abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186580295
Aangezien we een topic hebben over de meest irritante reclame, leek me het leuk om het tegenovergestelde te doen.
Wat is volgens jou de meest leuke reclame?

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Trunk Monkey Bridge HD | Suburban Auto Group (video)

vrijdag 3 mei 2019 @ 09:23:38 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_186580529
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Old Spice | The Man Your Man Could Smell Like (video)

Je moeder is een hamster
  Spellchecker vrijdag 3 mei 2019 @ 09:57:20 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186581082
Er is een radioreclame over iemand die na ziekte/overspannenheid weer aan het werk is, en een collega zegt dan iets van: "Zo, alweer terug? Dat is snel."
En die ander: "Ja ik dacht ik ga weer beginnen." (En dan met een heel zielige trillende stem:) "Toch nog maar even niet."

Dat zielige stemmetje doet het hem voor mij :D
pi_186585976
ENG
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Red Bull Titanic Advert (English) (video)

NL
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Red Bull Cartoon 2014 | Titanic | Reclame NL (video)

Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_186600797
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Germany vs. Holland (video)

En deze is ook redelijk geniaal :)

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Test Your Awareness: Do The Test (video)

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 7 november 2023 @ 15:13:38 #6
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211223673
Voor de afwisseling niet irritant, integendeel naar mijn mening.
Sinds vorige week vliegt Corendon ook naar Curaçao en ze hebben voor de verplichte veiligheidsinstructies aardig uitgepakt:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Safety First | Corendon flight safety video (video)

dinsdag 7 november 2023 @ 15:16:11 #7
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_211223695
Ik doe er alles aan om reclames te vermijden. en het lukt me aardig.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 7 november 2023 @ 15:32:24 #8
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_211223895
Vind die met die meeuwen wel grappig momenteel.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_211227188
De kitkat reclame met die beren, en verder ook de dansende katten van de kpn reclame :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_211242211
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 november 2023 15:13 schreef MadMaster het volgende:
Voor de afwisseling niet irritant, integendeel naar mijn mening.
Sinds vorige week vliegt Corendon ook naar Curaçao en ze hebben voor de verplichte veiligheidsinstructies aardig uitgepakt:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Safety First | Corendon flight safety video (video)

Nogal langdradig, lijkt wel een film met al die BN ers.
pi_211242220
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 20:06 schreef TLC het volgende:
De kitkat reclame met die beren, en verder ook de dansende katten van de kpn reclame :)
Die 2de vind ik heerlijk om naar te kijken. Je gaat automatisch met de katten mee swingen. *O* *O* *O*
pi_211242254
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Sweden (not Switzerland) (video)

Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 9 november 2023 @ 13:39:30 #13
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211243087
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 12:01 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Nogal langdradig, lijkt wel een film met al die BN ers.
Waarom denk je dat de still van het filmpje er uit ziet als een film? :P
  donderdag 21 december 2023 @ 20:00:38 #14
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_211695231
De zwarte humor van Vakantiediscounter.

"Opa is nu op een betere plek."

>:)
  donderdag 21 december 2023 @ 20:06:09 #15
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_211695332
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Planet internet reclame (video)

With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_211704796
Die met tieten.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Reclame220 - Fa (video)

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Fa Skydiving directed by Thed Lenssen (video)

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 22 december 2023 @ 15:35:54 #17
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_211706389
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 20:00 schreef Eightyone het volgende:
De zwarte humor van Vakantiediscounter.

"Opa is nu op een betere plek."

>:)
Die is goed ja.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_211707452
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
HEMA Kerst | HEMA Kerstreclame 2023 (video)

Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 22 december 2023 @ 18:58:30 #19
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_211708209
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 december 2023 17:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
HEMA Kerst | HEMA Kerstreclame 2023 (video)

Iedereen vind deze leuk. :)
  vrijdag 29 december 2023 @ 09:09:31 #20
3542 Gia
User under construction
pi_211812103
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Iedereen vind deze leuk. :)
Ja, die vind ik ook heel leuk.
Maar ook die met dat wasbeertje is geniaal.
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 februari 2024 @ 16:58:38 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_212412850
Tv-commercials van onder andere Calvé, Hema, Lidl en Alzheimer Nederland maken kans op de Ster Gouden Loeki van 2023. De prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan de makers van de beste reclamespot. Verrassend: de Staatsloterij, die afgelopen vijf jaar maar liefst vier keer de Ster won, is niet genomineerd.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wel staan de reclames van Toyota, Dove, KPN, Interpolis, KIKA en Heineken dit jaar op de lijst van de tien genomineerden. De winnaar van De Ster Gouden Loeki, vernoemd naar de pop die de tijd tussen de reclames opfleurt, wordt voor driekwart bepaald door een speciaal panel van marktonderzoeksinstituut GfK. Dat beoordeelt de commercials en kiest elk kwartaal de tien mooiste, leukste, meest ontroerende, populairste commercials uit. De andere 25 procent wordt bepaald door het publiek dat tot en met 10 maart kan stemmen. De prijs wordt op 14 maart uitgereikt.

Niet alleen reclames bij Ster maken kans op de prijs. Bij de Gouden Loeki draait het om commercials op de gehele Nederlandse televisie. De prijzen voor de beste reclames worden al sinds 1995 uitgereikt. Eerdere winnaars zijn klassiekers als Rolo met Olifant (1996), Bommetje van Melkunie (1997), Goeiemoggel van KPN (2007) en Pietertje van Calvé Pindakaas (2010

Dit jaar maakt de Staatsloterij voor het eerst in lange tijd geen kans op de winst. Dat is verrassend, want de afgelopen vijf jaar wonnen de makers van de spotjes maar liefst vier keer de Gouden Loeki. De laatste jaren had de Staatsloterij succes met de spotjes waarin hondje Frekkel (2018), egeltje Freddie (2019) en katertje Frummel (2020) de hoofdrol speelden. In 2021 moest de loterij genoegen nemen met een tweede plaats voor de commercial met koekoeksklok Fritsie. In 2022 kon de Staatsloterij weer rekenen op de winst, met een spotje waarin een vader en zoon de reis van hun leven maken.

https://www.ad.nl/show/re(...)en-de-boot~a9137c58/

Ik vind die van Toyota juist gruwelijk. :{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212465453
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Crayon shin chan commercial (video)

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Famicom commercial - Crayon Shin Chan 1992 (video)

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Shin Chan Century 21 TV CM 3 (video)

Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop