Nee als VVD weer de grootste wordt en zij premier gooi ik de hoop ook wel weg.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:14 schreef Sephael het volgende:
Ik had Gert-Jan Segers niet onder extreem rechts geschaard, maar verder geen woord aan gelogen. Zeer triest ook dat ze met dat oppervlakkige oneliners roepen toch zo hoog in de peilingen staan. Het komt niet snel meer goed met Nederland...
We zijn soort van hooligans geworden in Nederland die trouw blijven aan een politiek-clubje. De inhoud maakt helemaal niet meer uit, zie Dilan, zie Wilders. Heel veel roepen, maar hoe en wanneer: ho maar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:14 schreef Sephael het volgende:
Ik had Gert-Jan Segers niet onder extreem rechts geschaard, maar verder geen woord aan gelogen. Zeer triest ook dat ze met dat oppervlakkige oneliners roepen toch zo hoog in de peilingen staan. Het komt niet snel meer goed met Nederland...
Het zijn ook vaak van die onberedeneerde dogma's waarom mensen op de vvd stemmen, zoals die gast bovenin het topic ook, "boven modaal dus ik stem netjes vvd". Compleet achterlijk. Bijna nog erger dan SGP-stemmers, maar die hebben hun religieuze dwaasheid tenminste nog als verzachtende omstandigheid.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:38 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
We zijn soort van hooligans geworden in Nederland die trouw blijven aan een politiek-clubje. De inhoud maakt helemaal niet meer uit, zie Dilan, zie Wilders. Heel veel roepen, maar hoe en wanneer: ho maar.
Wat is dit nou weer voor oorlogstaal? Jij hebt één stem, eentje maar en die ga jij hoogstwaarschijnlijk gebruiken. Vervolgens gewoon weer naar de Albertheijn om boodschappen te doen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:05 schreef Plompzakker het volgende:
Dit soort topics zijn altijd een mooi teken dat de tegenstand begint te beseffen dat de VVD maar weer eens de grootste gaat worden en dat er dan nog een soort van vergeefse wanhoopspoging gedaan worden om dat tegen te gaan.
Dit was de politica die stelde dat ambtenaren met gewetensbezwaren vooral moeten doen wat bestuurders besluiten. Bij haar verliezen mensenrechten altijd.quote:
Ik vond die zogenaamde oorlogstaal wel kunnen in een topic waar in de eerste zin al een hele rij mensen (waaronder zelfs een CU politicusquote:Op zaterdag 18 november 2023 14:23 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor oorlogstaal? Jij hebt één stem, eentje maar en die ga jij hoogstwaarschijnlijk gebruiken. Vervolgens gewoon weer naar de Albertheijn om boodschappen te doen.
[..]
Dit was de politica die stelde dat ambtenaren met gewetensbezwaren vooral moeten doen wat bestuurders besluiten. Bij haar verliezen mensenrechten altijd.
Lees mijn voorgaande topics maar over Segers. Er zal een wereld voor je open gaan?quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik vond die zogenaamde oorlogstaal wel kunnen in een topic waar in de eerste zin al een hele rij mensen (waaronder zelfs een CU politicus) als rechtsextreem neer worden gezet.
Overigens vind ik het opvallend, gezien je pohi die vol staat met Turks nationalistische uitingen, dat je zo tegen een premier met Turkse roots lijkt te zijn. Zou je kunnen uitleggen waarom dat zo is?
Hij heeft toch gewoon gelijk over het gebrek aan inhoud?quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:54 schreef sp3c het volgende:
heel verhaal hou weinig inhoudelijk ze is en dan komt er als enige argument
'wat een leegte joh' en een raar verhaal over een liefdesbaby van 19 mensen
lol
Als Erdogan-imitatie geef ik het een 7/10.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:54 schreef sp3c het volgende:
heel verhaal hou weinig inhoudelijk ze is en dan komt er als enige argument
'wat een leegte joh' en een raar verhaal over een liefdesbaby van 19 mensen
lol
ik heb werkelijk geen ideequote:Op zaterdag 18 november 2023 14:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk over het gebrek aan inhoud?
Ik kan moeilijk een heel verhaal over de inhoud van deze liefdesbaby beschrijven als er geen inhoud te beschrijven valt. Iets met kip en ei.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:00 schreef sp3c het volgende:
krijg het aan de hand van de OP ook niet
Je zou wel voorbeelden kunnen geven waarom je tot die uitspraak komt, natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:11 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk een heel verhaal over de inhoud van deze liefdesbaby beschrijven als er geen inhoud te beschrijven valt. Iets met kip en ei.
ik zou die liefdesbaby gewoon skippen en voorbeelden gebruiken waar die leegheid dan uit zou blijkenquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:11 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk een heel verhaal over de inhoud van deze liefdesbaby beschrijven als er geen inhoud te beschrijven valt. Iets met kip en ei.
Ach de VVD heeft het vooral van mensen die het wel best vinden. De hebben een beetje de strategie die ooit het CDA zo succesvol maakte. Gewoon niks afrekenbaars beloven en verder vooral een beetje bestaande belangen behartigen zonder gekke dingen te doen. Daarmee zijn ze al jaren stabiel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:19 schreef Farenji het volgende:
Dilan "geen idee welke partij de afgelopen 13 jaar alles zo enorm heeft lopen verkloten, maar wij gaan het wel oplossen hoor" Yeşilgöz.
Nee, dat lukt ze wel maar dan blijkt de nieuwe partij toch maar telkenmale nogal incapabel om de klagers te geven wat ze willen en verhuist men weer naar de volgende.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach de VVD heeft het vooral van mensen die het wel best vinden. De hebben een beetje de strategie die ooit het CDA zo succesvol maakte. Gewoon niks afrekenbaars beloven en verder vooral een beetje bestaande belangen behartigen zonder gekke dingen te doen. Daarmee zijn ze al jaren stabiel.
De luidruchtige klagers stemmen niet op de VVD. Alleen slagen klagers er niet in zich voldoende te verenigen achter een andere kandidaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |