abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 november 2023 @ 11:35:02 #101
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_211333085
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 november 2023 11:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik zeg: dream on!

Bijzonder dat FvD'ers zelf niet zien hoe marginaal hun clubj (gelukkig) geworden is.
FvD heeft volgens mij nog altijd de meeste leden van alle partijen. Zit een grote potentie achter. Zo marginaal zijn ze dus helemaal niet. Vind het nog best knap met alle tegenwerking en demonisering die ze te verwerken krijgen vanuit bijv. mainstream media (NOS *kuch* *kuch*), maar zie ook politieke vervolging wat nu gaande is etc. Ik snap best dat de gevestigde orde in hun broek schijt voor zo een partij dat alles zo mooi bloot legt en niet bang is om alle feiten te benoemen....
Je bent een waardeloze agent.
pi_211333147
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 november 2023 11:29 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]
Andere jaren kwam SP altijd als beste uit de doorrekening en werd er 0,0 aandacht aan besteed, nu doen ze 1 keer niet mee... Omdat het iedere keer nutteloos bleek... En kijk dit...
Het is beide niet geheel waar.
Bij de vorige verkiezingen kwam SP niet als beste uit de bus bij de doorrekening. Alleen de koopkracht steeg 0,2% meer dan bij andere partijen, echter het BBP-volume steeg minder hard en ook de werkloosheid nam minder af. Daarbij kwam ook nog eens dat met de SP het begrotingstekort en de overheidsuitgaven het meest zouden stijgen.

https://www.cpb.nl/keuzes-in-kaart-2022-2025

Dat er geen aandacht aan wordt besteed is niet waar. De media hoor je er altijd wel over en ikzelf besteed er ook altijd aandacht aan.

De SP had daarnaast ook kunnen kiezen om een eigen doorrekening te laten doen, op basis van een model wat zij wel passend vindt.
Die keus heeft ze niet gemaakt, waardoor de plannen nu toch wat vaag blijven in de uitwerking em derhalve ook een minder serieuze kandidaat is t.o.v een PvdA-GL.

[ Bericht 0% gewijzigd door FYazz op 18-11-2023 11:47:53 ]
  zaterdag 18 november 2023 @ 11:47:12 #103
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_211333174
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 09:09 schreef Farenji het volgende:

[..]
Wat vind je precies sympathiek aan hem dan.
Die paraplu koppen was best sympathiek.
Die jonge man verloor dat ding uit z’n handen en hij kopte ‘m netjes terug.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_211333289
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 11:35 schreef cabe0002 het volgende:

[..]
FvD heeft volgens mij nog altijd de meeste leden van alle partijen. Zit een grote potentie achter. Zo marginaal zijn ze dus helemaal niet. Vind het nog best knap met alle tegenwerking en demonisering die ze te verwerken krijgen vanuit bijv. mainstream media (NOS *kuch* *kuch*), maar zie ook politieke vervolging wat nu gaande is etc. Ik snap best dat de gevestigde orde in hun broek schijt voor zo een partij dat alles zo mooi bloot legt en niet bang is om alle feiten te benoemen....
Excuus, was ik even vergeten.
Het is natuurlijk de schuld van de NOS dat Baudet liever in bad zit, hardloopt of boeken signeert i.p.v. aanwezig te zijn bij Tweede Kamerdebatten en moties.

:{w
pi_211333322
quote:

[..]
FvD heeft, laten we het afronden naar boven, 65.000 leden. Dat is veel. Als die allemaal op FvD gaan stemmen, haalt FvD daarmee als de kiesdeler goed uitvalt zo ongeveer 1 zetel.
Als ze allemaal een extra stem ronselen, worden het er hooguit 2.

Ik snap dat heel de gevestigde orde daarvoor wel doodsbenauwd is, inderdaad.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_211333332
Ik ook.
  zaterdag 18 november 2023 @ 12:26:43 #107
pi_211333565
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 11:59 schreef FYazz het volgende:

[..]
Excuus, was ik even vergeten.
Het is natuurlijk de schuld van de NOS dat Baudet liever in bad zit, hardloopt of boeken signeert i.p.v. aanwezig te zijn bij Tweede Kamerdebatten en moties.

:{w
"debatten" :') sinds wanneer is er een standpunt van een partij a.g.v. een debat gewijzigd? Dit zijn gewoon monologen, niet meer dan dat. En alles staat al van te voren vast, het is gewoon een schijnvertoning. En terecht, ik zou mijn waardevolle tijd er ook niet aan verdoen.... :')
  zaterdag 18 november 2023 @ 12:33:08 #108
pi_211333636
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 november 2023 12:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]
FvD heeft, laten we het afronden naar boven, 65.000 leden. Dat is veel. Als die allemaal op FvD gaan stemmen, haalt FvD daarmee als de kiesdeler goed uitvalt zo ongeveer 1 zetel.

Ik zeg "potentie". Dat valt niet te kwantificeren op deze manier. Jouw assumpties slaan helemaal nergens op. Geen onderbouwing of wat dan ook. Niet iedere stemmer hoeft natuurlijk lid te zijn. Er zitten onder potentiële FvD stemmer veel twijfelaars die überhaupt nog niet weten of ze willen stemmen, omdat ze het helemaal gehad met de overheid en twijfelen of stemmen wel nut heeft. Gaan deze mensen WEL stemmen, dan is het potentieel veel groter dan die 2 zetels waar jij het over hebt. Dus ga maar weer lekker terug naar de rekentafel of het linkse bolwerk waar je vandaan komt.... :')
  zaterdag 18 november 2023 @ 12:42:22 #109
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_211333748
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 november 2023 12:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De andere partijen hebben veel minder leden. Lid worden kost geld. Stemmen is gratis.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_211333766
quote:

[..]
Ik stem FvD, maar ik denk wel dat onder de FvD-aanhang er een relatief grotere bereidheid is om lid te worden dan bij veel andere partijen.
pi_211334550
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 12:33 schreef cabe0002 het volgende:

[..]
Ik zeg "potentie". Dat valt niet te kwantificeren op deze manier. Jouw assumpties slaan helemaal nergens op. Geen onderbouwing of wat dan ook. Niet iedere stemmer hoeft natuurlijk lid te zijn. Er zitten onder potentiële FvD stemmer veel twijfelaars die überhaupt nog niet weten of ze willen stemmen, omdat ze het helemaal gehad met de overheid en twijfelen of stemmen wel nut heeft. Gaan deze mensen WEL stemmen, dan is het potentieel veel groter dan die 2 zetels waar jij het over hebt. Dus ga maar weer lekker terug naar de rekentafel of het linkse bolwerk waar je vandaan komt.... :')
We gaan het zien.
pi_211334555
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 12:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
De andere partijen hebben veel minder leden. Lid worden kost geld. Stemmen is gratis.
Wat wil je hiermee zeggen?
pi_211334563
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 12:33 schreef cabe0002 het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 12:26 schreef cabe0002 het volgende:

[..]
"debatten" :') sinds wanneer is er een standpunt van een partij a.g.v. een debat gewijzigd? Dit zijn gewoon monologen, niet meer dan dat. En alles staat al van te voren vast, het is gewoon een schijnvertoning. En terecht, ik zou mijn waardevolle tijd er ook niet aan verdoen.... :')
Tja, ik snap wel dat je zo boos en gefrustreerd blijft. Als je alle informatie die je ontvangt spint naar iets negatiefs wordt het leven er inderdaad niet leuker op.

Eerst de schuld bij de NOS proberen te leggen.
Dan blijkt het toch echt Baudet/FvD zelf te zijn die de minst actieve partij is (en dan gaat het niet alleen om debatten, ook om beleid maken, invulling geven aan praktische uitvoering, wetten controleren, moties bijwonen etc.).
Kortom, het is dus niet mogelijk om de NOS de schuld te geven van de inactieve houding van FvD, en daarom wordt de stelling ineens gewijzigd naar dat politiek bedrijven en je functie uitoefenen waarvoor je betaalt krijgt helemaal niet belangrijk is.

Alles maar verdraaien of spinnen om niet kritisch op Baudet/FvD (of jezelf) te hoeven zijn.
Lekker in bad zitten op kosten van de belastingbetaler. Dat is echt veel waardevoller de tijd besteden dan opkomen voor de belangen van je leden ^O^
pi_211335326
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 november 2023 11:29 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]
Andere jaren kwam SP altijd als beste uit de doorrekening en werd er 0,0 aandacht aan besteed, nu doen ze 1 keer niet mee... Omdat het iedere keer nutteloos bleek... En kijk dit...
Hoe definieer je ''als beste"?

Laagste staatsschuld? Meeste economische groei? Grootste koopkracht voor iedereen? Of voor de middenklasse? Gepensioneerden? Bijstandsgerechtigden?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_211335876
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 12:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Voor stemmen moet je wel de deur uit. Lid worden kan vanaf je telefoon.
pi_211335933
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 09:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Dan mogen er wel wat stevigere stoelen komen. Frenske zakt er doorheen met zijn gewicht.
Ton Elias zakte er ook niet doorheen, dus dat zal wel meevallen.
  zaterdag 18 november 2023 @ 16:11:04 #117
pi_211335964
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 13:43 schreef FYazz het volgende:

[..]
[..]
Tja, ik snap wel dat je zo boos en gefrustreerd blijft. Als je alle informatie die je ontvangt spint naar iets negatiefs wordt het leven er inderdaad niet leuker op.

Eerst de schuld bij de NOS proberen te leggen.
Dan blijkt het toch echt Baudet/FvD zelf te zijn die de minst actieve partij is (en dan gaat het niet alleen om debatten, ook om beleid maken, invulling geven aan praktische uitvoering, wetten controleren, moties bijwonen etc.).
Kortom, het is dus niet mogelijk om de NOS de schuld te geven van de inactieve houding van FvD, en daarom wordt de stelling ineens gewijzigd naar dat politiek bedrijven en je functie uitoefenen waarvoor je betaalt krijgt helemaal niet belangrijk is.

Alles maar verdraaien of spinnen om niet kritisch op Baudet/FvD (of jezelf) te hoeven zijn.
Lekker in bad zitten op kosten van de belastingbetaler. Dat is echt veel waardevoller de tijd besteden dan opkomen voor de belangen van je leden ^O^
Dat de staats-tv (NOS/NPO...) niet objectief is, is een feit. Ze probeerde eerder zo doorzichtig Baudet te framen als homo of transgender hater (of whatever je deze dorpsgekken tegenwoordig moet noemen). Maar ze faalden zo hard in hun opzet, dat ze hem alleen maar populairder maken, dus hun nieuwe strategie is gewoon geen aandacht meer geven in de hoop dat mensen geen FvD gaan stemmen. We zitten nu in verkiezingscampagne en dat FvD niet actief zou zijn of niet zou willen meedoen aan tv debatten of andere dergelijke programma's zijn gewoon leugens. De hele framing van zogenaamde inactiviteit van de partij zijn gewoon linkse hersenspinselstjes, waar geen enkele onderbouwing van. Maar maakt niet uit hoor....Het is alleen heel doorzichtig allemaal.....
En kom nou gewoon eens met inhoudelijke standpunten waarom je het niet eens zou zijn met de partij i.p.v. dat constante framing en demonisering....want je voegt inhoudelijk niks toe op deze manier......
pi_211335974
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 17:48 schreef sturmpie het volgende:
ze hebben best goede punten
EU afschaffen dat is volgens mij niet mogelijk, EU verbindt veel landen met elkaar, denk aan de euro, je kan gewoon in iedere lidstaat met de euro betalen en dat is 'n voorbeeld van hoe handig EU is.
In het VK gaat het anders hardstikke goed zonder de EU! Lagere inflatie, lonen meer gestegen, meer werk, minder immigranten, pond is meer waard geworden, wachtlijsten bij NHS zijn opgelost, goede handelscontracten met veel landen afgesloten, geen extra importheffingen, minder bureaucratie bij import/export. Ik zeg: Doen, EU ontbinden heeft alleen maar voordelen.
:')
  zaterdag 18 november 2023 @ 16:13:38 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211335987
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 16:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
In het VK gaat het anders hardstikke goed zonder de EU! Lagere inflatie, lonen meer gestegen, meer werk, minder immigranten, pond is meer waard geworden, wachtlijsten bij NHS zijn opgelost, goede handelscontracten met veel landen afgesloten, geen extra importheffingen, minder bureaucratie bij import/export. Ik zeg: Doen, EU ontbinden heeft alleen maar voordelen.
:')
Wij hebben precies dezelfde ellende maar moeten ook nog miljarden voor afdragen voor het voorrecht om naar de klote te gaan :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211335997
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2023 16:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wij hebben precies dezelfde ellende maar moeten ook nog miljarden voor afdragen voor het voorrecht om naar de klote te gaan :').
Ja, VK kreeg ook nog miljarden terug van de EU inderdaad :')
En er is ook geen probleem met de Noord-Ierse grens zolang er niet naar gekeken wordt :')
pi_211336854
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 19:30 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja en alle foute dingen liggen natuurlijk aan de andere partijen maar niet aan dat geweldige VVD
Precies. Vooral aan Rutte mijn inziens.

[ Bericht 20% gewijzigd door Ponsai op 18-11-2023 19:43:02 ]
pi_211342520
quote:

[..]
Met Forumland, eigen schooltje, eigen youtubekanaal eigen evenementen is het toch een beetje een mini-zuil geworden
  zondag 19 november 2023 @ 03:53:07 #123
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_211343124
In de toekomst blijkbaar veel Brabantse jeugd (en het oudere deel van de ondervraagden mag het nu al). :{

https://www.omroepbrabant(...)s-en-vol-overtuiging

...wmb weinig bemoedigend.

Toegegeven, het aandeel links geörienteerde jeugd lijkt hier sowieso vrij klein. Die er zijn zullen zich grotendeels in het Tilburgse of Eindhovense studentenleven begeven, gok ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door Eightyone op 19-11-2023 04:01:43 ]
pi_211345974
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2023 03:53 schreef Eightyone het volgende:
In de toekomst blijkbaar veel Brabantse jeugd (en het oudere deel van de ondervraagden mag het nu al). :{

https://www.omroepbrabant(...)s-en-vol-overtuiging

...wmb weinig bemoedigend.

Toegegeven, het aandeel links geörienteerde jeugd lijkt hier sowieso vrij klein. Die er zijn zullen zich grotendeels in het Tilburgse of Eindhovense studentenleven begeven, gok ik.
Dat zie je overal wel. Wil je hele enclaves PvdD-stemmers vinden, moet je in Utrecht door Wittevrouwen lopen, in Groningen in de Hortusbuurt, in Arnhem noordoostelijk van het centrum en in andere bakfietssteden door de jarendertigwijken. Dat in Noord-Brabant en Limburg veel PVV en FvD wordt gestemd, kan ik me met al die woonwagenkampen wel voorstellen.
pi_211346052
quote:

[..]
FvD heeft volgens mij nog altijd de meeste leden van alle partijen. Zit een grote potentie achter. Zo marginaal zijn ze dus helemaal niet.
Als je het zo bekijkt, hoe marginaal is de PVV dan? Die partij heeft slechts 1 lid: Geert Wilders.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 5 / 7
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')