?quote:
Ah, het seizoen "Is het een aanslag, of is het vuurwerk" is aangebrokenquote:
Het is niet gewoon een werkreis met dito vergoedingsregeling?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:11 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Maar dit is wel naar een andere locatie dan mijn eigen werk. Ik ga alleen dan weer niet vanaf mijn eigen werk (want dat is behoorlijk om en afspraak is al om 9u). Maar moeite waard om eens te checken.
Top, weer een paar uur buiten trommelenquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Topmorgen weer de hele dag regen
Zo klinkt het mij ook in de oren, gewoon door de baas betaald incl tijd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is niet gewoon een werkreis met dito vergoedingsregeling?
Sterkte, hoop dat slaap vlot komt, en je fijn mag doorslapenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:02 schreef Yinny het volgende:
Vandaag was een emotionele dag door de uitvaart van collega...er waren bijna 200 mensen en helaas trok ik dat geroezemoes niet. Het leek wel een muur van geluid, dus even teruggetrokken bij de toiletten. Dienst uitgezeten en op verzoek van familie, na de dienst wat ze zelf had geregeld qua muziek en sprekers, een gezamenlijke toost op het leven. Toen ben ik gelijk naar huis gegaan. Net schoen gevuld voor kind en zo maar eens gaan slapen...
Die knallen zijn gewoon constant het hele jaar door hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:40 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat de knallen nu al beginnen terwijl Oud en Nieuw nog 6/7 weken weg is.
Niet in fatsoenlijke wijkenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Die knallen zijn gewoon constant het hele jaar door hoor.
Sterktequote:Op zaterdag 18 november 2023 22:02 schreef Yinny het volgende:
@:Lonaa beterschap! Zo te lezen kost deze baan je letterlijk bloed, zweet en tranen...
@:borisz beterschap!
@:tele6 fijn dat je weer kan proeven
Jammer van de sollicitatie, maar je hebt zo wel een hoop ervaring opgedaan met hoe ze gaan en wat ze willen...
@:blues g. heeft echt pech, duimen op meer duidelijkheid donderdag en heel veel sterkte
Vandaag was een emotionele dag door de uitvaart van collega...er waren bijna 200 mensen en helaas trok ik dat geroezemoes niet. Het leek wel een muur van geluid, dus even teruggetrokken bij de toiletten. Dienst uitgezeten en op verzoek van familie, na de dienst wat ze zelf had geregeld qua muziek en sprekers, een gezamenlijke toost op het leven. Toen ben ik gelijk naar huis gegaan. Net schoen gevuld voor kind en zo maar eens gaan slapen...
Op zaterdag 18 november 2023 22:02 schreef Yinny het volgende:Dank, doorgegeven, hij kan t wel gebruiken, nogal een slechte dag, nu weer koorts tot 39.1quote:@:blues g. heeft echt pech, duimen op meer duidelijkheid donderdag en heel veel sterkte
Oh joh heftig ook, tis ook teveel zo he.quote:Vandaag was een emotionele dag door de uitvaart van collega...er waren bijna 200 mensen en helaas trok ik dat geroezemoes niet. Het leek wel een muur van geluid, dus even teruggetrokken bij de toiletten. Dienst uitgezeten en op verzoek van familie, na de dienst wat ze zelf had geregeld qua muziek en sprekers, een gezamenlijke toost op het leven. Toen ben ik gelijk naar huis gegaan. Net schoen gevuld voor kind en zo maar eens gaan slapen...
Nee dat viel gelukkig wel mee, lang leve thermokledingquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een moeilijke dag weer @:yinny Hopelijk slaap je zo lekker en vooral lang, al zal het kind je vast vroeg blij wakker maken![]()
Oh bah @:borisz beterschap
Brrr was je niet ijs en ijskoud @:morgane89?
Vanavond uiteten geweest met een vriendin en weer fijn bij gekletst (en een hele lekkere pizza gegeten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |