het is hoe dan ook een kind weghalen bij de oudersquote:Op donderdag 2 november 2023 16:23 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Wel een klein verschilletje tussen Rusland en Israël... en wel een overeenkomstje tussen Rusland en Hamas.
Op totalitair brainwash-gebied bedoel ik.
Aldus de user die meteen begint met "Redden ze zo'n kind van een radicaal is het weer niet goed?".quote:Op donderdag 2 november 2023 16:23 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Jij snapt dat jij een halve beeld ziet en er een conclusie uit trekt? Genoeg beelden gezien waar die zogenaamde onschuldige burgers hun kinderen opzetten om Joden aan te vallen, die interesseren zich niks voor hun kinderen, ze zijn maar propaganda materiaal.
Jij geloofd volgens mij oprecht dat Israël gewoon zo maar kinderen gaat ontvoeren, en ja ik zie die praatjes op de socials al jaren waar Moslims overtuigd zijn dat Moslim kinderen massaal ontvoerd worden door Joden en westerlingen.Het zijn geen beesten zoals Hamas of andere islamitische organisaties. Je weet de context niet dus maak je meteen een verhaaltje, wie weet had dat kind zich gemeld om aan te geven aan de soldaten waar Hamas terroristen zitten, hij wordt niet belaagd, hij wordt niet ontvoerd,
Laat me raden, je hebt zelf geen kinderen?quote:hij loopt netjes mee terug terwijl daar een hakbar doordraait.
Wat is het toch ook een draak van een vent.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Oh fuck off you fucking twat.
London has fallen.
Ik heb hier net geleerd dat ze zich daar niks voor hun kinderen interesseren, ze zijn maar propaganda materiaal.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is hoe dan ook een kind weghalen bij de ouders
schijnbaar
Zijn schotse broeder is niet veel beter, maar ja, dat krijg je, inclusief en divers willen zijn en jezelf van binnenuit gewoon laten veroveren.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een draak van een vent.
viel 30 jaar gelieden iig behoorlijk mee hoor, ik weet dat men wat strenger is geworden mij wij gingen vaak 1 of 2 dagen eerder met wintersport om de drukte voor te zijn, deed niemand moeilijk overquote:Op donderdag 2 november 2023 16:02 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Scholen hadden er 30 jaar geleden al geen issue mee, de moslim kinderen waren steevast heel wat weken per jaar afwezig. Tijdens de ramadan zag je ze zelden of halve dagen, en voor of net na de zomervakantie waren ze er ook niet omdat ze natuurlijk maanden in het land van herkomst verbleven. Werd toegestaan, maar ons racistische Nederlanders krijgen de leerplicht ambtenaar al aan de deur als we vragen om één dag eerder op vakantie te kunnen.
Positieve discriminatie zullen we dat maar noemen, al zolang dat ik leef met de handschoentjes aangepakt worden, en nog is het nooit goed.
Dit soort dingen ontroeren mij oprecht. Want vind hun beide zo onwijs sympathiekquote:Op donderdag 2 november 2023 15:52 schreef Slayage het volgende:
Dit keer heeft het gesprek/interview /discussie tussen de twee een andere format. Hierdoor kunnen ze dieper in de materie. Het is minder on edge dan de vorige. Piers Morgan is veel meer in zijn element in deze format ook. De vorige keer was hij heel duidelijk niet op zijn gemak vanwege de zwarte humor van bassen yousuf, iets wat hij ook benoemt hier. Avond vullende lengte. Enjoy![]()
[ twitter ]
quote:In 1933, the Oxford Union Society infamously voted 275 to 153 for the proposition, “This House will under no circumstances fight for its King and country.” That pathetic statement, the so-called Oxford Oath, gave aid and comfort to the enemies of the West; it reportedly led both Hitler and Mussolini to the conclusion that the British were internally weak, and thus prey for aggression.
Just this past week, 90 years later, a motion was shared to members of the University and College Union, a different body in Oxford. That motion proposed that “only a mass uprising on both sides of the green line and across the Middle East can free the Palestinian people,” and called Hamas’ genocidal attacks on Jews “a direct consequence of decades of violent oppression of the Palestinian people by the Israeli state.”
This motion is Jew-hatred, pure and simple. Any moral equivalence drawn between Israel and Hamas is simple Jew-hatred.
When you support Hamas and its agenda, you are supporting the barbaric murder of babies in their cribs; you are supporting women being kidnapped, raped, and murdered.
How has such an unbridled sentiment in favour of terrorism and murder become acceptable in polite society? How has it infused the halls of Oxford and the streets of London? How is it that in the heart of the country that bore parliamentary democracy and classical liberalism, 100,000 people take to the streets to declare their support for Hamas terrorists and their like minded allies?
The answer is simple: the West is embarrassed of its own values. And this embarrassment has led it down the road of blindness. The West has decided that in order to avoid accusations of ethnocentricity, it must make a core assumption: everyone thinks like us.
Now, it is patently obvious that everyone does not think like us. People who kill babies for the crime of being Jews are not like us. People who paraglide into electronic dance music festivals and gleefully rape women, murder 260 people, and drag innocents back to their hellholes in Gaza are not like us.
But that is a disquieting thought. It’s disquieting because it means that evil is quite real, and cannot be bought off. No “settlement freeze” will stop it. No negotiated settlement will end it. We don’t like that idea.
And so we lie to ourselves. We ignore Hamas leader Mohammed Deif, explaining, “Today you Israelis are fighting divine soldiers who love death for Allah the way you love life and who compete among themselves for martyrdom like you flee from death.” We pretend that Hamas leader Ismail Haniyeh is lying when he says, “We love death like our enemies love life.” We pretend that imams who preach the same words in London don’t mean what they say. We pretend away generations of indoctrination in a genocidal hatred of Jewish people. We ignore that Hamas hides its rockets behind its own children after slaughtering the children of others. After all, we’re all alike.
So we search for complexity. We search for nuance. And in the meantime, we promote an immigration policy which brings people who don’t think like we do into Western countries in large numbers.
All of this benefits Hamas and its allies, who are perfectly happy to take advantage of our blindness. They caterwaul about human rights while stealing hundreds of millions of dollars from the citizens for whom they are responsible; they complain about lack of water while removing water pipes to retrofit into rockets. They remind one of the old joke about the man who murders his parents and then falls on the mercy of the court because he is an orphan.
And we fall for it. Not only do we fall for it, we seek solidarity with the monsters. Because if we can find solidarity, they aren’t monsters after all. And if they aren’t monsters, then Western values aren’t actually better. And maintaining that lie is the first priority for a great many Westerners these days.
But it is a lie. The West’s values are superior. And that’s uncomfortable, because that comes with actual obligations. You can only stand for Hamas – you can only decide that you won’t defend king and country – if you truly believe that king and country aren’t worth defending. But if they are, if the West has a set of values worth upholding, that means standing up for those values.
It means rejecting the Marxist notion that equality of outcome is necessarily the result of exploitation rather than the reality: that equality of outcome might come down to differences in culture and decision -making. It means rejecting the post-modernist notion that all morality is a reflection of power dynamics – and that in reality, there is such a thing as a right and a wrong. It means rejecting the weak-kneed morality that substitutes tolerance for decency. The philosopher Roger Scruton wrote, “In place of the old beliefs of a civilisation based on godliness, judgment and historical loyalty, young people are given the new beliefs of a society based on equality and inclusion, and are told that the judgment of other lifestyles is a crime…The ‘non-judgmental’ attitude towards other cultures goes hand-in-hand with a fierce denunciation of the culture that might have been one’s own.”
We must reject this new suicidal belief system. King and country and values are worth fighting for. Once upon a time, the world decided too late that they were worth fighting for. By the time the world realised its error, six million Jews were dead.
Today, the existence of the State of Israel means that Jews need not wait for anyone else to come to the realisation that monsters exist and evil is real. But the West must too come to that realisation.
Not for the Jews. Not for Israel. But because if the West does not defend itself, it will cease to exist. And the monsters will win.
Van die idioot gaat niemand iets lezen.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:28 schreef Zoddie het volgende:
https://news.yahoo.com/we(...)exist-175609070.html
Column van Ben Shapiro, ja ik weet het, ik mag hem ook helemaal niet maar wel wat goede punten.
[..]
Die reactie kwam op jouw reactie dat het kind ontvoert werd, dan ga ik mee in het verhaal.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Aldus de user die meteen begint met "Redden ze zo'n kind van een radicaal is het weer niet goed?".
[..]
Laat me raden, je hebt zelf geen kinderen?
Is het oud? want het komt mij idd bekend voor, heb deze al eens gezien dacht ik, maar ze lijken ook allemaal zoveel op elkaar.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:27 schreef Caland het volgende:
Op basis van een oud filmpje van ongetwijfeld een ophitsend kutaccount op twitter worden er allerlei conclusies getrokken
Wat een genot dit topic
Ja die maand is niet gisteren verzonnen maar stond natuurlijk al gepland en als ie m nu afblaast dan is het ook weer niet goed en zitten ze daar met nog meer gedoe.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
London has fallen.
We lezen jouw posts toch ook?quote:Op donderdag 2 november 2023 16:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Van die idioot gaat niemand iets lezen.
Oooh, vertel, welke precies? Aangezien je het allemaal zo goed denkt te weten?quote:Op donderdag 2 november 2023 16:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Die reactie kwam op jouw reactie dat het kind ontvoert werd, dan ga ik mee in het verhaal.![]()
Nee ik heb geen kinderen, gelukkig niet als ik de wereld van nu zie, ik vrees namelijk voor onze kinderen. Maar dan weet je de context nog niet, je weet nog niet eens of het recente beelden zijn. Je krijgt je dagelijkse propaganda meuk voorgeschoteld van kanalen die overlopen van Joden en westenhaat, die het liefst vandaag nog een Jihad beginnen en dan is dat bericht opeens een feit.
Zoals jij hier in dit topic al weken bezig bent?quote:Het doet zelfs iets met je, maakt emotie los, je wordt boos,
Ik had al niks met Israel of Palestina. Nu nog steeds niet.quote:en meer en meer kom jij (en anderen) af te staan van Israël want ze zijn immers wel door en door slecht om zomaar zonder enkele reden kinderen te ontvoeren.
Geloof toch eens niet alles wat uit die regionen komt, propaganda is het grootste wapen van Pallywood.
Moet ik geloven dat Hamas de moeite deed om een drain bij iemand in de longen te plaatsen omdat er geen gewonden in Gaza zouden zijnquote:Op donderdag 2 november 2023 16:18 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Mr. Fafo is vandaag...een CT-technicus
Geen idee, daar ging ik maar even vanuit aangezien het op een patrouille lijktquote:Op donderdag 2 november 2023 16:31 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Is het oud? want het komt mij idd bekend voor, heb deze al eens gezien dacht ik, maar ze lijken ook allemaal zoveel op elkaar.
islamophobia is a word because people are fucking idiots.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja die maand is niet gisteren verzonnen maar stond natuurlijk al gepland en als ie m nu afblaast dan is het ook weer niet goed en zitten ze daar met nog meer gedoe.
En sommige van ons reageren daar zelfs op.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We lezen jouw posts toch ook?.
En ik lees best wel eens wat van Shapiro hoor, aparte vogel, maar soms best goeie punten. En soms niet, het is net een mensquote:Op donderdag 2 november 2023 16:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En sommige van ons reageren daar zelfs op.
dan bestaat het toch?quote:Op donderdag 2 november 2023 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
islamophobia is a word because people are fucking idiots.
Het bestaat gewoon niet, angst voor islam is wederom bewezen deze laatste paar weken niet, nooit irrationeel.
Kort geheugen:quote:Op donderdag 2 november 2023 16:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oooh, vertel, welke precies? Aangezien je het allemaal zo goed denkt te weten?
Dit heeft dat kanaal, die beweert dat zielige onschuldige Palestijnse kinderen ontvoerd worden door Joden net nog geretweet, en dan hoop ik dat je weet wie Jackson Hinkle is.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat een smerig laag tuig die soldatenKinderen laat je met rust.
Zat je ook in Dutchbatquote:Op donderdag 2 november 2023 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
islamophobia is a word because people are fucking idiots.
Het bestaat gewoon niet, angst voor islam is wederom bewezen deze laatste paar weken niet, nooit irrationeel.
Eh klinkt nogal complot theoretisch.quote:
Ja same.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik lees best wel eens wat van Shapiro hoor, aparte vogel, maar soms best goeie punten. En soms niet, het is net een mens.
Nee, een fobie is een irrationele angst. Het is geen fobie, het is een hekel, haat, minachting, noem het wat, maar het is geen fobie. Dat is newspeak.quote:
Een fobie is, denk ik, een irrationele angst.quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 16:32 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Moet ik geloven dat Hamas de moeite deed om een drain bij iemand in de longen te plaatsen omdat er geen gewonden in Gaza zouden zijn
Ze hebben er baat bij. En anders waren het dus twee Moldaviërs.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:36 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Eh klinkt nogal complot theoretisch.
Maar zou me ergens ook niet verbazen, Rusland zou het prima vinden als we flinke onrust hebben hier in Europa.
Dat was toch zeker 1 enkel berichtje op Fok inderdaad. Is toch wat anders danquote:
quote:je dagelijkse propaganda meuk voorgeschoteld van kanalen die overlopen van Joden en westenhaat
Hinkle ken ik ja. Iemand van wie ik verwacht dat hij ooit een keer de verkeerde tegenkomt.quote:[..]
Dit heeft dat kanaal, die beweert dat zielige onschuldige Palestijnse kinderen ontvoerd worden door Joden net nog geretweet, en dan hoop ik dat je weet wie Jackson Hinkle is.
[ twitter ]
Ow, en dat bombarderen van die school is ook nep. Maar ik hoop dat je dat zelf al was opgevallen gezien er wat doden liggen verspreid maar alle gebouwen nog staan en nergens ook maar iets lijkt op een inslag.
Wat minder propaganda geloven en soms heel soms een klein beetje zelf nadenken.
niet volgens de hersenstichtingquote:Op donderdag 2 november 2023 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, een fobie is een irrationele angst. Het is geen fobie, het is een hekel, haat, minachting, noem het wat, maar het is geen fobie. Dat is newspeak.
zou het persoonlijk niet zo specificeren tot 1 religie... ze zijn allemaal kut.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, een fobie is een irrationele angst. Het is geen fobie, het is een hekel, haat, minachting, noem het wat, maar het is geen fobie. Dat is newspeak.
quote:Op donderdag 2 november 2023 16:39 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Een fobie is, denk ik, een irrationele angst.
Het idee is dat de angst is hier dus niet irrationeel is en dus zou het woord niet bestaan.
quote:Er wordt echter pas van een fobie gesproken als de angst het dagelijks leven ernstig belemmert.
Je snapt me niet. islam bestaat, fobie bestaat, maar islam-fobie niet, niemand is irrationeel bang voor de islam, bang zijn voor de islam is juist uber rationeelquote:Op donderdag 2 november 2023 16:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet volgens de hersenstichting
https://www.hersenstichting.nl/hersenaandoeningen/fobie/
Niveautje "Homofobie bestaat niet want ik ben niet bang voor homos"quote:Op donderdag 2 november 2023 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aan atheïsten, Die zeiken altijd over mensen die naar de kerk gaan.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
zou het persoonlijk niet zo specificeren tot 1 religie... ze zijn allemaal kut.
Ik ben helemaal niet angstig voor de islam, ik ben er faliekant op tegen en vind dat het in Nederland geen plaats heeft. Dat is geen fobiequote:Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
London has fallen.
ik geloof wel dat er mensen zijn die er dusdanig bang voor zijn dat het hun leven ernstig belemmertquote:Op donderdag 2 november 2023 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je snapt me niet. islam bestaat, fobie bestaat, maar islam-fobie niet, niemand is irrationeel bang voor de islam, bang zijn voor de islam is juist uber rationeel.
Daarom heeft niemand het over christenfobie, boedistenfobie, het is een propagandaterm verzonnen om kritkek op de islam makkelijk weg te kunnen zetten alsof het iets heel ergs zou zijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
zou het persoonlijk niet zo specificeren tot 1 religie... ze zijn allemaal kut.
gelukkig ben ik antitheïst, anders had ik een beetje overstuur kunnen raken van uw postquote:Op donderdag 2 november 2023 16:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aan atheïsten, Die zeiken altijd over mensen die naar de kerk gaan.
Ja, op dit moment voornamelijk joden, dus weinig irrationeel wederom dusquote:Op donderdag 2 november 2023 16:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof wel dat er mensen zijn die er dusdanig bang voor zijn dat het hun leven ernstig belemmert
nou enquote:Op donderdag 2 november 2023 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, op dit moment voornamelijk joden, dus weinig irrationeel wederom dus.
Misschien even de context onder het tweetje lezen.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat een MRI magnetisch is. Als die aan zou staan en die infuuspaal die ernaast staat blijft daar staan, dan is de persoon binnen in de MRI op slag dood.
Kortom, deze hele foto is in scène gezet.
Ja blijkbaar was deze pa ook journalistquote:Op donderdag 2 november 2023 16:24 schreef marsan het volgende:
[..]
Aah ja idd. Je hebt gelijk. My bad
Nou, dus klopt wat ik zeg gewoon, dat enquote:
Ja. Er zouden zo’n 20 Nederlanders vandaag op de lijst staan.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Is er nog nieuws? Of nog steeds dezelfde zinloze discussies.
Is de Nederlandse Mohammed al weg uit Gaza?
quote:De 16-jarige Mohammed uit Doorn verwacht binnen 96 uur terug in Nederland te zijn. Dat zei hij rond het moment dat hij de grens tussen Gaza en Egypte overstak, is te zien bij de NOS. Mohammed hield afgelopen weken regelmatig contact met het Jeugdjournaal.
,,Op dit moment gaat het goed. Ik ben erg blij dat ik uit Gaza wegga. Maar het is wel een beetje anders omdat mijn moeder niet bij ons is", zegt Mohammed. Zijn 33-jarige moeder kwam twee weken geleden om bij een bombardement in Gaza.
Aan de Egyptische kant van de grens worden de Nederlanders opgevangen door een team van Buitenlandse Zaken. Zodra iedereen bijeen is gebracht en het ministerie hun families heeft kunnen inlichten, moet meer duidelijk worden over hoeveel Nederlanders erbij zijn.
niet volgens de hersenstichtingquote:Op donderdag 2 november 2023 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dus klopt wat ik zeg gewoon, dat en.
Waar zie jij een MRI?quote:Op donderdag 2 november 2023 16:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat een MRI magnetisch is. Als die aan zou staan en die infuuspaal die ernaast staat blijft daar staan, dan is de persoon binnen in de MRI op slag dood.
Kortom, deze hele foto is in scène gezet.
Londonistanquote:Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
London has fallen.
Klassieke verdeel en heers van de Russen zoals met de koran verbrandingen in Zweden of Denemarken tijdje terug toen bleek dat die gast gefinancierd werd door Rusland.quote:
Gaat goed he? Nog een paar jaar en Londen is net zo'n fucking shithole als Gaza en moeten ze allemaal weer vluchten voor de islam!quote:
Misschien dat het aan mij ligt, maar ik vind hem nou niet overkomen als een 16 jarige die een week geleden zijn moeder bij een bombardement heeft verloren.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:34 schreef Momo het volgende:
Ook Nederlandse Mohammed (16) heeft Gaza verlaten: 'Hoop dat oorlog snel stopt' (video)
De 16-jarige Mohammed uit Doorn heeft Gaza verlaten. Ruim een week geleden werd zijn moeder gedood bij een Israëlisch bombardement op een markt. Samen met zijn familie hoopt hij nu snel naar Nederland te kunnen komen.
Geen idee waar ik wel naar kijk maar het idee van dooie kinderen is echt te erg voor woorden en ik ben vrij afgestompt op zich, maar ook moeder dus dit triggert van allesquote:Op donderdag 2 november 2023 16:36 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Kort geheugen:
[..]
Dit heeft dat kanaal, die beweert dat zielige onschuldige Palestijnse kinderen ontvoerd worden door Joden net nog geretweet, en dan hoop ik dat je weet wie Jackson Hinkle is.
[ twitter ]
Ow, en dat bombarderen van die school is ook nep. Maar ik hoop dat je dat zelf al was opgevallen gezien er wat doden liggen verspreid maar alle gebouwen nog staan en nergens ook maar iets lijkt op een inslag.
Wat minder propaganda geloven en soms heel soms een klein beetje zelf nadenken.
Ah, we hebben nu ook al een traumadeskundige in dit topicquote:Op donderdag 2 november 2023 16:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Misschien dat het aan mij ligt, maar ik vind hem nou niet overkomen als een 16 jarige die een week geleden zijn moeder bij een bombardement heeft verloren.
Tja er is ook geen handleiding hoe je je moet gedragen na de dood van een ouder he. Kan mij ook voorstellen dat de laatste dagen juist heel hectisch zijn geweest en het nog moet landen.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Misschien dat het aan mij ligt, maar ik vind hem nou niet overkomen als een 16 jarige die een week geleden zijn moeder bij een bombardement heeft verloren.
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 2 november 2023 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaat goed he? Nog een paar jaar en Londen is net zo'n fucking shithole als Gaza en moeten ze allemaal weer vluchten voor de islam!
Mooi man.
Stuitende achterlijkheid der religieuzen.
En waar blijf ik als agnost?quote:Op donderdag 2 november 2023 16:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
gelukkig ben ik antitheïst, anders had ik een beetje overstuur kunnen raken van uw post
'Nederlandse' Mohammedquote:Op donderdag 2 november 2023 16:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Is er nog nieuws? Of nog steeds dezelfde zinloze discussies.
Is de Nederlandse Mohammed al weg uit Gaza?
Dat vond ik ook. Maar die mensen staan in overlevingsstand.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Racists gonna racist. No surprises.quote:
Ongeacht wat ik van de situatie vind en dat hij daar überhaupt zat.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Precies. Ik was ongeveer zo oud toen mijn moeder onverwacht overleed en als eerste daad heb ik toen mijn school gebeld dat ik ermee ging kappen omdat ik voor mijn vader en brusjes moest zorgen. Daarna ben ik een berg fruit gaan schillen. Sloeg helemaal nergens op en gelukkig belde de rector van school snel terug met condoleances en een goed gesprek dat ik maar niet moest stoppen met school.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja er is ook geen handleiding hoe je je moet gedragen na de dood van een ouder he. Kan mij ook voorstellen dat de laatste dagen juist heel hectisch zijn geweest en het nog moet landen.
Ok ik hap toch maarquote:Op donderdag 2 november 2023 17:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
Racists gonna racist. No surprises.
Voor iemand die 4-5 jaar in Nederland woont vond ik hem juist bijzonder goed Nederlands spreken. Waarschijnlijk ook de bovenkant van de bevolking dat gezin gezien ze er weg konden komen en de vader een aardige baan heeft.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok ik hap toch maar
Die gozer heeft 4/5 jaar in Nederland gewoond, spreekt gebrekkig Nederlands en zat nu weer op de Gazastrook
Hoe is dat in hemelsnaam ineens 'een Nederlander' dan man
Met je racist, joe
Wat???quote:Op donderdag 2 november 2023 17:06 schreef opgebaarde het volgende:
ik vraag me al een paar jaar af of het verlies van een familielid voor een inwoner van Gaza hetzelfde is als voor ons.
Ik heb de beelden gezien van die Mohammed zijn gezin toen de moeder overleden bleek en het blijken dus gewoon mensen te zijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:06 schreef opgebaarde het volgende:
ik vraag me al een paar jaar af of het verlies van een familielid voor een inwoner van Gaza hetzelfde is als voor ons.
Ja preciesquote:Op donderdag 2 november 2023 17:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. Ik was ongeveer zo oud toen mijn moeder onverwacht overleed en als eerste daad heb ik toen mijn school gebeld dat ik ermee ging kappen omdat ik voor mijn vader en brusjes moest zorgen. Daarna ben ik een berg fruit gaan schillen. Sloeg helemaal nergens op en gelukkig belde de rector van school snel terug met condoleances en een goed gesprek dat ik maar niet moest stoppen met school.
nee johquote:Op donderdag 2 november 2023 17:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien van die Mohammed zijn gezin toen de moeder overleden bleek en het blijken dus gewoon mensen te zijn.
Dat zou prima kunnen jaquote:Op donderdag 2 november 2023 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor iemand die 4-5 jaar in Nederland woont vond ik hem juist bijzonder goed Nederlands spreken. Waarschijnlijk ook de bovenkant van de bevolking dat gezin gezien ze er weg konden komen en de vader een aardige baan heeft.
Over geradicaliseerd gesproken.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Redden ze zo'n kind van een radicaal is het weer niet goed? Wat moeten ze doen, dat kind doodschieten? Nee kun je het beter meenemen en deradicaliseren en een kans geven om op te groeien. Het is nu ook weer niet dat ze dat kind verkrachten en op een gruwelijke manier afslachten voor de ogen van zijn vader.
In deze situatie juich ik het toe als Israël zoveel mogelijk Palestijnse kinderen probeert te redden uit de klauwen van Hamas. Palestijnse kinderen zijn veiliger in de handen van Israël dan in de handen van Hamas.
Westen is al zolang "nog een paar jaar lang" verwijderd van de shariah dat je waarschijnlijk nog wat NWS posts uit 2001 kan vinden die hetzelfde voorspelde voor Europa in 2020quote:Op donderdag 2 november 2023 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaat goed he? Nog een paar jaar en Londen is net zo'n fucking shithole als Gaza en moeten ze allemaal weer vluchten voor de islam!
Mooi man.
Stuitende achterlijkheid der religieuzen.
Ik vermoed van niet. Die worden als martelaren gezien en ja, de Goddelijke elementen helpen ook om alles te relativeren.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:06 schreef opgebaarde het volgende:
Shocking ditquote:Op donderdag 2 november 2023 17:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien van die Mohammed zijn gezin toen de moeder overleden bleek en het blijken dus gewoon mensen te zijn.
Afgrijselijkquote:Op donderdag 2 november 2023 16:06 schreef Tekaschi het volgende:
Zeer NSFW:
https://www.hamas-massacre.net/ voor de mensen die nog eens willen terugkijken waarom Israël nu Gaza binnenvalt.
Niemand kan ook reagerenquote:Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
London has fallen.
Ja daar heb je wel zeker gelijk inquote:Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef Caland het volgende:
Ik ken Wesleys met een slechter gevoel voor de Nederlandse taal.
Ja kun je mooi vergelijken want het is idd een soort van wedstrijdquote:Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Afgrijselijk
Zou er ook zo een website bestaan van na de Israëlische bombardementen met al die burgerslachtoffers?
Dat zou zeker kunnen. Vond alleen het contrast opvallend vergelijkend met de beelden die hier verder gedeeld worden van mensen die hun familie/familielid zijn verloren bij de bombardementen of de aanval van Hamas.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ongeacht wat ik van de situatie vind en dat hij daar überhaupt zat.
Dat je niet reageert 'zoals je zou moeten reageren op rouw' is juist in een eerste periode van rouw heel normaal. En zeker als het onder zulke idiote omstandigheden plaats moet vinden.
Hebben ze geprobeerd, maar de website werd steeds gesloten vanwege de hoeveelheid leugens, propaganda en het feit dat het een verzamelplek was voor Jodenhaters.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Afgrijselijk
Zou er ook zo een website bestaan van na de Israëlische bombardementen met al die burgerslachtoffers?
En in 2001 stonden er nog geen duizenden op de dam, honderduizenden in London en wereldwijd ook overal hamas-pijpers openlijk en schaamteloos voor genocide te pleiten.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Westen is al zolang "nog een paar jaar lang" verwijderd van de shariah dat je waarschijnlijk nog wat NWS posts uit 2001 kan vinden die hetzelfde voorspelde voor Europa in 2020
Hij zat er al weken voor de herfstvakantie. Dus leerplicht lijkt me wel een dingetje.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef Caland het volgende:
Ik ken Wesleys met een slechter gevoel voor de Nederlandse taal.
Geen idee, zag er paar weken terug ook weer op de NOS social het beweren, inclusief de bijbehorende westenhaat. Ik neem dat volk totaal niet meer serieus.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee waar ik wel naar kijk maar het idee van dooie kinderen is echt te erg voor woorden en ik ben vrij afgestompt op zich, maar ook moeder dus dit triggert van alles
Is dat ontvoeren van kinderen trouwens net zo'n verhaal als dat veel islamieten de Zweedse overheid daarvan verdenken? Die verhalen hoor ik al tijden en zijn zo bizar maar die conspiracy is vrij hardnekkig daar
https://www.rtvutrecht.nl(...)hadden-elkaar-omarmdquote:Op donderdag 2 november 2023 17:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij zat er al weken voor de herfstvakantie. Dus leerplicht lijkt me wel een dingetje.
En ik vind het vreemd dat je naar een rood gebied gaat met je kinderen.
Maar ik ben blij dat ze er uit zijn. En ik denk dat dit gezin genoeg meegemaakt heeft.
Ik wens ze heel veel sterke bij het verwerken van alles waar ze doorheen gegaan zijn.
Je moeder verliezen is verschrikkelijk.
En in 2023 ook nietquote:Op donderdag 2 november 2023 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En in 2001 stonden er nog geen duizenden op de dam, honderduizenden in London en wereldwijd ook overal hamas-pijpers openlijk en schaamteloos voor genocide te pleiten.
Het is een volk, in Gaza, dat zich al decennia erg zielig voelt. Aan de ene kant zijn ze dat met al die beperkingen en het ontbreken van perspectief. Alleen dat paraderen met slappe lichamen, neergeschoten kindertjes en plastic zakjes die vind ik moeilijk te begrijpen. Toen er nog geen muur stond toen waren er veel zelfmoordaanslagen en die daders werden ook massaal geeerd. Het is alsof het leven een andere waarde heeft dan ‘voor ons’quote:
Het feit dat je zo'n antwoord kan geven, zegt heel wat over jou als persoon.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja kun je mooi vergelijken want het is idd een soort van wedstrijd
Weer een idioot die de term genocide verkracht.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:04 schreef Slayage het volgende:
"textbook case of genocide" in 2023
[ twitter ]
Me iets verderop op CS te ergeren aan jou omdat mijn trams niet reden, eikelquote:Op donderdag 2 november 2023 17:17 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Ik stond op de dam, waar zat jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |