Ja same.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik lees best wel eens wat van Shapiro hoor, aparte vogel, maar soms best goeie punten. En soms niet, het is net een mens.
Nee, een fobie is een irrationele angst. Het is geen fobie, het is een hekel, haat, minachting, noem het wat, maar het is geen fobie. Dat is newspeak.quote:
Een fobie is, denk ik, een irrationele angst.quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 16:32 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Moet ik geloven dat Hamas de moeite deed om een drain bij iemand in de longen te plaatsen omdat er geen gewonden in Gaza zouden zijn
Ze hebben er baat bij. En anders waren het dus twee Moldaviërs.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:36 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Eh klinkt nogal complot theoretisch.
Maar zou me ergens ook niet verbazen, Rusland zou het prima vinden als we flinke onrust hebben hier in Europa.
Dat was toch zeker 1 enkel berichtje op Fok inderdaad. Is toch wat anders danquote:
quote:je dagelijkse propaganda meuk voorgeschoteld van kanalen die overlopen van Joden en westenhaat
Hinkle ken ik ja. Iemand van wie ik verwacht dat hij ooit een keer de verkeerde tegenkomt.quote:[..]
Dit heeft dat kanaal, die beweert dat zielige onschuldige Palestijnse kinderen ontvoerd worden door Joden net nog geretweet, en dan hoop ik dat je weet wie Jackson Hinkle is.
[ twitter ]
Ow, en dat bombarderen van die school is ook nep. Maar ik hoop dat je dat zelf al was opgevallen gezien er wat doden liggen verspreid maar alle gebouwen nog staan en nergens ook maar iets lijkt op een inslag.
Wat minder propaganda geloven en soms heel soms een klein beetje zelf nadenken.
niet volgens de hersenstichtingquote:Op donderdag 2 november 2023 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, een fobie is een irrationele angst. Het is geen fobie, het is een hekel, haat, minachting, noem het wat, maar het is geen fobie. Dat is newspeak.
zou het persoonlijk niet zo specificeren tot 1 religie... ze zijn allemaal kut.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, een fobie is een irrationele angst. Het is geen fobie, het is een hekel, haat, minachting, noem het wat, maar het is geen fobie. Dat is newspeak.
quote:Op donderdag 2 november 2023 16:39 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Een fobie is, denk ik, een irrationele angst.
Het idee is dat de angst is hier dus niet irrationeel is en dus zou het woord niet bestaan.
quote:Er wordt echter pas van een fobie gesproken als de angst het dagelijks leven ernstig belemmert.
Je snapt me niet. islam bestaat, fobie bestaat, maar islam-fobie niet, niemand is irrationeel bang voor de islam, bang zijn voor de islam is juist uber rationeelquote:Op donderdag 2 november 2023 16:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet volgens de hersenstichting
https://www.hersenstichting.nl/hersenaandoeningen/fobie/
Niveautje "Homofobie bestaat niet want ik ben niet bang voor homos"quote:Op donderdag 2 november 2023 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aan atheïsten, Die zeiken altijd over mensen die naar de kerk gaan.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
zou het persoonlijk niet zo specificeren tot 1 religie... ze zijn allemaal kut.
Ik ben helemaal niet angstig voor de islam, ik ben er faliekant op tegen en vind dat het in Nederland geen plaats heeft. Dat is geen fobiequote:Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Oh fuck off you fucking twat.
London has fallen.
ik geloof wel dat er mensen zijn die er dusdanig bang voor zijn dat het hun leven ernstig belemmertquote:Op donderdag 2 november 2023 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je snapt me niet. islam bestaat, fobie bestaat, maar islam-fobie niet, niemand is irrationeel bang voor de islam, bang zijn voor de islam is juist uber rationeel.
Daarom heeft niemand het over christenfobie, boedistenfobie, het is een propagandaterm verzonnen om kritkek op de islam makkelijk weg te kunnen zetten alsof het iets heel ergs zou zijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
zou het persoonlijk niet zo specificeren tot 1 religie... ze zijn allemaal kut.
gelukkig ben ik antitheïst, anders had ik een beetje overstuur kunnen raken van uw postquote:Op donderdag 2 november 2023 16:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aan atheïsten, Die zeiken altijd over mensen die naar de kerk gaan.
Ja, op dit moment voornamelijk joden, dus weinig irrationeel wederom dusquote:Op donderdag 2 november 2023 16:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof wel dat er mensen zijn die er dusdanig bang voor zijn dat het hun leven ernstig belemmert
nou enquote:Op donderdag 2 november 2023 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, op dit moment voornamelijk joden, dus weinig irrationeel wederom dus.
Misschien even de context onder het tweetje lezen.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat een MRI magnetisch is. Als die aan zou staan en die infuuspaal die ernaast staat blijft daar staan, dan is de persoon binnen in de MRI op slag dood.
Kortom, deze hele foto is in scène gezet.
Ja blijkbaar was deze pa ook journalistquote:Op donderdag 2 november 2023 16:24 schreef marsan het volgende:
[..]
Aah ja idd. Je hebt gelijk. My bad
Nou, dus klopt wat ik zeg gewoon, dat enquote:
Ja. Er zouden zo’n 20 Nederlanders vandaag op de lijst staan.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Is er nog nieuws? Of nog steeds dezelfde zinloze discussies.
Is de Nederlandse Mohammed al weg uit Gaza?
quote:De 16-jarige Mohammed uit Doorn verwacht binnen 96 uur terug in Nederland te zijn. Dat zei hij rond het moment dat hij de grens tussen Gaza en Egypte overstak, is te zien bij de NOS. Mohammed hield afgelopen weken regelmatig contact met het Jeugdjournaal.
,,Op dit moment gaat het goed. Ik ben erg blij dat ik uit Gaza wegga. Maar het is wel een beetje anders omdat mijn moeder niet bij ons is", zegt Mohammed. Zijn 33-jarige moeder kwam twee weken geleden om bij een bombardement in Gaza.
Aan de Egyptische kant van de grens worden de Nederlanders opgevangen door een team van Buitenlandse Zaken. Zodra iedereen bijeen is gebracht en het ministerie hun families heeft kunnen inlichten, moet meer duidelijk worden over hoeveel Nederlanders erbij zijn.
niet volgens de hersenstichtingquote:Op donderdag 2 november 2023 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dus klopt wat ik zeg gewoon, dat en.
Waar zie jij een MRI?quote:Op donderdag 2 november 2023 16:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat een MRI magnetisch is. Als die aan zou staan en die infuuspaal die ernaast staat blijft daar staan, dan is de persoon binnen in de MRI op slag dood.
Kortom, deze hele foto is in scène gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |