerstman als bisschop rekent misschien wel.quote:
Hier op 1 januari alquote:Op zondag 19 november 2023 20:32 schreef Sarabi het volgende:
Hier net het eerste vuurwerk van het jaarook best vroeg
Hoe was het in Hamburg, nog wat bijzondere dingen gedaan die alleen @derLudolf zou doen of gewoon de highlights afgelopen?quote:Op zondag 19 november 2023 17:34 schreef derLudolf het volgende:
Hamburg nog niet uit en al vertraging en de overstap in Bremen al kapot.
Blijf nu lekker zitten tot Münster.
Scheelt me een overstap in Leer van 55 minuten. Ook daar een overstap van 50 minuten maar wie weet loopt de vertraging nog verder opUiteindelijk ben ik dan maar een kwartiertje later op m'n eindstation.
In de planning staat nu nog steeds 55 minuten voor Bremen-Osnabruck maar volgens de geleerden van het treintopic is 43 minuten mogelijk in theorie. Waardoor ik een trein eerder kan pakken in Münster. Maar ik reken er niet op![]()
Door vertraging eerder aankomen, het kan in Duitsland
Na 1 uur snachts is het hier meestal wel stil in januari.quote:Op zondag 19 november 2023 20:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hier op 1 januari al![]()
En begin juli.
Vuurwerkshow bij de opening van de feestweek in het dorp.quote:Op zondag 19 november 2023 20:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Na 1 uur snachts is het hier meestal wel stil in januari.
Wat is er in juli?
Ging hier beetje mis in de feestweek, was bijna één hele grote boemquote:Op zondag 19 november 2023 20:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vuurwerkshow bij de opening van de feestweek in het dorp.
Ik heb een workshop portretfotografie gedaan georganiseerd door een zaak die van alles doet in analoge fotografie. Dat was opzich wel interessant. Die tak van de sport heb ik weinig kaas van gegeten.quote:Op zondag 19 november 2023 20:36 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Hoe was het in Hamburg, nog wat bijzondere dingen gedaan die alleen @:derludolf zou doen of gewoon de highlights afgelopen?
Hamburg
Illuminatiquote:Op zondag 19 november 2023 21:16 schreef Vanyel het volgende:
Waarom mag ik van hbo opeens geen Roswell (ja dat heb ik nooit gekeken) meer kijken op mijn tv terwijl dat 2 dagen geleden nog wel mocht en op mobiel nog steeds kan?
Aliens in dit gevalquote:
Oh ja verdomme, nooit die serie gekekenquote:
Voor de vismarkt heb ik nooit vroeg genoeg kunnen opstaan maar de rest van het rondje klinkt bekend, Speicherstadt kun je leuke plaatjes schieten.quote:Op zondag 19 november 2023 21:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb een workshop portretfotografie gedaan georganiseerd door een zaak die van alles doet in analoge fotografie. Dat was opzich wel interessant. Die tak van de sport heb ik weinig kaas van gegeten.
Zo gaat het om de verhouding van de lichtbron tov het object. De zon is tov van een persoon maar heel klein waardoor je veel contrast. Door een doek er tussen te plaatsen maak je er in lichtbron van die opeens een stuk groter is. Zelfde als met zo'n reflectiescherm. Lekker dicht er op gaan staan.
Ook nog wat gespeeld met studiobelichtung.
Met kunstlicht ga ik zelf niet veel doen verwacht ik, maar toch leuk eens mee gespeeld te hebben.
Vandaag beetje in de stad rondgelopen en daar aan fotografie gedaan. Rondje Landungsbrücken richting Speicherstadt. Ook even rondje gedaan bij de St Pauli bunker. Altonaer Fishmarkt vond ik vorige keer erg vermakelijk, maar het was geen best weer vanochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had net mn wekker om 6.45 ingesteld, dat kan nu mooi weer naar 8.00
Wel iets meer gedoe met of we dan opnieuw gaan inplannen of toch via mail mededeling doen enz, maar korte termijn vooral heel blij met geen achterlijk vroege wekker![]()
Ik heb er ook wel vertrouwen in. Baas ook.quote:Op zondag 19 november 2023 21:58 schreef Morgane89 het volgende:
Komt vast helemaal goed morgen Lonaa! Hopelijk werkt je lijf dan weer wat beter mee.
Ik ben vandaag tot op m'n onderbroek verzopen met de sambaband, maar het was wel weer heel leuk om zoveel hardlopers aan te moedigen.
Ik maak ook de catering voor de andere uitvaart die we doen morgen.quote:Op zondag 19 november 2023 22:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Over de catering niets dan goeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |