Koffie al gezet en droge cake reeds ingepakt?quote:Op zondag 19 november 2023 22:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel vertrouwen in. Baas ook.
Geen cake.quote:Op zondag 19 november 2023 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Koffie al gezet en droge cake reeds ingepakt?
Oh jij kent ook zo iemand. Ik krijg te vaak foto's van shoarma.quote:Op zondag 19 november 2023 22:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu zin in goedkope natte cake
Met shoarmapizza waar iemand me net een foto van appte
Ik ken er te veel.quote:Op zondag 19 november 2023 22:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh jij kent ook zo iemand. Ik krijg te vaak foto's van shoarma.![]()
Zin in shoarma nu.
Ik maakte shoarma en had over.. Broodjes ook. En sla met tomaat en zilveruitjesquote:Op zondag 19 november 2023 22:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh jij kent ook zo iemand. Ik krijg te vaak foto's van shoarma.![]()
Zin in shoarma nu.
Welterusten.quote:
Ja dat ook. En aioli.quote:
Ik las vanmiddag over een Japanse stijl kapsalon, in Rotterdamquote:Op zondag 19 november 2023 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eik meer zin in kapsalon döner nu. Nu ik er eventjes over nadenk.
En ozempic
Toen we er met het PTA nieuwjaarsrondje waren lukte me dat. Toen waren de dagen ook al weer wat langer en de temperatuur behagelijker, ik vond het best hilarisch.quote:Op zondag 19 november 2023 21:47 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Voor de vismarkt heb ik nooit vroeg genoeg kunnen opstaan maar de rest van het rondje klinkt bekend, Speicherstadt kun je leuke plaatjes schieten.
quote:Op zondag 19 november 2023 23:08 schreef derLudolf het volgende:
"Von oben gut, von unten gut. Innen teilweise auch gut"
Maar voor ¤10, daar kun je niet veel aan verdienen zou je zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 november 2023 01:28 schreef Blues het volgende:
Goeienacht.Pff wat een achtbaan zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wederom sterkte
La derecha oprime, la izquierda libera
quote:Op maandag 20 november 2023 01:28 schreef Blues het volgende:
Goeienacht.oei. Naar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zelluf ( moeten) rijden!
Hopelijk morgen weten wat er aan de hand is…
Komt sowieso door die 'aandoening' waarvoor hij geopereerd moet worden. En waarvoor hij eigenlijk a.s. do ook nog een darmonderzoek moest krijgen om duidelijkheid te krijgen.quote:Op maandag 20 november 2023 01:43 schreef AnneX het volgende:
oei. Naar!
En dan zelluf ( moeten) rijden!
Hopelijk morgen weten wat er aan de hand is…
Zoveel tekst voor zo weinig infoquote:Op zondag 19 november 2023 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag over een Japanse stijl kapsalon, in Rotterdam
https://www.culy.nl/inspiratie/japanse-kapsalon/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |