quote:Op zondag 19 november 2023 23:37 schreef cabe0002 het volgende:
Nederlands Glorie.
40 zetels moet makkelijk lukken.
quote:Op maandag 20 november 2023 00:05 schreef cabe0002 het volgende:
Hahaha jij moet standup comedian worden. In geen tijden zo gelachen. Mijn dank voor dit.
quote:
Ik zie wel iets in die fusiequote:Op maandag 20 november 2023 00:03 schreef Farenji het volgende:
Ze kunnen beter fvd samenvoegen met de gesloten inrichting.
Het bizarre is zelfs dat Baudet steeds meer richting de Islam schuift vanuit zijn Alpha male/Tate obsessie. Het idee dat de conservatieve waarden en traditionele rolverdeling alleen nog in de Islam is maakt dat er al enkele figuren (zoals dus eerder genoemde Tate) inmiddels bekeerd zijn. Gezien Baudets standpunt (agnost) en zijn interview bij bijv. Salahedinne zal het mij niks verbazen dat hij zich ook gaat bekeren.quote:Op maandag 20 november 2023 00:38 schreef Tijger_m het volgende:
Mooie combinatie lijjt mij dat, anti-islam samen met de fake maanlandingen en samen Poetin pijpen.
FvD 10 zetelsquote:Op maandag 20 november 2023 00:17 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Simpel rekensommetje jonguh: 30+10=40
Zo ingewikkeld is het niet....
En wij zeer verdrietigquote:Op maandag 20 november 2023 09:18 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
FvD 10 zetels
ze mogen blij zijn als ze de helft halen
Het bizarre is dat Wilders sinds Baudet 'gewoon' is geworden.quote:Op maandag 20 november 2023 05:25 schreef heywoodu het volgende:
Waarom zou je een 'gewone' (edoch hele) rechtse partij samen willen voegen met een daadwerkelijke wappieclub?
Maak daar maar een min van. 20-10=10.quote:Op maandag 20 november 2023 00:17 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Simpel rekensommetje jonguh: 30+10=40
Zo ingewikkeld is het niet....
quote:Op maandag 20 november 2023 11:10 schreef Akathisia het volgende:
Bij Wilders staat Israël bovenaan, bij Thierry Rusland Thierry.
Toch moet Wilders wel blij zijn met Baudet. Dankzij hem lijkt Wilders opeens een stuk minder extreem.quote:Op zondag 19 november 2023 23:52 schreef Elan het volgende:
Wilders heeft een teringhekel aan Baudet.
Het verbaast me nog steeds dat men de pvv wel serieus neemt, ik kan dat alleen maar verklaren doordat blijkbaar geen hond het verkiezingsprogramma van de pvv heeft gelezen, daar staat bijna net zo veel krankzinnige leugenachtige shit in als bij fvd.quote:Op maandag 20 november 2023 10:18 schreef Hugo862 het volgende:
Dat lijkt mij een zeer goede methode om de PVV permanent buiten de regering te houden. Niemand neemt de kneuzenclub van tjerry serieus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |