Vind ze allemaal even klote.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:31 schreef tong80 het volgende:
Verder dan dit kan het Kruidvat niet zinken.
Deze is nog erger dan het al was.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind ze allemaal even klote.
Met die kalknagels? Ja, je krijgt de neiging om dat spul in hun ogen te smeren.quote:
Die ja. Alles klopt niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Met die kalknagels? Ja, je krijgt de neiging om dat spul in hun ogen te smeren.
Nee, dat zal. Vind het sowieso een kutwinkel.quote:
A. ik vind die vrouwelijke stem vreselijkquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:31 schreef tong80 het volgende:
'buurman ben ik heet ?'quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:31 schreef tong80 het volgende:
Maar de buurman is wel verantwoord zwart.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:15 schreef TLC het volgende:
[..]
'buurman ben ik heet ?'
Welke aftandse tokkie doet dat in het dagelijkse leven ?
En de boze zwarte vrouw.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar de buurman is wel verantwoord zwart.
Nou, mïjn buuv verderop mag dat best aan mij vragen hoor...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:15 schreef TLC het volgende:
[..]
'buurman ben ik heet ?'
Welke aftandse tokkie doet dat in het dagelijkse leven ?
Die griezel die het personeel laat boksen?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:01 schreef totebel het volgende:
Die van Nationale Nederlanden over werkstress...daar blijkt nul zelfreflectie uit. Zo'n fijne werkgever is het zelf echt niet
Inderdaad, die verdient van mij echt de komende lodenleeuw, en van mij mogen ze die aan de enkels van die vrouw knuppen, zodat ze nog nauwelijks van haar plaats komt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:31 schreef tong80 het volgende:
Deze is wel erg kut ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |