Kutkattenquote:Op woensdag 29 november 2023 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik haat katten sowieso.
"Sóóóóóów!!!"quote:Op woensdag 29 november 2023 11:43 schreef TommyL0204 het volgende:
Social Deal met hun achterlijke geschreeuw steeds. Flikker op
Ja! Precies dat. Dat "Hoe leuk is dat"? Bah bah.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:16 schreef Buendia het volgende:
[..]
Dat is een anglicisme wat langzaam normaal Nederlands aan het worden is. Net zoiets als "hoe leuk is dat?"
die van de lidl is zo slecht en dat muziekje wat er onder zit evenzo.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:46 schreef Eightyone het volgende:
Het is weer bijna kerst, en we zullen het weten ook.
Die van Aldi is prettig nuchter, maar ja, dat is er maar eentje.
Met stip op 1 die gruwel reclame van bolquote:Op woensdag 6 december 2023 19:46 schreef Eightyone het volgende:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Met stip op 1 die gruwel reclame van bol
Waarin een opa schakelaars uitdeelt in de buurt en er dan een autist in een auto met oordoppen op aankomt en hij snel alle buiten verlichting in de hele straat uitschakelt zodat dat kind geen prikkels krijgt
Ik ga zowat over mijn nek, het enige wat ontbreekt is een persoon van kleur
Vind het maar kut. Ik wil weten hoe het met dat hondje afloopt.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:46 schreef Eightyone het volgende:
Ik weet niet wat erger is de AH kerstreclame ik heb hem nog niet gezien maar dat domme gezinnetje brengt niet echt de kerstsfeer in me naar boven of dit:quote:
Sowieso reageert die autistische kleindochter wel erg spontaan op opa die haar verkeerd begrijpt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Waarin een opa schakelaars uitdeelt in de buurt en er dan een autist in een auto met oordoppen op aankomt en hij snel alle buiten verlichting in de hele straat uitschakelt zodat dat kind geen prikkels krijgt
Oh, wat dat het verhaal erachter. Ik dacht dat opa juist een traditionele kerst voor dat grietje wilde regelen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Kwam hier om deze te posten.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:48 schreef Grawlix het volgende:
De postcodeloterij reclame op YT die daar heel vaak voorbij komt.
Leuk als je Johan heet
Haha ik kwam hier om deze te posten. Wat een kut reclame. Zie je op een gegeven moment ook nog een vent in beeld met een bierbuik waar je u tegen zegt. En dat kutliedje erbij....quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:24 schreef Kreator het volgende:
Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door ...
En die kutreclame met die zingende mensen. In de regen ofzo. Iets met wasmiddel.
Misschien levert de (oorspronkelijke) Britse versie iets minder prikkels op?quote:Op zondag 10 december 2023 08:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Haha ik kwam hier om deze te posten. Wat een kut reclame. Zie je op een gegeven moment ook nog een vent in beeld met een bierbuik waar je u tegen zegt. En dat kutliedje erbij....
Nope.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 05:51 schreef Eightyone het volgende:
De jaarlijkse 'kijk ons het eens gezellig hebben met elkaar'-kerstpromo van SBS6, met hun personeelsbestand erin, is er ook weer.
https://www.broadcastmaga(...)omo-in-17-varianten/
[ afbeelding ]
Op al die Social deal posters met die open muilen moet iemand een erecte penis plakken.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
"Sóóóóóów!!!"
[ afbeelding ]
En verder: Odido + andere reclames met geforceerde nadruk op 'de mens' ("eerst de mens, dan het geld").
Zwart en die blanke homo maar zuur kijken.quote:
Goed idee, zeikerig cliché-liedje. Maar goed, dat levert wel het meeste geld op.quote:
Dat product loopt vast voor geen meter.quote:Op donderdag 28 december 2023 04:30 schreef Eightyone het volgende:
Het 'sticky appel plukbrood' van Jumbo klinkt een beetje vies. Alsof een hele tafel met hun snotvingers aan het brood loopt te plukken.
Net zo misselijkmakend als de nederlandse versie dus...quote:Op woensdag 27 december 2023 18:04 schreef quirina het volgende:
This room smells like an armpiiiiiit!
Die kleuter met die cameltoequote:Op dinsdag 26 december 2023 22:03 schreef Dutch_view het volgende:
Die schijt irritante Prijsvrij reclame ("Hier heb ik zin in in") wordt weer herhaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |