Er is een restaurant dat kraaien serveert. Just sayingquote:Op zondag 5 november 2023 16:43 schreef H_T het volgende:
Onderweg werd ik nog min of meer gestalkt door een kraaiIk had croissantjes gekocht en was er een aan het eten wat die kraai denk ik gezien heeft. Die is daarna meerdere keren een meter voor me geland aan de andere kant van het fietspad, keek even om even later precies hetzelfde weer te doen
Dat werd toch wel ongemakkelijk, maar hij heeft me niet aangevallen
quote:Op zondag 5 november 2023 17:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Er is een restaurant dat kraaien serveert. Just saying
Uitstekende Ferraristrategiequote:
Goede strategie om banden te sparenquote:
Ik vind het niet heel spannendquote:
Ik zag vanmiddag wel Epiales vrij gefrustreerd met een voor mij vreemd bankpasje in de weer zijn, dus ik denk idd dat die pincode niet klopte.quote:Op zondag 5 november 2023 13:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ho, dat kan je nou wel zeggen, maar Roger kan dat natuurlijk niet controleren!
Wat een baasquote:
Dat hebben ze niet gezegd. Ik geloof dat de insteek is dat de kans heel groot is dat een van deze drie premier gaat worden en de rest redelijk kansloos is, en dat ze daarom deze selectie hebbenquote:
Zeker de BN'er eendagsworst van RTL? Frans Bauer? Samantha Steenwijk? Marieke Elsinga?quote:Op zondag 5 november 2023 22:06 schreef H_T het volgende:
Gelukkig mogen de lijsttrekkers a la Slimste Mens een filmpje kiezen van een BN'er die vervolgens een vraag stelt
Zag de intro en ben toch maar gaan douchenquote:Op zondag 5 november 2023 21:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet gezegd. Ik geloof dat de insteek is dat de kans heel groot is dat een van deze drie premier gaat worden en de rest redelijk kansloos is, en dat ze daarom deze selectie hebben
Robert van Beckhoven, John van den Heuvel, Gregory Sedoc of Gerda Havertong was de keuzequote:Op zondag 5 november 2023 22:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zeker de BN'er eendagsworst van RTL? Frans Bauer? Samantha Steenwijk? Marieke Elsinga?
Ik heb het inmiddels ook opgegevenquote:Op zondag 5 november 2023 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zag de intro en ben toch maar gaan douchen![]()
Waren de vragen beetje serieus?quote:Op zondag 5 november 2023 22:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Robert van Beckhoven, John van den Heuvel, Gregory Sedoc of Gerda Havertong was de keuze
[..]
Ik heb het inmiddels ook opgegeven
Robert maakte wel eens een fout als hij een nieuw recept probeerde en wilde weten wat voor fout de lijsttrekker wel eens had gemaakt. De andere instarts heb ik niet gezienquote:
Zo'n slap gevoel.quote:Op maandag 6 november 2023 11:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waar heb je last van? Er heerst genoeg volgens mij, ik hoor zoveel zieken.
Algehele malaise. Hopelijk zet het niet door en voel je je snel weer lekkerderquote:
Ik hoop het. Morgen moet ik de griepprik ophalen bij de huisarts.quote:Op maandag 6 november 2023 11:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Algehele malaise. Hopelijk zet het niet door en voel je je snel weer lekkerder
Hier na 2 weken corona nog steeds herstellendeInmiddels wel zo ver dat ik weer alles kan maar ik klink nog net zo verkouden als 2 weken terug
Dan wens ik je sterktequote:
Dat heb ik van meer mensen gehoord, mijn schoonzusje klonk een maand erna nog steeds verkoudenquote:Op maandag 6 november 2023 11:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Algehele malaise. Hopelijk zet het niet door en voel je je snel weer lekkerder
Hier na 2 weken corona nog steeds herstellendeInmiddels wel zo ver dat ik weer alles kan maar ik klink nog net zo verkouden als 2 weken terug
Badminton?quote:Op maandag 6 november 2023 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn elleboog doet pijn, maar ik heb geen idee waarom.
Je bent vast een slaap-actieheldquote:Op maandag 6 november 2023 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is ook altijd het lastigst om weer uit te komen. Bij fysiek ziek zijn weet je dat er (mits geen ernstige ziekte) het uiteindelijk wel weer beter wordt. Mentaal voelt het (vind ik dan) altijd alsof het nog heel lang gaat duren en er niks is wat je kunt doen. Hopelijk ook jij snel weer lekkerder in je velquote:Op maandag 6 november 2023 11:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan wens ik je sterkte![]()
[..]
Dat heb ik van meer mensen gehoord, mijn schoonzusje klonk een maand erna nog steeds verkouden![]()
Ik voel me geestelijk niet top, ik weet hoe het komt maar toch is het vervelend als je weer een dip hebt. Maar veel wandelen en bewegen en afleiding zoeken dus
Gaan we elkaar straks allemaal aansteken. Heb je mensen met corona én een badminton-elleboog.quote:Op maandag 6 november 2023 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Badminton?![]()
Dit is geen ziekenboeg meer, maar een compleet cruiseschip met zieken zo langzamerhand
Dat zou kunnen.quote:Op maandag 6 november 2023 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Badminton?![]()
Dit is geen ziekenboeg meer, maar een compleet cruiseschip met zieken zo langzamerhand
Beterschapquote:Op maandag 6 november 2023 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vals alarm. Weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |