Het is inderdaad lastig als werkelijk alle keuzes slecht zijnquote:Op zondag 19 november 2023 23:21 schreef RoW_0 het volgende:
Ik snap het wel. GL-PVDA zijn linksche wappies, PVV liever niet, en dan heb je NSCDie naaien alle burgers en ondernemers met extra belastingen. Tsja, dan maar over rechts.
Dat is dan toch bijna iedereen.quote:Op zondag 19 november 2023 23:21 schreef RoW_0 het volgende:
Ik snap het wel. GL-PVDA zijn linksche wappies, PVV liever niet, en dan heb je NSCDie naaien alle burgers en ondernemers met extra belastingen. Tsja, dan maar over rechts.
Alsof de VVD je niet naait zegquote:Op zondag 19 november 2023 23:21 schreef RoW_0 het volgende:
mwoa VVD naait iedereen ook hoor, even goed als links alleen ligt het eraan hoe hard afhankelijk in welke laag je zit in de samenleving natuurlijk.quote:Op zondag 19 november 2023 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is inderdaad lastig als werkelijk alle keuzes slecht zijn
Inderdaad alleen maar slechte keuzesquote:Op zondag 19 november 2023 23:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa VVD naait iedereen ook hoor, even goed als links alleen ligt het eraan hoe hard afhankelijk in welke laag je zit in de samenleving natuurlijk.
Oh nee dat is het probleem niet, genoeg discussie gevoerd de laatste dagen. Ik heb alleen nog geen posts zo idioot en ongeloofwaardig gezien als die van jou. Dus ik geloof niet dat je serieus bent. Daag!quote:Op zondag 19 november 2023 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
mimimimimimimi mensen zullen het maar niet met je eens zijn. Als het je zo snel te heet onder de voeten wordt, zal ik je niet missen als je ermee ophoudt![]()
Ik zou het oprecht niet weten ouwe reus, wat moeten we nou stemmen?quote:Op zondag 19 november 2023 23:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa VVD naait iedereen ook hoor, even goed als links alleen ligt het eraan hoe hard afhankelijk in welke laag je zit in de samenleving natuurlijk.
Het hele wachtgeld verhaal van Timmermans is gewoon een tactische blunder van hem. Door hier gewoon afstand van te nemen had hij zoveel goodwill kunnen kweken bij de twijfelende kiezer.quote:Op zondag 19 november 2023 23:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's ook een ander verhaal hè, het gaat niet binnen 4 jaar lukken of zeggen dat je vanaf dag 1 begint. Maar het is inderdaad ook tekenend hoe verschrikkelijk weinig geloof en vertrouwen men heeft in een volgevreten miljonair die over eerlijk delen begint.
Terwijl ze bij GL/PvdA juist meer 'quick fixes' hebben, gratis geld in die eerste vier jaar, in plaats van lange termijn oplossingen.
Ik zou eerst NSC stemmen, maarja ik ben nu ook inmiddels zwevende. Ik heb gelukkig nog een paar dagen te gaan, dus we zullen het wel zien ouwe reus.quote:Op zondag 19 november 2023 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht niet weten ouwe reus, wat moeten we nou stemmen?
De VVD doet hetzelfde als andere jaren maar nu met een leider die zich als een klein kind gedraagt
De PvdA wil eerlijk delen met een volgevreten miljonair met een godcomplex
D66 blijft kut, PVV doet lief maar haat nog altijd vreemdelingen, BBB is niks voor een 100% antiboer, NSC is een nieuwe partij die alles anders wil doen (waar ik het mee eens ben), maar geen idee heeft hoe (dan toch liever niet)
Wat blijft er dan nog over? Bikker vind ik een verschrikkelijk mens, zo'n typische gereformeerde schijnheil. Een verenigde staten van europa lijkt me een matig plan dus VOLT is niks. Ik weet het niet.
Ik neig zelfs naar het CDA, niet omdat ze goeie plannen hebben, daar is het nog altijd schermen met het lege woord 'fatsoen' maar omdat het maar 20 dingen mis mee zijn.
Wat moet ik doen orakel?
PvdD natuurlijk. De enige partij die eerlijk en integer en goed voor ons allemaal is.quote:Op zondag 19 november 2023 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht niet weten ouwe reus, wat moeten we nou stemmen?
De VVD doet hetzelfde als andere jaren maar nu met een leider die zich als een klein kind gedraagt
De PvdA wil eerlijk delen met een volgevreten miljonair met een godcomplex
D66 blijft kut, PVV doet lief maar haat nog altijd vreemdelingen, BBB is niks voor een 100% antiboer, NSC is een nieuwe partij die alles anders wil doen (waar ik het mee eens ben), maar geen idee heeft hoe (dan toch liever niet)
Wat blijft er dan nog over? Bikker vind ik een verschrikkelijk mens, zo'n typische gereformeerde schijnheil. Een verenigde staten van europa lijkt me een matig plan dus VOLT is niks. Ik weet het niet.
Ik neig zelfs naar het CDA, niet omdat ze goeie plannen hebben, daar is het nog altijd schermen met het lege woord 'fatsoen' maar omdat het maar 20 dingen mis mee zijn.
Wat moet ik doen orakel?
typisch VVD, geen actieve herinnering aan Groningen hebben.quote:Op zondag 19 november 2023 23:50 schreef Elan het volgende:
Omdat het het beste is voor Nederland, in elk geval dat is het idee.
Alle bestaande probleemdossiers zijn eigenlijk ook Europese problemen minus de toeslagenaffaire. Dus daar kan je de VVD de schuld niet van geven.
Je vergeet de aardbevingslachtoffers in Groningen, de verneukte jeugdzorg, de asielopvangcrisis, de huizenmarkt, en zo kunnen we doorgaan. Maar gelukkig was de toeslagenaffaire ook helemaal niet erg, de overheid die door hardvochtig vvd beleid haar eigen burgers kapotmaakte, ja dat is echt het beste voor nederland.quote:Op zondag 19 november 2023 23:50 schreef Elan het volgende:
Alle bestaande probleemdossiers zijn eigenlijk ook Europese problemen minus de toeslagenaffaire. Dus daar kan je de VVD de schuld niet van geven.
Hahaha jij moet standup comedian worden. In geen tijden zo gelachen. Mijn dank voor dit.quote:Op zondag 19 november 2023 23:50 schreef Elan het volgende:
Nee hoor die vergeet ik niet. Ik vind dat alleen niet de schuld van de VVD. Bovendien is onder een VVD-premier en minister de gaskraan grotendeels dichtgedraaid en dichtgehouden, zelfs toen er een enorme energiecrisis zich voor deed.quote:Op zondag 19 november 2023 23:57 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je vergeet de aardbevingslachtoffers in Groningen, de verneukte jeugdzorg, de asielopvangcrisis, de huizenmarkt, en zo kunnen we doorgaan. Maar gelukkig was de toeslagenaffaire ook helemaal niet erg, de overheid die door hardvochtig vvd beleid haar eigen burgers kapotmaakte, ja dat is echt het beste voor nederland.
Weet je wat lachen is? VVD straks gewoon weer de grootstequote:Op maandag 20 november 2023 00:05 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Hahaha jij moet standup comedian worden. In geen tijden zo gelachen. Mijn dank voor dit.
Kun je wel vinden maar de feiten zijn anders. Het is juist dat voortdurende leugenachtige gehuichel van de vvd dat zo kwalijk is, en wat dat betreft ben jij een echte vvder. De asielopvang werd alleen een crisis doordat de vvd de opvang kapot heeft bezuinigd. En daar dan nog de asielzoekers de schuld van geven, je moet het maar durven. Daar heeft europa geen fuck mee te maken, dat is echt alleen maar bewust vvd afbraakbeleid en verdeel&heers taktiek waar jij ook blind voor bent gevallen. Zelfde geldt voor de wooncrisis, oa dankzij stef blok die al dat blackrock ea huisjesmelkerstuig hiernaartoe heeft gelokt zodat woningen onbetaalbaar zijn geworden. En daar weer de asielzoekers de schuld van geven. En jij geeft er weer europa van de schuld, wie de fuck probeer je voor de gek te houden, jezelf?quote:Op maandag 20 november 2023 00:24 schreef Elan het volgende:
Nee hoor die vergeet ik niet. Ik vind dat alleen niet de schuld van de VVD.
De VVD heeft nooit alleen geregeerd of zelfs maar een absolute meerderheid gehad, maar alles is de schuld van de VVDquote:Op maandag 20 november 2023 00:51 schreef Farenji het volgende:
[..]
Kun je wel vinden maar de feiten zijn anders. Het is juist dat voortdurende leugenachtige gehuichel van de vvd dat zo kwalijk is, en wat dat betreft ben jij een echte vvder. De asielopvang werd alleen een crisis doordat de vvd de opvang kapot heeft bezuinigd. En daar dan nog de asielzoekers de schuld van geven, je moet het maar durven. Daar heeft europa geen fuck mee te maken, dat is echt alleen maar bewust vvd afbraakbeleid en verdeel&heers taktiek waar jij ook blind voor bent gevallen. Zelfde geldt voor de wooncrisis, oa dankzij stef blok die al dat blackrock ea huisjesmelkerstuig hiernaartoe heeft gelokt zodat woningen onbetaalbaar zijn geworden. En daar weer de asielzoekers de schuld van geven. En jij geeft er weer europa van de schuld, wie de fuck probeer je voor de gek te houden, jezelf?
quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:05 schreef Plompzakker het volgende:
Dit soort topics zijn altijd een mooi teken dat de tegenstand begint te beseffen dat de VVD maar weer eens de grootste gaat worden en dat er dan nog een soort van vergeefse wanhoopspoging gedaan worden om dat tegen te gaan.
Waarschijnlijk ben je alleen uit op een potje trollen.quote:Op maandag 20 november 2023 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
De VVD heeft nooit alleen geregeerd of zelfs maar een absolute meerderheid gehad, maar alles is de schuld van de VVD. Dat PvdA zijn politieke principes volledig overboord heeft gegooid tijdens Rutte 1 mag zeker niet over gepraat worden? Of Kaag met haar hypocriete linkse waanzin die nog geen deuk in een pakje boter heeft geslagen.
Dat schuimbekken van typetjes zoals jij is alleen maar mooi, zeker als we straks weer 4 jaar de grootste partij van NL zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |