Londonistanquote:Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Oh fuck off you fucking twat.
London has fallen.
Klassieke verdeel en heers van de Russen zoals met de koran verbrandingen in Zweden of Denemarken tijdje terug toen bleek dat die gast gefinancierd werd door Rusland.quote:
Gaat goed he? Nog een paar jaar en Londen is net zo'n fucking shithole als Gaza en moeten ze allemaal weer vluchten voor de islam!quote:
Misschien dat het aan mij ligt, maar ik vind hem nou niet overkomen als een 16 jarige die een week geleden zijn moeder bij een bombardement heeft verloren.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:34 schreef Momo het volgende:
Ook Nederlandse Mohammed (16) heeft Gaza verlaten: 'Hoop dat oorlog snel stopt' (video)
De 16-jarige Mohammed uit Doorn heeft Gaza verlaten. Ruim een week geleden werd zijn moeder gedood bij een Israëlisch bombardement op een markt. Samen met zijn familie hoopt hij nu snel naar Nederland te kunnen komen.
Geen idee waar ik wel naar kijk maar het idee van dooie kinderen is echt te erg voor woorden en ik ben vrij afgestompt op zich, maar ook moeder dus dit triggert van allesquote:Op donderdag 2 november 2023 16:36 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Kort geheugen:
[..]
Dit heeft dat kanaal, die beweert dat zielige onschuldige Palestijnse kinderen ontvoerd worden door Joden net nog geretweet, en dan hoop ik dat je weet wie Jackson Hinkle is.
[ twitter ]
Ow, en dat bombarderen van die school is ook nep. Maar ik hoop dat je dat zelf al was opgevallen gezien er wat doden liggen verspreid maar alle gebouwen nog staan en nergens ook maar iets lijkt op een inslag.
Wat minder propaganda geloven en soms heel soms een klein beetje zelf nadenken.
Ah, we hebben nu ook al een traumadeskundige in dit topicquote:Op donderdag 2 november 2023 16:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Misschien dat het aan mij ligt, maar ik vind hem nou niet overkomen als een 16 jarige die een week geleden zijn moeder bij een bombardement heeft verloren.
Tja er is ook geen handleiding hoe je je moet gedragen na de dood van een ouder he. Kan mij ook voorstellen dat de laatste dagen juist heel hectisch zijn geweest en het nog moet landen.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Misschien dat het aan mij ligt, maar ik vind hem nou niet overkomen als een 16 jarige die een week geleden zijn moeder bij een bombardement heeft verloren.
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 2 november 2023 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaat goed he? Nog een paar jaar en Londen is net zo'n fucking shithole als Gaza en moeten ze allemaal weer vluchten voor de islam!
Mooi man.
Stuitende achterlijkheid der religieuzen.
En waar blijf ik als agnost?quote:Op donderdag 2 november 2023 16:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
gelukkig ben ik antitheïst, anders had ik een beetje overstuur kunnen raken van uw post
'Nederlandse' Mohammedquote:Op donderdag 2 november 2023 16:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Is er nog nieuws? Of nog steeds dezelfde zinloze discussies.
Is de Nederlandse Mohammed al weg uit Gaza?
Dat vond ik ook. Maar die mensen staan in overlevingsstand.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Racists gonna racist. No surprises.quote:
Ongeacht wat ik van de situatie vind en dat hij daar überhaupt zat.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Precies. Ik was ongeveer zo oud toen mijn moeder onverwacht overleed en als eerste daad heb ik toen mijn school gebeld dat ik ermee ging kappen omdat ik voor mijn vader en brusjes moest zorgen. Daarna ben ik een berg fruit gaan schillen. Sloeg helemaal nergens op en gelukkig belde de rector van school snel terug met condoleances en een goed gesprek dat ik maar niet moest stoppen met school.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja er is ook geen handleiding hoe je je moet gedragen na de dood van een ouder he. Kan mij ook voorstellen dat de laatste dagen juist heel hectisch zijn geweest en het nog moet landen.
Ok ik hap toch maarquote:Op donderdag 2 november 2023 17:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
Racists gonna racist. No surprises.
Voor iemand die 4-5 jaar in Nederland woont vond ik hem juist bijzonder goed Nederlands spreken. Waarschijnlijk ook de bovenkant van de bevolking dat gezin gezien ze er weg konden komen en de vader een aardige baan heeft.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok ik hap toch maar
Die gozer heeft 4/5 jaar in Nederland gewoond, spreekt gebrekkig Nederlands en zat nu weer op de Gazastrook
Hoe is dat in hemelsnaam ineens 'een Nederlander' dan man
Met je racist, joe
Wat???quote:Op donderdag 2 november 2023 17:06 schreef opgebaarde het volgende:
ik vraag me al een paar jaar af of het verlies van een familielid voor een inwoner van Gaza hetzelfde is als voor ons.
Ik heb de beelden gezien van die Mohammed zijn gezin toen de moeder overleden bleek en het blijken dus gewoon mensen te zijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:06 schreef opgebaarde het volgende:
ik vraag me al een paar jaar af of het verlies van een familielid voor een inwoner van Gaza hetzelfde is als voor ons.
Ja preciesquote:Op donderdag 2 november 2023 17:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. Ik was ongeveer zo oud toen mijn moeder onverwacht overleed en als eerste daad heb ik toen mijn school gebeld dat ik ermee ging kappen omdat ik voor mijn vader en brusjes moest zorgen. Daarna ben ik een berg fruit gaan schillen. Sloeg helemaal nergens op en gelukkig belde de rector van school snel terug met condoleances en een goed gesprek dat ik maar niet moest stoppen met school.
nee johquote:Op donderdag 2 november 2023 17:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien van die Mohammed zijn gezin toen de moeder overleden bleek en het blijken dus gewoon mensen te zijn.
Dat zou prima kunnen jaquote:Op donderdag 2 november 2023 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor iemand die 4-5 jaar in Nederland woont vond ik hem juist bijzonder goed Nederlands spreken. Waarschijnlijk ook de bovenkant van de bevolking dat gezin gezien ze er weg konden komen en de vader een aardige baan heeft.
Over geradicaliseerd gesproken.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Redden ze zo'n kind van een radicaal is het weer niet goed? Wat moeten ze doen, dat kind doodschieten? Nee kun je het beter meenemen en deradicaliseren en een kans geven om op te groeien. Het is nu ook weer niet dat ze dat kind verkrachten en op een gruwelijke manier afslachten voor de ogen van zijn vader.
In deze situatie juich ik het toe als Israël zoveel mogelijk Palestijnse kinderen probeert te redden uit de klauwen van Hamas. Palestijnse kinderen zijn veiliger in de handen van Israël dan in de handen van Hamas.
Westen is al zolang "nog een paar jaar lang" verwijderd van de shariah dat je waarschijnlijk nog wat NWS posts uit 2001 kan vinden die hetzelfde voorspelde voor Europa in 2020quote:Op donderdag 2 november 2023 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaat goed he? Nog een paar jaar en Londen is net zo'n fucking shithole als Gaza en moeten ze allemaal weer vluchten voor de islam!
Mooi man.
Stuitende achterlijkheid der religieuzen.
Ik vermoed van niet. Die worden als martelaren gezien en ja, de Goddelijke elementen helpen ook om alles te relativeren.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:06 schreef opgebaarde het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |