FvD heeft volgens mij nog altijd de meeste leden van alle partijen. Zit een grote potentie achter. Zo marginaal zijn ze dus helemaal niet. Vind het nog best knap met alle tegenwerking en demonisering die ze te verwerken krijgen vanuit bijv. mainstream media (NOS *kuch* *kuch*), maar zie ook politieke vervolging wat nu gaande is etc. Ik snap best dat de gevestigde orde in hun broek schijt voor zo een partij dat alles zo mooi bloot legt en niet bang is om alle feiten te benoemen....quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zeg: dream on!
Bijzonder dat FvD'ers zelf niet zien hoe marginaal hun clubj (gelukkig) geworden is.
Het is beide niet geheel waar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Andere jaren kwam SP altijd als beste uit de doorrekening en werd er 0,0 aandacht aan besteed, nu doen ze 1 keer niet mee... Omdat het iedere keer nutteloos bleek... En kijk dit...
Die paraplu koppen was best sympathiek.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:09 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wat vind je precies sympathiek aan hem dan.
Excuus, was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:35 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
FvD heeft volgens mij nog altijd de meeste leden van alle partijen. Zit een grote potentie achter. Zo marginaal zijn ze dus helemaal niet. Vind het nog best knap met alle tegenwerking en demonisering die ze te verwerken krijgen vanuit bijv. mainstream media (NOS *kuch* *kuch*), maar zie ook politieke vervolging wat nu gaande is etc. Ik snap best dat de gevestigde orde in hun broek schijt voor zo een partij dat alles zo mooi bloot legt en niet bang is om alle feiten te benoemen....
FvD heeft, laten we het afronden naar boven, 65.000 leden. Dat is veel. Als die allemaal op FvD gaan stemmen, haalt FvD daarmee als de kiesdeler goed uitvalt zo ongeveer 1 zetel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:35 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
FvD heeft volgens mij nog altijd de meeste leden van alle partijen. Zit een grote potentie achter. Zo marginaal zijn ze dus helemaal niet. Vind het nog best knap met alle tegenwerking en demonisering die ze te verwerken krijgen vanuit bijv. mainstream media (NOS *kuch* *kuch*), maar zie ook politieke vervolging wat nu gaande is etc. Ik snap best dat de gevestigde orde in hun broek schijt voor zo een partij dat alles zo mooi bloot legt en niet bang is om alle feiten te benoemen....
"debatten"quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:59 schreef FYazz het volgende:
[..]
Excuus, was ik even vergeten.
Het is natuurlijk de schuld van de NOS dat Baudet liever in bad zit, hardloopt of boeken signeert i.p.v. aanwezig te zijn bij Tweede Kamerdebatten en moties.
Ik zeg "potentie". Dat valt niet te kwantificeren op deze manier. Jouw assumpties slaan helemaal nergens op. Geen onderbouwing of wat dan ook. Niet iedere stemmer hoeft natuurlijk lid te zijn. Er zitten onder potentiële FvD stemmer veel twijfelaars die überhaupt nog niet weten of ze willen stemmen, omdat ze het helemaal gehad met de overheid en twijfelen of stemmen wel nut heeft. Gaan deze mensen WEL stemmen, dan is het potentieel veel groter dan die 2 zetels waar jij het over hebt. Dus ga maar weer lekker terug naar de rekentafel of het linkse bolwerk waar je vandaan komt....quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
FvD heeft, laten we het afronden naar boven, 65.000 leden. Dat is veel. Als die allemaal op FvD gaan stemmen, haalt FvD daarmee als de kiesdeler goed uitvalt zo ongeveer 1 zetel.
Als ze allemaal een extra stem ronselen, worden het er hooguit 2.
Ik snap dat heel de gevestigde orde daarvoor wel doodsbenauwd is, inderdaad.
De andere partijen hebben veel minder leden. Lid worden kost geld. Stemmen is gratis.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
FvD heeft, laten we het afronden naar boven, 65.000 leden. Dat is veel. Als die allemaal op FvD gaan stemmen, haalt FvD daarmee als de kiesdeler goed uitvalt zo ongeveer 1 zetel.
Als ze allemaal een extra stem ronselen, worden het er hooguit 2.
Ik snap dat heel de gevestigde orde daarvoor wel doodsbenauwd is, inderdaad.
Ik stem FvD, maar ik denk wel dat onder de FvD-aanhang er een relatief grotere bereidheid is om lid te worden dan bij veel andere partijen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:35 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:33 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Ik zeg "potentie". Dat valt niet te kwantificeren op deze manier. Jouw assumpties slaan helemaal nergens op. Geen onderbouwing of wat dan ook. Niet iedere stemmer hoeft natuurlijk lid te zijn. Er zitten onder potentiële FvD stemmer veel twijfelaars die überhaupt nog niet weten of ze willen stemmen, omdat ze het helemaal gehad met de overheid en twijfelen of stemmen wel nut heeft. Gaan deze mensen WEL stemmen, dan is het potentieel veel groter dan die 2 zetels waar jij het over hebt. Dus ga maar weer lekker terug naar de rekentafel of het linkse bolwerk waar je vandaan komt....
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De andere partijen hebben veel minder leden. Lid worden kost geld. Stemmen is gratis.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:33 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Ik zeg "potentie". Dat valt niet te kwantificeren op deze manier. Jouw assumpties slaan helemaal nergens op. Geen onderbouwing of wat dan ook. Niet iedere stemmer hoeft natuurlijk lid te zijn. Er zitten onder potentiële FvD stemmer veel twijfelaars die überhaupt nog niet weten of ze willen stemmen, omdat ze het helemaal gehad met de overheid en twijfelen of stemmen wel nut heeft. Gaan deze mensen WEL stemmen, dan is het potentieel veel groter dan die 2 zetels waar jij het over hebt. Dus ga maar weer lekker terug naar de rekentafel of het linkse bolwerk waar je vandaan komt....
Tja, ik snap wel dat je zo boos en gefrustreerd blijft. Als je alle informatie die je ontvangt spint naar iets negatiefs wordt het leven er inderdaad niet leuker op.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:26 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
"debatten"sinds wanneer is er een standpunt van een partij a.g.v. een debat gewijzigd? Dit zijn gewoon monologen, niet meer dan dat. En alles staat al van te voren vast, het is gewoon een schijnvertoning. En terecht, ik zou mijn waardevolle tijd er ook niet aan verdoen....
Hoe definieer je ''als beste"?quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Andere jaren kwam SP altijd als beste uit de doorrekening en werd er 0,0 aandacht aan besteed, nu doen ze 1 keer niet mee... Omdat het iedere keer nutteloos bleek... En kijk dit...
Voor stemmen moet je wel de deur uit. Lid worden kan vanaf je telefoon.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De andere partijen hebben veel minder leden. Lid worden kost geld. Stemmen is gratis.
Ton Elias zakte er ook niet doorheen, dus dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan mogen er wel wat stevigere stoelen komen. Frenske zakt er doorheen met zijn gewicht.
Dat de staats-tv (NOS/NPO...) niet objectief is, is een feit. Ze probeerde eerder zo doorzichtig Baudet te framen als homo of transgender hater (of whatever je deze dorpsgekken tegenwoordig moet noemen). Maar ze faalden zo hard in hun opzet, dat ze hem alleen maar populairder maken, dus hun nieuwe strategie is gewoon geen aandacht meer geven in de hoop dat mensen geen FvD gaan stemmen. We zitten nu in verkiezingscampagne en dat FvD niet actief zou zijn of niet zou willen meedoen aan tv debatten of andere dergelijke programma's zijn gewoon leugens. De hele framing van zogenaamde inactiviteit van de partij zijn gewoon linkse hersenspinselstjes, waar geen enkele onderbouwing van. Maar maakt niet uit hoor....Het is alleen heel doorzichtig allemaal.....quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:43 schreef FYazz het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik snap wel dat je zo boos en gefrustreerd blijft. Als je alle informatie die je ontvangt spint naar iets negatiefs wordt het leven er inderdaad niet leuker op.
Eerst de schuld bij de NOS proberen te leggen.
Dan blijkt het toch echt Baudet/FvD zelf te zijn die de minst actieve partij is (en dan gaat het niet alleen om debatten, ook om beleid maken, invulling geven aan praktische uitvoering, wetten controleren, moties bijwonen etc.).
Kortom, het is dus niet mogelijk om de NOS de schuld te geven van de inactieve houding van FvD, en daarom wordt de stelling ineens gewijzigd naar dat politiek bedrijven en je functie uitoefenen waarvoor je betaalt krijgt helemaal niet belangrijk is.
Alles maar verdraaien of spinnen om niet kritisch op Baudet/FvD (of jezelf) te hoeven zijn.
Lekker in bad zitten op kosten van de belastingbetaler. Dat is echt veel waardevoller de tijd besteden dan opkomen voor de belangen van je leden
In het VK gaat het anders hardstikke goed zonder de EU! Lagere inflatie, lonen meer gestegen, meer werk, minder immigranten, pond is meer waard geworden, wachtlijsten bij NHS zijn opgelost, goede handelscontracten met veel landen afgesloten, geen extra importheffingen, minder bureaucratie bij import/export. Ik zeg: Doen, EU ontbinden heeft alleen maar voordelen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:48 schreef sturmpie het volgende:
ze hebben best goede punten
EU afschaffen dat is volgens mij niet mogelijk, EU verbindt veel landen met elkaar, denk aan de euro, je kan gewoon in iedere lidstaat met de euro betalen en dat is 'n voorbeeld van hoe handig EU is.
Wij hebben precies dezelfde ellende maar moeten ook nog miljarden voor afdragen voor het voorrecht om naar de klote te gaanquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
In het VK gaat het anders hardstikke goed zonder de EU! Lagere inflatie, lonen meer gestegen, meer werk, minder immigranten, pond is meer waard geworden, wachtlijsten bij NHS zijn opgelost, goede handelscontracten met veel landen afgesloten, geen extra importheffingen, minder bureaucratie bij import/export. Ik zeg: Doen, EU ontbinden heeft alleen maar voordelen.
Ja, VK kreeg ook nog miljarden terug van de EU inderdaadquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij hebben precies dezelfde ellende maar moeten ook nog miljarden voor afdragen voor het voorrecht om naar de klote te gaan.
Precies. Vooral aan Rutte mijn inziens.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja en alle foute dingen liggen natuurlijk aan de andere partijen maar niet aan dat geweldige VVD
Met Forumland, eigen schooltje, eigen youtubekanaal eigen evenementen is het toch een beetje een mini-zuil gewordenquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:35 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Dat zie je overal wel. Wil je hele enclaves PvdD-stemmers vinden, moet je in Utrecht door Wittevrouwen lopen, in Groningen in de Hortusbuurt, in Arnhem noordoostelijk van het centrum en in andere bakfietssteden door de jarendertigwijken. Dat in Noord-Brabant en Limburg veel PVV en FvD wordt gestemd, kan ik me met al die woonwagenkampen wel voorstellen.quote:Op zondag 19 november 2023 03:53 schreef Eightyone het volgende:
In de toekomst blijkbaar veel Brabantse jeugd (en het oudere deel van de ondervraagden mag het nu al).
https://www.omroepbrabant(...)s-en-vol-overtuiging
...wmb weinig bemoedigend.
Toegegeven, het aandeel links geörienteerde jeugd lijkt hier sowieso vrij klein. Die er zijn zullen zich grotendeels in het Tilburgse of Eindhovense studentenleven begeven, gok ik.
Als je het zo bekijkt, hoe marginaal is de PVV dan? Die partij heeft slechts 1 lid: Geert Wilders.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:35 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
FvD heeft volgens mij nog altijd de meeste leden van alle partijen. Zit een grote potentie achter. Zo marginaal zijn ze dus helemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |