Er is een restaurant dat kraaien serveert. Just sayingquote:Op zondag 5 november 2023 16:43 schreef H_T het volgende:
Onderweg werd ik nog min of meer gestalkt door een kraaiIk had croissantjes gekocht en was er een aan het eten wat die kraai denk ik gezien heeft. Die is daarna meerdere keren een meter voor me geland aan de andere kant van het fietspad, keek even om even later precies hetzelfde weer te doen
Dat werd toch wel ongemakkelijk, maar hij heeft me niet aangevallen
quote:Op zondag 5 november 2023 17:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Er is een restaurant dat kraaien serveert. Just saying
Uitstekende Ferraristrategiequote:
Goede strategie om banden te sparenquote:
Ik vind het niet heel spannendquote:
Ik zag vanmiddag wel Epiales vrij gefrustreerd met een voor mij vreemd bankpasje in de weer zijn, dus ik denk idd dat die pincode niet klopte.quote:Op zondag 5 november 2023 13:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ho, dat kan je nou wel zeggen, maar Roger kan dat natuurlijk niet controleren!
Wat een baasquote:
Dat hebben ze niet gezegd. Ik geloof dat de insteek is dat de kans heel groot is dat een van deze drie premier gaat worden en de rest redelijk kansloos is, en dat ze daarom deze selectie hebbenquote:
Zeker de BN'er eendagsworst van RTL? Frans Bauer? Samantha Steenwijk? Marieke Elsinga?quote:Op zondag 5 november 2023 22:06 schreef H_T het volgende:
Gelukkig mogen de lijsttrekkers a la Slimste Mens een filmpje kiezen van een BN'er die vervolgens een vraag stelt
Zag de intro en ben toch maar gaan douchenquote:Op zondag 5 november 2023 21:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet gezegd. Ik geloof dat de insteek is dat de kans heel groot is dat een van deze drie premier gaat worden en de rest redelijk kansloos is, en dat ze daarom deze selectie hebben
Robert van Beckhoven, John van den Heuvel, Gregory Sedoc of Gerda Havertong was de keuzequote:Op zondag 5 november 2023 22:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zeker de BN'er eendagsworst van RTL? Frans Bauer? Samantha Steenwijk? Marieke Elsinga?
Ik heb het inmiddels ook opgegevenquote:Op zondag 5 november 2023 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zag de intro en ben toch maar gaan douchen![]()
Waren de vragen beetje serieus?quote:Op zondag 5 november 2023 22:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Robert van Beckhoven, John van den Heuvel, Gregory Sedoc of Gerda Havertong was de keuze
[..]
Ik heb het inmiddels ook opgegeven
Robert maakte wel eens een fout als hij een nieuw recept probeerde en wilde weten wat voor fout de lijsttrekker wel eens had gemaakt. De andere instarts heb ik niet gezienquote:
Zo'n slap gevoel.quote:Op maandag 6 november 2023 11:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waar heb je last van? Er heerst genoeg volgens mij, ik hoor zoveel zieken.
Algehele malaise. Hopelijk zet het niet door en voel je je snel weer lekkerderquote:
Ik hoop het. Morgen moet ik de griepprik ophalen bij de huisarts.quote:Op maandag 6 november 2023 11:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Algehele malaise. Hopelijk zet het niet door en voel je je snel weer lekkerder
Hier na 2 weken corona nog steeds herstellendeInmiddels wel zo ver dat ik weer alles kan maar ik klink nog net zo verkouden als 2 weken terug
Dan wens ik je sterktequote:
Dat heb ik van meer mensen gehoord, mijn schoonzusje klonk een maand erna nog steeds verkoudenquote:Op maandag 6 november 2023 11:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Algehele malaise. Hopelijk zet het niet door en voel je je snel weer lekkerder
Hier na 2 weken corona nog steeds herstellendeInmiddels wel zo ver dat ik weer alles kan maar ik klink nog net zo verkouden als 2 weken terug
Badminton?quote:Op maandag 6 november 2023 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn elleboog doet pijn, maar ik heb geen idee waarom.
Je bent vast een slaap-actieheldquote:Op maandag 6 november 2023 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is ook altijd het lastigst om weer uit te komen. Bij fysiek ziek zijn weet je dat er (mits geen ernstige ziekte) het uiteindelijk wel weer beter wordt. Mentaal voelt het (vind ik dan) altijd alsof het nog heel lang gaat duren en er niks is wat je kunt doen. Hopelijk ook jij snel weer lekkerder in je velquote:Op maandag 6 november 2023 11:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan wens ik je sterkte![]()
[..]
Dat heb ik van meer mensen gehoord, mijn schoonzusje klonk een maand erna nog steeds verkouden![]()
Ik voel me geestelijk niet top, ik weet hoe het komt maar toch is het vervelend als je weer een dip hebt. Maar veel wandelen en bewegen en afleiding zoeken dus
Gaan we elkaar straks allemaal aansteken. Heb je mensen met corona én een badminton-elleboog.quote:Op maandag 6 november 2023 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Badminton?![]()
Dit is geen ziekenboeg meer, maar een compleet cruiseschip met zieken zo langzamerhand
Dat zou kunnen.quote:Op maandag 6 november 2023 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Badminton?![]()
Dit is geen ziekenboeg meer, maar een compleet cruiseschip met zieken zo langzamerhand
Beterschapquote:Op maandag 6 november 2023 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vals alarm. Weerquote:
Er was wel een lunchalarmquote:
De zon krijgt inmiddels een kindquote:Op maandag 6 november 2023 13:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De zon komt op. De lucht is blauw. Teletubbies kom maar gauw...
Nee, ze verwacht haar eerste in januari 2024. Heb ik net gegoogledquote:
Oh ik dacht nog iets anders gelezen te hebben. Dan zou het wel een ander kind met een zon zijnquote:Op maandag 6 november 2023 15:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ze verwacht haar eerste in januari 2024. Heb ik net gegoogled
Ik zat naar teletubbies gifjes te zoeken ipv aan het werk gaanquote:Op maandag 6 november 2023 15:15 schreef Arizona het volgende:
Prioriteiten hè. Werken aan een project voor het werk, of googlen of de teletubbie zon al dan niet al een baby heeft.
Ik heb last van WOG, valt niet op toch?
Waren het niet de Teringtubbies?quote:Op maandag 6 november 2023 15:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zat naar teletubbies gifjes te zoeken ipv aan het werk gaan
Wel belangrijke informatiequote:Op maandag 6 november 2023 15:15 schreef Arizona het volgende:
Prioriteiten hè. Werken aan een project voor het werk, of googlen of de teletubbie zon al dan niet al een baby heeft.
Ik heb last van WOG, valt niet op toch?
Ja!quote:Op maandag 6 november 2023 17:23 schreef Strani het volgende:
Vinden jullie het ook altijd zo'n lekker gevoel om je Instagram of Facebook een beetje op te schonen qua wie je volgt?
Heel goed! Ik heb denk ik een stuk of 20/30 accounts ontvolgd. Bedrijven die niet meer bestaan of waar ik nooit kom, of mensen waar ik geen contact meer mee heb.quote:Op maandag 6 november 2023 17:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb meteen actie ondernomen en maar liefst 3 accounts ontvolgd op Insta!
Oftewel: mijn lijst was al mooi clean
Inderdaad mensen waar je geen contact meer mee hebt en ook wel gewijzigde interesses. Ik heb zojuist een ex-collega ontvolgd, ze werkt denk ik al 8 jaar niet meer bij ons bedrijf en zelfs toen ze er nog werkte hadden we al niet heel veel contactquote:Op maandag 6 november 2023 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed! Ik heb denk ik een stuk of 20/30 accounts ontvolgd. Bedrijven die niet meer bestaan of waar ik nooit kom, of mensen waar ik geen contact meer mee heb.
Nou precies dat ook ja. Soms ben je tijdelijk heel enthousiast over een bepaald onderwerp en dan opeens niet meer en dan scroll je er altijd snel overheen in je timeline.quote:Op maandag 6 november 2023 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Inderdaad mensen waar je geen contact meer mee hebt en ook wel gewijzigde interesses. Ik heb zojuist een ex-collega ontvolgd, ze werkt denk ik al 8 jaar niet meer bij ons bedrijf en zelfs toen ze er nog werkte hadden we al niet heel veel contact![]()
En ik volg bijvoorbeeld ook Maneskin al een tijdje niet meer. Op een gegeven moment interesseerde me het gewoon niet meer waar ze nu weer gingen optreden.
Het komt niet eens in me óp om mensen van hier niet meer te volgenquote:Op maandag 6 november 2023 18:02 schreef Strani het volgende:
Degenen die ik van hier volg blijf ik natuurlijk volgen
Mijn timeline is eigenlijk een mix van mensen die ik persoonlijk ken, wat bedrijven en verder vooral accounts over psychologie of (schilder)kunst. Vrijwel geen bekende mensen of acts of zo.quote:Op maandag 6 november 2023 18:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb laatst Kris Kross Amsterdam ontvolgd. Ik wist niet eens dat die aan het volgen was
Son Mieux is daarvoor in de plaats gekomen
Ik volg schattige-dieren-accounts, personen die ik ken, een paar sporters, een paar beroemdheden, wat vakantiebestemmingen.quote:Op maandag 6 november 2023 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn timeline is eigenlijk een mix van mensen die ik persoonlijk ken, wat bedrijven en verder vooral accounts over psychologie of (schilder)kunst. Vrijwel geen bekende mensen of acts of zo.
M'n dagelijkse portie schattige dieren krijg ik vooral via Tiktok binnenquote:Op maandag 6 november 2023 18:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik volg schattige-dieren-accounts, personen die ik ken, een paar sporters, een paar beroemdheden, wat vakantiebestemmingen.
Ik kijk echt zelden op Tiktok, ik vergeet telkens dat ik die app hebquote:Op maandag 6 november 2023 18:10 schreef Strani het volgende:
[..]
M'n dagelijkse portie schattige dieren krijg ik vooral via Tiktok binnen
Ik vind momenteel deze video fantastisch en heb 'm al regelmatig gezienquote:Op maandag 6 november 2023 18:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk echt zelden op Tiktok, ik vergeet telkens dat ik die app heb
Haha ja ik vind dat ook altijd lekker. Van die BNers of influencers die je al jaren volgt zonder ervan te genietenquote:Op maandag 6 november 2023 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed! Ik heb denk ik een stuk of 20/30 accounts ontvolgd. Bedrijven die niet meer bestaan of waar ik nooit kom, of mensen waar ik geen contact meer mee heb.
quote:Op maandag 6 november 2023 18:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja ik vind dat ook altijd lekker. Van die BNers of influencers die je al jaren volgt zonder ervan te genieten
Tell me morequote:Op maandag 6 november 2023 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind momenteel deze video fantastisch en heb 'm al regelmatig gezien
https://www.tiktok.com/@:(...)/7296317445432986926
Dus je stopte zelfs met Jutta Leerdam volgen?quote:Op maandag 6 november 2023 18:20 schreef Strani het volgende:
[..]Ik volgde ooit bijna alle Nederlandse topschaatsers. Nu geen één meer (hoewel ik nog steeds wel graag schaatsen kijk maar daar hou ik het dan ook bij).
Oh die heb ik volgens mij juist nooit gevolgdquote:Op maandag 6 november 2023 18:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dus je stopte zelfs met Jutta Leerdam volgen?
Hmmm hmmmm, en geen lekkere wijven natuurlijk, want zo oppervlakkig zijn wij niet.quote:Op maandag 6 november 2023 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn timeline is eigenlijk een mix van mensen die ik persoonlijk ken, wat bedrijven en verder vooral accounts over psychologie of (schilder)kunst. Vrijwel geen bekende mensen of acts of zo.
Ik volg ook wel wat vakantiebestemmingen, al hebben die er soms een handje van dezelfde foto’s regelmatig te recyclen.quote:Op maandag 6 november 2023 18:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik volg schattige-dieren-accounts, personen die ik ken, een paar sporters, een paar beroemdheden, wat vakantiebestemmingen.
Zeker nietquote:Op maandag 6 november 2023 19:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm hmmmm, en geen lekkere wijven natuurlijk, want zo oppervlakkig zijn wij niet.
Son Mieux is ook 1 van de weinige acts die ik volg. Hun live-optreden afgelopen mei waarbij ik vooraan stond (quote:Op maandag 6 november 2023 18:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb laatst Kris Kross Amsterdam ontvolgd. Ik wist niet eens dat die aan het volgen was
Son Mieux is daarvoor in de plaats gekomen
Vrouwen die op elke foto in zo’n wulpse Instagram-houding staan, meestal om gesponsorde meuk aan te prijzen, zijn inderdaad erg irritant.quote:Op maandag 6 november 2023 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker niet![]()
Oh ik heb best wel eens bekende vrouwen gevolgd die ik op dat moment wel leuk vond maar meestal ging ik me dan heel snel ergeren aan hun wannabe modellen-gedrag, en ontvolgde ik ze weer.
Precies, verschrikkelijk doorzichtig.quote:Op maandag 6 november 2023 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vrouwen die op elke foto in zo’n wulpse Instagram-houding staan, meestal om gesponsorde meuk aan te prijzen, zijn inderdaad erg irritant.
Dit kan net zo makkelijk een dreigement zijnquote:Op maandag 6 november 2023 18:02 schreef Strani het volgende:
Degenen die ik van hier volg blijf ik natuurlijk volgen
Daar ga ik volgend jaar heenquote:Op maandag 6 november 2023 20:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Son Mieux is ook 1 van de weinige acts die ik volg. Hun live-optreden afgelopen mei waarbij ik vooraan stond () was echt fantastisch. Ze spatten echt van het podium. Was echt een feestje!!
Daar beginnen zelfs een paar klasgenoten van de middelbare school inmiddels last van te krijgenquote:Op maandag 6 november 2023 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vrouwen die op elke foto in zo’n wulpse Instagram-houding staan, meestal om gesponsorde meuk aan te prijzen, zijn inderdaad erg irritant.
Ik vind dat vrouwen (want dat zijn het toch meestal) die doen alsof ze supermodel zijn op Instagram het equivalent zijn van mannen die doen alsof ze een profvoetballer zijn. Net zo belachelijk.quote:Op maandag 6 november 2023 22:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daar beginnen zelfs een paar klasgenoten van de middelbare school inmiddels last van te krijgenHeel cringe.
quote:Op maandag 6 november 2023 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat vrouwen (want dat zijn het toch meestal) die doen alsof ze supermodel zijn op Instagram het equivalent zijn van mannen die doen alsof ze een profvoetballer zijn. Net zo belachelijk.
Dit eigenlijk. + wat eyecandy.quote:Op maandag 6 november 2023 18:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgde ooit Suzanne Schulting, tot ik er gewoon plaatsvervangende schaamte van kreeg.quote:Op maandag 6 november 2023 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Instagram is toch in de basis bedoeld voor eye candy, of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:
Ik op straat meestal, ik doe niet aan instantgrammen en zo.quote:
Volgende week Het Grote SongfestivalFeestquote:Op dinsdag 7 november 2023 07:53 schreef H_T het volgende:
Over drie weken word ik wakker in Grunn Londen
Oh dat is vervelendquote:Op dinsdag 7 november 2023 08:29 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!![]()
Slecht geslapen, kon op een gegeven moment geen houding meer vinden met mijn bilpijn
gelukkig wel.quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oh dat is vervelendKun je vandaag rustiger aan doen?
Ook leukquote:Op dinsdag 7 november 2023 07:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende week Het Grote SongfestivalFeest
Dat is wel goed, in beweging blijvenquote:Op dinsdag 7 november 2023 09:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
gelukkig wel.
Ik moet wel werken, maar ik werk thuis en er is niets wat in de brand staat. Dus ik kan rustig tussendoor even lopen of liggen.
Zin inquote:Op dinsdag 7 november 2023 07:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgende week Het Grote SongfestivalFeest
Dus jij slaat zomaar een avondje over met Käärijä, Ome Serhat en Verka Serduchka?quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook leukIk heb (nog) geen kaartje, ga jij wel?
Ik zal het netjes achterlaten voor je!quote:Op dinsdag 7 november 2023 07:53 schreef H_T het volgende:
Over drie weken word ik wakker in Grunn Londen
Käärijä lijkt me wel leuk, maar Verka en ome Serhat heb ik al wel eens hun nummers zien doenquote:Op dinsdag 7 november 2023 10:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dus jij slaat zomaar een avondje over met Käärijä, Ome Serhat en Verka Serduchka?
Ja, ik heb kaartjesquote:Op dinsdag 7 november 2023 09:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook leukIk heb (nog) geen kaartje, ga jij wel?
Laat ik zo zeggen, ik kom wel eens accounts tegen waarbij dan staat dat jij ze ook volgt.quote:Op maandag 6 november 2023 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Instagram is toch in de basis bedoeld voor eye candy, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Verder wel alles goed?quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:16 schreef NailQueen het volgende:
Maja hii maja hoo maja haha
[ afbeelding ]
En terecht, ik heb een uitmuntende smaak.quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen, ik kom wel eens accounts tegen waarbij dan staat dat jij ze ook volgt.
Hier in het oosten valt het nog mee. Wees welkomquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:53 schreef Yesse het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van alle nattigheid in de voorspellingen voor de komende 2 weken
Ik sprak gisteren een man van 94 die van het ESF houdt en toen ik hem vroeg waarom hij niet soms hier mee komt posten zei hij dat hij zich hier te jong voelt.quote:Op dinsdag 7 november 2023 08:29 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!![]()
Slecht geslapen, kon op een gegeven moment geen houding meer vinden met mijn bilpijn
Snap ik helemaal.quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sprak gisteren een man van 94 die van het ESF houdt en toen ik hem vroeg waarom hij niet soms hier mee komt posten zei hij dat hij zich hier te jong voelt.
Heb je al gekeken naar een goede rollator?quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Snap ik helemaal.![]()
Ik werd net in de supermarkt ook helemaal droevig van alle kwieke oudjes terwijl ik steun aan mijn winkelwagentje zocht
Ik hoop dat ze die van mijn oma is geweest nog ergens bewaard hebbenquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je al gekeken naar een goede rollator?
Hmm ja en zo'n alarmdingetje die je om je nek kan hangen lijkt me langzaam aan ook wel noodzakelijkquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die van mijn oma is geweest nog ergens bewaard hebben
Succes, rustig aan maar probeer wel 100 meter te lopen in dat kwartiertje oké? Je moet wel doelen stellen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 12:59 schreef Arizona het volgende:
Maar goed, ik ga dus wel nu even proberen een kwartiertje te lopen. Ik ben met de auto naar de super geweest, dat durfde ik lopend niet aan
Dat je het ongemak er maar uit mag lopenquote:Op dinsdag 7 november 2023 12:59 schreef Arizona het volgende:
Maar goed, ik ga dus wel nu even proberen een kwartiertje te lopen. Ik ben met de auto naar de super geweest, dat durfde ik lopend niet aan
Zonlicht? Wat is datquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:15 schreef Strani het volgende:
Verder heb ik iemand geregeld die hier in de SC elke dag ochtendgymnastiek komt doen en twee keer in de week een wandeling zodat jullie wat zonlicht krijgen.
Dat ding bij de teletubbies. Die nu zelf een baby krijgt.quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen, ik kom wel eens accounts tegen waarbij dan staat dat jij ze ook volgt.
quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En terecht, ik heb een uitmuntende smaak.
En weet je al wat je uiteindelijk echt gaat stemmen?quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:48 schreef NailQueen het volgende:
Als zwevende keizer heb ik opnieuw een ander stemwijzer geprobeerd. Waar ik eerst advies 50plus kreeg, wordt nu Partij van de Dieren geadviseerd
Zorg jij dan ook voor het zonlicht?quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:15 schreef Strani het volgende:
Verder heb ik iemand geregeld die hier in de SC elke dag ochtendgymnastiek komt doen en twee keer in de week een wandeling zodat jullie wat zonlicht krijgen.
Ik heb de stemwijzer ook weer eens gedaan.quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:48 schreef NailQueen het volgende:
Als zwevende keizer heb ik opnieuw een ander stemwijzer geprobeerd. Waar ik eerst advies 50plus kreeg, wordt nu Partij van de Dieren geadviseerd
Partij voor de dieren is op zich veilig maar erg kansloos. Ik zoek nog even verderquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
En weet je al wat je uiteindelijk echt gaat stemmen?![]()
Ik heb me er nog veel te slecht in verdiept, ik heb alleen nog maar 1 stemwijzer ingevuld en verder nog niets gekeken of gelezen
Gecombineerd advies is dus om oude koeien uit de sloot te halenquote:Op dinsdag 7 november 2023 13:48 schreef NailQueen het volgende:
Zou wel terecht zijn!quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zometeen staat hier een foto van @:meke
@Hamlapjes er post hier een heidense rebel mee.quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:04 schreef NailQueen het volgende:
De christelijke partijen en FVD stonden onderaan
Hoe krijgen wij precies zonlicht als die persoon van jou dat allemaal gaat doen?quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:15 schreef Strani het volgende:
Op zich is het ook wel een mooie tijd om te stoppen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:46 schreef Arizona het volgende:
Ik heb mijn meetings erop zitten. En nu heb ik geen zin meer
Mja op zich wel, maar eigenlijk moet ik nog drie kwartierquote:Op dinsdag 7 november 2023 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich is het ook wel een mooie tijd om te stoppen.
Op de brandstapel ermee!quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:hamlapjes er post hier een heidense rebel mee.
Je bestuurt toch geen Boeing 747?quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mja op zich wel, maar eigenlijk moet ik nog drie kwartier
Was het maar waar. Autopilot aan en slapen maarquote:
Jongens, allemaal klappen, ik heb de werkdag veilig tot een einde gebrachtquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was het maar waar. Autopilot aan en slapen maar
We zetten de wave inquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jongens, allemaal klappen, ik heb de werkdag veilig tot een einde gebracht
Hulde!quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met een beetje pech krijgen we dat debielencircus straks weer vier jaar lang.quote:
Hier ook hoor. Prima weertje.quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:30 schreef Strani het volgende:
Excuses mensen, ik was me er vanuit mijn bevoorrechte positie even niet van bewust dat zonlicht voor jullie helemaal niet zo vanzelfsprekend is
Ik zal er maar niet bij zeggen dat het hier wederom een prachtig blauwe dag is geweest vandaag
Maar jij woont richting Spanje dus dat is valsspelen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Prima weertje.
quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar jij woont richting Spanje dus dat is valsspelen.
Hebben we Zeeland eigenlijk ooit officieel aan Nederland gegeven? Misschien is het stiekem nog Spanje?quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar jij woont richting Spanje dus dat is valsspelen.
Qua weer lijkt het wel vaker nog op Spanje dan de rest van Nederland inderdaad. en we hebben hier ook van die mooie costa's.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben we Zeeland eigenlijk ooit officieel aan Nederland gegeven? Misschien is het stiekem nog Spanje?
Jullie mogen Blof best hebben hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben we Zeeland eigenlijk ooit officieel aan Nederland gegeven? Misschien is het stiekem nog Spanje?
Holiday in Spain.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jullie mogen Blof best hebben hoor.
Hmm in dat geval krijgen we nog belastinggeld van jullie voor de afgelopen paar eeuwenquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Qua weer lijkt het wel vaker nog op Spanje dan de rest van Nederland inderdaad. en we hebben hier ook van die mooie costa's.
Dat is allang voldaan hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm in dat geval krijgen we nog belastinggeld van jullie voor de afgelopen paar eeuwen
Is oké, wij zullen jou volgende zomer weer even herinneren aan onze temperaturen als jij daar weer wekenlang in de fik staat.quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:30 schreef Strani het volgende:
Excuses mensen, ik was me er vanuit mijn bevoorrechte positie even niet van bewust dat zonlicht voor jullie helemaal niet zo vanzelfsprekend is
Ik zal er maar niet bij zeggen dat het hier wederom een prachtig blauwe dag is geweest vandaag
Nee hoor ik heb zojuist even gekeken en van jou alleen al krijgen we over de afgelopen tien jaar nog 36.000 Euro. Kunnen wij dit samen regelen of moeten we het gecompliceerder maken?quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is allang voldaan hoor.
quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is oké, wij zullen jou volgende zomer weer even herinneren aan onze temperaturen als jij daar weer wekenlang in de fik staat.
Ja oké dat is waarquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]Nou ja één dagje 32 graden bij jullie en het is meteen weer alsof de negende cirkel van de hel is losgebarsten.
Leuk! Je hebt ze toch ook al wel laten kennismaken met de hoogtepunten uit de Nederlandse keuken bij Friet van Piet Patat van Ad?quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:53 schreef Strani het volgende:
Ik heb de laatste weken met een aantal nieuwe vrienden in Alicante een gewoonte ontwikkeld op op vrijdagavond ergens in de stad wat te gaan eten, elke keer een ander soort restaurant. Dan zijn we met tussen de zeven en 12 personen of zo. Komende vrijdag gaan we waarschijnlijk naar een Turks restaurant
Haha nee ik denk ook niet dat Alicante stad zulke zaken heeft. Daarvoor moeten ze hier langskomenquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk! Je hebt ze toch ook al wel laten kennismaken met de hoogtepunten uit de Nederlandse keuken bij Friet van Piet Patat van Ad?
Volgens mij heb ik trouwens nog nooit Turks gegeten. Alleen baklava heb ik weleens gehad, maar dat was me toch echt te zoet
Heel leuk, wat is het lekkerste dat je tot nu toe hebt gehad?quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:53 schreef Strani het volgende:
Ik heb de laatste weken met een aantal nieuwe vrienden in Alicante een gewoonte ontwikkeld op op vrijdagavond ergens in de stad wat te gaan eten, elke keer een ander soort restaurant. Dan zijn we met tussen de zeven en 12 personen of zo. Komende vrijdag gaan we waarschijnlijk naar een Turks restaurant
Karsu is voor haar nieuwe serie op 24kitchen op locatie geweest in Turkije. En het ziet er allemaal zo goed uit.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:53 schreef Strani het volgende:
Hmm ik had laatst tajine met vlees en pruimen in een saus, in een Marokkaans restaurant. Die was wel erg lekker. De korma van een Indiaas restaurant de week daarna was dan weer wat te waterig.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heel leuk, wat is het lekkerste dat je tot nu toe hebt gehad?
Haha ja. Die Arabische zoetigheden zijn net zo, het glazuur barst van je tanden af als je niet uitkijkt, maar het is met wat ouderwetse muntthee wel erg lekkerquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:06 schreef Em31 het volgende:
Ik had toevallig van het weekend voor het eerst lekkere baklava. De keren daarvoor zoooo ranzig zoet dat ik echt niet snapte waarom mensen dat zo lekker vinden. Kan dus wel anders blijkbaar.
Turks eten is zeker goedquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:53 schreef Strani het volgende:
Ja mocht eens proeven op een markt, hele dag gevoeld aan m’n tanden.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja. Die Arabische zoetigheden zijn net zo, het glazuur barst van je tanden af als je niet uitkijkt, maar het is met wat ouderwetse muntthee wel erg lekker
Ah dus de laatste keer vond je het wel lekker? Ik ben best wel een zoetekauw, maar baklava vind ik nog steeds niet te vretenquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:06 schreef Em31 het volgende:
Ik had toevallig van het weekend voor het eerst lekkere baklava. De keren daarvoor zoooo ranzig zoet dat ik echt niet snapte waarom mensen dat zo lekker vinden. Kan dus wel anders blijkbaar.
Nope, gewoon kroket uit de muurquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:14 schreef Strani het volgende:
@:Arizona nooit een Dönertje trouwens na het uitgaan?
Ja deze was met aardig veel pistache en duidelijk minder suikersiroop. Nog steeds geen topfavoriet ofzo, maar smaakte verder wel lekker. Ik heb ‘m alleen vaker anders gehad, dus misschien was deze eigenlijk wel slecht.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dus de laatste keer vond je het wel lekker? Ik ben best wel een zoetekauw, maar baklava vind ik nog steeds niet te vreten
Maar echt dus nog nooit een döner kebab?quote:
Dat kan dan inderdaad wel schelen. Heb ze zelf best vaak gegeten, omdat door de jaren best veel mensen trakteerden met baklava als ze jarig waren. En dan zeg je toch ook niet altijd nee.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja deze was met aardig veel pistache en duidelijk minder suikersiroop. Nog steeds geen topfavoriet ofzo, maar smaakte verder wel lekker. Ik heb ‘m alleen vaker anders gehad, dus misschien was deze eigenlijk wel slecht.
En ondanks dat het fastfood is, kan kebab zeker van goede kwaliteit zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar echt dus nog nooit een döner kebab?
Je hebt hier in mijn dorp alleen al een stuk of 5 van die kebab-zaken en goedkoop dat het is. Pitabroodje kebab, patat en frisdrank kost maar iets van 5.50.
Goh ik zou daar niet snel mee trakteren. Ik kan het zelf prima hebben maar ik weet dat genoeg mensen helemaal niet zo van zoet houden, laat staan zó zoet.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan dan inderdaad wel schelen. Heb ze zelf best vaak gegeten, omdat door de jaren best veel mensen trakteerden met baklava als ze jarig waren. En dan zeg je toch ook niet altijd nee.
Ik heb een keer een broodje kipdöner gehad, nu je het zegt! En shoarma natuurlijk ookquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar echt dus nog nooit een döner kebab?
Je hebt hier in mijn dorp alleen al een stuk of 5 van die kebab-zaken en goedkoop dat het is. Pitabroodje kebab, patat en frisdrank kost maar iets van 5.50.
Ik moet zeggen dat ik het toch best regelmatig eet. Ook qua thuis bestellen weten ze m'n adres inmiddels prima te vindenquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb een keer een broodje kipdöner gehad, nu je het zegt! En shoarma natuurlijk ook![]()
![]()
Maar ik ben nog nooit bij de dönerzaak hier in de stad geweest.
Cheesecake is wel een goede ja. Tegenwoordig zie je vaak dan wel weer vlaaien. Of gewoon veel verschillende koeken. Bij ons op het werk hebben we dan weer een aantal die zelf bakken en dat datv erg goed kunnenquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:25 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat cheesecake een goeie optie is om mee te trakteren. Ik merk dat veel mensen die niet zo van zoetigheid houden, dat wel goed kunnen hebben.
Ja je probeert het dan toch steeds weer, heb ik dan, omdat je toch wil weten of het wel lekker kán zijn. Omdat sommige mensen er zo lyrisch over zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan dan inderdaad wel schelen. Heb ze zelf best vaak gegeten, omdat door de jaren best veel mensen trakteerden met baklava als ze jarig waren. En dan zeg je toch ook niet altijd nee.
Neequote:Op dinsdag 7 november 2023 19:27 schreef Meke het volgende:
@:arizona ook nooit deze topper gehad?![]()
[ afbeelding ]
Cheesecake ga ik maken als dessert bij het kerstdinerquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:25 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat cheesecake een goeie optie is om mee te trakteren. Ik merk dat veel mensen die niet zo van zoetigheid houden, dat wel goed kunnen hebben.
Waar zou jij mee trakteren, als dessert-expert? Als je maar tijd had om één ding te maken/kopen?quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja je probeert het dan toch steeds weer, heb ik dan, omdat je toch wil weten of het wel lekker kán zijn. Omdat sommige mensen er zo lyrisch over zijn.![]()
Maar het blijft gewoon heel zoet dus uiteindelijk zal het ook niet veel beter worden.
Eens. Zou het ook niet zo snel doen. Nog los van dat ik het zelf niet lekker vindt. Zou toch wat breder aansprekend iets kiezen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh ik zou daar niet snel mee trakteren. Ik kan het zelf prima hebben maar ik weet dat genoeg mensen helemaal niet zo van zoet houden, laat staan zó zoet.
Ja als je van wereldgerechten houdt vind ik het best een lekkerequote:
Precies. Nou kan ik me trouwens sowieso niet herinneren wanneer ik voor het laatst heb getrakteerd. Ik denk in groep 8quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Zou het ook niet zo snel doen. Nog los van dat ik het zelf niet lekker vindt. Zou toch wat breder aansprekend iets kiezen.
Ja. Waarbij je smaak naar verloop van tijd ook wel wat veranderd. Dus je weet maar nooit of het toch opeens wel smaakt.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja je probeert het dan toch steeds weer, heb ik dan, omdat je toch wil weten of het wel lekker kán zijn. Omdat sommige mensen er zo lyrisch over zijn.![]()
Maar het blijft gewoon heel zoet dus uiteindelijk zal het ook niet veel beter worden.
Ik had laatst nog een Wereldgerecht, Mexicaanse burrito's. Daar zitten van die mooie kleine wrapjes bij die precies in mijn ovenschaal passen, los heb ik die nog niet gezien bij de Jumboquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja als je van wereldgerechten houdt vind ik het best een lekkere
Maar dat komt dan meer omdat hij thuis werkt. Op kantoor is het wel gebruikelijk. Zelf vorig jaar nog getrakteerd. Dit jaar in principe niet omdat ik jarig ben op mijn thuiswerkdag.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Nou kan ik me trouwens sowieso niet herinneren wanneer ik voor het laatst heb getrakteerd. Ik denk in groep 8
Ja precies, dat is het. En daarnaast ben ik ook heel gierigquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat komt dan meer omdat hij thuis werkt. Op kantoor is het wel gebruikelijk. Zelf vorig jaar nog getrakteerd. Dit jaar in principe niet omdat ik jarig ben op mijn thuiswerkdag.
Jeetjequote:Op dinsdag 7 november 2023 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Nou kan ik me trouwens sowieso niet herinneren wanneer ik voor het laatst heb getrakteerd. Ik denk in groep 8
Dat schijnt al de naam te zijn van de lokale maaltijdboxen van de FvD las ik zojuist.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:31 schreef Strani het volgende:
Wat een rare naam eigenlijk, wereldgerecht. Zo zijn de pizza en de hamburger toch ook niet geïntroduceerd?
Ik ga een nieuwe lijn creëren: 'Buut'nlânds vret'n'
Ik heb met een Brabantse vriendin van me die hier in de buurt woont al een tijd lang een discussie over of saucijzenbroodjes of worstenbroodjes lekkerder zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:32 schreef Arizona het volgende:
Ik hou ook wel van hartige traktaties, bijvoorbeeld saucijzenbroodjes
Ik vind carrot cake dus echt heerlijk en dan heb je er altijd mensen tussenzitten die denken, wtf wortels?! Maar eenmaal geproefd zijn ze al snel ook overtuigd.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar zou jij mee trakteren, als dessert-expert? Als je maar tijd had om één ding te maken/kopen?
Prima keuzesquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind carrot cake dus echt heerlijk en dan heb je er altijd mensen tussenzitten die denken, wtf wortels?! Maar eenmaal geproefd zijn ze al snel ook overtuigd.![]()
Cheesecake ook altijd lekker. Weet niet echt één ding eigenlijk, vind de good old monchoutaart op verjaardagen ook altijd lekker.
Ja dat vind ik ook allemaal lekkerquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind carrot cake dus echt heerlijk en dan heb je er altijd mensen tussenzitten die denken, wtf wortels?! Maar eenmaal geproefd zijn ze al snel ook overtuigd.![]()
Cheesecake ook altijd lekker. Weet niet echt één ding eigenlijk, vind de good old monchoutaart op verjaardagen ook altijd lekker.
Oh ik vind ze juist heerlijkquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook allemaal lekker. Maar de monchoutaart dan niet met kersen maar met andere topping, ik hou echt niet van kersen.
Worteltaartquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh ja worstenbroodjesquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb met een Brabantse vriendin van me die hier in de buurt woont al een tijd lang een discussie over of saucijzenbroodjes of worstenbroodjes lekkerder zijn.
Het correcte antwoord is natuurlijk saucijzenbroodje. Maar goed, wat weet zij nou helemaal; ze zegt ook friet.
Ik was heel verbaasd over hoe droog het smaakte, viel me echt tegen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja worstenbroodjesMijn schoonzus is Brabants en mijn broer woont daar ook. Dus vaak genoeg dat het voorgeschoteld wordt. En men is er lyrisch over, maar vind het zelf niet zoveel aan.
Nee, maar dat lijkt me ook behoorlijk zoet?quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik vind ze juist heerlijk
Hebben jullie trouwens wel eens banoffee pie op als dessert? Ook heelijk
Worstenbroodjes vind ik een uitgedroogde en toch kleffe hap vergeleken bij saucijzenbroodjes.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja worstenbroodjesMijn schoonzus is Brabants en mijn broer woont daar ook. Dus vaak genoeg dat het voorgeschoteld wordt. En men is er lyrisch over, maar vind het zelf niet zoveel aan.
Vrij zoet, zeker. Maar niet in de buurt van de baklava.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, maar dat lijkt me ook behoorlijk zoet?
[..]
Worstenbroodjes vind ik een uitgedroogde en toch kleffe hap vergeleken bij saucijzenbroodjes.
Ja eens. Op zich ook niet zo heel vreemd door de manier waarop het gemaakt wordt. Zo'n worst wordt er niet smeuïger op in de oven. Zeker tussen bladerdeeg.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was heel verbaasd over hoe droog het smaakte, viel me echt tegen.
Ja. Die mening deelt mijn moeder overigens nietquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:42 schreef Strani het volgende:
Wel lief van je broer dat 'ie bij je schoonzus is gaan wonen, @:Redefine
Ja. Een saucijzenbroodje heeft wel wat meer smaak. Ondanks dat ik daar eigenlijk ook niet eens een enorme fan van ben.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, maar dat lijkt me ook behoorlijk zoet?
[..]
Worstenbroodjes vind ik een uitgedroogde en toch kleffe hap vergeleken bij saucijzenbroodjes.
De schaal van zoetheid is dan ook 1 tot baklava.quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Vrij zoet, zeker. Maar niet in de buurt van de baklava.
Bij sushi heb ik dat aardig opgegevenquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet wel toegeven; ik was net even in het dorp en het was 13 graden en iedereen stond erbij alsof we zojuist naakt de elfstedentocht hadden moeten schaatsen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]Nou ja één dagje 32 graden bij jullie en het is meteen weer alsof de negende cirkel van de hel is losgebarsten.
Saucijzenbroodjesquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb met een Brabantse vriendin van me die hier in de buurt woont al een tijd lang een discussie over of saucijzenbroodjes of worstenbroodjes lekkerder zijn.
Het correcte antwoord is natuurlijk saucijzenbroodje. Maar goed, wat weet zij nou helemaal; ze zegt ook friet.
Cee en Beer hebben zich nog niet gemeld natuurlijkquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:25 schreef Strani het volgende:
Ik ben blij te lezen dat deze SC zeer eensgezind is over Brabanders worstenbroodjes
Ik heb het geprobeerdquote:
Nee maar twee tegen een hele massa is niet echt indrukwekkendquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Cee en Beer hebben zich nog niet gemeld natuurlijk
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook allemaal lekker. Maar de monchoutaart dan niet met kersen maar met andere topping, ik hou echt niet van kersen.
Waarom zou het onderwerp met een hoofdletter moeten beginnen?quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:36 schreef H_T het volgende:
Ik heb een abonnement aangevraagd bij hollandsnieuwe en bij elke mail die ze sturen begint het onderwerp met een kleine letter. Dat irriteert me een beetje
Ah ja snap ik ergens ook wel, vind het wel lekker, maar wel snel dat elke hap zowat hetzelfde smaakt. Bestel liever een poké bowl.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij sushi heb ik dat aardig opgegevenMeermaals geprobeerd, op verschillende momenten, gemaakt door verschillende mensen en nooit vind ik het echt lekker
Begin van een zin. Je bent de TT van dit topic zelf toch ook met een hoofdletter begonnen? Zelfde idee!quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou het onderwerp met een hoofdletter moeten beginnen?
Het zeewier staat me tegen, de rijst is me te klef en de zalm die ze gebruiken vind ik aardig smakeloosquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah ja snap ik ergens ook wel, vind het wel lekker, maar wel snel dat elke hap zowat hetzelfde smaakt. Bestel liever een poké bowl.
Oh, ja, dat wel, maar dat hoeft niet het onderwerp van de zin te zijn. Maar het begin van de zin hoort wel met een hoofdletter te beginnen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Begin van een zin. Je bent de TT van dit topic zelf toch ook met een hoofdletter begonnen? Zelfde idee!
Hier heerlijk grijs en regenachtigquote:Op dinsdag 7 november 2023 17:30 schreef Strani het volgende:
quote:
Je bent een influencer! Ik heb zo'n 40-50 accounts ontvolgdquote:Op maandag 6 november 2023 17:23 schreef Strani het volgende:
Vinden jullie het ook altijd zo'n lekker gevoel om je Instagram of Facebook een beetje op te schonen qua wie je volgt?
Ik ben heel goed in mensen uit elkaar drijvenquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Je bent een influencer! Ik heb zo'n 40-50 accounts ontvolgd
quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 november 2023 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Agnes godinquote:
quote:
Dat denk ik ook. En ik denk zelfs dat niet de écht Bossche bollen van Jan de Groot hebben gehad. Culinaire barbaren daar boven de Maas.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze hebben vast nog nooit een goed worstenbroodje gehad.
Jawel, van een of andere topbakker uit Den Bosch. Die was aanmerkelijk lekkerder dan het gemiddelde worstenbroodje, maar in de regel bevallen saucijzenbroodjes me toch beterquote:Op dinsdag 7 november 2023 22:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, die zijn echt GODDELIJKquote:Op dinsdag 7 november 2023 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En ik denk zelfs dat niet de écht Bossche bollen van Jan de Groot hebben gehad. Culinaire barbaren daar boven de Maas.
Je ben in ieder geval thuisquote:Op dinsdag 7 november 2023 22:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ik karde vanavond naar huis en halverwege besloot Google Maps de route te veranderen in "een betere route". Nu moest ik over de hele Veluwe, in het donker, in november... Gelukkig heb ik geen herten gezien, maar ik ben wel 20 minuten later thuis.
Helaas staan er in dit topic ook geen instagram-pics waar Meke om vroeg en staat Feyenoord achter. Mweh
Nee ik wacht ook nog steedsquote:Op dinsdag 7 november 2023 22:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ik karde vanavond naar huis en halverwege besloot Google Maps de route te veranderen in "een betere route". Nu moest ik over de hele Veluwe, in het donker, in november... Gelukkig heb ik geen herten gezien, maar ik ben wel 20 minuten later thuis.
Helaas staan er in dit topic ook geen instagram-pics waar Meke om vroeg en staat Feyenoord achter. Mweh
Wilden ze weer geen ananas in je cappuccino doen?quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Wilden ze weer geen ananas in je cappuccino doen?
Die bestaan niet, dus dat maakt niet veel uitquote:Op dinsdag 7 november 2023 22:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bossche bollen zijn juist wel lekker. Maar worstenbroodjesquote:Op dinsdag 7 november 2023 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En ik denk zelfs dat niet de écht Bossche bollen van Jan de Groot hebben gehad. Culinaire barbaren daar boven de Maas.
Billquote:Op dinsdag 7 november 2023 22:35 schreef BillDauterive het volgende:
Ook al ben ik geen Brabander, toch is mijn keuze eenvoudig.
#teamworstenbroodje
Ik lig gelukkig al op bed anders was ik gaan snaaienquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:06 schreef NailQueen het volgende:
Nu heb ik zin in een saucijzenbroodje
Je bent weer bijna jarig, toch? Misschien kunnen de beer en cyan je op mooie mannen trakteren!quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik wacht ook nog steeds
@:ijs_beer @:cyan9
Ja, zo moeilijk is de keuze toch niet?quote:
Haar 'echte' verjaardag is over iets minder dan 5 maanden, maar Meke is gewoon vaker jarigquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:37 schreef Koen66 het volgende:
@:meke ook alweer bijna jarig? Voor mij duurt het ook niet echt lang meer
20equote:Op dinsdag 7 november 2023 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haar 'echte' verjaardag is over iets minder dan 5 maanden, maar Meke is gewoon vaker jarig
Wanneer ben jij jarig?
Ach ja, je doet er toch niks aan, opa accepteert het dat ie weer ouder wordtquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen zin in? Je wordt maar een keer 57!
Over 30 jaar vind je dat je nog jong was, toen je 57 werdquote:Op dinsdag 7 november 2023 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach ja, je doet er toch niks aan, opa accepteert het dat ie weer ouder wordt
Wow u bent er vroeg bijquote:Op woensdag 8 november 2023 04:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
*Licht aandoet, koffie zet.![]()
![]()
Wakker worden mensen, tijd om aan het werk te gaan!
Gaat lukkenquote:Op woensdag 8 november 2023 04:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
*Licht aandoet, koffie zet.![]()
![]()
Wakker worden mensen, tijd om aan het werk te gaan!
Sterktequote:Op woensdag 8 november 2023 09:25 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb een heleboel lucht in de darmen vandaag. Gelukkig ben ik nu alleen thuis.
Doe rustig aanquote:Op woensdag 8 november 2023 09:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb ziek gemeld. Ik heb zo last van mijn ziekte, dat mijn lichaam zegt dat ik rust moet houden
Er is nieuws zag ikquote:Op woensdag 8 november 2023 09:46 schreef Momo het volgende:
Jongens, kom eens naar het Frankrijk topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |