Nogal langdradig, lijkt wel een film met al die BN ers.quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:13 schreef MadMaster het volgende:
Voor de afwisseling niet irritant, integendeel naar mijn mening.
Sinds vorige week vliegt Corendon ook naar Curaçao en ze hebben voor de verplichte veiligheidsinstructies aardig uitgepakt:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Safety First | Corendon flight safety video (video)
Die 2de vind ik heerlijk om naar te kijken. Je gaat automatisch met de katten mee swingen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:06 schreef TLC het volgende:
De kitkat reclame met die beren, en verder ook de dansende katten van de kpn reclame
Waarom denk je dat de still van het filmpje er uit ziet als een film?quote:Op donderdag 9 november 2023 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nogal langdradig, lijkt wel een film met al die BN ers.
Die is goed ja.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:00 schreef Eightyone het volgende:
De zwarte humor van Vakantiediscounter.
"Opa is nu op een betere plek."
Iedereen vind deze leuk.quote:Op vrijdag 22 december 2023 17:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.HEMA Kerst | HEMA Kerstreclame 2023 (video)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop