SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
![]()
Ik weet niet of Isral happig is op het inzetten van gifgas...quote:Op donderdag 2 november 2023 15:11 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dit is exact wat ik ook dacht gewoon volpompen met rook tot de gangen zich vullen en als je alles hermetisch hebt afgesloten volpompen met gifgas.Intolerant voor intolerantie![]()
Die tunnelconstructies komen vaak ook uit in burgerpanden. Dus dat schiet ook niet echt op qua burgers sparenquote:Op donderdag 2 november 2023 15:15 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik weet niet of Isral happig is op het inzetten van gifgas...Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Misschien zou Isral een Mentimeter kunnen doen om een internationaal burgerberaad te faciliteren.
Wat geoorloofde methoden zijn om Hamas mee uit te roeienOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Als ze uit de Filipijnen komen dan heb ik er nog wel vertrouwen in, maar lui uit het EMEA gebied? Nah...quote:Op donderdag 2 november 2023 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zie hier de "we moeten mensen uit het buitenland halen om voldoende zorgpersoneel te hebben" mythe ook al uit elkaarklappen.
Slechte maand voor de linkse-mythologie.
![]()
Fun fact, Nazi Germany had dat plan met de Joden in 1940:quote:Op donderdag 2 november 2023 15:11 schreef theunderdog het volgende:
Is een oplossing van het Gaza-probleem niet om alle Gazanen naar Madagaskar te deporteren?
ClaudeAI: there was a plan by the Nazi German government in 1940 to relocate the Jewish population of Europe to the island of Madagascar. Here are some key points about this so-called "Madagascar Plan":
The plan was conceived by Franz Rademacher, head of the Jewish department of the German Foreign Office.
The intent was to deport all Jews from Europe, about 4 million people, and resettle them on Madagascar, which was then a French colony.
Germany hoped to coerce France into cooperating since they had conquered France early in WWII.
Logistical issues like transportation, infrastructure on the island, and lack of acquiescence from Vichy France caused delays.
When Germany invaded the Soviet Union in 1941, the plan was indefinitely postponed as German resources were redirected to the Eastern Front.
Deporting millions of people over such a large distance proved impractical even if France had agreed.
It's believed the Madagascar Plan was never meant to be realized, but rather to intimidate Jews and remove them from Europe via a seemingly "humane" solution.
After delays, the "Final Solution" of systematic mass murder in extermination camps was adopted instead of deportation/resettlement.
So in summary, yes there was a Nazi plan but it was ultimately logistically unfeasible and largely intended as a threat rather than a serious solution.![]()
En de dan de volgende stap:quote:Op donderdag 2 november 2023 15:11 schreef theunderdog het volgende:
Is een oplossing van het Gaza-probleem niet om alle Gazanen naar Madagaskar te deporteren?![]()
![]()
In het Engels geschreven ook nog, man man man wat een volidiootquote:Op donderdag 2 november 2023 15:04 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
En ook deze man heeft zijn VOG gewoon gekregen.
Laat de boel maar klappen. Klaar met al die sprookjesOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nasibalquote:Op donderdag 2 november 2023 15:17 schreef bitterbal het volgende:
hoop niet dat ik nu voor nazi word uitgemaakt
hahahaha
snabbie???? ahahahahaha
goffeldiommelgot me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Demo van Elbit Torch-X Battle Management System aan de NLse krijgsmacht in 2021, ditzelfde spul gebruiken ze nu ook in de Gaza oorlog tegen Hamas.
Elbit Systems has demonstrated to the RAS Concept Development & Experimentation Program of the Royal Netherlands Army the Company's Robotic Autonomous Systems (RAS) capabilities for Intelligence Surveillance and Reconnaissance (ISR) missions utilizing heterogeneous autonomous swarms. Taking place in northern Israel the demonstration deployed swarms comprising of the PROBOT Unmanned Ground Vehicle and two types of Vertical Takeoff and Landing mini Unmanned Aircraft System (VTOL mini-UAS) including the THOR, all powered by the TORCH-X RAS software suite (Command and Control application, Autonomy Kits, Planning tools).
During the capability demonstration, different robotic pairings operated as swarms autonomously performing three types of operational missions. The missions included planning, navigating to predefined points, allocating sectors and the performance of various ISR tasks.
"We focused on demonstrating the capacity of autonomous swarms to leverage mature integrative AI and algorithms as field experience with operating MUM-T capabilities shows that those are the key to the effective integration of RAS capabilities", commented Gil Maoz, VP of Elbit Systems C4I and Cyber.
Equipped with Autonomy Kits and Electro-Optical payloads, a swarm of three THOR VTOL mini-UASs and PROBOT UGV performed a "point of interest" reconnaissance mission. The TORCH-X RAS Command and Control application used the THOR VTOL mini-UAS swarm to dominate the area of interest and deployed the PROBOT UGV to complete the intelligence picture. Real-time video feeds were transmitted by all four platforms while Artificial Intelligence (AI) powered Automatic Target Recognition (ATR) and designation capabilities enabled effective target acquisition. In a second mission scenario, two VTOL mini-UASs were dispatched to resupply front line forces. Taking-off from different destinations the two platforms navigated to predefined locations conducted accurate landing and autonomously returned to their home bases upon mission completion. The third mission was an airborne deployment of Unattended Ground Sensors (UGS) using two THOR VTOL mini-UASs quipped with sensor dispensers. Operating as a swarm the two THORs arrived at pre-defined points accurately off-loading the miniature Lonely Rider UGS enabling data collection from ground sensors designed to enhance the ISR combat picture.
The demonstration highlighted the capability of the TORCH-X RAS powered solution to enable heterogeneous formations of unmanned platforms, of different makers, equipped with both proprietary and third party payloads, to act as a cohesive unit conducting synchronized autonomous multi-domain operations. http://bit.ly/3xpkZmd![]()
verdomme manquote:Op donderdag 2 november 2023 15:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nasibal
hahahaha
snabbie???? ahahahahaha
goffeldiommelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Bibi zou bij wijze van spreken vandaag het besluiten kunnen nemen om de nederzettingen te ontmantelen en zijn begrafenis zou dan min of meer de volgende ochtend plaatsvinden. Als de status quo ook maar een klein beetje in gevaar komt op de WB zullen de Kahanisten gelijk een nummertje Organisation Arme Secrte/Afrikaner Weerstandsbeweging doen x10quote:Op donderdag 2 november 2023 15:02 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/Etanetan23/status/1720060438598074636
Kolonisten vallen IDF-soldaten aan. Na de moord op Rabin had Israel dit parasitaire tuig moeten aanpakken. Men had vanaf toen definitief terrorisme als terrorisme moeten zien. Geen onderscheid. Dus ook collectieve bestraffingen bij terroristen binnen eigen gelederen.![]()
ja nee sorry, ik log uit... je hebt gelijk man... ik geneer me, terechtquote:got me a movie, I want you to know
quote:Op donderdag 2 november 2023 15:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nasibal
hahahaha
snabbie???? ahahahahaha
goffeldiommel![]()
![]()
Kan ik deze post 40-45 keer liken?quote:Op donderdag 2 november 2023 15:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nasibal
hahahaha
snabbie???? ahahahahaha
goffeldiommelOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
https://twitter.com/moshefeiglin/status/1719605249806135439
De emoties lopen hoog op. Moshe Feiglin ziet wel iets in het Nuken van Gaza. Alleen is het zaak dat Isral hun kernwapens-arsenaal op papier geheim houdt, omdat anders Amerika quasi verplicht is om hier iets tegen te doen.
Het is toch allemaal wat met die mensjes in de politiek. Eigenlijk nergens echt intellectuele he.![]()
Wat?quote:Op donderdag 2 november 2023 15:29 schreef theunderdog het volgende:
De emoties lopen hoog op. Moshe Feiglin ziet wel iets in het Nuken van Gaza. Alleen is het zaak dat Isral hun kernwapens-arsenaal op papier geheim houdt, omdat anders Amerika quasi verplicht is om hier iets tegen te doen.
Het is toch allemaal wat met die mensjes in de politiek. Eigenlijk nergens echt intellectuele he.![]()
Man man man
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Zet er dan ook even bij dat hij een lid van de Knesset is en niet zomaar een random Israelier die z'n gal spuit.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:29 schreef theunderdog het volgende:
Het is toch allemaal wat met die mensjes in de politiek. Eigenlijk nergens echt intellectuele he.
We are going to lose hundreds of soldiers - how many bereavements will it take until we realize that we have to change the rules?
The tweezers that look for the Hamasnik behind his grandmother's skirt no longer work. She was lost in the massacre at Atef! There is no Hamas! There are only Gazans! And just as there were no innocent Germans and no innocent Japanese, so there are no innocent Gazans!
We don't put our boys in there before we flatten them! - And no! You don't need an atom for that.![]()
Ook Nederlandse Mohammed (16) heeft Gaza verlaten: 'Hoop dat oorlog snel stopt' (video)
De 16-jarige Mohammed uit Doorn heeft Gaza verlaten. Ruim een week geleden werd zijn moeder gedood bij een Isralisch bombardement op een markt. Samen met zijn familie hoopt hij nu snel naar Nederland te kunnen komen.![]()
Ik vraag me dan toch af, wat doet Mohammed uit Doorn in Gaza? En hoe komt Mohammed uit Doorn in Gaza? Hoe was Mohammed uit Doorn onder normale omstandigheden van plan weer uit Gaza te vertrekken? Aangezien het een openlucht gevangenis zou zijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:34 schreef Momo het volgende:
Ook Nederlandse Mohammed (16) heeft Gaza verlaten: 'Hoop dat oorlog snel stopt' (video)
De 16-jarige Mohammed uit Doorn heeft Gaza verlaten. Ruim een week geleden werd zijn moeder gedood bij een Isralisch bombardement op een markt. Samen met zijn familie hoopt hij nu snel naar Nederland te kunnen komen.![]()
Oma wel achtergelaten neem ik aan?quote:Op donderdag 2 november 2023 15:34 schreef Momo het volgende:
De 16-jarige Mohammed uit Doorn heeft Gaza verlaten. Ruim een week geleden werd zijn moeder gedood bij een Isralisch bombardement op een markt. Samen met zijn familie hoopt hij nu snel naar Nederland te kunnen komen.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Welke intel? Isral heeft zelf ook de nodige spionagesatellieten daarboven hangen.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:54 schreef Oud_student het volgende:
Natuurlijk probeert Israel de gegijzelden te bevrijden, maar dat kan alleen het leger doen ism met intelligence van de Amerikanen. Het onderhandelen met Hamas is om meerdere redenen niet aan de orde:
1. Het is een principe kwestie, je onderhandelt nooit met terroristen
2. De zgn onderhandelingen met Qatar en Hamas waren er alleen maar om tijd te rekken (waardoor het leed van de gegijzelden verder is vergroot, als ze nog leven)
3. De Eisen van Hamas zijn zo exobitant dat je er niet op in kunt gaan, want het doel is om Hamas te vernietigen en geen wapenstilstand + 6000 Hamas terroristen vrijlaten.
De enige hoop is om de nog in leven zijnde gegijzelden door snelle actie te bevijden (je moet dan natuurlijk wel weten waar ze zitten)
Ik ben bang dat de gegijzelden ten dode zijn opgeschreven, misschien zijn ze beter af samen met hun kwelgeesten door een bunkerblaster te sterven (maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Dat staat er bij.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zet er dan ook even bij dat hij een lid van de Knesset is en niet zomaar een random Israelier die z'n gal spuit.
We are going to lose hundreds of soldiers - how many bereavements will it take until we realize that we have to change the rules?
The tweezers that look for the Hamasnik behind his grandmother's skirt no longer work. She was lost in the massacre at Atef! There is no Hamas! There are only Gazans! And just as there were no innocent Germans and no innocent Japanese, so there are no innocent Gazans!
We don't put our boys in there before we flatten them! - And no! You don't need an atom for that.
[ twitter ]![]()
@AIVDquote:Op donderdag 2 november 2023 15:34 schreef Momo het volgende:
De 16-jarige Mohammed uit Doorn heeft Gaza verlaten. Ruim een week geleden werd zijn moeder gedood bij een Isralisch bombardement op een markt. Samen met zijn familie hoopt hij nu snel naar Nederland te kunnen komen.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Buitenlanders konden wel in en uitquote:Op donderdag 2 november 2023 15:37 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch af, wat doet Mohammed uit Doorn in Gaza? En hoe komt Mohammed uit Doorn in Gaza? Hoe was Mohammed uit Doorn onder normale omstandigheden van plan weer uit Gaza te vertrekken? Aangezien het een openlucht gevangenis zou zijn.
En hij had (ook) een Nederlands IDOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
It takes a special kind of stupid to be a politicianquote:Op donderdag 2 november 2023 15:29 schreef theunderdog het volgende:
Het is toch allemaal wat met die mensjes in de politiek. Eigenlijk nergens echt intellectuele he.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Waaromquote:Op donderdag 2 november 2023 15:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nasibal
hahahaha
snabbie???? ahahahahaha
goffeldiommelIntolerant voor intolerantie![]()
Zorgdragen voor een zieke oma in de herfstvakantiequote:Op donderdag 2 november 2023 15:37 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch af, wat doet Mohammed uit Doorn in Gaza? En hoe komt Mohammed uit Doorn in Gaza? Hoe was Mohammed uit Doorn onder normale omstandigheden van plan weer uit Gaza te vertrekken? Aangezien het een openlucht gevangenis zou zijn.
Met het vliegtuig
Met het vliegtuig
In een gevangenis mogen buitenstaanders ook op bezoek komen
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Oprechte vraag, gazanen konden toch ook gewoon gaza uit? Niet via isral misschien, maar goed, er is nog een grensquote:got me a movie, I want you to know
Maanden was het plan, niet alleen de herfstvakantiequote:Op donderdag 2 november 2023 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Zorgdragen voor een zieke oma in de herfstvakantie
Met het vliegtuig
Met het vliegtuig
In een gevangenis mogen buitenstaanders ook op bezoek komenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nee, de grens met Egypte is ook praktisch potdicht.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:39 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Oprechte vraag, gazanen konden toch ook gewoon gaza uit? Niet via isral misschien, maar goed, er is nog een grensVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ik had een lichte TIA... kunnen we er over ophouden?quote:got me a movie, I want you to know
Geen idee hoe makkelijk dat kon via Egyptequote:Op donderdag 2 november 2023 15:39 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Oprechte vraag, gazanen konden toch ook gewoon gaza uit? Niet via isral misschien, maar goed, er is nog een grens
Wel tekenend idd, er wordt overal vrijwel alleen gesproken over de dichte grens met en hekken vanuit Isral.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Een jaar willen verblijven is niet "in de herfstvakantie". Ze waren al weken daar voordat de herfstvakantie begon. Zijn ouders waren 4/5 jaar geleden gevlucht uit Palestina, en zitten er, tijdens de grootste aanval op de Joden sinds WW2, gewoon weer. Vluchten, hier asiel krijgen en alle sociale voorzieningen, en daarna terug gaan, paspoorten zouden gewoon ingetrokken moeten worden. Bewijs maar eens dat die vader wel of niet gevochten heeft op 7 oktober, en als ze al bewijs zouden hebben heeft hij alleen in de keuken gestaan.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Met het vliegtuig
Met het vliegtuig3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Waar is die info te lezen over 4/5 jaar geleden gevlucht?quote:Op donderdag 2 november 2023 15:41 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Een jaar willen verblijven is niet "in de herfstvakantie". Ze waren al weken daar voordat de herfstvakantie begon. Zijn ouders waren 4/5 jaar geleden gevlucht uit Palestina, en zitten er, tijdens de grootste aanval op de Joden sinds WW2, gewoon weer. Vluchten, hier asiel krijgen en alle sociale voorzieningen, en daarna terug gaan, paspoorten zouden gewoon ingetrokken moeten worden.
Vind dat interessant, en bizar, en fascinerend en fucked up tegelijkertijdOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Goh, en dat in tegenstelling tot wat je overal leest.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Met het vliegtuig
Met het vliegtuig
In een gevangenis mogen buitenstaanders ook op bezoek komen![]()
Laten we beginnen met de Nederlandse paspoorten in te trekken van Nederlanders die op de Westelijke Jordaanoever medeplichtig zijn aan oorlogsmisdaden en doodleuk genterviewd worden door het ADquote:Op donderdag 2 november 2023 15:41 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Een jaar willen verblijven is niet "in de herfstvakantie". Ze waren al weken daar voordat de herfstvakantie begon. Zijn ouders waren 4/5 jaar geleden gevlucht uit Palestina, en zitten er, tijdens de grootste aanval op de Joden sinds WW2, gewoon weer. Vluchten, hier asiel krijgen en alle sociale voorzieningen, en daarna terug gaan, paspoorten zouden gewoon ingetrokken moeten worden. Bewijs maar eens dat die vader wel of niet gevochten heeft op 7 oktober, en als ze al bewijs zouden hebben heeft hij alleen in de keuken gestaan.![]()
Geen idee hoe dat is afgestemd met zijn school, zo niet dan gaat er ongetwijfeld een leerplichtambtenaartje op af.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:41 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Een jaar willen verblijven is niet "in de herfstvakantie". Ze waren al weken daar voordat de herfstvakantie begon. Zijn ouders waren 4/5 jaar geleden gevlucht uit Palestina, en zitten er, tijdens de grootste aanval op de Joden sinds WW2, gewoon weer. Vluchten, hier asiel krijgen en alle sociale voorzieningen, en daarna terug gaan, paspoorten zouden gewoon ingetrokken moeten worden. Bewijs maar eens dat die vader wel of niet gevochten heeft op 7 oktober, en als ze al bewijs zouden hebben heeft hij alleen in de keuken gestaan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tja, ik bedoel in feite heeft Gaza net zo veel landgrenzen als Nederland.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee hoe makkelijk dat kon via Egypte
Wel tekenend idd, er wordt overal vrijwel alleen gesproken over de dichte grens met en hekken vanuit Isral.got me a movie, I want you to know
Echt? Dat heeft nou nog nooit iemand in dit topic gedaan.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:45 schreef DonGorgon het volgende:
Je moet je ook eens afvragen waarom alle omringende Arabische landen de grenzen dicht houden ...ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Houd toch op. Er bestaat geen recht om te gaan en staan waar je wil. Als ik naar het VK wil, bepaalt de pet bij de douane ook of ik door mag of niet. En als die nee zegt heb ik het er maar mee te doen.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:39 schreef Caland het volgende:
In een gevangenis mogen buitenstaanders ook op bezoek komen
Je gaf eerder het voorbeeld van die kaufmarkt in DE. Uh huh. Jij denkt blijkbaar dat het ontbreken van interne grenzen in de EU de norm is, wereldwijd. Dat is het niet. Andersom is de norm.![]()
quote:Op donderdag 2 november 2023 15:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Tja, ik bedoel in feite heeft Gaza net zo veel landgrenzen als Nederland.quote:De grenspost Rafah is de enige grensovergang van Gaza die niet rechtstreeks door Isral wordt gecontroleerd.
Daarom is het van cruciaal belang voor het overleven van de Gazanen. Sinds 2007 heeft Isral de Gazastrook een blokkade (over land, over zee en door de lucht) en een embargo opgelegd. Dat gebeurde nadat de Israli’s zich in 2005 terugtrokken uit de Gazastrook, waarna Hamas er de verkiezingen van 2006 gewonnen had.
Egypte heeft sindsdien de Isralische blokkade de facto gesteund. De grensovergang bij Rafah werd streng bewaakt, en de poorten gingen maar zelden en onregelmatig open.
Gaza is volledig afhankelijk van internationale humanitaire hulp, van de arbeid van de weinige Palestijnen die in Isral mogen werken en van tunnels die onder de grens tussen Egypte en de Gazastrook zijn gegraven. Die tunnels vormen zowel voor Egypte als voor Isral een bedreiging, omdat ze gebruikt kunnen worden voor wapensmokkel en infiltratie door terroristen.
De blokkade van de Gazastrook heeft echter een dramatisch effect gehad op het leven van de meer dan twee miljoen Palestijnen die er wonen. Ze hebben geen toegang tot fundamentele rechten, zoals voedsel, onderwijs, werk en gezondheidszorg.
Al bijna twintig jaar is de Gazastrook in feite een openluchtgevangenis.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Probeer het te zoeken maar vind het niet meer, kon zweren dat ik het op AD.nl gelezen heb.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar is die info te lezen over 4/5 jaar geleden gevlucht?
Vind dat interessant, en bizar, en fascinerend en fucked up tegelijkertijd3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ben benieuwd wat hun praktische bijdrage zal zijn. Voor raketten afschieten heb je ze niet nodig, dat kan Hezbollah zelf ook wel.
Met 200 man tegelijk Israel bestormen dan maar?
===========
After a series of failures suffered by Hezbollah in achieving success against Israel in recent weeks, the Iranian “Imam Hussein Brigade” militia, led by the so-called Dhu al-Fiqar, arrived in southern Lebanon, which was originally established in Syria to provide assistance to the Iranian axis in recent years. To provide assistance to Hezbollah.
The militia has entered into a confrontation with the IDF on the Lebanese border in recent weeks, and is participating in offensive attacks on Israeli sovereignty.
#حزب_الله and the “Imam Hussein Brigade” militia are dragging #لبنان to pay a heavy price for Hamas-ISIS.
The IDF is fully prepared to respond forcefully to anyone who tries to undermine the sovereignty of the state in the north![]()
Was zn vader ook geen journalist daar? Ook niet iets wat je daar zomaar doet.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:41 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Een jaar willen verblijven is niet "in de herfstvakantie". Ze waren al weken daar voordat de herfstvakantie begon. Zijn ouders waren 4/5 jaar geleden gevlucht uit Palestina, en zitten er, tijdens de grootste aanval op de Joden sinds WW2, gewoon weer. Vluchten, hier asiel krijgen en alle sociale voorzieningen, en daarna terug gaan, paspoorten zouden gewoon ingetrokken moeten worden. Bewijs maar eens dat die vader wel of niet gevochten heeft op 7 oktober, en als ze al bewijs zouden hebben heeft hij alleen in de keuken gestaan."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Maar wel ook eentje met beachclubs, winkels en een immer groeiende populatiequote:
Niet alleen maar uitstervende uitgehongerde mensen in voddenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hij vroeg enkel waarom mensen met een dubbele nationaliteit daar mochten verblijven aangezien het een openluchtgevangenis is, ik gaf slechts antwoord. Die bezoekers mogen er naar binnen en buiten, de stateloze mensen (lees: vaste inwoners) niet of nauwelijks.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Houd toch op. Er bestaat geen recht om te gaan en staan waar je wil. Als ik naar het VK wil, bepaalt de pet bij de douane ook of ik door mag of niet. En als die nee zegt heb ik het er maar mee te doen.
Je gaf eerder het voorbeeld van die kaufmarkt in DE. Uh huh. Jij denkt blijkbaar dat het ontbreken van interne grenzen in de EU de norm is, wereldwijd. Dat is het niet. Andersom is de norm.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee, we beginnen aan die "nederlandse" fraudeurs in Gaza stad. Maar Mohammed uit Doorn is nu wel genoeg gestraft, hij heeft zijn moeder verloren.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:44 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Laten we beginnen met de Nederlandse paspoorten in te trekken van Nederlanders die op de Westelijke Jordaanoever medeplichtig zijn aan oorlogsmisdaden en doodleuk genterviewd worden door het AD![]()
Nopequote:Op donderdag 2 november 2023 15:50 schreef bitterbal het volgende:
de gazanen kunnen toch ook niet zo over water weg?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dit keer heeft het gesprek/interview /discussie tussen de twee een andere format. Hierdoor kunnen ze dieper in de materie. Het is minder on edge dan de vorige. Piers Morgan is veel meer in zijn element in deze format ook. De vorige keer was hij heel duidelijk niet op zijn gemak vanwege de zwarte humor van bassen yousuf, iets wat hij ook benoemt hier. Avond vullende lengte. Enjoy![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Nagenoeg iedereen is er werkloos maar er zijn inderdaad wat uitschieters naar boven. Zoals in ieder ghetto.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar wel ook eentje met beachclubs, winkels en een immer groeiende populatie
Niet alleen maar uitstervende uitgehongerde mensen in voddenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee dat was de Palestijnse man wiens vrouw en kinderen dood gevonden werden na een vreselijk bombardement en was hem live op tv verteld werd in de uitzendingquote:Op donderdag 2 november 2023 15:50 schreef marsan het volgende:
[..]
Was zn vader ook geen journalist daar? Ook niet iets wat je daar zomaar doet.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Die openluchtgevangenis is trope, meer niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:52 schreef Caland het volgende:
Hij vroeg enkel waarom mensen met een dubbele nationaliteit daar mochten verblijven aangezien het een openluchtgevangenis is, ik gaf slechts antwoord.![]()
Of die kijken weg. Is er echt handhaving bij dit soort type lui? Die doen gewoon waar ze zin in hebben en ze zien wel. Die schoolachterstanden van Marokkanen/Palestijnen en dergelijke zijn er ook niks voor niks. Veel schoolverzuim. Hoeveel 'nederlandse' kinderen zaten wel niet eens in Afghanistan toen daar weer de oorlog uitbrak?quote:Op donderdag 2 november 2023 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat is afgestemd met zijn school, zo niet dan gaat er ongetwijfeld een leerplichtambtenaartje op af.![]()
Denk soms echt dat de IDF hun lach moet inhouden wanneer ze de hamas=isis frame tegelijk met de hamas=iran frame doenquote:Op donderdag 2 november 2023 15:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Ben benieuwd wat hun praktische bijdrage zal zijn. Voor raketten afschieten heb je ze niet nodig, dat kan Hezbollah zelf ook wel.
Met 200 man tegelijk Israel bestormen dan maar?
===========
After a series of failures suffered by Hezbollah in achieving success against Israel in recent weeks, the Iranian “Imam Hussein Brigade” militia, led by the so-called Dhu al-Fiqar, arrived in southern Lebanon, which was originally established in Syria to provide assistance to the Iranian axis in recent years. To provide assistance to Hezbollah.
The militia has entered into a confrontation with the IDF on the Lebanese border in recent weeks, and is participating in offensive attacks on Israeli sovereignty.
#حزب_الله and the “Imam Hussein Brigade” militia are dragging #لبنان to pay a heavy price for Hamas-ISIS.
The IDF is fully prepared to respond forcefully to anyone who tries to undermine the sovereignty of the state in the north
[ twitter ]![]()
Fair enoughquote:Op donderdag 2 november 2023 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nagenoeg iedereen is er werkloos maar er zijn inderdaad wat uitschieters naar boven. Zoals in ieder ghetto.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Gewoon je kind uitschrijven en geen haan die er naar kraait of je naar knalrood gebied gaat met je kroostquote:Op donderdag 2 november 2023 15:54 schreef Homey het volgende:
[..]
Of die kijken weg. Is er echt handhaving bij dit soort type lui? Die doen gewoon waar ze zin in hebben en ze zien wel. Die schoolachterstanden van Marokkanen/Palestijnen en dergelijke zijn er ook niks voor niks. Veel schoolverzuim. Hoeveel 'nederlandse' kinderen zaten wel niet eens in Afghanistan toen daar weer de oorlog uitbrak?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat kan ik mij niet herinneren of heb ik nergens gelezen, zou kunnen natuurlijk. Maar geen idee wat die vader doet.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:50 schreef marsan het volgende:
[..]
Was zn vader ook geen journalist daar? Ook niet iets wat je daar zomaar doet.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ja maar Egypte!!!!111quote:Op donderdag 2 november 2023 15:50 schreef bitterbal het volgende:
de gazanen kunnen toch ook niet zo over water weg?![]()
![]()
Geen idee, nergens gelezen hoe dat is afgestemd met zijn school of die van zijn broertjes/zusjes.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:54 schreef Homey het volgende:
[..]
Of die kijken weg. Is er echt handhaving bij dit soort type lui? Die doen gewoon waar ze zin in hebben en ze zien wel. Die schoolachterstanden van Marokkanen/Palestijnen en dergelijke zijn er ook niks voor niks. Veel schoolverzuim. Hoeveel 'nederlandse' kinderen zaten wel niet eens in Afghanistan toen daar weer de oorlog uitbrak?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ah klopt toch, zie het nu met het zoeken naar die artikelen:quote:Op donderdag 2 november 2023 15:50 schreef marsan het volgende:
[..]
Was zn vader ook geen journalist daar? Ook niet iets wat je daar zomaar doet.Dus een journalist in Gaza, dan ga je ook niet even zomaar een weekje met de herfstvakantie.quote:De vader van het gezin werkt samen met de vriendin van de vrouw als journalist in Gaza.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Scholen hadden er 30 jaar geleden al geen issue mee, de moslim kinderen waren steevast heel wat weken per jaar afwezig. Tijdens de ramadan zag je ze zelden of halve dagen, en voor of net na de zomervakantie waren ze er ook niet omdat ze natuurlijk maanden in het land van herkomst verbleven. Werd toegestaan, maar ons racistische Nederlanders krijgen de leerplicht ambtenaar al aan de deur als we vragen om n dag eerder op vakantie te kunnen.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:54 schreef Homey het volgende:
[..]
Of die kijken weg. Is er echt handhaving bij dit soort type lui? Die doen gewoon waar ze zin in hebben en ze zien wel. Die schoolachterstanden van Marokkanen/Palestijnen en dergelijke zijn er ook niks voor niks. Veel schoolverzuim. Hoeveel 'nederlandse' kinderen zaten wel niet eens in Afghanistan toen daar weer de oorlog uitbrak?
Positieve discriminatie zullen we dat maar noemen, al zolang dat ik leef met de handschoentjes aangepakt worden, en nog is het nooit goed.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Zeer NSFW:
https://www.hamas-massacre.net/ voor de mensen die nog eens willen terugkijken waarom Isral nu Gaza binnenvalt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Tekaschi op 02-11-2023 16:12:56 ]3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Wat een smerig laag tuig die soldatenquote:Kinderen laat je met rust.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Je mag er wel even bij zetten dat deze zeer nsfl is.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:06 schreef Tekaschi het volgende:
https://www.hamas-massacre.net/ voor de mensen die nog eens willen terugkijken waarom Isral nu Gaza binnenvalt.![]()
Het is wel een hele dubieuze bron, zoals jij weetquote:Op donderdag 2 november 2023 16:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat een smerig laag tuig die soldatenKinderen laat je met rust.
Maar als dat klopt zijn daar idd geen woorden voor, nee.![]()
Benieuwd hoeveel mensen de neiging gaan hebben hier “context bij te geven”.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:06 schreef Tekaschi het volgende:
https://www.hamas-massacre.net/ voor de mensen die nog eens willen terugkijken waarom Isral nu Gaza binnenvalt.![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is wel een hele dubieuze bron, zoals jij weet
Maar als dat klopt zijn daar idd geen woorden voor, nee.![]()
Precies, 7 oktober.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Never forget.![]()
Denken we dat die Moldaven aangestuurd zijn door Rusland of was het gewoon een voorbeeld van een false flag la:![]()
![]()
Excuus, aangepast.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je mag er wel even bij zetten dat deze zeer nsfl is.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ow, de joden hebben het zelf gedaan.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:11 schreef moby_jones het volgende:
Denken we dat die Moldaven aangestuurd zijn door Rusland of was het gewoon een voorbeeld van een false flag la: [ afbeelding ]![]()
![]()
Redden ze zo'n kind van een radicaal is het weer niet goed? Wat moeten ze doen, dat kind doodschieten? Nee kun je het beter meenemen en deradicaliseren en een kans geven om op te groeien. Het is nu ook weer niet dat ze dat kind verkrachten en op een gruwelijke manier afslachten voor de ogen van zijn vader.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
In deze situatie juich ik het toe als Isral zoveel mogelijk Palestijnse kinderen probeert te redden uit de klauwen van Hamas. Palestijnse kinderen zijn veiliger in de handen van Isral dan in de handen van Hamas.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
En Jules Croiset was ontvoerd door neo-nazisquote:Op donderdag 2 november 2023 16:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, de joden hebben het zelf gedaan.![]()
![]()
Waarom zouden we de waarheid willen verhullen. Het is tijd dat goedpraters de beelden zien.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je mag er wel even bij zetten dat deze zeer nsfl is.![]()
Je snapt dat je ontvoeringen aan het goedpraten bent zo? En wie zegt dat de vader "een radicaal" is?quote:Op donderdag 2 november 2023 16:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Redden ze zo'n kind van een radicaal is het weer niet goed? Wat moeten ze doen, dat kind doodschieten? Nee kun je het beter meenemen en deradicaliseren en een kans geven om op te groeien. Het is nu ook weer niet dat ze dat kind verkrachten en op een gruwelijke manier afslachten voor de ogen van zijn vader.
In deze situatie juich ik het toe als Isral zoveel mogelijk Palatijnse kinderen probeert te redden uit de klauwen van Hamas.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Hierbij een link over de gruweldaden van Hamas. Kijken op eigen Risico.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd om die ratten uit te roeien.Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene![]()
![]()
Oh fuck off you fucking twat.
London has fallen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat zegt Rusland ook over Oekraense kinderen....quote:Op donderdag 2 november 2023 16:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Redden ze zo'n kind van een radicaal is het weer niet goed? Wat moeten ze doen, dat kind doodschieten? Nee kun je het beter meenemen en deradicaliseren en een kans geven om op te groeien. Het is nu ook weer niet dat ze dat kind verkrachten en op een gruwelijke manier afslachten voor de ogen van zijn vader.
In deze situatie juich ik het toe als Isral zoveel mogelijk Palestijnse kinderen probeert te redden uit de klauwen van Hamas. Palestijnse kinderen zijn veiliger in de handen van Isral dan in de handen van Hamas.![]()
quote:Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
London has fallen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Een zekere toondoofheid kan de man niet ontzegt worden, nee.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
London has fallen.![]()
hoezo nemen ze dat kind meequote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
misschien een steen gegooid ofzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wel een klein verschilletje tussen Rusland en Isral... en wel een overeenkomstje tussen Rusland en Hamas.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat zegt Rusland ook over Oekraense kinderen....
Op totalitair brainwash-gebied bedoel ik.Intolerant voor intolerantie![]()
Jij snapt dat jij een half beeld ziet en er een conclusie uit trekt? Genoeg beelden gezien waar die zogenaamde onschuldige burgers hun kinderen opzetten om Joden aan te vallen, die interesseren zich niks voor hun kinderen, ze zijn maar propaganda materiaal, hopende dat hun kinderen met draaiende camera achter hun afgeslacht worden zodat ze weer propaganda kunnen spuien, dat is het volk wat daar rondloopt, uit dezelfde cultuur die in die culturen kinderen volplakken met bommen om zelfmoordaanslagen te plegen.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je snapt dat je ontvoeringen aan het goedpraten bent zo? En wie zegt dat de vader "een radicaal" is?
Jij geloofd volgens mij oprecht dat Isral gewoon zo maar kinderen gaat ontvoeren, en ja ik zie die praatjes op de socials al jaren waar Moslims overtuigd zijn dat Moslim kinderen massaal ontvoerd worden door Joden en westerlingen.Het zijn geen beesten zoals Hamas of andere islamitische organisaties. Je weet de context niet dus maak je meteen een verhaaltje, wie weet had dat kind zich gemeld om aan te geven aan de soldaten waar Hamas terroristen zitten, hij wordt niet belaagd, hij wordt niet ontvoerd, hij verzet zich nog niet eens, hij loopt netjes mee terug terwijl daar een hakbar doordraait.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Aah ja idd. Je hebt gelijk. My badquote:Op donderdag 2 november 2023 15:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat was de Palestijnse man wiens vrouw en kinderen dood gevonden werden na een vreselijk bombardement en was hem live op tv verteld werd in de uitzending"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Nee ik.zat foutquote:Op donderdag 2 november 2023 15:55 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dat kan ik mij niet herinneren of heb ik nergens gelezen, zou kunnen natuurlijk. Maar geen idee wat die vader doet."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Aaaj dus toch hehequote:Op donderdag 2 november 2023 15:59 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ah klopt toch, zie het nu met het zoeken naar die artikelen:
[..]
Dus een journalist in Gaza, dan ga je ook niet even zomaar een weekje met de herfstvakantie."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Dus?quote:Op donderdag 2 november 2023 16:15 schreef moby_jones het volgende:
[..]
En Jules Croiset was ontvoerd door neo-nazis![]()
het is hoe dan ook een kind weghalen bij de oudersquote:Op donderdag 2 november 2023 16:23 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Wel een klein verschilletje tussen Rusland en Isral... en wel een overeenkomstje tussen Rusland en Hamas.
Op totalitair brainwash-gebied bedoel ik.
schijnbaarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Aldus de user die meteen begint met "Redden ze zo'n kind van een radicaal is het weer niet goed?".quote:Op donderdag 2 november 2023 16:23 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Jij snapt dat jij een halve beeld ziet en er een conclusie uit trekt? Genoeg beelden gezien waar die zogenaamde onschuldige burgers hun kinderen opzetten om Joden aan te vallen, die interesseren zich niks voor hun kinderen, ze zijn maar propaganda materiaal.
Jij geloofd volgens mij oprecht dat Isral gewoon zo maar kinderen gaat ontvoeren, en ja ik zie die praatjes op de socials al jaren waar Moslims overtuigd zijn dat Moslim kinderen massaal ontvoerd worden door Joden en westerlingen.Het zijn geen beesten zoals Hamas of andere islamitische organisaties. Je weet de context niet dus maak je meteen een verhaaltje, wie weet had dat kind zich gemeld om aan te geven aan de soldaten waar Hamas terroristen zitten, hij wordt niet belaagd, hij wordt niet ontvoerd,
Laat me raden, je hebt zelf geen kinderen?quote:hij loopt netjes mee terug terwijl daar een hakbar doordraait.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Wat is het toch ook een draak van een vent.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
London has fallen.![]()
Op basis van een oud filmpje van ongetwijfeld een ophitsend kutaccount op twitter worden er allerlei conclusies getrokken
Wat een genot dit topicVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik heb hier net geleerd dat ze zich daar niks voor hun kinderen interesseren, ze zijn maar propaganda materiaal.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is hoe dan ook een kind weghalen bij de ouders
schijnbaarph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Zijn schotse broeder is niet veel beter, maar ja, dat krijg je, inclusief en divers willen zijn en jezelf van binnenuit gewoon laten veroveren.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een draak van een vent.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
viel 30 jaar gelieden iig behoorlijk mee hoor, ik weet dat men wat strenger is geworden mij wij gingen vaak 1 of 2 dagen eerder met wintersport om de drukte voor te zijn, deed niemand moeilijk overquote:Op donderdag 2 november 2023 16:02 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Scholen hadden er 30 jaar geleden al geen issue mee, de moslim kinderen waren steevast heel wat weken per jaar afwezig. Tijdens de ramadan zag je ze zelden of halve dagen, en voor of net na de zomervakantie waren ze er ook niet omdat ze natuurlijk maanden in het land van herkomst verbleven. Werd toegestaan, maar ons racistische Nederlanders krijgen de leerplicht ambtenaar al aan de deur als we vragen om n dag eerder op vakantie te kunnen.
Positieve discriminatie zullen we dat maar noemen, al zolang dat ik leef met de handschoentjes aangepakt worden, en nog is het nooit goed.
en ivm ijshockey heb ik ook wel wat maandagen gemist omdat we na twaalven pas terugwaren uit geleden of groningen ofzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dit soort dingen ontroeren mij oprecht. Want vind hun beide zo onwijs sympathiekquote:Op donderdag 2 november 2023 15:52 schreef Slayage het volgende:
Dit keer heeft het gesprek/interview /discussie tussen de twee een andere format. Hierdoor kunnen ze dieper in de materie. Het is minder on edge dan de vorige. Piers Morgan is veel meer in zijn element in deze format ook. De vorige keer was hij heel duidelijk niet op zijn gemak vanwege de zwarte humor van bassen yousuf, iets wat hij ook benoemt hier. Avond vullende lengte. Enjoy![]()
[ twitter ]![]()
https://news.yahoo.com/we(...)exist-175609070.html
Column van Ben Shapiro, ja ik weet het, ik mag hem ook helemaal niet maar wel wat goede punten.quote:In 1933, the Oxford Union Society infamously voted 275 to 153 for the proposition, “This House will under no circumstances fight for its King and country.” That pathetic statement, the so-called Oxford Oath, gave aid and comfort to the enemies of the West; it reportedly led both Hitler and Mussolini to the conclusion that the British were internally weak, and thus prey for aggression.
Just this past week, 90 years later, a motion was shared to members of the University and College Union, a different body in Oxford. That motion proposed that “only a mass uprising on both sides of the green line and across the Middle East can free the Palestinian people,” and called Hamas’ genocidal attacks on Jews “a direct consequence of decades of violent oppression of the Palestinian people by the Israeli state.”
This motion is Jew-hatred, pure and simple. Any moral equivalence drawn between Israel and Hamas is simple Jew-hatred.
When you support Hamas and its agenda, you are supporting the barbaric murder of babies in their cribs; you are supporting women being kidnapped, raped, and murdered.
How has such an unbridled sentiment in favour of terrorism and murder become acceptable in polite society? How has it infused the halls of Oxford and the streets of London? How is it that in the heart of the country that bore parliamentary democracy and classical liberalism, 100,000 people take to the streets to declare their support for Hamas terrorists and their like minded allies?
The answer is simple: the West is embarrassed of its own values. And this embarrassment has led it down the road of blindness. The West has decided that in order to avoid accusations of ethnocentricity, it must make a core assumption: everyone thinks like us.
Now, it is patently obvious that everyone does not think like us. People who kill babies for the crime of being Jews are not like us. People who paraglide into electronic dance music festivals and gleefully rape women, murder 260 people, and drag innocents back to their hellholes in Gaza are not like us.
But that is a disquieting thought. It’s disquieting because it means that evil is quite real, and cannot be bought off. No “settlement freeze” will stop it. No negotiated settlement will end it. We don’t like that idea.
And so we lie to ourselves. We ignore Hamas leader Mohammed Deif, explaining, “Today you Israelis are fighting divine soldiers who love death for Allah the way you love life and who compete among themselves for martyrdom like you flee from death.” We pretend that Hamas leader Ismail Haniyeh is lying when he says, “We love death like our enemies love life.” We pretend that imams who preach the same words in London don’t mean what they say. We pretend away generations of indoctrination in a genocidal hatred of Jewish people. We ignore that Hamas hides its rockets behind its own children after slaughtering the children of others. After all, we’re all alike.
So we search for complexity. We search for nuance. And in the meantime, we promote an immigration policy which brings people who don’t think like we do into Western countries in large numbers.
All of this benefits Hamas and its allies, who are perfectly happy to take advantage of our blindness. They caterwaul about human rights while stealing hundreds of millions of dollars from the citizens for whom they are responsible; they complain about lack of water while removing water pipes to retrofit into rockets. They remind one of the old joke about the man who murders his parents and then falls on the mercy of the court because he is an orphan.
And we fall for it. Not only do we fall for it, we seek solidarity with the monsters. Because if we can find solidarity, they aren’t monsters after all. And if they aren’t monsters, then Western values aren’t actually better. And maintaining that lie is the first priority for a great many Westerners these days.
But it is a lie. The West’s values are superior. And that’s uncomfortable, because that comes with actual obligations. You can only stand for Hamas – you can only decide that you won’t defend king and country – if you truly believe that king and country aren’t worth defending. But if they are, if the West has a set of values worth upholding, that means standing up for those values.
It means rejecting the Marxist notion that equality of outcome is necessarily the result of exploitation rather than the reality: that equality of outcome might come down to differences in culture and decision -making. It means rejecting the post-modernist notion that all morality is a reflection of power dynamics – and that in reality, there is such a thing as a right and a wrong. It means rejecting the weak-kneed morality that substitutes tolerance for decency. The philosopher Roger Scruton wrote, “In place of the old beliefs of a civilisation based on godliness, judgment and historical loyalty, young people are given the new beliefs of a society based on equality and inclusion, and are told that the judgment of other lifestyles is a crime…The ‘non-judgmental’ attitude towards other cultures goes hand-in-hand with a fierce denunciation of the culture that might have been one’s own.”
We must reject this new suicidal belief system. King and country and values are worth fighting for. Once upon a time, the world decided too late that they were worth fighting for. By the time the world realised its error, six million Jews were dead.
Today, the existence of the State of Israel means that Jews need not wait for anyone else to come to the realisation that monsters exist and evil is real. But the West must too come to that realisation.
Not for the Jews. Not for Israel. But because if the West does not defend itself, it will cease to exist. And the monsters will win.![]()
Van die idioot gaat niemand iets lezen.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:28 schreef Zoddie het volgende:
https://news.yahoo.com/we(...)exist-175609070.html
Column van Ben Shapiro, ja ik weet het, ik mag hem ook helemaal niet maar wel wat goede punten.
[..]![]()
Die reactie kwam op jouw reactie dat het kind ontvoert werd, dan ga ik mee in het verhaal.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Aldus de user die meteen begint met "Redden ze zo'n kind van een radicaal is het weer niet goed?".
[..]
Laat me raden, je hebt zelf geen kinderen?![]()
Nee ik heb geen kinderen, gelukkig niet als ik de wereld van nu zie, ik vrees namelijk voor onze kinderen. Maar dan weet je de context nog niet, je weet nog niet eens of het recente beelden zijn. Je krijgt je dagelijkse propaganda meuk voorgeschoteld van kanalen die overlopen van Joden en westenhaat, die het liefst vandaag nog een Jihad beginnen en dan is dat bericht opeens een feit. Het doet zelfs iets met je, maakt emotie los, je wordt boos, en meer en meer kom jij (en anderen) af te staan van Isral en het westen want ze zijn immers wel door en door slecht om zomaar zonder enkele reden kinderen te ontvoeren.
Geloof toch eens niet alles wat uit die regionen komt, propaganda is het grootste wapen van Pallywood.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Is het oud? want het komt mij idd bekend voor, heb deze al eens gezien dacht ik, maar ze lijken ook allemaal zoveel op elkaar.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:27 schreef Caland het volgende:
Op basis van een oud filmpje van ongetwijfeld een ophitsend kutaccount op twitter worden er allerlei conclusies getrokken
Wat een genot dit topic3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ja die maand is niet gisteren verzonnen maar stond natuurlijk al gepland en als ie m nu afblaast dan is het ook weer niet goed en zitten ze daar met nog meer gedoe.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
London has fallen.![]()
We lezen jouw posts toch ook?quote:Op donderdag 2 november 2023 16:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Van die idioot gaat niemand iets lezen..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Oooh, vertel, welke precies? Aangezien je het allemaal zo goed denkt te weten?quote:Op donderdag 2 november 2023 16:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Die reactie kwam op jouw reactie dat het kind ontvoert werd, dan ga ik mee in het verhaal.![]()
Nee ik heb geen kinderen, gelukkig niet als ik de wereld van nu zie, ik vrees namelijk voor onze kinderen. Maar dan weet je de context nog niet, je weet nog niet eens of het recente beelden zijn. Je krijgt je dagelijkse propaganda meuk voorgeschoteld van kanalen die overlopen van Joden en westenhaat, die het liefst vandaag nog een Jihad beginnen en dan is dat bericht opeens een feit.Zoals jij hier in dit topic al weken bezig bent?quote:Het doet zelfs iets met je, maakt emotie los, je wordt boos,Ik had al niks met Israel of Palestina. Nu nog steeds niet.quote:en meer en meer kom jij (en anderen) af te staan van Isral want ze zijn immers wel door en door slecht om zomaar zonder enkele reden kinderen te ontvoeren.
Geloof toch eens niet alles wat uit die regionen komt, propaganda is het grootste wapen van Pallywood.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Moet ik geloven dat Hamas de moeite deed om een drain bij iemand in de longen te plaatsen omdat er geen gewonden in Gaza zouden zijnquote:Op donderdag 2 november 2023 16:18 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Mr. Fafo is vandaag...een CT-technicus![]()
Geen idee, daar ging ik maar even vanuit aangezien het op een patrouille lijktquote:Op donderdag 2 november 2023 16:31 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Is het oud? want het komt mij idd bekend voor, heb deze al eens gezien dacht ik, maar ze lijken ook allemaal zoveel op elkaar.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
islamophobia is a word because people are fucking idiots.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja die maand is niet gisteren verzonnen maar stond natuurlijk al gepland en als ie m nu afblaast dan is het ook weer niet goed en zitten ze daar met nog meer gedoe.
Het bestaat gewoon niet, angst voor islam is wederom bewezen deze laatste paar weken niet, nooit irrationeel.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
En sommige van ons reageren daar zelfs op.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We lezen jouw posts toch ook?.
![]()
En ik lees best wel eens wat van Shapiro hoor, aparte vogel, maar soms best goeie punten. En soms niet, het is net een mensquote:Op donderdag 2 november 2023 16:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En sommige van ons reageren daar zelfs op..
Get woke, go broke!![]()
dan bestaat het toch?quote:Op donderdag 2 november 2023 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
islamophobia is a word because people are fucking idiots.
Het bestaat gewoon niet, angst voor islam is wederom bewezen deze laatste paar weken niet, nooit irrationeel.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kort geheugen:quote:Op donderdag 2 november 2023 16:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oooh, vertel, welke precies? Aangezien je het allemaal zo goed denkt te weten?Dit heeft dat kanaal, die beweert dat zielige onschuldige Palestijnse kinderen ontvoerd worden door Joden net nog geretweet, en dan hoop ik dat je weet wie Jackson Hinkle is.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ow, en dat bombarderen van die school is ook nep. Maar ik hoop dat je dat zelf al was opgevallen gezien er wat doden liggen verspreid maar alle gebouwen nog staan en nergens ook maar iets lijkt op een inslag.
Wat minder propaganda geloven en soms heel soms een klein beetje zelf nadenken.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Zat je ook in Dutchbatquote:Op donderdag 2 november 2023 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
islamophobia is a word because people are fucking idiots.
Het bestaat gewoon niet, angst voor islam is wederom bewezen deze laatste paar weken niet, nooit irrationeel.![]()
Eh klinkt nogal complot theoretisch.quote:
Maar zou me ergens ook niet verbazen, Rusland zou het prima vinden als we flinke onrust hebben hier in Europa.![]()
Ja same.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik lees best wel eens wat van Shapiro hoor, aparte vogel, maar soms best goeie punten. En soms niet, het is net een mens.
![]()
Nee, een fobie is een irrationele angst. Het is geen fobie, het is een hekel, haat, minachting, noem het wat, maar het is geen fobie. Dat is newspeak.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Een fobie is, denk ik, een irrationele angst.quote:
Het idee is dat de angst is hier dus niet irrationeel is en dus zou het woord niet bestaan.![]()
quote:Op donderdag 2 november 2023 16:32 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Moet ik geloven dat Hamas de moeite deed om een drain bij iemand in de longen te plaatsen omdat er geen gewonden in Gaza zouden zijn
Het gaat erom dat een MRI magnetisch is. Als die aan zou staan en die infuuspaal die ernaast staat blijft daar staan, dan is de persoon binnen in de MRI op slag dood.
Kortom, deze hele foto is in scne gezet.![]()
Ze hebben er baat bij. En anders waren het dus twee Moldavirs.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:36 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Eh klinkt nogal complot theoretisch.
Maar zou me ergens ook niet verbazen, Rusland zou het prima vinden als we flinke onrust hebben hier in Europa.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dat was toch zeker 1 enkel berichtje op Fok inderdaad. Is toch wat anders danquote:quote:je dagelijkse propaganda meuk voorgeschoteld van kanalen die overlopen van Joden en westenhaatHinkle ken ik ja. Iemand van wie ik verwacht dat hij ooit een keer de verkeerde tegenkomt.quote:[..]
Dit heeft dat kanaal, die beweert dat zielige onschuldige Palestijnse kinderen ontvoerd worden door Joden net nog geretweet, en dan hoop ik dat je weet wie Jackson Hinkle is.
[ twitter ]
Ow, en dat bombarderen van die school is ook nep. Maar ik hoop dat je dat zelf al was opgevallen gezien er wat doden liggen verspreid maar alle gebouwen nog staan en nergens ook maar iets lijkt op een inslag.
Wat minder propaganda geloven en soms heel soms een klein beetje zelf nadenken.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
niet volgens de hersenstichtingquote:Op donderdag 2 november 2023 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, een fobie is een irrationele angst. Het is geen fobie, het is een hekel, haat, minachting, noem het wat, maar het is geen fobie. Dat is newspeak.
https://www.hersenstichting.nl/hersenaandoeningen/fobie/Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zou het persoonlijk niet zo specificeren tot 1 religie... ze zijn allemaal kut.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, een fobie is een irrationele angst. Het is geen fobie, het is een hekel, haat, minachting, noem het wat, maar het is geen fobie. Dat is newspeak.got me a movie, I want you to know
quote:Op donderdag 2 november 2023 16:39 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Een fobie is, denk ik, een irrationele angst.
Het idee is dat de angst is hier dus niet irrationeel is en dus zou het woord niet bestaan.quote:Er wordt echter pas van een fobie gesproken als de angst het dagelijks leven ernstig belemmert.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je snapt me niet. islam bestaat, fobie bestaat, maar islam-fobie niet, niemand is irrationeel bang voor de islam, bang zijn voor de islam is juist uber rationeelquote:Op donderdag 2 november 2023 16:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet volgens de hersenstichting
https://www.hersenstichting.nl/hersenaandoeningen/fobie/.
Get woke, go broke!![]()
Niveautje "Homofobie bestaat niet want ik ben niet bang voor homos"quote:Op donderdag 2 november 2023 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, een fobie is een irrationele angst. Het is geen fobie, het is een hekel, haat, minachting, noem het wat, maar het is geen fobie. Dat is newspeak.![]()
Ik heb vooral een hekel aan athesten, Die zeiken altijd over mensen die naar de kerk gaan.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
zou het persoonlijk niet zo specificeren tot 1 religie... ze zijn allemaal kut.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik ben helemaal niet angstig voor de islam, ik ben er faliekant op tegen en vind dat het in Nederland geen plaats heeft. Dat is geen fobiequote:Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
London has fallen.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ik geloof wel dat er mensen zijn die er dusdanig bang voor zijn dat het hun leven ernstig belemmertquote:Op donderdag 2 november 2023 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je snapt me niet. islam bestaat, fobie bestaat, maar islam-fobie niet, niemand is irrationeel bang voor de islam, bang zijn voor de islam is juist uber rationeel.
Daarom heeft niemand het over christenfobie, boedistenfobie, het is een propagandaterm verzonnen om kritkek op de islam makkelijk weg te kunnen zetten alsof het iets heel ergs zou zijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
zou het persoonlijk niet zo specificeren tot 1 religie... ze zijn allemaal kut.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
gelukkig ben ik antithest, anders had ik een beetje overstuur kunnen raken van uw postquote:Op donderdag 2 november 2023 16:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aan athesten, Die zeiken altijd over mensen die naar de kerk gaan.
got me a movie, I want you to know
Ja, op dit moment voornamelijk joden, dus weinig irrationeel wederom dusquote:Op donderdag 2 november 2023 16:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof wel dat er mensen zijn die er dusdanig bang voor zijn dat het hun leven ernstig belemmert.
Get woke, go broke!![]()
nou enquote:Op donderdag 2 november 2023 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, op dit moment voornamelijk joden, dus weinig irrationeel wederom dus.
Misschien even de context onder het tweetje lezen.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat een MRI magnetisch is. Als die aan zou staan en die infuuspaal die ernaast staat blijft daar staan, dan is de persoon binnen in de MRI op slag dood.
Kortom, deze hele foto is in scne gezet.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja blijkbaar was deze pa ook journalistquote:Op donderdag 2 november 2023 16:24 schreef marsan het volgende:
[..]
Aah ja idd. Je hebt gelijk. My bad
Wel bijzonder, ouders zijn journalist in Gaza. Wonen als vluchteling in Nederland en nemen dan hun gezin mee naar rood gebied om voor oma te zorgen
Ik kan er echt met mijn hoofd niet bijOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Is er nog nieuws? Of nog steeds dezelfde zinloze discussies.
Is de Nederlandse Mohammed al weg uit Gaza?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Nou, dus klopt wat ik zeg gewoon, dat enquote:.
Sadiq moet zijn bek houden en zorgen dat joden veilig in Londen kunnen wonen en niet een vals verhaal over zielige moslims opreutelen, die voelen zich niet alleen veilig maar gewoon superieur op dit moment.
Ze willen wat wij hier Dodenherdenking, de stilte, gaan verpesten met een Gaza-protest, nou dan ben je idd wel erg bedreigd zeg.
Get woke, go broke!![]()
Ja. Er zouden zo’n 20 Nederlanders vandaag op de lijst staan.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Is de Nederlandse Mohammed al weg uit Gaza?quote:De 16-jarige Mohammed uit Doorn verwacht binnen 96 uur terug in Nederland te zijn. Dat zei hij rond het moment dat hij de grens tussen Gaza en Egypte overstak, is te zien bij de NOS. Mohammed hield afgelopen weken regelmatig contact met het Jeugdjournaal.
,,Op dit moment gaat het goed. Ik ben erg blij dat ik uit Gaza wegga. Maar het is wel een beetje anders omdat mijn moeder niet bij ons is", zegt Mohammed. Zijn 33-jarige moeder kwam twee weken geleden om bij een bombardement in Gaza.
Aan de Egyptische kant van de grens worden de Nederlanders opgevangen door een team van Buitenlandse Zaken. Zodra iedereen bijeen is gebracht en het ministerie hun families heeft kunnen inlichten, moet meer duidelijk worden over hoeveel Nederlanders erbij zijn.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
niet volgens de hersenstichtingquote:Op donderdag 2 november 2023 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dus klopt wat ik zeg gewoon, dat en.
Waar zie jij een MRI?quote:Op donderdag 2 november 2023 16:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kortom, deze hele foto is in scne gezet.![]()
Dit zou een mooie oplossing kunnen zijn.
En dan de komende jaren een voor een die leiders uitschakelen door de Mossad."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Londonistanquote:Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
London has fallen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Klassieke verdeel en heers van de Russen zoals met de koran verbrandingen in Zweden of Denemarken tijdje terug toen bleek dat die gast gefinancierd werd door Rusland.quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Gaat goed he? Nog een paar jaar en Londen is net zo'n fucking shithole als Gaza en moeten ze allemaal weer vluchten voor de islam!quote:
Mooi man.
Stuitende achterlijkheid der religieuzen.
Get woke, go broke!![]()
Misschien dat het aan mij ligt, maar ik vind hem nou niet overkomen als een 16 jarige die een week geleden zijn moeder bij een bombardement heeft verloren.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:34 schreef Momo het volgende:
Geen idee waar ik wel naar kijk maar het idee van dooie kinderen is echt te erg voor woorden en ik ben vrij afgestompt op zich, maar ook moeder dus dit triggert van allesquote:Op donderdag 2 november 2023 16:36 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Kort geheugen:
[..]
Dit heeft dat kanaal, die beweert dat zielige onschuldige Palestijnse kinderen ontvoerd worden door Joden net nog geretweet, en dan hoop ik dat je weet wie Jackson Hinkle is.
[ twitter ]
Wat minder propaganda geloven en soms heel soms een klein beetje zelf nadenken.
Is dat ontvoeren van kinderen trouwens net zo'n verhaal als dat veel islamieten de Zweedse overheid daarvan verdenken? Die verhalen hoor ik al tijden en zijn zo bizar maar die conspiracy is vrij hardnekkig daarOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ah, we hebben nu ook al een traumadeskundige in dit topicquote:Op donderdag 2 november 2023 16:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Misschien dat het aan mij ligt, maar ik vind hem nou niet overkomen als een 16 jarige die een week geleden zijn moeder bij een bombardement heeft verloren.
GernotVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit is onverwacht voor mij. Kennelijk was er een wapenstilstand lobby onder de radar in Washington Kijken of het resultaten zal boeken.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Tja er is ook geen handleiding hoe je je moet gedragen na de dood van een ouder he. Kan mij ook voorstellen dat de laatste dagen juist heel hectisch zijn geweest en het nog moet landen.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Misschien dat het aan mij ligt, maar ik vind hem nou niet overkomen als een 16 jarige die een week geleden zijn moeder bij een bombardement heeft verloren.![]()
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 2 november 2023 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaat goed he? Nog een paar jaar en Londen is net zo'n fucking shithole als Gaza en moeten ze allemaal weer vluchten voor de islam!
Mooi man.
-Rabia Al-Basri![]()
En waar blijf ik als agnost?quote:Op donderdag 2 november 2023 16:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
gelukkig ben ik antithest, anders had ik een beetje overstuur kunnen raken van uw post
'Nederlandse' Mohammedquote:Op donderdag 2 november 2023 16:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Is de Nederlandse Mohammed al weg uit Gaza?![]()
Die is de grens over ja, net als zijn expat vaderOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat vond ik ook. Maar die mensen staan in overlevingsstand.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Misschien dat het aan mij ligt, maar ik vind hem nou niet overkomen als een 16 jarige die een week geleden zijn moeder bij een bombardement heeft verloren.
Die klap komt wel in Nederland. Thuis, in je vertrouwde omgeving."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Racists gonna racist. No surprises.quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ongeacht wat ik van de situatie vind en dat hij daar berhaupt zat.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat je niet reageert 'zoals je zou moeten reageren op rouw' is juist in een eerste periode van rouw heel normaal. En zeker als het onder zulke idiote omstandigheden plaats moet vinden.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
"textbook case of genocide" in 2023Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Precies. Ik was ongeveer zo oud toen mijn moeder onverwacht overleed en als eerste daad heb ik toen mijn school gebeld dat ik ermee ging kappen omdat ik voor mijn vader en brusjes moest zorgen. Daarna ben ik een berg fruit gaan schillen. Sloeg helemaal nergens op en gelukkig belde de rector van school snel terug met condoleances en een goed gesprek dat ik maar niet moest stoppen met school.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja er is ook geen handleiding hoe je je moet gedragen na de dood van een ouder he. Kan mij ook voorstellen dat de laatste dagen juist heel hectisch zijn geweest en het nog moet landen.![]()
Ok ik hap toch maarquote:Op donderdag 2 november 2023 17:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
Racists gonna racist. No surprises.
Die gozer heeft 4/5 jaar in Nederland gewoond, spreekt gebrekkig Nederlands en zat nu weer op de Gazastrook
Hoe is dat in hemelsnaam ineens 'een Nederlander' dan man
Met je racist, joeOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ik vraag me al een paar jaar af of het verlies van een familielid voor een inwoner van Gaza hetzelfde is als voor ons.![]()
Voor iemand die 4-5 jaar in Nederland woont vond ik hem juist bijzonder goed Nederlands spreken. Waarschijnlijk ook de bovenkant van de bevolking dat gezin gezien ze er weg konden komen en de vader een aardige baan heeft.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok ik hap toch maar
Die gozer heeft 4/5 jaar in Nederland gewoond, spreekt gebrekkig Nederlands en zat nu weer op de Gazastrook
Hoe is dat in hemelsnaam ineens 'een Nederlander' dan man
Met je racist, joeVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Heb het te doen met de Israeli's, moeten anticiperen op zo een ziek hatelijk volk dat je wilt uitroeien."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Wat???quote:Op donderdag 2 november 2023 17:06 schreef opgebaarde het volgende:
ik vraag me al een paar jaar af of het verlies van een familielid voor een inwoner van Gaza hetzelfde is als voor ons.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb de beelden gezien van die Mohammed zijn gezin toen de moeder overleden bleek en het blijken dus gewoon mensen te zijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:06 schreef opgebaarde het volgende:
ik vraag me al een paar jaar af of het verlies van een familielid voor een inwoner van Gaza hetzelfde is als voor ons.![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 2 november 2023 17:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. Ik was ongeveer zo oud toen mijn moeder onverwacht overleed en als eerste daad heb ik toen mijn school gebeld dat ik ermee ging kappen omdat ik voor mijn vader en brusjes moest zorgen. Daarna ben ik een berg fruit gaan schillen. Sloeg helemaal nergens op en gelukkig belde de rector van school snel terug met condoleances en een goed gesprek dat ik maar niet moest stoppen met school.
Idioten die daarop een oordeel baseren altijd
nee johquote:Op donderdag 2 november 2023 17:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien van die Mohammed zijn gezin toen de moeder overleden bleek en het blijken dus gewoon mensen te zijn.![]()
![]()
Dat zou prima kunnen jaquote:Op donderdag 2 november 2023 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor iemand die 4-5 jaar in Nederland woont vond ik hem juist bijzonder goed Nederlands spreken. Waarschijnlijk ook de bovenkant van de bevolking dat gezin gezien ze er weg konden komen en de vader een aardige baan heeft.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Over geradicaliseerd gesproken.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
In deze situatie juich ik het toe als Isral zoveel mogelijk Palestijnse kinderen probeert te redden uit de klauwen van Hamas. Palestijnse kinderen zijn veiliger in de handen van Isral dan in de handen van Hamas.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Westen is al zolang "nog een paar jaar lang" verwijderd van de shariah dat je waarschijnlijk nog wat NWS posts uit 2001 kan vinden die hetzelfde voorspelde voor Europa in 2020quote:Op donderdag 2 november 2023 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaat goed he? Nog een paar jaar en Londen is net zo'n fucking shithole als Gaza en moeten ze allemaal weer vluchten voor de islam!
Mooi man.
![]()
Ik vermoed van niet. Die worden als martelaren gezien en ja, de Goddelijke elementen helpen ook om alles te relativeren.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:06 schreef opgebaarde het volgende:
ik vraag me al een paar jaar af of het verlies van een familielid voor een inwoner van Gaza hetzelfde is als voor ons.
Dat is ook de reden dat Hamas zo even 1.500(!!) jonge mannen naar een zelfmoordmissie kon sturen.![]()
Shocking ditquote:Op donderdag 2 november 2023 17:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien van die Mohammed zijn gezin toen de moeder overleden bleek en het blijken dus gewoon mensen te zijn.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
![]()
Ik ken Wesleys met een slechter gevoel voor de Nederlandse taal.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Afgrijselijkquote:Op donderdag 2 november 2023 16:06 schreef Tekaschi het volgende:
Zeer NSFW:
https://www.hamas-massacre.net/ voor de mensen die nog eens willen terugkijken waarom Isral nu Gaza binnenvalt.
Zou er ook zo een website bestaan van na de Isralische bombardementen met al die burgerslachtoffers?![]()
Niemand kan ook reagerenquote:Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
London has fallen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ja daar heb je wel zeker gelijk inquote:Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef Caland het volgende:
Ik ken Wesleys met een slechter gevoel voor de Nederlandse taal.![]()
Ja kun je mooi vergelijken want het is idd een soort van wedstrijdquote:Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Afgrijselijk
Zou er ook zo een website bestaan van na de Isralische bombardementen met al die burgerslachtoffers?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat zou zeker kunnen. Vond alleen het contrast opvallend vergelijkend met de beelden die hier verder gedeeld worden van mensen die hun familie/familielid zijn verloren bij de bombardementen of de aanval van Hamas.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ongeacht wat ik van de situatie vind en dat hij daar berhaupt zat.
Dat je niet reageert 'zoals je zou moeten reageren op rouw' is juist in een eerste periode van rouw heel normaal. En zeker als het onder zulke idiote omstandigheden plaats moet vinden.
Ik weet niet waar die jongen nu naartoe gaat, maar hopelijk krijgen ze daar hulp voor.![]()
Hebben ze geprobeerd, maar de website werd steeds gesloten vanwege de hoeveelheid leugens, propaganda en het feit dat het een verzamelplek was voor Jodenhaters.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Afgrijselijk
Zou er ook zo een website bestaan van na de Isralische bombardementen met al die burgerslachtoffers?3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
En in 2001 stonden er nog geen duizenden op de dam, honderduizenden in London en wereldwijd ook overal hamas-pijpers openlijk en schaamteloos voor genocide te pleiten.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Westen is al zolang "nog een paar jaar lang" verwijderd van de shariah dat je waarschijnlijk nog wat NWS posts uit 2001 kan vinden die hetzelfde voorspelde voor Europa in 2020
Dus je punt valt redelijk in het water, men had toen al gelijk en nu nog meer.
Get woke, go broke!![]()
Hij zat er al weken voor de herfstvakantie. Dus leerplicht lijkt me wel een dingetje.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef Caland het volgende:
Ik ken Wesleys met een slechter gevoel voor de Nederlandse taal.
En ik vind het vreemd dat je naar een rood gebied gaat met je kinderen.
Maar ik ben blij dat ze er uit zijn. En ik denk dat dit gezin genoeg meegemaakt heeft.
Ik wens ze heel veel sterke bij het verwerken van alles waar ze doorheen gegaan zijn.
Je moeder verliezen is verschrikkelijk."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Geen idee, zag er paar weken terug ook weer op de NOS social het beweren, inclusief de bijbehorende westenhaat. Ik neem dat volk totaal niet meer serieus.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee waar ik wel naar kijk maar het idee van dooie kinderen is echt te erg voor woorden en ik ben vrij afgestompt op zich, maar ook moeder dus dit triggert van alles
Is dat ontvoeren van kinderen trouwens net zo'n verhaal als dat veel islamieten de Zweedse overheid daarvan verdenken? Die verhalen hoor ik al tijden en zijn zo bizar maar die conspiracy is vrij hardnekkig daar3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Islam....... Zoveel radicale engnekken voelen zich ertoe aangetrokken."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
https://www.rtvutrecht.nl(...)hadden-elkaar-omarmdquote:Op donderdag 2 november 2023 17:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij zat er al weken voor de herfstvakantie. Dus leerplicht lijkt me wel een dingetje.
En ik vind het vreemd dat je naar een rood gebied gaat met je kinderen.
Maar ik ben blij dat ze er uit zijn. En ik denk dat dit gezin genoeg meegemaakt heeft.
Ik wens ze heel veel sterke bij het verwerken van alles waar ze doorheen gegaan zijn.
Je moeder verliezen is verschrikkelijk.
Vermoed dat ze daar langer wilden blijven gezien dat Ierlandverhaal.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En in 2023 ook nietquote:Op donderdag 2 november 2023 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En in 2001 stonden er nog geen duizenden op de dam, honderduizenden in London en wereldwijd ook overal hamas-pijpers openlijk en schaamteloos voor genocide te pleiten.![]()
Het is een volk, in Gaza, dat zich al decennia erg zielig voelt. Aan de ene kant zijn ze dat met al die beperkingen en het ontbreken van perspectief. Alleen dat paraderen met slappe lichamen, neergeschoten kindertjes en plastic zakjes die vind ik moeilijk te begrijpen. Toen er nog geen muur stond toen waren er veel zelfmoordaanslagen en die daders werden ook massaal geeerd. Het is alsof het leven een andere waarde heeft dan ‘voor ons’quote:![]()
Het feit dat je zo'n antwoord kan geven, zegt heel wat over jou als persoon.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja kun je mooi vergelijken want het is idd een soort van wedstrijd
Waarom moeten alleen de Isralische slachtoffers op zo'n manier belicht worden? Palestijnse burgerdoden zijn net zo erg, of niet?![]()
Weer een idioot die de term genocide verkracht.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:04 schreef Slayage het volgende:
"textbook case of genocide" in 2023
[ twitter ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Me iets verderop op CS te ergeren aan jou omdat mijn trams niet reden, eikelquote:Op donderdag 2 november 2023 17:17 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Ik stond op de dam, waar zat jij.
Get woke, go broke!![]()
En deze website is niet bedoeld om te propageren en (veel) meer sympathie te kweken?quote:Op donderdag 2 november 2023 17:13 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hebben ze geprobeerd, maar de website werd steeds gesloten vanwege de hoeveelheid leugens, propaganda en het feit dat het een verzamelplek was voor Jodenhaters.
Ik zou het trouwens als ouder of ander familielid verschrikkelijk vinden (en verzoeken om de foto's te verwijderen) om op deze manier familieleden terug te zien ...![]()
Inderdaad. Leerplicht? Die hadden ze niet meer. Kinderen zijn van school gehaald, omdat ze in Gaza gingen wonen. Dat verhaal 'op vakantie om voor zieke oma te zorgen' is opgedist toen de pleuris uitbrak en ze als 'echte Nederlanders' bevrijd wilden worden.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.rtvutrecht.nl(...)hadden-elkaar-omarmd
Vermoed dat ze daar langer wilden blijven gezien dat Ierlandverhaal.![]()
Dat werden ze ook wel zonder dat verhaal, dus why not both. Voor oma zorgen net zolang ze de pijp uit is, ouderenzorg ligt in andere culturen toch vaak wat anders dan moeders wegstoppen in een huis en een keer in de week op de koffie gaan.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Leerplicht? Die hadden ze niet meer. Kinderen zijn van school gehaald, omdat ze in Gaza gingen wonen. Dat verhaal 'op vakantie om voor zieke oma te zorgen' is opgedist toen de pleuris uitbrak en ze als 'echte Nederlanders' bevrijd wilden worden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vandaar dat de burgemeester dus zei dat hij van school was gegaan en ze verhuist waren maar ivm privacy niet konden zeggen waarheen. Het zou mij ook totaal niet verbazen, het merendeel van het dubbel paspoort volk is een Nederlander zodra het hun uitkomt.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Leerplicht? Die hadden ze niet meer. Kinderen zijn van school gehaald, omdat ze in Gaza gingen wonen. Dat verhaal 'op vakantie om voor zieke oma te zorgen' is opgedist toen de pleuris uitbrak en ze als 'echte Nederlanders' bevrijd wilden worden.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Men wil natuurlijk dat alle Arabische en Islamtische landen als een blok handelen. Maar zo werkt het niet, vooral de overheid van Saoedi-Arabi staat gewoon open voor goede verhoudingen met het Westen. Zij begrijpen dat barbaars terrorisme de Arabische en Islamtische wereld niet verder gaat helpen en hebben bovendien behoorlijke frictie met het regime in Iran.quote:'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
WSJ: huurlingenleger Wagner overweegt hulp aan Hezbollah
Het Russische huurlingenleger Wagner overweegt een luchtafweersysteem te leveren aan Hezbollah. The Wall Street Journal schrijft dat op basis van anonieme Amerikaanse functionarissen.
Het zou gaan om het SA-22-systeem, dat met raketten vliegtuigen kan neerhalen. Als de veronderstelde levering doorgaat dan is dat volgens experts zorgwekkend voor Isral. Het land voert dagelijks luchtaanvallen uit op Hezbollah-doelen in Libanon.
https://nos.nl/collectie/(...)itenwijken-gaza-stad![]()
doen!quote:Op donderdag 2 november 2023 17:40 schreef bitterbal het volgende:
Het Russische huurlingenleger Wagner overweegt een luchtafweersysteem te leveren aan Hezbollah. The Wall Street Journal schrijft dat op basis van anonieme Amerikaanse functionarissen.
Het zou gaan om het SA-22-systeem, dat met raketten vliegtuigen kan neerhalen. Als de veronderstelde levering doorgaat dan is dat volgens experts zorgwekkend voor Isral. Het land voert dagelijks luchtaanvallen uit op Hezbollah-doelen in Libanon.
https://nos.nl/collectie/(...)itenwijken-gaza-stadOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Iran, Kalkoenland, Rusland, Bij1, DENK, wat een geweldig lijstje aanhangers, kan me zo voorstellen dat iemand in dat rijtje wil staan om vervolgens morele superioriteit op te eisen.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:40 schreef bitterbal het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)itenwijken-gaza-stad
WIJ staan achter Gaza.
Ok.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op donderdag 2 november 2023 17:40 schreef bitterbal het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)itenwijken-gaza-stad![]()
Voorzover iemand nog twijfel had hoe the evil empire hierin staat.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
![]()
Gaza stad is omsingeld"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Wat een stelletje boeven zijn het ja.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]![]()
Voorzover iemand nog twijfel had hoe the evil empire hierin staat.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Kan het me nauwelijks voorstellen. Ru en Israel hebben redelijke verhoudingen..quote:Op donderdag 2 november 2023 17:40 schreef bitterbal het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)itenwijken-gaza-stad"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
Voor zover ik weet kan Israel allang alle S300/S400s installaties in Syrie uitschakelen. Ze doen het alleen niet omdat ze Rusland te vriend willen houden. Bij Hezbollah hebben ze dat probleem niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:40 schreef bitterbal het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)itenwijken-gaza-stad
Deze levering gaat zodoende dus geen gevaar opleveren, dat weet Rusland ook wel. Zou dit een soort van leeg gebaar zijn van Rusland naar hun moslim vrienden? Een shitty air defense leveren waarvan ze weten dat Israel dit met gemak omzeilt en uitschakelt?![]()
Das een mooi plaatje! Nu alleen nog de paar tunnels tussen Noord en Zuid Gaza vinden en vernietigen en dan is de belegering compleet.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:49 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Gaza stad is omsingeld![]()
Daarnaast kan Isral dan Iron Dome laten leveren aan Oekraine en dat lijkt me wel het laatste waar het russische regime op zit te wachten. Tot nu toe krijgt de VS geen Ok, Iron Dome is een joint venture van de VS en Isral.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan het me nauwelijks voorstellen. Ru en Israel hebben redelijke verhoudingen..
[ Bericht 0% gewijzigd door Digi2 op 02-11-2023 18:02:43 ]Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
Ja absoluut, die doden zijn vreselijkquote:Op donderdag 2 november 2023 17:17 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Het feit dat je zo'n antwoord kan geven, zegt heel wat over jou als persoon.
Waarom moeten alleen de Isralische slachtoffers op zo'n manier belicht worden? Palestijnse burgerdoden zijn net zo erg, of niet?
Geen idee waarom er geen website is. Het klonk als vergelijking met, en daar krijg ik wat jeuk van, het is allemaal leed.
Maar heb dat blijkbaar verkeerd genterpreteerd in je post, waarvoor excusesOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Bin Salman, met de politieke gruwelmoord op Jamal Khashoggi op zijn gewetenquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nou dat. Maar wat nog fundamenteler is: Ru verliest support van ongeveer het laatste Westerse/fatsoenlijke land.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:55 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Daarnaast kan Isral dan Iron Dome laten leveren aan Oekraine en dat lijkt me wel het laatste waar het russische regime op zit te wachten. Tor nu toe krijgt de VS geen Ok, Iron Dome is een joint venture van de VS en Isral."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
Nee ze zeiden dat ze naar Ierland gingen verhuizen...quote:Op donderdag 2 november 2023 17:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Leerplicht? Die hadden ze niet meer. Kinderen zijn van school gehaald, omdat ze in Gaza gingen wonen. Dat verhaal 'op vakantie om voor zieke oma te zorgen' is opgedist toen de pleuris uitbrak en ze als 'echte Nederlanders' bevrijd wilden worden.
RaarrrrrrrOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hamas kan dus alleen nog naar "the sea", de ironie.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:49 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Gaza stad is omsingeld3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Er is ook nog een idee geweest om een Joodse staat te stichten in Oeganda volgens mij.> Hoe je dat dan had moeten met de bewoners daar weet ik ook niet.![]()
Zo hebben we ook nog die Palestijns-Nederlandse man die er niet goed doorkwam. Hij was naar Gaza afgereisd voor een huwelijk.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Vandaar dat de burgemeester dus zei dat hij van school was gegaan en ze verhuist waren maar ivm privacy niet konden zeggen waarheen. Het zou mij ook totaal niet verbazen, het merendeel van het dubbel paspoort volk is een Nederlander zodra het hun uitkomt.
Hij was boos op de NLse ambassade omdat die niet begrepen dat hij in Palestina zat.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ziet er uit al een inpolderingsproject.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:49 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Gaza stad is omsingeld"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Bij dit soort crises valt pas op hoeveel van die pseudo-vluchtelinkjes gewoon teruggaan voor permanent of tijdelijk verblijf in het oh zo gruwelijke thuisland.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo hebben we ook nog die Palestijns-Nederlandse man die er niet goed doorkwam. Hij was naar Gaza afgereisd voor een huwelijk.
Hij was boos op de NLse ambassade omdat die niet begrepen dat hij in Palestina zat.
Laatst ook al in Afghanistan.![]()
als ze blijven is het niet goed, als ze terug gaan is het ook niet goedquote:Op donderdag 2 november 2023 18:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Bij dit soort crises valt pas op hoeveel van die pseudo-vluchtelinkjes gewoon teruggaan voor permanent of tijdelijk verblijf in het oh zo gruwelijke thuisland.
Laatst ook al in Afghanistan.![]()
Gaan ze weer terug, is het WEER niet goed.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Bij dit soort crises valt pas op hoeveel van die pseudo-vluchtelinkjes gewoon teruggaan voor permanent of tijdelijk verblijf in het oh zo gruwelijke thuisland.
Laatst ook al in Afghanistan.
Man man
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Met zijn ouders van midden 80 onder anderequote:Op donderdag 2 november 2023 18:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo hebben we ook nog die Palestijns-Nederlandse man die er niet goed doorkwam. Hij was naar Gaza afgereisd voor een huwelijk.
Hij was boos op de NLse ambassade omdat die niet begrepen dat hij in Palestina zat.![]()
En dan zeggen 'we wisten helemaal niet dat het code rood was hoor, echt niet, jullie meten ons helpen!'
Die kan wat vakantiedagen inleveren als ie terug is, bij het zonnepanelenlegbedrijf waar ie werkt in Almere
Echt iedereen en zijn moeder kent sinds corona al die kleurcodes maximaal, stelletje gladiolenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ze gaan niet terug, een aantal profiteert van de fijne zaken van familie en feestjes en zulks daar, en als het dan lastig is dan moet Nederland er ineens weer voor ze zijnquote:Op donderdag 2 november 2023 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze blijven is het niet goed, als ze terug gaan is het ook niet goed
Dat is ronduit bijzonder te noemenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
denk dat wij allemaal het zelfde hadden gedaan in deze situatiequote:Op donderdag 2 november 2023 18:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze gaan niet terug, een aantal profiteert van de fijne zaken van familie en feestjes en zulks daar, en als het dan lastig is dan moet Nederland er ineens weer voor ze zijn
Dat is ronduit bijzonder te noemen![]()
Je hebt er wel last van zeg.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Met zijn ouders van midden 80 onder andere![]()
En dan zeggen 'we wisten helemaal niet dat het code rood was hoor, echt niet, jullie meten ons helpen!'
Die kan wat vakantiedagen inleveren als ie terug is, bij het zonnepanelenlegbedrijf waar ie werkt in Almere
Echt iedereen en zijn moeder kent sinds corona al die kleurcodes maximaal, stelletje gladiolenWie dit leest is een lezer van dit![]()
Die man ja. Jij kent het artikel.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Met zijn ouders van midden 80 onder andere![]()
Echt iedereen en zijn moeder kent sinds corona al die kleurcodes maximaal, stelletje gladiolen
Code rood? Nooit van gehoord.
Maar wel boos zijn. Want ik zit vast in Palestina. Bij de NLse ambassade in Israel
.
Ik lach er om. Maar ik vind het net zo goed om te huilen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Goede desinformatie kan ik nog waarderen, in de zin van creativiteit of uitvoering, maar dit is zo dom.![]()
Vertegenwoordigers van Hamas publiceerden een videoclip waarin ze hun dankbaarheid uitten aan Zelensky voor het leveren van wapens en hulp in de oorlog tegen Isral.
"Onze strijd tegen deze brutale bezetting gaat door. Wij betuigen onze dankbaarheid aan president Zelenski van Oekrane voor zijn hulp in onze strijd tegen de zionistische bezetters."
Bedenk dat Zelensky Joods is en zich bij Isral aansluitIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Of je nationaliseert iemand snel, zodat hij Nederlander is.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat wij allemaal het zelfde hadden gedaan in deze situatie
Iedereen doet in zulke situaties vrijwel alles wat hen kan redden. Dat lijkt me niet meer dan menselijk.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Datquote:Op donderdag 2 november 2023 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat wij allemaal het zelfde hadden gedaan in deze situatie
Ik vind het wat dat betreft vreemder dat een jongetje die gegijzeld is blijkbaar ook een Nederlandse nationaliteit krijgt toegewezen omdat de moeder van zijn moeder zijn moeder ooit een keer in Amsterdam heeft gewoond.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ja was ook een wanhoopsdaad natuurlijkquote:Op donderdag 2 november 2023 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat
Ik vind het wat dat betreft vreemder dat een jongetje die gegijzeld is blijkbaar ook een Nederlandse nationaliteit krijgt toegewezen omdat de moeder van zijn moeder zijn moeder ooit een keer in Amsterdam heeft gewoond.![]()
Ja maar stel he je wordt gegijzeld, je komt vrij en iedereen helemaal blij want je blijkt ineens belgs... ja jezusquote:Op donderdag 2 november 2023 18:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of je nationaliseert iemand snel, zodat hij Nederlander is.
Iedereen doet in zulke situaties vrijwel alles wat hen kan redden. Dat lijkt me niet meer dan menselijk.got me a movie, I want you to know
Snap ik ook wel, als dit helpt in onderhandelingen hem vrij te krijgen.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat
Ik vind het wat dat betreft vreemder dat een jongetje die gegijzeld is blijkbaar ook een Nederlandse nationaliteit krijgt toegewezen omdat de moeder van zijn moeder zijn moeder ooit een keer in Amsterdam heeft gewoond.
Dus we moeten om zowel Mohammed als deze jongen niet zeiken vind ik.
Het zou mooi zijn als we deze mensen allemaal kunnen helpen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
we moeten helemaal niets
rood = roodOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
"convince" alsof de VS Isral niet tot de orde zou kunnen roepen. Maar kennelijk speelt er iets in deze context. Zo ook Netanyahu die vandaag tegen wat troepen zoiets zei als, "niemand zal ons de operatie doen stoppen".Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Precies. Al vraag ik me af of ze er slim aan hebben gedaan om dat zo via de media te spelen, maar dat is ook gissen.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was ook een wanhoopsdaad natuurlijkVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
denk dat het uiteindelijk niets gaat uitmaken voor deze jongenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Al vraag ik me af of ze er slim aan hebben gedaan om dat zo via de media te spelen, maar dat is ook gissen.![]()
nou dat zou wat zijnquote:Op donderdag 2 november 2023 18:31 schreef Slayage het volgende:
"convince" alsof de VS Isral niet tot de orde zou kunnen roepen. Maar kennelijk speelt er iets in deze context. Zo ook Netanyahu die vandaag tegen wat troepen zoiets zei als, "niemand zal ons de operatie doen stoppen".
[ twitter ]![]()
Schijnbaar denkt de Nederlandse regering daar toch anders over. Die vinden toch dat ze iets moeten doen.quote:Wie dit leest is een lezer van dit![]()
VN-experts: ‘Isralische luchtaanvallen op vluchtelingenkamp zijn oorlogsmisdaad'
De tijd dringt om een genocide en humanitaire catastrofe te voorkomen in Gaza, zeggen VN-mensenrechtenexperts. De UNHCR is woest op Isral dat het leger vluchtelingenkampen bombardeert en geen gevechtspauzes inlast.
"De Isralische luchtaanvallen op een residentieel complex in vluchtelingenkamp Jabalia is een oorlogsmisdaad", schrijven de experts in een verklaring. "We zijn ervan overtuigd dat de Palestijnen groot risico lopen op genocide."
Isral heeft gezegd dat de luchtaanvallen op het vluchtelingenkamp nodig waren om terroristen uit te schakelen. Het land stelt dat het zich aan het internationaal recht heeft gehouden.
https://nos.nl/collectie/(...)ders-over-grens-gaza![]()
nou het is niet verboden verder hoorquote:Op donderdag 2 november 2023 18:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Schijnbaar denkt de Nederlandse regering daar toch anders over. Die vinden toch dat ze iets moeten doen.
maar we moeten echt helemaal niets, daar is de Nederlandse regering het gewoon mee eensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zei dat er vooral minder gezeikt moet worden.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou het is niet verboden verder hoor
maar we moeten echt helemaal niets, daar is de Nederlandse regering het gewoon mee eensWie dit leest is een lezer van dit![]()
fair enoughquote:Op donderdag 2 november 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zei dat er vooral minder gezeikt moet worden.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Minder gezekenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zei dat er vooral minder gezeikt moet worden..
Maar dan kan je FOK! wel opheffen, zeiken is our core business.
Get woke, go broke!![]()
Linkse westerlingen: sTaAkT hEt VuReN!!!!!quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
De mensen die dit bedacht hebben zullen wel hard gelachen hebben bij het brainstormen van dit ideequote:Op donderdag 2 november 2023 18:26 schreef Slayage het volgende:
Goede desinformatie kan ik nog waarderen, in de zin van creativiteit of uitvoering, maar dit is zo dom.![]()
Vertegenwoordigers van Hamas publiceerden een videoclip waarin ze hun dankbaarheid uitten aan Zelensky voor het leveren van wapens en hulp in de oorlog tegen Isral.
"Onze strijd tegen deze brutale bezetting gaat door. Wij betuigen onze dankbaarheid aan president Zelenski van Oekrane voor zijn hulp in onze strijd tegen de zionistische bezetters."
Bedenk dat Zelensky Joods is en zich bij Isral aansluit
[ twitter ]![]()
![]()
JA HOOR EN WEER WORDT ER EEN STUKJE VAN ONZE CULTUUR ENDE TRADITIE GESLOOPT!!quote:Op donderdag 2 november 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zei dat er vooral minder gezeikt moet worden.![]()
![]()
Dat was al aangevraagd. Alleen wat sneller verleend.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat
Ik vind het wat dat betreft vreemder dat een jongetje die gegijzeld is blijkbaar ook een Nederlandse nationaliteit krijgt toegewezen omdat de moeder van zijn moeder zijn moeder ooit een keer in Amsterdam heeft gewoond.
En wat mij betreft doen we dat vaker. Als we daarmee gijzelaars en vooral kinderen kunnen helpen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
quote:Op donderdag 2 november 2023 18:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Linkse westerlingen: sTaAkT hEt VuReN!!!!!![]()
![]()
Mooi, al die plastic tuinstoelenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Het lijstje pro-gaza wordt met de dag indrukwekkender!
Zorg dat je erbij komt, bij de Hama-has, bij de Hama-has!
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Is dat nodig?quote:Op donderdag 2 november 2023 18:53 schreef bitterbal het volgende:
als hezbollah israel echt aanvalt moet amerika zich er dan mee bemoeien?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat schijnt 1 van de redenen te zijn dat ze daar 2 vliegdekschepen hebben liggen.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:53 schreef bitterbal het volgende:
als hezbollah israel echt aanvalt moet amerika zich er dan mee bemoeien?![]()
Ja, het is een terroristische organisatie en het moet niet boeien wie ze uitschakelt, als ze maar worden uitgeschakeld.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:53 schreef bitterbal het volgende:
als hezbollah israel echt aanvalt moet amerika zich er dan mee bemoeien?3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
oh dat weet ik welquote:Op donderdag 2 november 2023 18:57 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja, het is een terroristische organisatie en het moet niet boeien wie ze uitschakelt, als ze maar worden uitgeschakeld.maar wanneer stappen de amerikanen er in zeg maar
![]()
Wat denk je zelf....quote:Op donderdag 2 november 2023 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik weet niet of israel beide partijen tegelijk aan kan?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
"Vluchtelingenkamp"quote:Op donderdag 2 november 2023 18:34 schreef bitterbal het volgende:
VN-experts: ‘Isralische luchtaanvallen op vluchtelingenkamp zijn oorlogsmisdaad'
De tijd dringt om een genocide en humanitaire catastrofe te voorkomen in Gaza, zeggen VN-mensenrechtenexperts. De UNHCR is woest op Isral dat het leger vluchtelingenkampen bombardeert en geen gevechtspauzes inlast.
"De Isralische luchtaanvallen op een residentieel complex in vluchtelingenkamp Jabalia is een oorlogsmisdaad", schrijven de experts in een verklaring. "We zijn ervan overtuigd dat de Palestijnen groot risico lopen op genocide."
Isral heeft gezegd dat de luchtaanvallen op het vluchtelingenkamp nodig waren om terroristen uit te schakelen. Het land stelt dat het zich aan het internationaal recht heeft gehouden.
https://nos.nl/collectie/(...)ders-over-grens-gaza
"Genocide"
Deze mensen hebben zelfs moeite met de meest simpele concepten.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
nooit vermoed ikquote:Op donderdag 2 november 2023 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat weet ik welmaar wanneer stappen de amerikanen er in zeg maar
VN zegtquote:Op donderdag 2 november 2023 18:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
"Vluchtelingenkamp"
"Genocide"
Deze mensen hebben zelfs moeite met de meest simpele concepten.
Hamas claimt
NOS rapporteert
Ik hou meteen op met het serieus nemen bij die termen.
Get woke, go broke!![]()
Aangezien Hezbollah een terroristische organisatie is, zou ik graag zien dat wij als NL ook bijstand verlenen.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik weet niet of israel beide partijen tegelijk aan kan?
Op welke manier dan ook."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Hezbollah denkt dat ze veel te verliezen hebben anders waren ze allang ingestapt. Isral kan Hezbollah zeker aanquote:Op donderdag 2 november 2023 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik weet niet of israel beide partijen tegelijk aan kan?![]()
we verlenen toch ook geen bijstand tegen hamas?quote:Op donderdag 2 november 2023 18:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Aangezien Hezbollah een terroristische organisatie is, zou ik graag zien dat wij als NL ook bijstand verlenen.
Op welke manier dan ook.![]()
Nou laten we hopen dat het niet nodig is, geen zin in een grotere escalatie. Maar als Hezbollah hun aanvallen opvoert zal het niet lang meer duren vermoed ik, vooral niet als ik dit lees:quote:Op donderdag 2 november 2023 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat weet ik welmaar wanneer stappen de amerikanen er in zeg maar
We worden langzaam warm gemaakt voor een conflict met Iran.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Yep, dat heeft Blinken een half uurtje geleden nog weer eens bevestigd. Was te zien op Al-Jazeera live.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:53 schreef bitterbal het volgende:
als hezbollah israel echt aanvalt moet amerika zich er dan mee bemoeien?Geld maakt meer kapot dan je lief is.
oke.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:02 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Yep, dat heeft Blinken een half uurtje geleden nog weer eens bevestigd. Was te zien op Al-Jazeera live.
En iran zit ook al actief te bemoeien.![]()
![]()
Is ook nog niet gevraagd.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we vervelen toch ook geen bijstand tegen hamas?![]()
Jouw vraag was 'ik weet niet of israel beide partijen tegelijk aan kan?'
En indien ze bijstand nodig hebben, tegen Hezbollah, dan wat mij betreft ook vanuit NL."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Maar daar is verder geen sprake van toch? Als in dat is nog niet besproken?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Is ook nog niet gevraagd.![]()
Jouw vraag was 'ik weet niet of israel beide partijen tegelijk aan kan?'
En indien ze bijstand nodig hebben, tegen Hezbollah, dan wat mij betreft ook vanuit NL.![]()
Niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik weet niet of israel beide partijen tegelijk aan kan?
Het zou wel goed zijn als deze oorlog het einde van n Hamas n Hezbollah zou betekenen. Even laten zien wie er precies de lakens uitdeelt in het Midden Oosten, en ook hoe zwak de islam nou cht is.
Intolerant voor intolerantie![]()
Bijna al onze militair materieel gaat naar Oekrane of is er al, veel kan Nederland niet meer doen vrees ikquote:Op donderdag 2 november 2023 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
En indien ze bijstand nodig hebben, tegen Hezbollah, dan wat mij betreft ook vanuit NL.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Ik weet niet wat er besproken is, vanuit NL of de EU.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar daar is verder geen sprake van toch? Als in dat is nog niet besproken?
In jouw voorbeeld, Hezbollah opent een tweede front en Isral heeft buitenlandse bijstand nodig, lijkt het me logisch dat wij de democratie steunen en niet de terreurbeweging. Dat spreekt voor mij vanzelf."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
ja mij ook wel.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er besproken is, vanuit NL of de EU.
In jouw voorbeeld, Hezbollah opent een tweede front en Isral heeft buitenlandse bijstand nodig, lijkt het me logisch dat wij de democratie steunen en niet de terreurbeweging. Dat spreekt voor mij vanzelf.![]()
dat is niet helemaal waarquote:Op donderdag 2 november 2023 19:05 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Bijna al onze militair materieel gaat naar Oekrane of is er al, veel kan Nederland niet meer doen vrees ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hoeveel helikopters zijn er al gestuurd?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als in dat jij iets weet over geheime voorraden?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Sp3c's kelder :quote:Op donderdag 2 november 2023 19:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als in dat jij iets weet over geheime voorraden?
Get woke, go broke!![]()
ik wacht wel hoor, die aantallen zijn niet geheimOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
das alleen het hoekjequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hey, @sp3c mag ik dan bij jou?quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
geen plek meerquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mijn kelder is echt heel andersgot me a movie, I want you to know
kan alleen van de buitenkant op slot zekerquote:Op donderdag 2 november 2023 19:11 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Mijn kelder is echt heel andersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Full of weapons of Ass-destruction?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:11 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Mijn kelder is echt heel anders.
Get woke, go broke!![]()
De kelder is hier gewoon wijn en bier. Geen plek voor humans nu."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Die wordt op een dag ook uit zijn jurk geschoten.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Het lijstje pro-gaza wordt met de dag indrukwekkender!
Zorg dat je erbij komt, bij de Hama-has, bij de Hama-has!Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: