abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211334052
Wat krijg je als je het DNA van Fidan Ekiz, Esther Voet, Lale Gül, Ayaan Hirsi Ali, Geert Wilders, Wierd Duk, Gert-Jan Segers, Pim Fortuyn, en talrijke andere rechtsextreme denkers en doeners kruist en een liefdesbaby produceert?

Dan krijg je Dilan Yesilgöz van de VVD.

Ik heb nu al een paar verkiezingsdebatten gekeken en geluisterd met de telraam in de hand: hoe vaak weet zij inhoudelijk een relevant punt aan te snijden?

Die teller staat nog op nul.

Het VVD campagneteam had waarschijnlijk al snel in de gaten dat Dilan geen verstand heeft van zaken en daarom maar op elke vraag een procesantwoord moet geven: we gáán dit samen doen, we zúllen een plan moeten bedenken, u kunt wel dit zeggen maar zeg dan ook dát, etc. etc. Het is zo doorzichtig. Let maar eens op.

Bij de anderen weet je wat je krijgt: bij Wilders krijg je haat. Bij Marijnissen krijg je zorg. Bij Jetten krijg je euthanasie. Bij Bikker krijg je zionisme. Bij Bontenbal krijg je Balkenende. Bij Timmermans krijg je ietsie pietsie minder neoliberalisme. Bij Omtzigt krijg je Van der Plas. Bij Van der Plas krijg je Omtzigt. Bij Eerdmans krijg je racisme. Bij Ouwehand krijg je klimaat. Bij Edson Olf mis je nu nog Sylvana. Bij Stoffer krijg je de christelijke Taliban. Bij Dassen krijg je Europa. Bij Van Baarle krijg je activisme.

Bij Dilan krijg je.... niks. Maar ze "staat wel aan jouw kant". Aan de kant van de leegte zal ze bedoelen.

Stem wijs mensen.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_211334178
Ik had Gert-Jan Segers niet onder extreem rechts geschaard, maar verder geen woord aan gelogen. Zeer triest ook dat ze met dat oppervlakkige oneliners roepen toch zo hoog in de peilingen staan. Het komt niet snel meer goed met Nederland...
pi_211334229
Ik stem zeker wijs en netjes op de VVD. Ik ben tenslotte boven modaal.
pi_211334252
Dilan "geen idee welke partij de afgelopen 13 jaar alles zo enorm heeft lopen verkloten, maar wij gaan het wel oplossen hoor" Yeşilgöz.
pi_211334373
Dilan is kwaadaardig.
  zaterdag 18 november 2023 @ 13:35:49 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211334469
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 13:14 schreef Sephael het volgende:
Ik had Gert-Jan Segers niet onder extreem rechts geschaard, maar verder geen woord aan gelogen. Zeer triest ook dat ze met dat oppervlakkige oneliners roepen toch zo hoog in de peilingen staan. Het komt niet snel meer goed met Nederland...
Nee als VVD weer de grootste wordt en zij premier gooi ik de hoop ook wel weg.

Toekomst voor NL is gewoon het VK en de VS. En zo zal het ook met de politiek gaan.
Het is blijkbaar veel effectiever om oneliners in de leegte te gooien dan inhoudelijke debatten te voeren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211334495
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 13:14 schreef Sephael het volgende:
We zijn soort van hooligans geworden in Nederland die trouw blijven aan een politiek-clubje. De inhoud maakt helemaal niet meer uit, zie Dilan, zie Wilders. Heel veel roepen, maar hoe en wanneer: ho maar.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_211334854
Nu Nederland eindelijk moe is geworden van de neoliberale kabinetten van Rutte gaat Nederland hoopvol kiezen voor een populistisch kabinet van Dilan. Ook dat kabinet zal voor Nederland een teleurstelling zijn maar dan staat er wel weer een nieuwe goeroe op waar Nederland achteraan holt. Constante factor is de VVD die profiteert van de ontlezing van Nederland. Nederlanders lezen geen kranten en boeken meer en gaan daarom alleen af op partijmarketing. Dankzij de dineetjes van Zadelhoff heeft de VVD immer het grootste campagnebudget en is daarom altijd de grote winnaar.
  Moderator zaterdag 18 november 2023 @ 14:05:51 #9
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_211334896
Dit soort topics zijn altijd een mooi teken dat de tegenstand begint te beseffen dat de VVD maar weer eens de grootste gaat worden en dat er dan nog een soort van vergeefse wanhoopspoging gedaan worden om dat tegen te gaan.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_211335098
Yesilgoz staat aan onze kant!

_O- :')
pi_211335104
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 13:38 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
We zijn soort van hooligans geworden in Nederland die trouw blijven aan een politiek-clubje. De inhoud maakt helemaal niet meer uit, zie Dilan, zie Wilders. Heel veel roepen, maar hoe en wanneer: ho maar.
Het zijn ook vaak van die onberedeneerde dogma's waarom mensen op de vvd stemmen, zoals die gast bovenin het topic ook, "boven modaal dus ik stem netjes vvd". Compleet achterlijk. Bijna nog erger dan SGP-stemmers, maar die hebben hun religieuze dwaasheid tenminste nog als verzachtende omstandigheid.
pi_211335128
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 14:05 schreef Plompzakker het volgende:
Dit soort topics zijn altijd een mooi teken dat de tegenstand begint te beseffen dat de VVD maar weer eens de grootste gaat worden en dat er dan nog een soort van vergeefse wanhoopspoging gedaan worden om dat tegen te gaan.
Wat is dit nou weer voor oorlogstaal? Jij hebt één stem, eentje maar en die ga jij hoogstwaarschijnlijk gebruiken. Vervolgens gewoon weer naar de Albertheijn om boodschappen te doen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 13:28 schreef Aberkullie het volgende:
Dilan is kwaadaardig.
Dit was de politica die stelde dat ambtenaren met gewetensbezwaren vooral moeten doen wat bestuurders besluiten. Bij haar verliezen mensenrechten altijd.
  Moderator zaterdag 18 november 2023 @ 14:38:43 #13
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_211335245
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 14:23 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Wat is dit nou weer voor oorlogstaal? Jij hebt één stem, eentje maar en die ga jij hoogstwaarschijnlijk gebruiken. Vervolgens gewoon weer naar de Albertheijn om boodschappen te doen.
[..]
Dit was de politica die stelde dat ambtenaren met gewetensbezwaren vooral moeten doen wat bestuurders besluiten. Bij haar verliezen mensenrechten altijd.
Ik vond die zogenaamde oorlogstaal wel kunnen in een topic waar in de eerste zin al een hele rij mensen (waaronder zelfs een CU politicus :')) als rechtsextreem neer worden gezet.
Overigens vind ik het opvallend, gezien je pohi die vol staat met Turks nationalistische uitingen, dat je zo tegen een premier met Turkse roots lijkt te zijn. Zou je kunnen uitleggen waarom dat zo is?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_211335329
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 14:38 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Ik vond die zogenaamde oorlogstaal wel kunnen in een topic waar in de eerste zin al een hele rij mensen (waaronder zelfs een CU politicus :')) als rechtsextreem neer worden gezet.
Overigens vind ik het opvallend, gezien je pohi die vol staat met Turks nationalistische uitingen, dat je zo tegen een premier met Turkse roots lijkt te zijn. Zou je kunnen uitleggen waarom dat zo is?
Lees mijn voorgaande topics maar over Segers. Er zal een wereld voor je open gaan?

Ik kies altijd voor de inhoud. Wat maakt mij uit waar iemand toevallig geboren is en waar diegene in gelooft. Dit is precies de reden dat ik nooit heb gestemd op partijen die zogenaamd uitkomen voor minderheden, daar geloof ik niet in, ik geloof en wil diversiteit in gedachten en niet in kleur/gender.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gibraltar70 op 18-11-2023 15:09:52 ]
  Moderator zaterdag 18 november 2023 @ 14:54:31 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211335355
heel verhaal hou weinig inhoudelijk ze is en dan komt er als enige argument

'wat een leegte joh' en een raar verhaal over een liefdesbaby van 19 mensen

lol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211335396
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 14:54 schreef sp3c het volgende:

lol
Hij heeft toch gewoon gelijk over het gebrek aan inhoud?
pi_211335417
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 14:54 schreef sp3c het volgende:

lol
Als Erdogan-imitatie geef ik het een 7/10.

Gibraltar loves Erdogan, die overigens een tolerant, gematigd politicus is, die iedereen respecteert. Daar kunnen rechtsextremen zoals die 19 mensen nog een voorbeeld aan nemen!
pi_211335418
Die tv reclames van de vvd zijn wel zwak.

Ik maak mij erg zorgen over mijn kinderen die goed verdienen maar er hoeft maar iets te gebeuren en ze zitten in de problemen.

DY: helemaal mee eens en dat moeten we ook niet willen in een land als Nederland.

Ik ben Dilan, en ik sta aan jouw kant.

Wow!! Zoveel inspiratie dat ik uit deze vrouw haal.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  Moderator zaterdag 18 november 2023 @ 15:00:29 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211335427
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 14:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk over het gebrek aan inhoud?
ik heb werkelijk geen idee
  Moderator zaterdag 18 november 2023 @ 15:00:48 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211335434
krijg het aan de hand van de OP ook niet
pi_211335532
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 15:00 schreef sp3c het volgende:
krijg het aan de hand van de OP ook niet
Ik kan moeilijk een heel verhaal over de inhoud van deze liefdesbaby beschrijven als er geen inhoud te beschrijven valt. Iets met kip en ei.
pi_211335578
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 15:11 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Ik kan moeilijk een heel verhaal over de inhoud van deze liefdesbaby beschrijven als er geen inhoud te beschrijven valt. Iets met kip en ei.
Je zou wel voorbeelden kunnen geven waarom je tot die uitspraak komt, natuurlijk.

@Breekfast deed dat bijvoorbeeld vrij treffend.
  Moderator zaterdag 18 november 2023 @ 15:21:18 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211335607
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 15:11 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
ik zou die liefdesbaby gewoon skippen en voorbeelden gebruiken waar die leegheid dan uit zou blijken
  zaterdag 18 november 2023 @ 15:21:23 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211335610
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 13:19 schreef Farenji het volgende:
Dilan "geen idee welke partij de afgelopen 13 jaar alles zo enorm heeft lopen verkloten, maar wij gaan het wel oplossen hoor" Yeşilgöz.
Ach de VVD heeft het vooral van mensen die het wel best vinden. De hebben een beetje de strategie die ooit het CDA zo succesvol maakte. Gewoon niks afrekenbaars beloven en verder vooral een beetje bestaande belangen behartigen zonder gekke dingen te doen. Daarmee zijn ze al jaren stabiel.

De luidruchtige klagers stemmen niet op de VVD. Alleen slagen klagers er niet in zich voldoende te verenigen achter een andere kandidaat.
pi_211335625
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 15:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ach de VVD heeft het vooral van mensen die het wel best vinden. De hebben een beetje de strategie die ooit het CDA zo succesvol maakte. Gewoon niks afrekenbaars beloven en verder vooral een beetje bestaande belangen behartigen zonder gekke dingen te doen. Daarmee zijn ze al jaren stabiel.

De luidruchtige klagers stemmen niet op de VVD. Alleen slagen klagers er niet in zich voldoende te verenigen achter een andere kandidaat.
Nee, dat lukt ze wel maar dan blijkt de nieuwe partij toch maar telkenmale nogal incapabel om de klagers te geven wat ze willen en verhuist men weer naar de volgende.

De lijst is bekend, denk ik, met als klap op de vuurpijl de migratie in, wat, 5-6 jaar van FvD naar BBB naar NSC. Ik ben benieuwd wat de volgende messias zal zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2023 15:24:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')