Soevereiniteit is een belangrijk standpunt van FvD. We worden onderdeel van niks. We zijn ons eigen land. Nederland op #1.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:41 schreef Cupfighter het volgende:
TS vergeet dat we een provincie van Rusland worden bij de FvD
Ik stem geen FvD, maar liever Rusland dan Hollandistan wordenquote:Op vrijdag 17 november 2023 17:41 schreef Cupfighter het volgende:
TS vergeet dat we een provincie van Rusland worden bij de FvD
Mijn advies, cursus Russisch volgenquote:Op vrijdag 17 november 2023 17:43 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Soevereiniteit is een belangrijk standpunt van FvD. We worden onderdeel van niks. We zijn ons eigen land. Nederland op #1.
Hier, in het huidige linkse Nederland, is het nuttiger om een cursus Arabisch te volgen onderhand...quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mijn advies, cursus Russisch volgen
Linkse Nederland, daar gaan we weer, ruim 20 jaar rechtse kabinetten hoorquote:Op vrijdag 17 november 2023 17:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Hier, in het huidige linkse Nederland, is het nuttiger om een cursus Arabisch te volgen onderhand...
Maar dat hebben de FvD stemmers niet door.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Linkse Nederland, daar gaan we weer, ruim 20 jaar rechtse kabinetten hoor
Ze kunnen van alles in hun verkiezingsprogramma schrijven, met 4 zetels zal daar weinig van komen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik ga op FvD stemmen. Wie ook?
Korte samenvatting van het FvD verkiezingsprogramma
Nooit meer lockdowns, nooit meer vaccinatieplichten, meer privacy, geen EU/WEF/WHO, geen woke in het onderwijs, 130+ op de snelweg, geen onnodig klimaatbeleid, betaalbare lasten, minder immigratie, onze woningen weer naar de Nederlanders, democratie, geen stikstofonzin, geen digitale euro, betere voorbereidingen op pandemieën door het verhogen van het aantal ziekenhuisbedden, geen censuur, geen hormoontherapie voor minderjarigen, het mediabestel moet ON toelaten, hogere straffen en de Nederlander weer op nummer 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |