Vind ze allemaal even klote.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:31 schreef tong80 het volgende:
Verder dan dit kan het Kruidvat niet zinken.
Deze is nog erger dan het al was.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind ze allemaal even klote.
Met die kalknagels? Ja, je krijgt de neiging om dat spul in hun ogen te smeren.quote:
Die ja. Alles klopt niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Met die kalknagels? Ja, je krijgt de neiging om dat spul in hun ogen te smeren.
Nee, dat zal. Vind het sowieso een kutwinkel.quote:
A. ik vind die vrouwelijke stem vreselijkquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:31 schreef tong80 het volgende:
'buurman ben ik heet ?'quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:31 schreef tong80 het volgende:
Maar de buurman is wel verantwoord zwart.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:15 schreef TLC het volgende:
[..]
'buurman ben ik heet ?'
Welke aftandse tokkie doet dat in het dagelijkse leven ?
En de boze zwarte vrouw.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar de buurman is wel verantwoord zwart.
Nou, mïjn buuv verderop mag dat best aan mij vragen hoor...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:15 schreef TLC het volgende:
[..]
'buurman ben ik heet ?'
Welke aftandse tokkie doet dat in het dagelijkse leven ?
Die griezel die het personeel laat boksen?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:01 schreef totebel het volgende:
Die van Nationale Nederlanden over werkstress...daar blijkt nul zelfreflectie uit. Zo'n fijne werkgever is het zelf echt niet
Inderdaad, die verdient van mij echt de komende lodenleeuw, en van mij mogen ze die aan de enkels van die vrouw knuppen, zodat ze nog nauwelijks van haar plaats komt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:31 schreef tong80 het volgende:
Deze is wel erg kut ja.quote:
Die moederdag-reclame, met die veranderde wifi-naam en zo en zo, was wmb de ergste. Die verveelde nog sneller dan de rest.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Inderdaad, die verdient van mij echt de komende lodenleeuw, en van mij mogen ze die aan de enkels van die vrouw knuppen, zodat ze nog nauwelijks van haar plaats komt.
Ik vond die versie met die dochters en dat zij zo "groen" bezig is al irritant.
Hoewel, eigenlijk waren ze allemaal van het kruidvat met die actrice rete irritant.
![]()
begon al met die ene waarin ze volgens mij deed alsof het de normaalste zaak van de wereld is om te scheiden etc.
![]()
![]()
![]()
Geen Z geilt nogal op het tijdperk waarin dat liedje uit kwam, en de generaties erboven voelen weer herkenning.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Postbus 51 vernaggelt een ouwe hit van Shaggy om ons aan het bewegen te krijgen.
Daarom die alpenmeisjes weer terug.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:45 schreef Charmian het volgende:
Dat rare kereltje in de Almhoffreclame...ik kan er echt niets mee
Hoeft voor mij ook niet persé, maar beter te handelen dan deze gast.quote:Op woensdag 1 november 2023 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom die alpenmeisjes weer terug.
Dan mogen die camping gasten wel terugkomen. Met de alpenmeisjes.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hoeft voor mij ook niet persé, maar beter te handelen dan deze gast.
Was er gisteravond nog op.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Die Kruidvatreclame is inderdaad wel echt vreselijk. Ik was vergeten dat de Trekpleister bestond, maar zij hebben nu ineens een redelijke reclame.
Heb die van wasmiddel Lenor niet meer gehoord, thank the lord jesus.
Ik neem m’n woorden ook terug, inderdaad. Zag hem vanochtend.quote:
De zweetgeur maakt mij misselijk.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik neem m’n woorden ook terug, inderdaad. Zag hem vanochtend.
quote:Op donderdag 2 november 2023 13:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De zweetgeur maakt mij misselijk.
hij sluipt er weer langzaam in de laatste paar dagenquote:Op donderdag 2 november 2023 10:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik neem m’n woorden ook terug, inderdaad. Zag hem vanochtend.
echt, hou opquote:Op donderdag 2 november 2023 13:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De zweetgeur maakt mij misselijk.
Inderdaad, waarom dat rare nep-Gronings accent bij zo'n alpenboerquote:Op woensdag 1 november 2023 15:45 schreef Charmian het volgende:
Dat rare kereltje in de Almhoffreclame...ik kan er echt niets mee
Die schimmel kutreclamequote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:31 schreef tong80 het volgende:
"5 sterren van Lisa......" Ik wil niet weten wat Lisa met haar product aan het doen is, maar ze klinkt alsof ze dicht tegen een orgasme aanzitquote:Op zondag 15 oktober 2023 00:06 schreef Martinello het volgende:
Die Amazon-commercials op radio en tv beginnen me ook de keel uit te hangen. “Schitterende reviews van jou, scherpe prijzen van ons”, met zo’n stem die me doet denken aan 06-lijnen uit de jaren ‘80, 40-plussers weten wat ik bedoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |