Um, misschien moeten we je even wat uitleggen over blinde mensen…?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ook niet leuk voor blinde mensen die zitten te kijken.
Nou nee, daar zat juist de grap in.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, misschien moeten we je even wat uitleggen over blinde mensen…?
Ik heb dat met 'voor huid en schaamhaar' van ik meen Gilette. Dan denk ik elke keer "ga je dan je huid er afscheren?'.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:34 schreef vipergts het volgende:
De pearle reclame, ik gebruik mijn ogen dagelijks. Nee de rest van ons laat ze wel eens op het nachtkastje liggen.
Voorhuid.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb dat met 'voor huid en schaamhaar' van ik meen Gilette. Dan denk ik elke keer "ga je dan je huid er afscheren?'.
Ja, ze zijn steeds zo blij dat ze gaan winnen, maar een maand later zie je ze weer. Die reklame geeft juist weer dat je dus weinig kans op die tiende, dan gaat het NIET gebeuren.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:37 schreef tong80 het volgende:
Dansende dikke papzakken bij de staatsloterij.
Ton Kas, wel een goede acteur trouwensquote:Op donderdag 14 september 2023 12:17 schreef tong80 het volgende:
Het geslurp uit een milkshake en zogenaamd leuke lijzige stem. Iets met onbeperkt.
Vind ze allemaal even klote.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:31 schreef tong80 het volgende:
Verder dan dit kan het Kruidvat niet zinken.
Deze is nog erger dan het al was.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind ze allemaal even klote.
Met die kalknagels? Ja, je krijgt de neiging om dat spul in hun ogen te smeren.quote:
Die ja. Alles klopt niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Met die kalknagels? Ja, je krijgt de neiging om dat spul in hun ogen te smeren.
Nee, dat zal. Vind het sowieso een kutwinkel.quote:
A. ik vind die vrouwelijke stem vreselijkquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:31 schreef tong80 het volgende:
'buurman ben ik heet ?'quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:31 schreef tong80 het volgende:
Maar de buurman is wel verantwoord zwart.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:15 schreef TLC het volgende:
[..]
'buurman ben ik heet ?'
Welke aftandse tokkie doet dat in het dagelijkse leven ?
En de boze zwarte vrouw.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar de buurman is wel verantwoord zwart.
Nou, mïjn buuv verderop mag dat best aan mij vragen hoor...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:15 schreef TLC het volgende:
[..]
'buurman ben ik heet ?'
Welke aftandse tokkie doet dat in het dagelijkse leven ?
Die griezel die het personeel laat boksen?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:01 schreef totebel het volgende:
Die van Nationale Nederlanden over werkstress...daar blijkt nul zelfreflectie uit. Zo'n fijne werkgever is het zelf echt niet
Inderdaad, die verdient van mij echt de komende lodenleeuw, en van mij mogen ze die aan de enkels van die vrouw knuppen, zodat ze nog nauwelijks van haar plaats komt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:31 schreef tong80 het volgende:
Deze is wel erg kut ja.quote:
Die moederdag-reclame, met die veranderde wifi-naam en zo en zo, was wmb de ergste. Die verveelde nog sneller dan de rest.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Inderdaad, die verdient van mij echt de komende lodenleeuw, en van mij mogen ze die aan de enkels van die vrouw knuppen, zodat ze nog nauwelijks van haar plaats komt.
Ik vond die versie met die dochters en dat zij zo "groen" bezig is al irritant.
Hoewel, eigenlijk waren ze allemaal van het kruidvat met die actrice rete irritant.
![]()
begon al met die ene waarin ze volgens mij deed alsof het de normaalste zaak van de wereld is om te scheiden etc.
![]()
![]()
![]()
Geen Z geilt nogal op het tijdperk waarin dat liedje uit kwam, en de generaties erboven voelen weer herkenning.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Postbus 51 vernaggelt een ouwe hit van Shaggy om ons aan het bewegen te krijgen.
Daarom die alpenmeisjes weer terug.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:45 schreef Charmian het volgende:
Dat rare kereltje in de Almhoffreclame...ik kan er echt niets mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |