Jong belegen mag ook, hoor. Extra belegen is natuurlijk beter.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:26 schreef Donaldson het volgende:
[..]
Het is alleen goed als je op de belegen partijen stemt? Fijne opvatting over democratie heb jij.
Er zitten tientallen partijen tussen FvD en Bij1. De keuze is reuze en jij stemt het liefst op iemand waar ik niet eens woorden vuil ga maken, maar ik ben extreemlinks in vergelijking.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:26 schreef Donaldson het volgende:
[..]
Het is alleen goed als je op de belegen partijen stemt? Fijne opvatting over democratie heb jij.
Je weet helemaal niet waar ik op stem.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zitten tientallen partijen tussen FvD en Bij1. De keuze is reuze en jij stemt het liefst op iemand waar ik niet eens woorden vuil ga maken, maar ik ben extreemlinks in vergelijking.
Ja en alle foute dingen liggen natuurlijk aan de andere partijen maar niet aan dat geweldige VVDquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:07 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wat je de afgelopen 13 jaar gezien hebt ga je de komende 50 jaar ook zien, niet alle partij idealen zullen behaald worden want geen enkele partij heeft de absolute meerderheid en dan is het schipperen en deals sluiten, sommige idealen laten varen en consessies doen, want zo werkt de Nederlandse politiek
Je reacties in dit topic laten vrij weinig aan de verbeelding over. De partij van haat, complottheorieën, polarisatie en wetenschapsontkenning verdedigen is sowieso wel eenquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:29 schreef Donaldson het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet waar ik op stem.
Ik heb het nog helemaal niet over FvD gehad in directe zin.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je reacties in dit topic laten vrij weinig aan de verbeelding over. De partij van haat, complottheorieën, polarisatie en wetenschapsontkenning verdedigen is sowieso wel eenwaardig.
Ik denk BIJ1quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:29 schreef Donaldson het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet waar ik op stem.
De partij van haat, complottheorieën, polarisatie en wetenschapsontkenningquote:
Hij heeft helemaal niets verdedigd in dit topic. Je laat gewoon je eigen vooringenomenheid zien.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je reacties in dit topic laten vrij weinig aan de verbeelding over. De partij van haat, complottheorieën, polarisatie en wetenschapsontkenning verdedigen is sowieso wel eenwaardig.
Dat heb ik ook dus elke keer als de oh zo tolerante stemmers weer als op commando op de TT met FvD erin afkomenquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zal er nooit op kunnen stemmen, is me veel te extreem met mensen aan de top waar ik echt helemaal niks mee heb.
Maar we wonen in een democratie. Als TS (en anderen) er op willen stemmen is dat hun goed recht; geen reden om persoonlijke aanvallen dan wel opeens goed te keuren. Zoals:
[..]
Blijkbaar helemaal oké.
Kan inderdaad lastig zijn als iemand met de vijand heult.quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik ook dus elke keer als de oh zo tolerante stemmers weer als op commando op de TT met FvD erin afkomen.
Die Baudet zoekt het allemaal maar uit met wat ie roept, maar elke keer die enorme minachting en pure haat, het is leuk om te zien van de kant der verbinding, tolerantie en we doen het samen
Anoniem op een forum ja.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:41 schreef Farenji het volgende:
Je kan zeggen wat je wil over TS maar hij is wel een van de zeer weinigen die publiekelijk durft toe te geven dat ie op fvd stemt. Dat is op een bepaalde manier best dapper!
Als eerder nogal fanatieke FvD-fan ben je zelf dus ook gewoon af?quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Je kan in dit topic zo mooi afstrepen wie een act opvoeren om gematigd/centrist over te komen en wie er daadwerkelijk knetterrechts zijn.
Als je op een flankpartij stemt, ben je wat mij betreft gewoon af.
Een beetje meer ballen is wat zij nodig hebben.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:18 schreef rechtse_brammetje het volgende:
[..]
Ook incels hebben bestaansrecht en empathie nodig in dit leven. Lekker inclusief weer van deugend links not
Het is dan ook een bekend gegeven dat jij graag in je feitenloze bubbel blijft.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:14 schreef HeatWave het volgende:
Het is dan ook een bekende Linkse Leugen, dat gelul over dat rechts voor de migratie heeft gezorgd.
Bij alle onderhandelingen voor een coalitie was dat het onbreekbare standpunt van links om mee te willen regeren. Daar kon niet van afgeweken worden.
Dat die lamme lul van een Rutte daar niet mee had moeten instemmen klopt, in zoverre is het idd de schuld van de VVD. Maar het open deurbeleid, dat kwam gewoon als harde, non negotiable eis van links.
Wat bedoel je met beter worden, wil je meer geld? Dat gaat de overheid natuurlijk niet voor je regelen, daar ben je echt vooral zelf voor verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:15 schreef halfway het volgende:
Ik stem alleen op een partij waar IK beter van kan worden.
klimaat en asielzoekers zal mij verder worst wezen.
Ik ben een werknemer met een modaal salaris en een eigen woning.
Tips?
Minder belasting is ook meer geld.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:21 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wat bedoel je met beter worden, wil je meer geld? Dat gaat de overheid natuurlijk niet voor je regelen, daar ben je echt vooral zelf voor verantwoordelijk.
Dan moet je miljonair worden en naar monaco ofzo verhuizen. Voor een modaal salaris gaat geen enkele partij zorgen voor substantiële veranderingen op dat gebied.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:22 schreef halfway het volgende:
[..]
Minder belasting is ook meer geld.
Met een modaal inkomen zou dat dan denk ik de SP zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:15 schreef halfway het volgende:
Ik stem alleen op een partij waar IK beter van kan worden.
klimaat en asielzoekers zal mij verder worst wezen.
Ik ben een werknemer met een modaal salaris en een eigen woning.
Tips?
Dat is helaas de vraag.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:27 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Met een modaal inkomen zou dat dan denk ik de SP zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |