Er is een restaurant dat kraaien serveert. Just sayingquote:Op zondag 5 november 2023 16:43 schreef H_T het volgende:
Onderweg werd ik nog min of meer gestalkt door een kraaiIk had croissantjes gekocht en was er een aan het eten wat die kraai denk ik gezien heeft. Die is daarna meerdere keren een meter voor me geland aan de andere kant van het fietspad, keek even om even later precies hetzelfde weer te doen
Dat werd toch wel ongemakkelijk, maar hij heeft me niet aangevallen
quote:Op zondag 5 november 2023 17:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Er is een restaurant dat kraaien serveert. Just saying
Uitstekende Ferraristrategiequote:
Goede strategie om banden te sparenquote:
Ik vind het niet heel spannendquote:
Ik zag vanmiddag wel Epiales vrij gefrustreerd met een voor mij vreemd bankpasje in de weer zijn, dus ik denk idd dat die pincode niet klopte.quote:Op zondag 5 november 2023 13:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ho, dat kan je nou wel zeggen, maar Roger kan dat natuurlijk niet controleren!
Wat een baasquote:
Dat hebben ze niet gezegd. Ik geloof dat de insteek is dat de kans heel groot is dat een van deze drie premier gaat worden en de rest redelijk kansloos is, en dat ze daarom deze selectie hebbenquote:
Zeker de BN'er eendagsworst van RTL? Frans Bauer? Samantha Steenwijk? Marieke Elsinga?quote:Op zondag 5 november 2023 22:06 schreef H_T het volgende:
Gelukkig mogen de lijsttrekkers a la Slimste Mens een filmpje kiezen van een BN'er die vervolgens een vraag stelt
Zag de intro en ben toch maar gaan douchenquote:Op zondag 5 november 2023 21:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet gezegd. Ik geloof dat de insteek is dat de kans heel groot is dat een van deze drie premier gaat worden en de rest redelijk kansloos is, en dat ze daarom deze selectie hebben
Robert van Beckhoven, John van den Heuvel, Gregory Sedoc of Gerda Havertong was de keuzequote:Op zondag 5 november 2023 22:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zeker de BN'er eendagsworst van RTL? Frans Bauer? Samantha Steenwijk? Marieke Elsinga?
Ik heb het inmiddels ook opgegevenquote:Op zondag 5 november 2023 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zag de intro en ben toch maar gaan douchen![]()
Waren de vragen beetje serieus?quote:Op zondag 5 november 2023 22:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Robert van Beckhoven, John van den Heuvel, Gregory Sedoc of Gerda Havertong was de keuze
[..]
Ik heb het inmiddels ook opgegeven
Robert maakte wel eens een fout als hij een nieuw recept probeerde en wilde weten wat voor fout de lijsttrekker wel eens had gemaakt. De andere instarts heb ik niet gezienquote:
Zo'n slap gevoel.quote:Op maandag 6 november 2023 11:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waar heb je last van? Er heerst genoeg volgens mij, ik hoor zoveel zieken.
Algehele malaise. Hopelijk zet het niet door en voel je je snel weer lekkerderquote:
Ik hoop het. Morgen moet ik de griepprik ophalen bij de huisarts.quote:Op maandag 6 november 2023 11:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Algehele malaise. Hopelijk zet het niet door en voel je je snel weer lekkerder
Hier na 2 weken corona nog steeds herstellendeInmiddels wel zo ver dat ik weer alles kan maar ik klink nog net zo verkouden als 2 weken terug
Dan wens ik je sterktequote:
Dat heb ik van meer mensen gehoord, mijn schoonzusje klonk een maand erna nog steeds verkoudenquote:Op maandag 6 november 2023 11:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Algehele malaise. Hopelijk zet het niet door en voel je je snel weer lekkerder
Hier na 2 weken corona nog steeds herstellendeInmiddels wel zo ver dat ik weer alles kan maar ik klink nog net zo verkouden als 2 weken terug
Badminton?quote:Op maandag 6 november 2023 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn elleboog doet pijn, maar ik heb geen idee waarom.
Je bent vast een slaap-actieheldquote:Op maandag 6 november 2023 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is ook altijd het lastigst om weer uit te komen. Bij fysiek ziek zijn weet je dat er (mits geen ernstige ziekte) het uiteindelijk wel weer beter wordt. Mentaal voelt het (vind ik dan) altijd alsof het nog heel lang gaat duren en er niks is wat je kunt doen. Hopelijk ook jij snel weer lekkerder in je velquote:Op maandag 6 november 2023 11:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan wens ik je sterkte![]()
[..]
Dat heb ik van meer mensen gehoord, mijn schoonzusje klonk een maand erna nog steeds verkouden![]()
Ik voel me geestelijk niet top, ik weet hoe het komt maar toch is het vervelend als je weer een dip hebt. Maar veel wandelen en bewegen en afleiding zoeken dus
Gaan we elkaar straks allemaal aansteken. Heb je mensen met corona én een badminton-elleboog.quote:Op maandag 6 november 2023 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Badminton?![]()
Dit is geen ziekenboeg meer, maar een compleet cruiseschip met zieken zo langzamerhand
Dat zou kunnen.quote:Op maandag 6 november 2023 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Badminton?![]()
Dit is geen ziekenboeg meer, maar een compleet cruiseschip met zieken zo langzamerhand
Beterschapquote:Op maandag 6 november 2023 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vals alarm. Weerquote:
Er was wel een lunchalarmquote:
De zon krijgt inmiddels een kindquote:Op maandag 6 november 2023 13:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De zon komt op. De lucht is blauw. Teletubbies kom maar gauw...
Nee, ze verwacht haar eerste in januari 2024. Heb ik net gegoogledquote:
Oh ik dacht nog iets anders gelezen te hebben. Dan zou het wel een ander kind met een zon zijnquote:Op maandag 6 november 2023 15:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ze verwacht haar eerste in januari 2024. Heb ik net gegoogled
Ik zat naar teletubbies gifjes te zoeken ipv aan het werk gaanquote:Op maandag 6 november 2023 15:15 schreef Arizona het volgende:
Prioriteiten hè. Werken aan een project voor het werk, of googlen of de teletubbie zon al dan niet al een baby heeft.
Ik heb last van WOG, valt niet op toch?
Waren het niet de Teringtubbies?quote:Op maandag 6 november 2023 15:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zat naar teletubbies gifjes te zoeken ipv aan het werk gaan
Wel belangrijke informatiequote:Op maandag 6 november 2023 15:15 schreef Arizona het volgende:
Prioriteiten hè. Werken aan een project voor het werk, of googlen of de teletubbie zon al dan niet al een baby heeft.
Ik heb last van WOG, valt niet op toch?
Ja!quote:Op maandag 6 november 2023 17:23 schreef Strani het volgende:
Vinden jullie het ook altijd zo'n lekker gevoel om je Instagram of Facebook een beetje op te schonen qua wie je volgt?
Heel goed! Ik heb denk ik een stuk of 20/30 accounts ontvolgd. Bedrijven die niet meer bestaan of waar ik nooit kom, of mensen waar ik geen contact meer mee heb.quote:Op maandag 6 november 2023 17:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb meteen actie ondernomen en maar liefst 3 accounts ontvolgd op Insta!
Oftewel: mijn lijst was al mooi clean
Inderdaad mensen waar je geen contact meer mee hebt en ook wel gewijzigde interesses. Ik heb zojuist een ex-collega ontvolgd, ze werkt denk ik al 8 jaar niet meer bij ons bedrijf en zelfs toen ze er nog werkte hadden we al niet heel veel contactquote:Op maandag 6 november 2023 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed! Ik heb denk ik een stuk of 20/30 accounts ontvolgd. Bedrijven die niet meer bestaan of waar ik nooit kom, of mensen waar ik geen contact meer mee heb.
Nou precies dat ook ja. Soms ben je tijdelijk heel enthousiast over een bepaald onderwerp en dan opeens niet meer en dan scroll je er altijd snel overheen in je timeline.quote:Op maandag 6 november 2023 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Inderdaad mensen waar je geen contact meer mee hebt en ook wel gewijzigde interesses. Ik heb zojuist een ex-collega ontvolgd, ze werkt denk ik al 8 jaar niet meer bij ons bedrijf en zelfs toen ze er nog werkte hadden we al niet heel veel contact![]()
En ik volg bijvoorbeeld ook Maneskin al een tijdje niet meer. Op een gegeven moment interesseerde me het gewoon niet meer waar ze nu weer gingen optreden.
Het komt niet eens in me óp om mensen van hier niet meer te volgenquote:Op maandag 6 november 2023 18:02 schreef Strani het volgende:
Degenen die ik van hier volg blijf ik natuurlijk volgen
Mijn timeline is eigenlijk een mix van mensen die ik persoonlijk ken, wat bedrijven en verder vooral accounts over psychologie of (schilder)kunst. Vrijwel geen bekende mensen of acts of zo.quote:Op maandag 6 november 2023 18:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb laatst Kris Kross Amsterdam ontvolgd. Ik wist niet eens dat die aan het volgen was
Son Mieux is daarvoor in de plaats gekomen
Ik volg schattige-dieren-accounts, personen die ik ken, een paar sporters, een paar beroemdheden, wat vakantiebestemmingen.quote:Op maandag 6 november 2023 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn timeline is eigenlijk een mix van mensen die ik persoonlijk ken, wat bedrijven en verder vooral accounts over psychologie of (schilder)kunst. Vrijwel geen bekende mensen of acts of zo.
M'n dagelijkse portie schattige dieren krijg ik vooral via Tiktok binnenquote:Op maandag 6 november 2023 18:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik volg schattige-dieren-accounts, personen die ik ken, een paar sporters, een paar beroemdheden, wat vakantiebestemmingen.
Ik kijk echt zelden op Tiktok, ik vergeet telkens dat ik die app hebquote:Op maandag 6 november 2023 18:10 schreef Strani het volgende:
[..]
M'n dagelijkse portie schattige dieren krijg ik vooral via Tiktok binnen
Ik vind momenteel deze video fantastisch en heb 'm al regelmatig gezienquote:Op maandag 6 november 2023 18:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk echt zelden op Tiktok, ik vergeet telkens dat ik die app heb
Haha ja ik vind dat ook altijd lekker. Van die BNers of influencers die je al jaren volgt zonder ervan te genietenquote:Op maandag 6 november 2023 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed! Ik heb denk ik een stuk of 20/30 accounts ontvolgd. Bedrijven die niet meer bestaan of waar ik nooit kom, of mensen waar ik geen contact meer mee heb.
quote:Op maandag 6 november 2023 18:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja ik vind dat ook altijd lekker. Van die BNers of influencers die je al jaren volgt zonder ervan te genieten
Tell me morequote:Op maandag 6 november 2023 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind momenteel deze video fantastisch en heb 'm al regelmatig gezien
https://www.tiktok.com/@:(...)/7296317445432986926
Dus je stopte zelfs met Jutta Leerdam volgen?quote:Op maandag 6 november 2023 18:20 schreef Strani het volgende:
[..]Ik volgde ooit bijna alle Nederlandse topschaatsers. Nu geen één meer (hoewel ik nog steeds wel graag schaatsen kijk maar daar hou ik het dan ook bij).
Oh die heb ik volgens mij juist nooit gevolgdquote:Op maandag 6 november 2023 18:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dus je stopte zelfs met Jutta Leerdam volgen?
Hmmm hmmmm, en geen lekkere wijven natuurlijk, want zo oppervlakkig zijn wij niet.quote:Op maandag 6 november 2023 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn timeline is eigenlijk een mix van mensen die ik persoonlijk ken, wat bedrijven en verder vooral accounts over psychologie of (schilder)kunst. Vrijwel geen bekende mensen of acts of zo.
Ik volg ook wel wat vakantiebestemmingen, al hebben die er soms een handje van dezelfde foto’s regelmatig te recyclen.quote:Op maandag 6 november 2023 18:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik volg schattige-dieren-accounts, personen die ik ken, een paar sporters, een paar beroemdheden, wat vakantiebestemmingen.
Zeker nietquote:Op maandag 6 november 2023 19:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm hmmmm, en geen lekkere wijven natuurlijk, want zo oppervlakkig zijn wij niet.
Son Mieux is ook 1 van de weinige acts die ik volg. Hun live-optreden afgelopen mei waarbij ik vooraan stond (quote:Op maandag 6 november 2023 18:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb laatst Kris Kross Amsterdam ontvolgd. Ik wist niet eens dat die aan het volgen was
Son Mieux is daarvoor in de plaats gekomen
Vrouwen die op elke foto in zo’n wulpse Instagram-houding staan, meestal om gesponsorde meuk aan te prijzen, zijn inderdaad erg irritant.quote:Op maandag 6 november 2023 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker niet![]()
Oh ik heb best wel eens bekende vrouwen gevolgd die ik op dat moment wel leuk vond maar meestal ging ik me dan heel snel ergeren aan hun wannabe modellen-gedrag, en ontvolgde ik ze weer.
Precies, verschrikkelijk doorzichtig.quote:Op maandag 6 november 2023 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vrouwen die op elke foto in zo’n wulpse Instagram-houding staan, meestal om gesponsorde meuk aan te prijzen, zijn inderdaad erg irritant.
Dit kan net zo makkelijk een dreigement zijnquote:Op maandag 6 november 2023 18:02 schreef Strani het volgende:
Degenen die ik van hier volg blijf ik natuurlijk volgen
Daar ga ik volgend jaar heenquote:Op maandag 6 november 2023 20:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Son Mieux is ook 1 van de weinige acts die ik volg. Hun live-optreden afgelopen mei waarbij ik vooraan stond () was echt fantastisch. Ze spatten echt van het podium. Was echt een feestje!!
Daar beginnen zelfs een paar klasgenoten van de middelbare school inmiddels last van te krijgenquote:Op maandag 6 november 2023 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vrouwen die op elke foto in zo’n wulpse Instagram-houding staan, meestal om gesponsorde meuk aan te prijzen, zijn inderdaad erg irritant.
Ik vind dat vrouwen (want dat zijn het toch meestal) die doen alsof ze supermodel zijn op Instagram het equivalent zijn van mannen die doen alsof ze een profvoetballer zijn. Net zo belachelijk.quote:Op maandag 6 november 2023 22:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daar beginnen zelfs een paar klasgenoten van de middelbare school inmiddels last van te krijgenHeel cringe.
quote:Op maandag 6 november 2023 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat vrouwen (want dat zijn het toch meestal) die doen alsof ze supermodel zijn op Instagram het equivalent zijn van mannen die doen alsof ze een profvoetballer zijn. Net zo belachelijk.
Dit eigenlijk. + wat eyecandy.quote:Op maandag 6 november 2023 18:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgde ooit Suzanne Schulting, tot ik er gewoon plaatsvervangende schaamte van kreeg.quote:Op maandag 6 november 2023 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Instagram is toch in de basis bedoeld voor eye candy, of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:
Ik op straat meestal, ik doe niet aan instantgrammen en zo.quote:
Volgende week Het Grote SongfestivalFeestquote:Op dinsdag 7 november 2023 07:53 schreef H_T het volgende:
Over drie weken word ik wakker in Grunn Londen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |