Dat klopt dan weer wel, zeg ik als echte Twentenaar.....quote:Op zaterdag 11 november 2023 06:27 schreef kibo het volgende:
Die infantiele Johma reclame laat het zien: Naast een spraakgebrek hebben Twentenaren ook nog een lichte verstandelijke beperking.
Heel de tijd dat zinnetje in mijn kopquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:24 schreef Kreator het volgende:
Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door ...
En die kutreclame met die zingende mensen. In de regen ofzo. Iets met wasmiddel.
De zweetgeur maakt mij...quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:42 schreef Magica het volgende:
[..]
Heel de tijd dat zinnetje in mijn kop
Echt, deze krijgt van mij inmiddels al 3x de Loden leeuw.quote:
Vind die grimas van die kat maar niks.quote:Op zondag 12 november 2023 07:20 schreef Charmian het volgende:
Die KPN reclame met die dansende nepkatten is ook wel tenenkrommend.
Die stem zet ook een toontje op alsof de kijker een 6-jarig kind is dat voor het slapen gaan nog even snel een verhaaltje voorgelezen wordt.quote:Op zondag 12 november 2023 07:38 schreef Eightyone het volgende:
Dat ruziemakende stel in die hoeslaken-reclame van Hema is vrij erg. Tel daar nog die ouwelijke stem bij op, die je tegenwoordig in al die reclames hoort.
Met wasmiddel denk ik aan mijn jonge jaren. Dan was mijn favoriete tekenfilm net voorbijquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:24 schreef Kreator het volgende:
En die kutreclame met die zingende mensen. In de regen ofzo. Iets met wasmiddel.
Die mag hier: TV / Wat is volgens jou de meest leuke reclame?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:20 schreef vipergts het volgende:
De Domino's reclame met dat omaatje in de monstertruck is dan weer geweldig.
straattaal jwz tochhhquote:Op woensdag 22 november 2023 08:02 schreef erik_77 het volgende:
De radioreclame ‘Beter ga je naar Bataviastad’. Beter dan wat? Superirritant.
Nee, die is juist leukquote:Op zondag 12 november 2023 07:20 schreef Charmian het volgende:
Leukste reclame ooit!quote:Op zondag 12 november 2023 07:20 schreef Charmian het volgende:
Beroerd Nederlands inderdaad. Ik erger me er ook blauw aan.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:02 schreef erik_77 het volgende:
De radioreclame ‘Beter ga je naar Bataviastad’. Beter dan wat? Superirritant.
Dat is een anglicisme wat langzaam normaal Nederlands aan het worden is. Net zoiets als "hoe leuk is dat?"quote:Op woensdag 22 november 2023 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beroerd Nederlands inderdaad. Ik erger me er ook blauw aan.
De KPN kat vind ik verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:40 schreef Seeburg54 het volgende:
Er zijn maar 2 leuke reclames. De KPN kat en de meeuwen die de cabrio vol willen schijten.
Van Allianz geloof ik?
Dat is de leukste!quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:42 schreef Buendia het volgende:
[..]
De KPN kat vind ik verschrikkelijk!
Vind ik ook. Ik haat katten sowieso.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:42 schreef Buendia het volgende:
[..]
De KPN kat vind ik verschrikkelijk!
Kutkattenquote:Op woensdag 29 november 2023 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik haat katten sowieso.
"Sóóóóóów!!!"quote:Op woensdag 29 november 2023 11:43 schreef TommyL0204 het volgende:
Social Deal met hun achterlijke geschreeuw steeds. Flikker op
Ja! Precies dat. Dat "Hoe leuk is dat"? Bah bah.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:16 schreef Buendia het volgende:
[..]
Dat is een anglicisme wat langzaam normaal Nederlands aan het worden is. Net zoiets als "hoe leuk is dat?"
die van de lidl is zo slecht en dat muziekje wat er onder zit evenzo.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:46 schreef Eightyone het volgende:
Het is weer bijna kerst, en we zullen het weten ook.
Die van Aldi is prettig nuchter, maar ja, dat is er maar eentje.
Met stip op 1 die gruwel reclame van bolquote:Op woensdag 6 december 2023 19:46 schreef Eightyone het volgende:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Met stip op 1 die gruwel reclame van bol
Waarin een opa schakelaars uitdeelt in de buurt en er dan een autist in een auto met oordoppen op aankomt en hij snel alle buiten verlichting in de hele straat uitschakelt zodat dat kind geen prikkels krijgt
Ik ga zowat over mijn nek, het enige wat ontbreekt is een persoon van kleur
Vind het maar kut. Ik wil weten hoe het met dat hondje afloopt.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:46 schreef Eightyone het volgende:
Ik weet niet wat erger is de AH kerstreclame ik heb hem nog niet gezien maar dat domme gezinnetje brengt niet echt de kerstsfeer in me naar boven of dit:quote:
Sowieso reageert die autistische kleindochter wel erg spontaan op opa die haar verkeerd begrijpt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Waarin een opa schakelaars uitdeelt in de buurt en er dan een autist in een auto met oordoppen op aankomt en hij snel alle buiten verlichting in de hele straat uitschakelt zodat dat kind geen prikkels krijgt
Oh, wat dat het verhaal erachter. Ik dacht dat opa juist een traditionele kerst voor dat grietje wilde regelen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Kwam hier om deze te posten.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:48 schreef Grawlix het volgende:
De postcodeloterij reclame op YT die daar heel vaak voorbij komt.
Leuk als je Johan heet
Haha ik kwam hier om deze te posten. Wat een kut reclame. Zie je op een gegeven moment ook nog een vent in beeld met een bierbuik waar je u tegen zegt. En dat kutliedje erbij....quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:24 schreef Kreator het volgende:
Misschien levert de (oorspronkelijke) Britse versie iets minder prikkels op?quote:Op zondag 10 december 2023 08:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Haha ik kwam hier om deze te posten. Wat een kut reclame. Zie je op een gegeven moment ook nog een vent in beeld met een bierbuik waar je u tegen zegt. En dat kutliedje erbij....
Nope.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 05:51 schreef Eightyone het volgende:
De jaarlijkse 'kijk ons het eens gezellig hebben met elkaar'-kerstpromo van SBS6, met hun personeelsbestand erin, is er ook weer.
https://www.broadcastmaga(...)omo-in-17-varianten/
[ afbeelding ]
Op al die Social deal posters met die open muilen moet iemand een erecte penis plakken.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
"Sóóóóóów!!!"
[ afbeelding ]
En verder: Odido + andere reclames met geforceerde nadruk op 'de mens' ("eerst de mens, dan het geld").
Zwart en die blanke homo maar zuur kijken.quote:
Dat product loopt vast voor geen meter.quote:Op donderdag 28 december 2023 04:30 schreef Eightyone het volgende:
Het 'sticky appel plukbrood' van Jumbo klinkt een beetje vies. Alsof een hele tafel met hun snotvingers aan het brood loopt te plukken.
Net zo misselijkmakend als de nederlandse versie dus...quote:Op woensdag 27 december 2023 18:04 schreef quirina het volgende:
This room smells like an armpiiiiiit!
Die kleuter met die cameltoequote:Op dinsdag 26 december 2023 22:03 schreef Dutch_view het volgende:
Die schijt irritante Prijsvrij reclame ("Hier heb ik zin in in") wordt weer herhaald
Deze staat voor mij heel hoog. Eigenlijk alle nagesynchroniseerde rotzooi. Daar kan je gewoon niet mee aankomen op de Nederlandse markt, dat is een verschrikking.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:04 schreef quirina het volgende:
This room smells like an armpiiiiiit!
Weer Kruidvat dat voor de zoveelste keer dezelfde (in eerste instantie best redelijke) reclame recyclet. "Lekker pittig mam!"quote:
Wij zeggen altijd: Daar gaan we niet heen, dan kom je van die k*tkinderen tegen!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:18 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Die kleuter met die cameltoe![]()
Hiech hab ik gien zinnen in!
Het jaarlijkse verzekerings-gedram tijdens de Top 2000 is erger.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:53 schreef Scriptascripta het volgende:
Sowieso dat in januari we weer overspoeld worden met de obvious reclames; stoppen met roken, een opleiding volgen, klussen in je huis, een vakantie boeken, besparen en afvallen….
Pffff…reclamemakers, kom eens met wat nieuws!
Dat snap ik ook niet, dan geef je als bedrijf miljoenen uit aan reclame en dan komen reclamebureaus met de standaard jumbo, ah en kruidvat reclame. Saai, meer van hetzelfde en kennelijk zien ze de klant als achterlijk dan zwg je als bedrijf toch kom maar terug als je iets goeds hebt.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:53 schreef Scriptascripta het volgende:
Sowieso dat in januari we weer overspoeld worden met de obvious reclames; stoppen met roken, een opleiding volgen, klussen in je huis, een vakantie boeken, besparen en afvallen….
Pffff…reclamemakers, kom eens met wat nieuws!
Er is er ook een waar een frisse jongen z)n katerige vriend wakker schudt met de mededeling: »Sta vlug op, we moeten koning Robert helpen! »quote:Op maandag 27 november 2023 21:26 schreef De_Melkboer het volgende:
De reclames voor het spelletje Royal Match op mijn telefoon zijn inmiddels ook wel zo irritant dat ik de app dan maar afsluit, vooral die met Tim Visser die blijft zeggen hoe superleuk het is.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:45 schreef golfer het volgende:
Nadat ik mij al kapot ergerde aan Sander Schimmelpenning die op een vrijwel leeg perron van het station in Haarlem beweerde dat er 28 mensen staan, waarvan er veel een pensioentekort hebben, komt een Brand New Day nu met een mogelijk nog irritantere commercial waarin allerlei bekende televisiehoofden, zoals Janine Abring en Eus nu de loftrompet toeteren over hun aanvullende pensioen bij die tent.
Ja, ja...het geld dat daarvoor krijgen zal ongetwijfeld die aanvulling zijn.
quote:Op zondag 10 december 2023 09:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik kijk al een jaar of 12/13 geheel geen tv meer, en al jaren daarvoor nooit commerciele. Je mist er niets aan, maar je wint zoveel, rust in je leven.
Eus... Het zogenaamde literaire talent dat inmiddels bekender is om al zijn lucratieve schnabbels in Hilversum dan om zijn bibliografiequote:Op woensdag 10 januari 2024 16:45 schreef golfer het volgende:
Nadat ik mij al kapot ergerde aan Sander Schimmelpenning die op een vrijwel leeg perron van het station in Haarlem beweerde dat er 28 mensen staan, waarvan er veel een pensioentekort hebben, komt een Brand New Day nu met een mogelijk nog irritantere commercial waarin allerlei bekende televisiehoofden, zoals Janine Abring en Eus nu de loftrompet toeteren over hun aanvullende pensioen bij die tent.
Ja, ja...het geld dat daarvoor krijgen zal ongetwijfeld die aanvulling zijn.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 09:03 schreef TLC het volgende:
Zit je net te eten :
'heb je last van jeuk ? of een branderig gevoel ? noem het gewoon vaginale schimmel'
![]()
![]()
![]()
![]()
Huh? Whuut?quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:42 schreef Bargehassus het volgende:
Reclame van die man die zijn edele delen gaat scheren. Flikker toch op man, dat wil ik helemaal niet zien.
Die en nu ook AH met eye of the hamster.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
Die nieuwe van de Jumbo met dat zogenaamde blues liedje.
Welke, van wie???quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:42 schreef Bargehassus het volgende:
Reclame van die man die zijn edele delen gaat scheren. Flikker toch op man, dat wil ik helemaal niet zien.
Pure haat!quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die en nu ook AH met eye of the hamster.
Dan kan-ie aan het stoppen blijven. Of misgun je hem als kapper z'n bijbaantje als boekenprogramma presentator ?quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:01 schreef Eightyone het volgende:
Eus moet uitkijken dat 'ie z'n geloofwaardigheid niet verliest.
Stoppen met VI en dit soort reclames lijkt me verstandig.
Dan zijn RTL, SBS etc weg en de publieke omroep wordt duurder.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:15 schreef Rostrup het volgende:
Een verbod op (televisie)reclame en productsponsoring zou fijn zijn: filtert veel baggerprogrammas weg.
Kwaliteit > kwantiteit.
quote:
Kan 'm zo even niet vinden maar hij komt op YouTube af en toe voorbij. Volgens mij van Philips, maar dat weet ik niet zeker. En natuurlijk worden de delen niet specifiek in beeld gebracht maar toch.quote:
Lijkt me prima.quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dan zijn RTL, SBS etc weg
2 i.p.v. 3 publieke netten en dit probleem is opgelost.quote:en de publieke omroep wordt duurder.
Alleen maar omdat jij geen reclame wil zien, moeten er bedrijven door wetgeving verboden worden hun bedrijf te staken? Als jij geen SBS of RTL wil kijken kan je dat net als ik, gewoon niet laten.quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:53 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Lijkt me prima.
[..]
2 i.p.v. 3 publieke netten en dit probleem is opgelost.
Dit snap ik niet helemaal...quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij geen reclame wil zien, moeten er bedrijven door wetgeving verboden worden hun bedrijf te staken? Als jij geen SBS of RTL wil kijken kan je dat net als ik, gewoon niet laten.
Commerciële propaganda (reclame) is voor niemand goed.quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij geen reclame wil zien, moeten er bedrijven door wetgeving verboden worden hun bedrijf te staken? Als jij geen SBS of RTL wil kijken kan je dat net als ik, gewoon niet laten.
Onzin.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:27 schreef Rostrup het volgende:
Commerciële propaganda (reclame) is voor niemand goed.
Ik las laatst dit, die is het er niet mee eensquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Onzin.
Is voor elk bedrijf goed, is voor de reclamebureaus goed, is voor de omroepen goed, is voor alle uitgevers van kranten en tijdschriften goed en is uiteindelijk ook voor de consumenten goed.
Wat een paternalistische onzin. Je klinkt als een kruising tussen een gereformeerde pastoor en een SP kaderlidquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:27 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Commerciële propaganda (reclame) is voor niemand goed.
Daar kunnen we dus beter maar zo snel mogelijk mee stoppen.
Ik persoonlijk denk dat Journalistiek en Opinie met elkaar verwarren (de Correspondent is daar erg goed in) schadelijker is dan reclame in tijdschriften, kranten en op TV. Zo lees ik persoonlijk liever de groene Amsterdammer, die zijn weliswaar zo links als de pest, maar zijn journalistiek uitstekend bezig, en hebben advertenties.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:43 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik las laatst dit, die is het er niet mee eens
Aandacht is het belangrijkste middel waarmee je je leven kunt sturen. Dus hoe lang staan we nog toe dat bedrijven je non-stop bombarderen met afleiding waar je niet om hebt gevraagd?
https://decorrespondent.n(...)28-27b7-ced7bd4fa883
Het is mij compleet onduidelijk hoe dit soort (audio)visuele vervuiling goed voor een mens zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Onzin.
Is voor elk bedrijf goed, is voor de reclamebureaus goed, is voor de omroepen goed, is voor alle uitgevers van kranten en tijdschriften goed en is uiteindelijk ook voor de consumenten goed.
Het houdt de prijzen van omroepen en kranten en tijdschriften bijvoorbeeld stukken lager dan wanneer er geen reclame waren. Jij zou geen abonnement meer kunnen betalen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:49 schreef Rostrup het volgende:
Het is mij compleet onduidelijk hoe dit soort (audio)visuele vervuiling goed voor een mens zou kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Het houdt de prijzen van omroepen en kranten en tijdschriften bijvoorbeeld stukken lager dan wanneer er geen reclame waren. Jij zou geen abonnement meer kunnen betalen.
Prima. Het filtert dus enorm uit. Alleen (de werkelijke kostprijs (plus winstmarge)) betalen voor reclameloze kwaliteit. Dat zou geniaal zijn!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Het houdt de prijzen van omroepen en kranten en tijdschriften bijvoorbeeld stukken lager dan wanneer er geen reclame waren. Jij zou geen abonnement meer kunnen betalen.
Bedrijven rekenen nooit alleen de kostprijs, want willen ook winst maken.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:13 schreef Rostrup het volgende:
Prima. Het filtert dus enorm uit. Alleen (de werkelijke kostprijs) betalen voor reclameloze kwaliteit. Dat zou geniaal zijn!
Follow the money dan weer niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik persoonlijk denk dat Journalistiek en Opinie met elkaar verwarren (de Correspondent is daar erg goed in) schadelijker is dan reclame in tijdschriften, kranten en op TV. Zo lees ik persoonlijk liever de groene Amsterdammer, die zijn weliswaar zo links als de pest, maar zijn journalistiek uitstekend bezig, en hebben advertenties.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:13 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Prima. Het filtert dus enorm uit. Alleen (de werkelijke kostprijs) betalen voor reclameloze kwaliteit. Dat zou geniaal zijn!
Even aangepast, dank.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Bedrijven rekenen nooit alleen de kostprijs, want willen ook winst maken.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Die prijs zou jij dus niet kunnen betalen dan.
Jij bent bereid om 3 of 4x zoveel te betalen voor een abonnement of aan belastingheffing voor de omroep?quote:
Ik ben schimpie!quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:19 schreef Charmian het volgende:
[..]dit is alleen maar een gexprek. Volgens mij had je ooit ook eens een reclame over een schimmelteennagel, die lieten ze ook gewoon zien
Aan de ene kant irritant, aan de andere kant: wie kent er niet van die collega's die te dom zijn om te poepen maar wel erg goed zijn in het jatten van andermans ideeën?quote:Op zondag 14 januari 2024 09:34 schreef Charmian het volgende:
Dat vervelende kind die met iemand anders berekeningen ervandoorgaat en tenslotte door de mand valt. Of de LOI dit soort figuren kan helpen...
Ik ken er wel een paar, irritant toch?quote:Op zondag 14 januari 2024 09:36 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Aan de ene kant irritant, aan de andere kant: wie kent er niet van die collega's die te dom zijn om te poepen maar wel erg goed zijn in het jatten van andermans ideeën?
Er is nog een reclame voor een van die thuisstudies, "jullie zijn wel geen typische studenten, maar wel doorzetters", of iets in die trant.quote:Op zondag 14 januari 2024 09:34 schreef Charmian het volgende:
Dat vervelende kind die met iemand anders berekeningen ervandoorgaat en tenslotte door de mand valt. Of de LOI dit soort figuren kan helpen...
quote:Op zondag 14 januari 2024 10:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er is nog een reclame voor een van die thuisstudies, "jullie zijn wel geen typische studenten, maar wel doorzetters", of iets in die trant.
De zoete, zalvende toon waarop de voice-over-dame het uitspreekt klinkt wat als "jullie zijn mongooltjes, maar wat maakt het ook eigenlijk uit."
Brrrrr die is ook eng. Nepper kan het niet.quote:Op zondag 14 januari 2024 10:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er is nog een reclame voor een van die thuisstudies, "jullie zijn wel geen typische studenten, maar wel doorzetters", of iets in die trant.
De zoete, zalvende toon waarop de voice-over-dame het uitspreekt klinkt wat als "jullie zijn mongooltjes, maar wat maakt het ook eigenlijk uit."
Die reclame is toch al eeuwenoud?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:11 schreef Eightyone het volgende:
"Stamppot, stamppot stamppot, stamppot... alwéér stamppot?"
Ik zag het afgelopen week al in de folder staan.... toen begon het trauma al weer te komen, maar nu is hij ook gewoon in zijn volle glorie op TV, brrrrrrquote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:11 schreef Eightyone het volgende:
Napalm.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:11 schreef Eightyone het volgende:
Dit ja,quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:05 schreef tong80 het volgende:
Verder ter overvloede, ik snak naar een gezin met twee blonde ouders die geen Afrikaantje hebben geadopteerd.
Niet alleen de stelletjes. Gewoon in iedere situatie is er wel een donker persoon. Als het niet donker is, is het wel een dikke, halfbloed die als kunstschaatster pirouetjes draait.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:10 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dit ja,
Het zit ook echt in élke commercial, die gemenge stelletjes..
Alsof dat de afspiegeling is van onze samenleving...
Die vind ik niet eens irritant vanwege Trivago maar vooral vanwege het feit dat hotels overal maar willekeurig een prijs vragen. Stel gewoon een pijs vast voor een overnachting en hou je daaraan. Stelletje klapharken.quote:
Donkere mensen wonen hier ook gewoon, willen zichzelf ook weleens in een reclame herkennen, en geen probleem om ze daar te zien.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet alleen de stelletjes. Gewoon in iedere situatie is er wel een donker persoon. Als het niet donker is, is het wel een dikke, halfbloed die als kunstschaatster pirouetjes draait.
Mooi man. Hier wonen donkere mensen ongewoon. Dat mixen is niet eens het ergste. Ze mixen maar wat ze willen. Maar dat iedere gehoorspecialist of medewerker van Hans Anders een donkere vrouw is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Donkere mensen wonen hier ook gewoon, willen zichzelf ook weleens in een reclame herkennen, en geen probleem om ze daar te zien.
Maar de manier waarop ze gemixt worden met anderen oogt vaak idd niet erg realistisch. In hoeverre het herkenbaar is, is maar de vraag.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet alleen de stelletjes. Gewoon in iedere situatie is er wel een donker persoon. Als het niet donker is, is het wel een dikke, halfbloed die als kunstschaatster pirouetjes draait.
Deze commercial is echt heeel heeel woke!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi man. Hier wonen donkere mensen ongewoon. Dat mixen is niet eens het ergste. Ze mixen maar wat ze willen. Maar dat iedere gehoorspecialist of medewerker van Hans Anders een donkere vrouw is.
Weetje:quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij zal vast in een eerder deel al genoemd zijn, want hij loopt al een tijdje, maar dat mens dat bij de yoga dr inlegkruisje ligt vol te zeiken mag nu wel eens van de buis.
Ik laat me gaan..
gatverdamme
De Goede-voornemens-beginnelingen (nog) wel toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:06 schreef quirina het volgende:
[..]
Weetje:
Vrouwen die yoga beoefenen,trainen daarbij hun bekkenbodemspieren…
Die piesen hun broek niet vol.
Vreselijke reclame.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij zal vast in een eerder deel al genoemd zijn, want hij loopt al een tijdje, maar dat mens dat bij de yoga dr inlegkruisje ligt vol te zeiken mag nu wel eens van de buis.
Ik laat me gaan..
gatverdamme
Gisteren voor het eerst yogha-lessen genomen. Gelijk de laatste keer. Dacht al waar ken ik haar van. Bleek het de muts uit de tv-reclame te zijn. Begon ook tegen mij aan te zeiken dat ze het allemaal liet gaan, nu ze het juiste inlegkruisje had gevonden.quote:
quote:Op zondag 21 januari 2024 10:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst yogha-lessen genomen. Gelijk de laatste keer. Dacht al waar ken ik haar van. Bleek het de muts uit de tv-reclame te zijn. Begon ook tegen mij aan te zeiken dat ze het allemaal liet gaan, nu ze het juiste inlegkruisje had gevonden.
tong80. Kruis er door.
Echt een enorm fiasco. Eerst die bloedirritante spoken word-reclames. Daar zijn ze gelukkig mee gekapt, maar dezelfde stem is gebleven en die is gewoon irritant.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
Sunweb, daar zet ik de tv voor uit. Irritante stem, idiote tekst, braakmakende reclame!
Wist je dat de woordvoerder van de Jumbo een Marokkaanse crimineel is ?quote:Op zondag 21 januari 2024 15:23 schreef DJ11 het volgende:
Is het jullie trouwens weleens opgevallen dat de reclames van Vodaphone, Matt Sleeps en Mr. Marvis door één en dezelfde man worden ingesproken? Laatst kwamen er twee op de radio achter elkaar voorbij; dan valt het wel een beetje op.
Die dus. Wat een vervelende stem heeft zequote:Op donderdag 25 januari 2024 20:39 schreef golfer het volgende:
Over kut-kinderen gesproken...die reisorganisatiereclame met dat irritante kind dat er zininin heeft.
Word depressief van die reclame.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:47 schreef quirina het volgende:
Ik kan me voorstellen dat kleine kinderen hier erg van streek kunnen raken.
Dit is inderdaad echt de meest verschrikkelijke reclame die er isquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:47 schreef quirina het volgende:
Ik kan me voorstellen dat kleine kinderen hier erg van streek kunnen raken.
Het eerste jaar nog wel, maar begint flauw te worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat zullen ze er van vinden dat ze na acht jaar nog steeds op tv zijn?
Mogen ze ook wel schrappen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:19 schreef Charmian het volgende:
Die piemel die zgn tegen de camera oploopt is gewoon raar (undiemeister)
In al die zoomtjden gebeurden er genoeg gekke dingen. Ik zat regelmatig een appel te schillen tijdens vergaderingen, een collega had een kat op schoot en weer een ander moest constant achter de kinderen aan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:00 schreef GoCanucksGo het volgende:
Hij is al wat ouder maar weer op tv; die thee-reclame waarin zo'n soyboy in de online vergadering meldt dat hij "even thee gaat zetten", iedereen dat volkomen normaal vindt, en hij vervolgens besluit maar helemaal te stoppen met het overleg om zijn oma spontaan even te bellen. En iedereen dat ook volkomen normaal vindt.
Het viel me op dat ze de reclame van Prijsvrij nu zó hebben aangepast dat je de onderkant van het badpak van dat kind niet meer ziet. De cameltoe is niet meer zichtbaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:18 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Die kleuter met die cameltoe![]()
Hiech hab ik gien zinnen in!
Precies mijn gedachtequote:Op woensdag 31 januari 2024 21:00 schreef GoCanucksGo het volgende:
Hij is al wat ouder maar weer op tv; die thee-reclame waarin zo'n soyboy in de online vergadering meldt dat hij "even thee gaat zetten", iedereen dat volkomen normaal vindt, en hij vervolgens besluit maar helemaal te stoppen met het overleg om zijn oma spontaan even te bellen. En iedereen dat ook volkomen normaal vindt.
Is dat toevallig deze?quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:13 schreef Duiker64 het volgende:
[..]
Het viel me op dat ze de reclame van Prijsvrij nu zó hebben aangepast dat je de onderkant van het badpak van dat kind niet meer ziet. De cameltoe is niet meer zichtbaar.
Degene met een andere reden dan een vakantie boeken, zullen we maar zeggen. En degene die erop broedt om naar dat hotel af te reizen en gif in dat glas limonade te stoppen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:06 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Is dat toevallig deze?
Valt me op dat die Prijsvrij commercials al miljoenen views hebben in een paar maanden tijd.
Wie gaat daar voor zn lol naar kijken?
Dat mens van geld-punt-n-elll geeft wel aan dat je met accent en een grafstem nog flink kunt bijbeunen als stemacteur. Ik vond haar in dat programma van dubbeltje op zijn kant al vervelend, maar op de radioreclames 100 x per dag word je er echt geïrriteerd van.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:24 schreef Evangelion het volgende:
Niet per se heel irritant, maar dit heb ik ook de hele tijd.
[ afbeelding ]
Ik heb even op youtube gezocht voor een voorbeeld maar in de radio-reclames is de stem een stuk hoger gemaakt dan hier.
Komt omdat jij ze een beetje spannend vind.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:35 schreef SEMTEX het volgende:
Die vakantie reclames met Leo Alkemade en zijn irritante grut "Zinnen in".
Ik heb zowel dat nummer als zingende kinderen altijd al vervelend gevonden, dus dit is een combinatie uit de hel. Met hun "woom without a woof"quote:Op zondag 11 februari 2024 08:20 schreef Charmian het volgende:
Happy incl. clip van Pharrell is leuk, Happy in Dispicable Me was ook leuk. Happy in een commercial van kindersuprise 'gezongen' door een plaatselijk kinderkoortje is
Welke Angela?quote:Op zondag 11 februari 2024 08:41 schreef Eightyone het volgende:
Ondanks alle goede bedoelingen, klinkt de reclame van Jeugdzorg wel érg weeïg.
Net als alles waar Angela haar stem aan leent, eigenlijk
En dan drie keer per kwartier. Dat iemand de rest van haar tandjes uit haar bek slaat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:35 schreef SEMTEX het volgende:
Die vakantie reclames met Leo Alkemade en zijn irritante grut "Zinnen in".
Dat is wel een lief meisje.quote:
Wat ook erg is dat overal kinder voor wordt gezet. Zodat die keinder er om gaan zeuren. Kinder Bueno, kinder chocola, kinder drop.quote:Op zondag 11 februari 2024 08:20 schreef Charmian het volgende:
Happy incl. clip van Pharrell is leuk, Happy in Dispicable Me was ook leuk. Happy in een commercial van kindersuprise 'gezongen' door een plaatselijk kinderkoortje is
Is dat van Dijk uit Schiedam ?quote:Op zondag 11 februari 2024 14:05 schreef schommelstoel het volgende:
De nieuwe reclame van Hello Fresh op youtube.
En deze komt hier veel voorbij op de Youtubez
Ik dacht dat je een grap maakte dus ik google even waar Virgil van Dijk is geboren, Bredaquote:
Niks mis met Klazienaveen.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grap maakte dus ik google even waar Virgil van Dijk is geboren, Breda![]()
Maar deze van Dijk komt uit Klazienaveen, niet dat ik daar woon.
Klazinaveen wil je ook niet gevonden worden.
Kleine impressie uit Klazinaveen.
Dat stemmetje van dat irritante kutkindquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Komt omdat jij ze een beetje spannend vind.
En nooit op de maat van de muziek eh?quote:Op maandag 12 februari 2024 21:49 schreef Dutch_view het volgende:
De invasie van de Lidl Safari mini's is weer begonnen![]()
![]()
Wat een walgelijke ellendige spotjes maakt Lidl altijd van die kut mini's
Ze gebruiken er steeds van die deuntjes voor die vroeger al iets meligs hadden. Laat staan een paar decennia later en met die beelden en stemmetjes erbij.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:49 schreef Dutch_view het volgende:
![]()
Die was toch met Frits Lambrechts?quote:
Ja, en een negerin. Nu met een andere blanke bejaarde man.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die was toch met Frits Lambrechts?
Tja, dat kan al niks zijn. Blij dat ik het nog niet heb gezien.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, en een negerin. Nu met een andere blanke bejaarde man.
Vanochtend ff bij de Lidl geweest, die kutmensen die in je nek zitten te hijgen om je zegeltjes voor die lelijke mini's af te troggelen.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:49 schreef Dutch_view het volgende:
![]()
Wel 10x liever dit dan STAMPPOTquote:Op maandag 12 februari 2024 21:49 schreef Dutch_view het volgende:
![]()
Dan ga je toch naar de Aldi?quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vanochtend ff bij de Lidl geweest, die kutmensen die in je nek zitten te hijgen om je zegeltjes voor die lelijke mini's af te troggelen.
Nah, ik kan dat mini's liedje niet verdragenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel 10x liever dit dan STAMPPOT
Ha ha.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar de Aldi?
Vreselijk kutkind is dat.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:12 schreef Eightyone het volgende:
"Thuis-blij-ven!!!" "THUUUUIIIIS!!!!!"
Kop dicht a.u.b..
Dat is hetzelfde als 'wees er snel bij, er zijn nog kaartjes.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:18 schreef TLC het volgende:
Willeke Alberti is ook vrij irritant met die stoelreclames, en ik krijg ook diarree van musicalreclames die -tig keer jarenlang zeggen dat ze gaan stoppen, dan denk ik altijd 'STOP DAN POTVERDOMME !!'
Wat ik mij kan herinneren van zo'n schimmelteen reclame was in tekenfilm vorm en je zag de schimmels gemeen lachen en zo die nagel van die teen optillen en in de nagel gaan zitten, het was een tekenfilmpje maar ik vond die zo ranzig,en nog steeds trouwens,quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:19 schreef Charmian het volgende:
[..]dit is alleen maar een gexprek. Volgens mij had je ooit ook eens een reclame over een schimmelteennagel, die lieten ze ook gewoon zien
Op YouTube kan je irritante eclames gewoon blokkeren hequote:Op dinsdag 20 februari 2024 01:17 schreef CofyFerkeert het volgende:
Tegenwoordig als ik naar YouTube kijk krijg ik 10.0000 keer die afschuwelijke doos van Hello fresh te zien, ik krijg steeds meer zin om een doos van hello fresh in de strot te proppen van diegene die die reclame bedacht heeft en ook dat vreselijke wijf wat die reclame inspreekt. Aaaaaarrrgghhhhh
Op de desktop/laptop wel. Mobiel ligt dat wat lastiger.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 06:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op YouTube kan je irritante eclames gewoon blokkeren he
Ik hoor graag hoe??quote:Op dinsdag 20 februari 2024 06:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op YouTube kan je irritante eclames gewoon blokkeren he
Op het i'tje klikken, dan staat er 'advertentie blokkeren'quote:
Wessel van Diepen zal wat centjes voor binnen krijgenquote:
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wessel van Diepen zal wat centjes voor binnen krijgen
De meeste overbodige zin ooit in een brillenreclame.quote:
Dat is een enge reclame ja. Die dochter ook met haar gekrijs.quote:Op maandag 4 maart 2024 23:50 schreef TLC het volgende:
Die reclame waar een vader bijna verlekkerd achter het raam zit te kijken hoe zijn dochter buiten staat te vrijen.
Gatverdamme
Dat komt omdat jij niet voldoende plantaardig eet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:17 schreef TLC het volgende:
De ah reclame met die koter op school, er is werkelijk waar geen een kind op deze planeet die daar zo spastisch over doet
Inderdaad. Wat een irritante en veel te vaak uitgezonden reclame is dat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:36 schreef Gunner het volgende:
Die Parkside reclame met Schwarzenegger
Die proberen de laatste tijd heel opzichtig mee te liften op de groene hype. Rot op, ik wil gewoon weinig betalenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:56 schreef TLC het volgende:
Marktplaats reclame waarbij een vent een electrische auto heeft want milieu, maar ondertussen wel 2 auto's heeft![]()
Die idd. Ik wist meteen die is van Hornbach die winkel heeft altijd rare reclames sowieso in de lente.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Die reclame van Hornbach waarbij er een vent uit een cocon komt kruipen...
Bijzondere reclame ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Mijn nichtje van drie is doodsbang voor deze reclame.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Je vergeet nog de subliminal message van dat regenboogjasje aan het einde.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:56 schreef TLC het volgende:
Marktplaats reclame waarbij een vent een electrische auto heeft want milieu, maar ondertussen wel 2 auto's heeft![]()
Het is dan ook echt een smerige reclame.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Mijn nichtje van drie is doodsbang voor deze reclame.
Sowieso snap ik dat niet, dat ophangsysteem moet je toch ook ophangen ?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 20:42 schreef TLC het volgende:
Sowieso snap ik dat niet, dat ophangsysteem moet je toch ook ophangen ?![]()
Alles van Kruidvat is misselijkmakendquote:
Eens!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:29 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Alles van Kruidvat is misselijkmakend
Een keer of 10x al en het is Prijsvrij.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:47 schreef ZanneG het volgende:
Is die al genoemd: Die vreselijke reclame van dat domme kind zonder tanden op een strandbed en een spraakgebrek en dr pa die schijnbaar 1 of andere B acteur is . Van sunweb ofzo?
Echt een vreselijke reclame.
Getver, dat is anti-reclame. Invasion of the body snatchers.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Goeie vergelijking.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Getver, dat is anti-reclame. Invasion of the body snatchers.
Pietamientje werd gekozen tot reclame van de eeuw.quote:
Vooral die AH en Jumbo reclames.quote:
Die verdient het om gestenigd te worden.quote:Op maandag 1 april 2024 16:53 schreef tong80 het volgende:
Raymond: 'Moet je eens voelen mijn huid, zo zacht.'
Dat irritante stemmetje van dat kind, en die dito schele vaderquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:47 schreef ZanneG het volgende:
Is die al genoemd: Die vreselijke reclame van dat domme kind zonder tanden op een strandbed en een spraakgebrek en dr pa die schijnbaar 1 of andere B acteur is . Van sunweb ofzo?
Echt een vreselijke reclame.
Vrouwtjes kunnen niks, mannen moeten het regelen!quote:Op maandag 1 april 2024 19:03 schreef kibo het volgende:
Die verisure reclames .
Vrouwtje heeft unheimisch gevoel over iets bij het huis en mannetje neemt kordaat maatregelen "Ik ga direkt bellen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |