Ik weet niet wat erger is de AH kerstreclame ik heb hem nog niet gezien maar dat domme gezinnetje brengt niet echt de kerstsfeer in me naar boven of dit:quote:
Sowieso reageert die autistische kleindochter wel erg spontaan op opa die haar verkeerd begrijpt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Met stip op 1 die gruwel reclame van bol
Waarin een opa schakelaars uitdeelt in de buurt en er dan een autist in een auto met oordoppen op aankomt en hij snel alle buiten verlichting in de hele straat uitschakelt zodat dat kind geen prikkels krijgt
Ik ga zowat over mijn nek, het enige wat ontbreekt is een persoon van kleur
Oh, wat dat het verhaal erachter. Ik dacht dat opa juist een traditionele kerst voor dat grietje wilde regelen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Met stip op 1 die gruwel reclame van bol
Waarin een opa schakelaars uitdeelt in de buurt en er dan een autist in een auto met oordoppen op aankomt en hij snel alle buiten verlichting in de hele straat uitschakelt zodat dat kind geen prikkels krijgt
Ik ga zowat over mijn nek, het enige wat ontbreekt is een persoon van kleur
Kwam hier om deze te posten.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:48 schreef Grawlix het volgende:
De postcodeloterij reclame op YT die daar heel vaak voorbij komt.
Leuk als je Johan heet
Haha ik kwam hier om deze te posten. Wat een kut reclame. Zie je op een gegeven moment ook nog een vent in beeld met een bierbuik waar je u tegen zegt. En dat kutliedje erbij....quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:24 schreef Kreator het volgende:
Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door ...
En die kutreclame met die zingende mensen. In de regen ofzo. Iets met wasmiddel.
Misschien levert de (oorspronkelijke) Britse versie iets minder prikkels op?quote:Op zondag 10 december 2023 08:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Haha ik kwam hier om deze te posten. Wat een kut reclame. Zie je op een gegeven moment ook nog een vent in beeld met een bierbuik waar je u tegen zegt. En dat kutliedje erbij....
Nope.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 05:51 schreef Eightyone het volgende:
De jaarlijkse 'kijk ons het eens gezellig hebben met elkaar'-kerstpromo van SBS6, met hun personeelsbestand erin, is er ook weer.
https://www.broadcastmaga(...)omo-in-17-varianten/
[ afbeelding ]
Op al die Social deal posters met die open muilen moet iemand een erecte penis plakken.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
"Sóóóóóów!!!"
[ afbeelding ]
En verder: Odido + andere reclames met geforceerde nadruk op 'de mens' ("eerst de mens, dan het geld").
Zwart en die blanke homo maar zuur kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |