Dat klopt dan weer wel, zeg ik als echte Twentenaar.....quote:Op zaterdag 11 november 2023 06:27 schreef kibo het volgende:
Die infantiele Johma reclame laat het zien: Naast een spraakgebrek hebben Twentenaren ook nog een lichte verstandelijke beperking.
Heel de tijd dat zinnetje in mijn kopquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:24 schreef Kreator het volgende:
Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door ...
En die kutreclame met die zingende mensen. In de regen ofzo. Iets met wasmiddel.
De zweetgeur maakt mij...quote:Op zaterdag 11 november 2023 15:42 schreef Magica het volgende:
[..]
Heel de tijd dat zinnetje in mijn kop
Echt, deze krijgt van mij inmiddels al 3x de Loden leeuw.quote:
Vind die grimas van die kat maar niks.quote:Op zondag 12 november 2023 07:20 schreef Charmian het volgende:
Die KPN reclame met die dansende nepkatten is ook wel tenenkrommend.
Die stem zet ook een toontje op alsof de kijker een 6-jarig kind is dat voor het slapen gaan nog even snel een verhaaltje voorgelezen wordt.quote:Op zondag 12 november 2023 07:38 schreef Eightyone het volgende:
Dat ruziemakende stel in die hoeslaken-reclame van Hema is vrij erg. Tel daar nog die ouwelijke stem bij op, die je tegenwoordig in al die reclames hoort.
Met wasmiddel denk ik aan mijn jonge jaren. Dan was mijn favoriete tekenfilm net voorbijquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:24 schreef Kreator het volgende:
Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door ...
En die kutreclame met die zingende mensen. In de regen ofzo. Iets met wasmiddel.
Die mag hier: TV / Wat is volgens jou de meest leuke reclame?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:20 schreef vipergts het volgende:
De Domino's reclame met dat omaatje in de monstertruck is dan weer geweldig.
straattaal jwz tochhhquote:Op woensdag 22 november 2023 08:02 schreef erik_77 het volgende:
De radioreclame ‘Beter ga je naar Bataviastad’. Beter dan wat? Superirritant.
Nee, die is juist leukquote:Op zondag 12 november 2023 07:20 schreef Charmian het volgende:
Leukste reclame ooit!quote:Op zondag 12 november 2023 07:20 schreef Charmian het volgende:
Beroerd Nederlands inderdaad. Ik erger me er ook blauw aan.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:02 schreef erik_77 het volgende:
De radioreclame ‘Beter ga je naar Bataviastad’. Beter dan wat? Superirritant.
Dat is een anglicisme wat langzaam normaal Nederlands aan het worden is. Net zoiets als "hoe leuk is dat?"quote:Op woensdag 22 november 2023 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beroerd Nederlands inderdaad. Ik erger me er ook blauw aan.
De KPN kat vind ik verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:40 schreef Seeburg54 het volgende:
Er zijn maar 2 leuke reclames. De KPN kat en de meeuwen die de cabrio vol willen schijten.
Van Allianz geloof ik?
Dat is de leukste!quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:42 schreef Buendia het volgende:
[..]
De KPN kat vind ik verschrikkelijk!
Vind ik ook. Ik haat katten sowieso.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:42 schreef Buendia het volgende:
[..]
De KPN kat vind ik verschrikkelijk!
Kutkattenquote:Op woensdag 29 november 2023 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik haat katten sowieso.
"Sóóóóóów!!!"quote:Op woensdag 29 november 2023 11:43 schreef TommyL0204 het volgende:
Social Deal met hun achterlijke geschreeuw steeds. Flikker op
Ja! Precies dat. Dat "Hoe leuk is dat"? Bah bah.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:16 schreef Buendia het volgende:
[..]
Dat is een anglicisme wat langzaam normaal Nederlands aan het worden is. Net zoiets als "hoe leuk is dat?"
die van de lidl is zo slecht en dat muziekje wat er onder zit evenzo.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:46 schreef Eightyone het volgende:
Het is weer bijna kerst, en we zullen het weten ook.
Die van Aldi is prettig nuchter, maar ja, dat is er maar eentje.
Met stip op 1 die gruwel reclame van bolquote:Op woensdag 6 december 2023 19:46 schreef Eightyone het volgende:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Met stip op 1 die gruwel reclame van bol
Waarin een opa schakelaars uitdeelt in de buurt en er dan een autist in een auto met oordoppen op aankomt en hij snel alle buiten verlichting in de hele straat uitschakelt zodat dat kind geen prikkels krijgt
Ik ga zowat over mijn nek, het enige wat ontbreekt is een persoon van kleur
Vind het maar kut. Ik wil weten hoe het met dat hondje afloopt.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:46 schreef Eightyone het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |