Soevereiniteit is een belangrijk standpunt van FvD. We worden onderdeel van niks. We zijn ons eigen land. Nederland op #1.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:41 schreef Cupfighter het volgende:
TS vergeet dat we een provincie van Rusland worden bij de FvD
Ik stem geen FvD, maar liever Rusland dan Hollandistan wordenquote:Op vrijdag 17 november 2023 17:41 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn advies, cursus Russisch volgenquote:Op vrijdag 17 november 2023 17:43 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Soevereiniteit is een belangrijk standpunt van FvD. We worden onderdeel van niks. We zijn ons eigen land. Nederland op #1.
Hier, in het huidige linkse Nederland, is het nuttiger om een cursus Arabisch te volgen onderhand...quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mijn advies, cursus Russisch volgen
Linkse Nederland, daar gaan we weer, ruim 20 jaar rechtse kabinetten hoorquote:Op vrijdag 17 november 2023 17:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hier, in het huidige linkse Nederland, is het nuttiger om een cursus Arabisch te volgen onderhand...
Maar dat hebben de FvD stemmers niet door.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Linkse Nederland, daar gaan we weer, ruim 20 jaar rechtse kabinetten hoor
Ze kunnen van alles in hun verkiezingsprogramma schrijven, met 4 zetels zal daar weinig van komen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik ga op FvD stemmen. Wie ook?
Korte samenvatting van het FvD verkiezingsprogramma
Nooit meer lockdowns, nooit meer vaccinatieplichten, meer privacy, geen EU/WEF/WHO, geen woke in het onderwijs, 130+ op de snelweg, geen onnodig klimaatbeleid, betaalbare lasten, minder immigratie, onze woningen weer naar de Nederlanders, democratie, geen stikstofonzin, geen digitale euro, betere voorbereidingen op pandemieën door het verhogen van het aantal ziekenhuisbedden, geen censuur, geen hormoontherapie voor minderjarigen, het mediabestel moet ON toelaten, hogere straffen en de Nederlander weer op nummer 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Met zo’n username verwachtte ik inderdaad een bevestigend antwoord.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:03 schreef incel2.0 het volgende:
Uiteraard. Alleen Baudet en eventueel Geert kunnen ons land nog redden.
Da's natuurlijk kul. FvD prees Poetin alleen omdat Rusland zich niet zoals de zoveelste laat naaien door Washington. En de war industrial complex. Daar valt toch veel voor te zeggen. Nu zijn wij als Nederland NAVO's kleine bitch. En worden wij bij elke nodeloze oorlog betrokken.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:41 schreef Cupfighter het volgende:
Ook incels hebben bestaansrecht en empathie nodig in dit leven. Lekker inclusief weer van deugend links notquote:Op vrijdag 17 november 2023 18:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met zo’n username verwachtte ik inderdaad een bevestigend antwoord.
Bedoel je Poetin of Baudet?quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
De bizarre uitspraken van de partijleider geven mij al genoeg redenen om niet op de FvD te stemmen, ongeacht wat de speerpunten zijn van deze partij.
Hoezo ben ik links?quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:18 schreef rechtse_brammetje het volgende:
[..]
Ook incels hebben bestaansrecht en empathie nodig in dit leven. Lekker inclusief weer van deugend links not
Surequote:Op vrijdag 17 november 2023 18:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoezo ben ik links?
Overigens vind ik niets mis met deugen en met links.
Maar wie vind je dan wel een goede partij. En waarom verkies je die boven FvDquote:Op vrijdag 17 november 2023 18:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
De bizarre uitspraken van de partijleider geven mij al genoeg redenen om niet op de FvD te stemmen, ongeacht wat de speerpunten zijn van deze partij.
VVDquote:Op vrijdag 17 november 2023 18:13 schreef rechtse_brammetje het volgende:
Op wie stemmen jullie dan. En waarom vind je jouw keuze beter dan het FvD?
Ik krijg waarschijnlijk geen antwoord want ze weten het niet
Ja geweldig, dat hebben we 13 jaar gezienquote:Op vrijdag 17 november 2023 18:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
VVD
Rechts, goede ideeën over bv de asiel instroom, straffen, verkeer, energie en uiteraard goed voor mijn eigen portemonnee
Dat is volgens mij ook het enige voordeel. En daar hadden ze het bij moeten laten.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:48 schreef sturmpie het volgende:
ze hebben best goede punten
EU afschaffen dat is volgens mij niet mogelijk, EU verbindt veel landen met elkaar, denk aan de euro, je kan gewoon in iedere lidstaat met de euro betalen en dat is 'n voorbeeld van hoe handig EU is.
Wat je de afgelopen 13 jaar gezien hebt ga je de komende 50 jaar ook zien, niet alle partij idealen zullen behaald worden want geen enkele partij heeft de absolute meerderheid en dan is het schipperen en deals sluiten, sommige idealen laten varen en consessies doen, want zo werkt de Nederlandse politiekquote:Op vrijdag 17 november 2023 18:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja geweldig, dat hebben we 13 jaar gezien
En dan? Wat is het enorme gevolg als iemand volgens nattekat van het FOK! forum af is?quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Je kan in dit topic zo mooi afstrepen wie een act opvoeren om gematigd/centrist over te komen en wie er daadwerkelijk knetterrechts zijn.
Als je op een flankpartij stemt, ben je wat mij betreft gewoon af.
Je standpunt hoeft niet serieus genomen te worden. Radicalisme hoort doodgezwegen te worden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan? Wat is het enorme gevolg als iemand volgens nattekat van het FOK! forum af is?
#durftevragen
Zoals we nu een provincie van de EU zijn, dat heel Europa in Eurabië wil veranderen?quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:41 schreef Cupfighter het volgende:
De VVD heeft eerst moedwillig alle capaciteit voor asielopvang laten krimpen waardoor mensen op de grond moesten slapen, om vervolgens te kunnen zeggen "zie je wel, links laat het uit de klauwen lopen". Bovendien zijn veruit de meeste migranten juist arbeidsmigranten (geen vluchtelingen) die de VVD juist wil. Dit is dus gewoon niet waar.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:14 schreef HeatWave het volgende:
Het is dan ook een bekende Linkse Leugen, dat gelul over dat rechts voor de migratie heeft gezorgd.
Bij alle onderhandelingen voor een coalitie was dat het onbreekbare standpunt van links om mee te willen regeren. Daar kon niet van afgeweken worden.
Dat die lamme lul van een Rutte daar niet mee had moeten instemmen klopt, in zoverre is het idd de schuld van de VVD. Maar het open deurbeleid, dat kwam gewoon als harde, non negotiable eis van links.
Het is alleen goed als je op de belegen partijen stemt? Fijne opvatting over democratie heb jij.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Je kan in dit topic zo mooi afstrepen wie een act opvoeren om gematigd/centrist over te komen en wie er daadwerkelijk knetterrechts zijn.
Oh, en hoe weten we dat iemand op FvD heeft gestemd, krijgen ze een sterretje bij de nick of hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je standpunt hoeft niet serieus genomen te worden. Radicalisme hoort doodgezwegen te worden.
Het wordt vast verplicht om een Romeins tempeltje op te spelden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, en hoe weten we dat iemand op FvD heeft gestemd, krijgen ze een sterretje bij de nick of hoe werkt dat?
Jong belegen mag ook, hoor. Extra belegen is natuurlijk beter.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:26 schreef Donaldson het volgende:
[..]
Het is alleen goed als je op de belegen partijen stemt? Fijne opvatting over democratie heb jij.
Er zitten tientallen partijen tussen FvD en Bij1. De keuze is reuze en jij stemt het liefst op iemand waar ik niet eens woorden vuil ga maken, maar ik ben extreemlinks in vergelijking.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:26 schreef Donaldson het volgende:
[..]
Het is alleen goed als je op de belegen partijen stemt? Fijne opvatting over democratie heb jij.
Je weet helemaal niet waar ik op stem.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zitten tientallen partijen tussen FvD en Bij1. De keuze is reuze en jij stemt het liefst op iemand waar ik niet eens woorden vuil ga maken, maar ik ben extreemlinks in vergelijking.
Ja en alle foute dingen liggen natuurlijk aan de andere partijen maar niet aan dat geweldige VVDquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:07 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wat je de afgelopen 13 jaar gezien hebt ga je de komende 50 jaar ook zien, niet alle partij idealen zullen behaald worden want geen enkele partij heeft de absolute meerderheid en dan is het schipperen en deals sluiten, sommige idealen laten varen en consessies doen, want zo werkt de Nederlandse politiek
Je reacties in dit topic laten vrij weinig aan de verbeelding over. De partij van haat, complottheorieën, polarisatie en wetenschapsontkenning verdedigen is sowieso wel eenquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:29 schreef Donaldson het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet waar ik op stem.
Ik heb het nog helemaal niet over FvD gehad in directe zin.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je reacties in dit topic laten vrij weinig aan de verbeelding over. De partij van haat, complottheorieën, polarisatie en wetenschapsontkenning verdedigen is sowieso wel eenwaardig.
Ik denk BIJ1quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:29 schreef Donaldson het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet waar ik op stem.
De partij van haat, complottheorieën, polarisatie en wetenschapsontkenningquote:
Hij heeft helemaal niets verdedigd in dit topic. Je laat gewoon je eigen vooringenomenheid zien.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je reacties in dit topic laten vrij weinig aan de verbeelding over. De partij van haat, complottheorieën, polarisatie en wetenschapsontkenning verdedigen is sowieso wel eenwaardig.
Dat heb ik ook dus elke keer als de oh zo tolerante stemmers weer als op commando op de TT met FvD erin afkomenquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zal er nooit op kunnen stemmen, is me veel te extreem met mensen aan de top waar ik echt helemaal niks mee heb.
Maar we wonen in een democratie. Als TS (en anderen) er op willen stemmen is dat hun goed recht; geen reden om persoonlijke aanvallen dan wel opeens goed te keuren. Zoals:
[..]
Blijkbaar helemaal oké.
Kan inderdaad lastig zijn als iemand met de vijand heult.quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik ook dus elke keer als de oh zo tolerante stemmers weer als op commando op de TT met FvD erin afkomen.
Die Baudet zoekt het allemaal maar uit met wat ie roept, maar elke keer die enorme minachting en pure haat, het is leuk om te zien van de kant der verbinding, tolerantie en we doen het samen
Anoniem op een forum ja.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:41 schreef Farenji het volgende:
Je kan zeggen wat je wil over TS maar hij is wel een van de zeer weinigen die publiekelijk durft toe te geven dat ie op fvd stemt. Dat is op een bepaalde manier best dapper!
Als eerder nogal fanatieke FvD-fan ben je zelf dus ook gewoon af?quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Een beetje meer ballen is wat zij nodig hebben.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:18 schreef rechtse_brammetje het volgende:
[..]
Ook incels hebben bestaansrecht en empathie nodig in dit leven. Lekker inclusief weer van deugend links not
Het is dan ook een bekend gegeven dat jij graag in je feitenloze bubbel blijft.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:14 schreef HeatWave het volgende:
Het is dan ook een bekende Linkse Leugen, dat gelul over dat rechts voor de migratie heeft gezorgd.
Bij alle onderhandelingen voor een coalitie was dat het onbreekbare standpunt van links om mee te willen regeren. Daar kon niet van afgeweken worden.
Dat die lamme lul van een Rutte daar niet mee had moeten instemmen klopt, in zoverre is het idd de schuld van de VVD. Maar het open deurbeleid, dat kwam gewoon als harde, non negotiable eis van links.
Wat bedoel je met beter worden, wil je meer geld? Dat gaat de overheid natuurlijk niet voor je regelen, daar ben je echt vooral zelf voor verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:15 schreef halfway het volgende:
Ik stem alleen op een partij waar IK beter van kan worden.
klimaat en asielzoekers zal mij verder worst wezen.
Ik ben een werknemer met een modaal salaris en een eigen woning.
Tips?
Minder belasting is ook meer geld.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:21 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wat bedoel je met beter worden, wil je meer geld? Dat gaat de overheid natuurlijk niet voor je regelen, daar ben je echt vooral zelf voor verantwoordelijk.
Dan moet je miljonair worden en naar monaco ofzo verhuizen. Voor een modaal salaris gaat geen enkele partij zorgen voor substantiële veranderingen op dat gebied.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:22 schreef halfway het volgende:
[..]
Minder belasting is ook meer geld.
Met een modaal inkomen zou dat dan denk ik de SP zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:15 schreef halfway het volgende:
Tips?
Dat is helaas de vraag.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:27 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Met een modaal inkomen zou dat dan denk ik de SP zijn.
Goed, alleen die lijsttrekker trek ik dus totaal niet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:35 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dat is helaas de vraag.
Doordat SP de plannen niet heeft laten doorrekenen en zelf ook geen uitgebreid financieel plaatje biedt is niet duidelijk hoe de plannen daadwerkelijk uitwerken.
Vind ik wel een gemis.
Uit de doorrekeningen blijkt PvdA-GL overall de beste plannen te hebben als het gaat om lastenverlichting en meer koopkracht.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:37 schreef halfway het volgende:
[..]
Goed, alleen die lijsttrekker trek ik dus totaal niet.
Eens met het onderste gedeelte, een figuur als Dylan hoe leuk koppie ze ook heeft kun je niet zomaar overal heen sturen, Wilders is sowieso kansloos, Caroline is meer geschikt voor een kringloopwinkel of voedselbank. Omtzigt lijkt stabiel maar blijft vaak hangen als een pitbull op 1 onderwerp dus er blijven er maar weinig over.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:44 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar uiteindelijk gaat het voor mij niet om het poppetje en wel om de inhoud en concrete uitwerking van plannen. Dat in combinatie met de bestuurlijke ervaring binnen PvdA-GL en het brede netwerk van de partij vind ik PvdA-GL wel echt een serieuze partij om op te stemmen.
Timmermans is absoluut niet mijn favoriet. De andere kant is ook dat het internationaal geen ramp is om hem als premier overal heen te sturen. Ik zie maar weinig andere lijsttrekkers deze rol nu kunnen aannemen qua inhoud en imago.
Wat vind je precies sympathiek aan hem dan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:45 schreef jodenzoon het volgende:
Sympathieke gast (Baudet) maar ongeschikt imo.
Forum voor Democratie is voor iedereen een goede partij.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:15 schreef halfway het volgende:
Tips?
Dan mogen er wel wat stevigere stoelen komen. Frenske zakt er doorheen met zijn gewicht.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:37 schreef Zeespiegel het volgende:
Ik ga vanzelfsprekend op PvdA/GL stemmen.
Hmm. Wij mogen Thierry dus ook ongefundeerd aanvallen op niet-politieke punten begrijp ik?quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan mogen er wel wat stevigere stoelen komen. Frenske zakt er doorheen met zijn gewicht.
Sterk argumentquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan mogen er wel wat stevigere stoelen komen. Frenske zakt er doorheen met zijn gewicht.
Je weet toch dat volgens rechts Fok, Links uitermate machtig is, en zelfs vanuit 30 jaar oppositie grote wijzigingen heeft weten door te drukken? Allemaal slecht, natuurlijk, maar ze móeten wel door Links zijn gedaan, anders moet je erkennen dat rechts er de afgelopen decennia een teringzooi van heeft gemaakt. En zelfreflectie is niet echt een rechtse karaktertrek.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:02 schreef FYazz het volgende:
[..]
Het is dan ook een bekend gegeven dat jij graag in je feitenloze bubbel blijft.
21 jaar aan rechts conservatieve kabinetten.
CDA, VVD, LPF
CDA, VVD, D66
CDA, VVD
CDA, PvdA, CU
VVD, CDA (gedoogsteun PVV)
VVD, PvdA
VVD, CDA, D66, CU
VVD, D66, CDA, CU
Maar het is natuurlijk de linkse PvdA die maar 2 van de 8 keer heeft mogen mee onderhandelen (en dus niet "alle") die verantwoordelijk is voor alle problemen.
Doe dat nou niet.. geen haar beter dan de lui die een van de Plas of Wilders aanvallen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zou het zelf ook niet zien zitten maar in woorden is de SP wel de partij die het meeste opkomt voor mensen die modaal verdienen. Dat is immers een groep die ook vrij veel belang heeft bij een verzorgingsstaat omdat met een modaal inkomen weinig buffers op zijn te bouwen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:35 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dat is helaas de vraag.
Doordat SP de plannen niet heeft laten doorrekenen en zelf ook geen uitgebreid financieel plaatje biedt is niet duidelijk hoe de plannen daadwerkelijk uitwerken.
Vind ik wel een gemis.
Uit de doorrekeningen blijkt PvdA-GL overall de beste plannen te hebben als het gaat om lastenverlichting en meer koopkracht.
Yup, D66 en GLPVDA zijn inderdaad knettergek.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:45 schreef Isdatzo het volgende:
Als je serieus overweegt te stemmen op een partij vol knettergekke figuren met knettergekke ideeën dan dan zou je je moeten afvragen of je zelf wel helemaal 100 bent in je bovenkamer.
Maar die heb ik dan weer niet horen raaskallen over reptielen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Yup, D66 en GLPVDA zijn inderdaad knettergek.
tRiBunAluH!quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:03 schreef cabe0002 het volgende:
FvD hier. Ben helemaal klaar met dat transgender woke gezeik en Nederland is te vol. We hebben genoeg eigen problemen in het land. Ga daar maar eens eerst aan werken.
Klimaat en stikstof nonsens ben ik ook klaar mee. We zijn maar een klein landje...also wij de hele wereld gaan redden met vervuilers als India en China....
En dat hele corona gebeuren, toen al onze rechten zomaar werden ingeperkt ben ik nog zeker niet vergeten. De tijd voor afrekening komt eraan!
Ach het kabinet Rutte en co is nu al opgerot. En D666 is nu maar een marginaal clubje geworden evenals het CDA. Nu is het gewoon je stem laten horen. Ik zeg 10 zetels voor FvD bij de verkiezingen!quote:
Ik zeg: dream on!quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:11 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Ach het kabinet Rutte en co is nu al opgerot. En D666 is nu maar een marginaal clubje geworden evenals het CDA. Nu is het gewoon je stem laten horen. Ik zeg 10 zetels voor FvD bij de verkiezingen!
Ik weet het gewoon niet. Ik zweef.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:13 schreef rechtse_brammetje het volgende:
Op wie stemmen jullie dan. En waarom vind je jouw keuze beter dan het FvD?
Ik krijg waarschijnlijk geen antwoord want ze weten het niet
FVD'ers geloven niet in feiten. Wel lekker hoor, want dan win je altijdquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zeg: dream on!
Bijzonder dat FvD'ers zelf niet zien hoe marginaal hun clubj (gelukkig) geworden is.
En wie gaat er afrekenen dan?quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:03 schreef cabe0002 het volgende:
FvD hier. De tijd voor afrekening komt eraan!
Andere jaren kwam SP altijd als beste uit de doorrekening en werd er 0,0 aandacht aan besteed, nu doen ze 1 keer niet mee... Omdat het iedere keer nutteloos bleek... En kijk dit...quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:35 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dat is helaas de vraag.
Vind ik wel een gemis.
FvD heeft volgens mij nog altijd de meeste leden van alle partijen. Zit een grote potentie achter. Zo marginaal zijn ze dus helemaal niet. Vind het nog best knap met alle tegenwerking en demonisering die ze te verwerken krijgen vanuit bijv. mainstream media (NOS *kuch* *kuch*), maar zie ook politieke vervolging wat nu gaande is etc. Ik snap best dat de gevestigde orde in hun broek schijt voor zo een partij dat alles zo mooi bloot legt en niet bang is om alle feiten te benoemen....quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zeg: dream on!
Bijzonder dat FvD'ers zelf niet zien hoe marginaal hun clubj (gelukkig) geworden is.
Het is beide niet geheel waar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Andere jaren kwam SP altijd als beste uit de doorrekening en werd er 0,0 aandacht aan besteed, nu doen ze 1 keer niet mee... Omdat het iedere keer nutteloos bleek... En kijk dit...
Die paraplu koppen was best sympathiek.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:09 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wat vind je precies sympathiek aan hem dan.
Excuus, was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:35 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
FvD heeft volgens mij nog altijd de meeste leden van alle partijen. Zit een grote potentie achter. Zo marginaal zijn ze dus helemaal niet. Vind het nog best knap met alle tegenwerking en demonisering die ze te verwerken krijgen vanuit bijv. mainstream media (NOS *kuch* *kuch*), maar zie ook politieke vervolging wat nu gaande is etc. Ik snap best dat de gevestigde orde in hun broek schijt voor zo een partij dat alles zo mooi bloot legt en niet bang is om alle feiten te benoemen....
FvD heeft, laten we het afronden naar boven, 65.000 leden. Dat is veel. Als die allemaal op FvD gaan stemmen, haalt FvD daarmee als de kiesdeler goed uitvalt zo ongeveer 1 zetel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:35 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
FvD heeft volgens mij nog altijd de meeste leden van alle partijen. Zit een grote potentie achter. Zo marginaal zijn ze dus helemaal niet. Vind het nog best knap met alle tegenwerking en demonisering die ze te verwerken krijgen vanuit bijv. mainstream media (NOS *kuch* *kuch*), maar zie ook politieke vervolging wat nu gaande is etc. Ik snap best dat de gevestigde orde in hun broek schijt voor zo een partij dat alles zo mooi bloot legt en niet bang is om alle feiten te benoemen....
"debatten"quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:59 schreef FYazz het volgende:
[..]
Excuus, was ik even vergeten.
Het is natuurlijk de schuld van de NOS dat Baudet liever in bad zit, hardloopt of boeken signeert i.p.v. aanwezig te zijn bij Tweede Kamerdebatten en moties.
Ik zeg "potentie". Dat valt niet te kwantificeren op deze manier. Jouw assumpties slaan helemaal nergens op. Geen onderbouwing of wat dan ook. Niet iedere stemmer hoeft natuurlijk lid te zijn. Er zitten onder potentiële FvD stemmer veel twijfelaars die überhaupt nog niet weten of ze willen stemmen, omdat ze het helemaal gehad met de overheid en twijfelen of stemmen wel nut heeft. Gaan deze mensen WEL stemmen, dan is het potentieel veel groter dan die 2 zetels waar jij het over hebt. Dus ga maar weer lekker terug naar de rekentafel of het linkse bolwerk waar je vandaan komt....quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
FvD heeft, laten we het afronden naar boven, 65.000 leden. Dat is veel. Als die allemaal op FvD gaan stemmen, haalt FvD daarmee als de kiesdeler goed uitvalt zo ongeveer 1 zetel.
Als ze allemaal een extra stem ronselen, worden het er hooguit 2.
Ik snap dat heel de gevestigde orde daarvoor wel doodsbenauwd is, inderdaad.
De andere partijen hebben veel minder leden. Lid worden kost geld. Stemmen is gratis.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
FvD heeft, laten we het afronden naar boven, 65.000 leden. Dat is veel. Als die allemaal op FvD gaan stemmen, haalt FvD daarmee als de kiesdeler goed uitvalt zo ongeveer 1 zetel.
Als ze allemaal een extra stem ronselen, worden het er hooguit 2.
Ik snap dat heel de gevestigde orde daarvoor wel doodsbenauwd is, inderdaad.
Ik stem FvD, maar ik denk wel dat onder de FvD-aanhang er een relatief grotere bereidheid is om lid te worden dan bij veel andere partijen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:35 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:33 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Ik zeg "potentie". Dat valt niet te kwantificeren op deze manier. Jouw assumpties slaan helemaal nergens op. Geen onderbouwing of wat dan ook. Niet iedere stemmer hoeft natuurlijk lid te zijn. Er zitten onder potentiële FvD stemmer veel twijfelaars die überhaupt nog niet weten of ze willen stemmen, omdat ze het helemaal gehad met de overheid en twijfelen of stemmen wel nut heeft. Gaan deze mensen WEL stemmen, dan is het potentieel veel groter dan die 2 zetels waar jij het over hebt. Dus ga maar weer lekker terug naar de rekentafel of het linkse bolwerk waar je vandaan komt....
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De andere partijen hebben veel minder leden. Lid worden kost geld. Stemmen is gratis.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:33 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Ik zeg "potentie". Dat valt niet te kwantificeren op deze manier. Jouw assumpties slaan helemaal nergens op. Geen onderbouwing of wat dan ook. Niet iedere stemmer hoeft natuurlijk lid te zijn. Er zitten onder potentiële FvD stemmer veel twijfelaars die überhaupt nog niet weten of ze willen stemmen, omdat ze het helemaal gehad met de overheid en twijfelen of stemmen wel nut heeft. Gaan deze mensen WEL stemmen, dan is het potentieel veel groter dan die 2 zetels waar jij het over hebt. Dus ga maar weer lekker terug naar de rekentafel of het linkse bolwerk waar je vandaan komt....
Tja, ik snap wel dat je zo boos en gefrustreerd blijft. Als je alle informatie die je ontvangt spint naar iets negatiefs wordt het leven er inderdaad niet leuker op.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:26 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
"debatten"sinds wanneer is er een standpunt van een partij a.g.v. een debat gewijzigd? Dit zijn gewoon monologen, niet meer dan dat. En alles staat al van te voren vast, het is gewoon een schijnvertoning. En terecht, ik zou mijn waardevolle tijd er ook niet aan verdoen....
Hoe definieer je ''als beste"?quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Andere jaren kwam SP altijd als beste uit de doorrekening en werd er 0,0 aandacht aan besteed, nu doen ze 1 keer niet mee... Omdat het iedere keer nutteloos bleek... En kijk dit...
Voor stemmen moet je wel de deur uit. Lid worden kan vanaf je telefoon.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De andere partijen hebben veel minder leden. Lid worden kost geld. Stemmen is gratis.
Ton Elias zakte er ook niet doorheen, dus dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat de staats-tv (NOS/NPO...) niet objectief is, is een feit. Ze probeerde eerder zo doorzichtig Baudet te framen als homo of transgender hater (of whatever je deze dorpsgekken tegenwoordig moet noemen). Maar ze faalden zo hard in hun opzet, dat ze hem alleen maar populairder maken, dus hun nieuwe strategie is gewoon geen aandacht meer geven in de hoop dat mensen geen FvD gaan stemmen. We zitten nu in verkiezingscampagne en dat FvD niet actief zou zijn of niet zou willen meedoen aan tv debatten of andere dergelijke programma's zijn gewoon leugens. De hele framing van zogenaamde inactiviteit van de partij zijn gewoon linkse hersenspinselstjes, waar geen enkele onderbouwing van. Maar maakt niet uit hoor....Het is alleen heel doorzichtig allemaal.....quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:43 schreef FYazz het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik snap wel dat je zo boos en gefrustreerd blijft. Als je alle informatie die je ontvangt spint naar iets negatiefs wordt het leven er inderdaad niet leuker op.
Eerst de schuld bij de NOS proberen te leggen.
Dan blijkt het toch echt Baudet/FvD zelf te zijn die de minst actieve partij is (en dan gaat het niet alleen om debatten, ook om beleid maken, invulling geven aan praktische uitvoering, wetten controleren, moties bijwonen etc.).
Kortom, het is dus niet mogelijk om de NOS de schuld te geven van de inactieve houding van FvD, en daarom wordt de stelling ineens gewijzigd naar dat politiek bedrijven en je functie uitoefenen waarvoor je betaalt krijgt helemaal niet belangrijk is.
Alles maar verdraaien of spinnen om niet kritisch op Baudet/FvD (of jezelf) te hoeven zijn.
Lekker in bad zitten op kosten van de belastingbetaler. Dat is echt veel waardevoller de tijd besteden dan opkomen voor de belangen van je leden
In het VK gaat het anders hardstikke goed zonder de EU! Lagere inflatie, lonen meer gestegen, meer werk, minder immigranten, pond is meer waard geworden, wachtlijsten bij NHS zijn opgelost, goede handelscontracten met veel landen afgesloten, geen extra importheffingen, minder bureaucratie bij import/export. Ik zeg: Doen, EU ontbinden heeft alleen maar voordelen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:48 schreef sturmpie het volgende:
ze hebben best goede punten
EU afschaffen dat is volgens mij niet mogelijk, EU verbindt veel landen met elkaar, denk aan de euro, je kan gewoon in iedere lidstaat met de euro betalen en dat is 'n voorbeeld van hoe handig EU is.
Wij hebben precies dezelfde ellende maar moeten ook nog miljarden voor afdragen voor het voorrecht om naar de klote te gaanquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
In het VK gaat het anders hardstikke goed zonder de EU! Lagere inflatie, lonen meer gestegen, meer werk, minder immigranten, pond is meer waard geworden, wachtlijsten bij NHS zijn opgelost, goede handelscontracten met veel landen afgesloten, geen extra importheffingen, minder bureaucratie bij import/export. Ik zeg: Doen, EU ontbinden heeft alleen maar voordelen.
Ja, VK kreeg ook nog miljarden terug van de EU inderdaadquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij hebben precies dezelfde ellende maar moeten ook nog miljarden voor afdragen voor het voorrecht om naar de klote te gaan.
Precies. Vooral aan Rutte mijn inziens.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja en alle foute dingen liggen natuurlijk aan de andere partijen maar niet aan dat geweldige VVD
Met Forumland, eigen schooltje, eigen youtubekanaal eigen evenementen is het toch een beetje een mini-zuil gewordenquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:35 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Dat zie je overal wel. Wil je hele enclaves PvdD-stemmers vinden, moet je in Utrecht door Wittevrouwen lopen, in Groningen in de Hortusbuurt, in Arnhem noordoostelijk van het centrum en in andere bakfietssteden door de jarendertigwijken. Dat in Noord-Brabant en Limburg veel PVV en FvD wordt gestemd, kan ik me met al die woonwagenkampen wel voorstellen.quote:Op zondag 19 november 2023 03:53 schreef Eightyone het volgende:
In de toekomst blijkbaar veel Brabantse jeugd (en het oudere deel van de ondervraagden mag het nu al).
https://www.omroepbrabant(...)s-en-vol-overtuiging
...wmb weinig bemoedigend.
Toegegeven, het aandeel links geörienteerde jeugd lijkt hier sowieso vrij klein. Die er zijn zullen zich grotendeels in het Tilburgse of Eindhovense studentenleven begeven, gok ik.
Als je het zo bekijkt, hoe marginaal is de PVV dan? Die partij heeft slechts 1 lid: Geert Wilders.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:35 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
FvD heeft volgens mij nog altijd de meeste leden van alle partijen. Zit een grote potentie achter. Zo marginaal zijn ze dus helemaal niet.
Ik vind het juist wel bemoedigend, nou ja, dat het rechts is dan. FvD hoeft van mij ook niet zoquote:Op zondag 19 november 2023 03:53 schreef Eightyone het volgende:
In de toekomst blijkbaar veel Brabantse jeugd (en het oudere deel van de ondervraagden mag het nu al).
https://www.omroepbrabant(...)s-en-vol-overtuiging
...wmb weinig bemoedigend.
Toegegeven, het aandeel links geörienteerde jeugd lijkt hier sowieso vrij klein. Die er zijn zullen zich grotendeels in het Tilburgse of Eindhovense studentenleven begeven, gok ik.
Het VK heeft netto 500.000 immigranten in 2022 en dat met een keirechtse regering met een absolute meerderheid en dan roepen dat je een rechtse regering wil omdat die tegen migratie zijnquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ja, VK kreeg ook nog miljarden terug van de EU inderdaad
En er is ook geen probleem met de Noord-Ierse grens zolang er niet naar gekeken wordt![]()
Dat beperkt zich lang niet alleen tot dat deel van de bevolking.quote:Op zondag 19 november 2023 10:40 schreef Magister_Artium het volgende:
Dat in Noord-Brabant en Limburg veel PVV en FvD wordt gestemd, kan ik me met al die woonwagenkampen wel voorstellen.
Sorry, ik was de Berries vergeten, met hun rijscholen en hun dubbel geparkeerde aannemersbusjes. En de Mandy’s met hun nagelstudio aan huis.quote:Op zondag 19 november 2023 12:05 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat beperkt zich lang niet alleen tot dat deel van de bevolking.
Nog meer kinderen erbij gehaald. Morgen de verkiezingsuitslag van de scholieren.quote:Op maandag 20 november 2023 07:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nouja, ik zag laatst dat ze kinderen erbij gaan halen. 'Blijf van onze kinderen af' met betrekking tot het transgebeuren en wokegedoe. blijkt de nieuwe slogan te zijn om kiezers over de streep te trekken.
Er zijn misschien wel wat ouders die hier gevoelig voor zijn. Het leeft best wel volgens mij.
Ná zijn overwinning richtte hij zich - met zijn overwinningstoespraak in het Latijn - op academici, maar dat lukte niet (uit welke verkiezing bleek dat?) en dus ging hij op een (risicovolle) ''waptoer'' met ten gevolge een reductie van 75% van zijn achterban omdat hij ''merkte dat hij succes kreeg bij wappies'', waarbij hij aannam dat hij via deze weg meer stemmen kon krijgen, dan hij kreeg als grootste partij, met het laatst geboekte succes?quote:Op maandag 20 november 2023 01:27 schreef Coeus het volgende:
Ik bedoel: Baudet richtte zich in eerste instantie op de academici, met zijn overwinningstoespraak in het Latijn en zijn uil van Minerva. Toen dat niet lukte ging hij zich verzetten in coronatijd en merkte dat hij succes kreeg bij de wappies.
quote:
Notarieel goedgekeurd.quote:DM gestuurd.
@:straatcommando.
cabe0002 in VKZ / FvD en PVV samen voegenquote:Op zondag 19 november 2023 23:37 schreef cabe0002 het volgende:
Nederlands Glorie.
40 zetels moet makkelijk lukken.
Update n.a.v. VKZ / De officiële uitslag van de verkiezingen 2023quote:
Note gezetquote:Op vrijdag 1 december 2023 14:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Update n.a.v. VKZ / De officiële uitslag van de verkiezingen 2023
Ik heb van @:cabe0002 geen reaktie mogen ontvangen. Sterker nog, die laffe herder heeft zich hier sinds 23-11 niet meer laten zien. Past prima bij FvD dus.
@:straatcommando.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |