Ik zei dat er vooral minder gezeikt moet worden.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou het is niet verboden verder hoor
maar we moeten echt helemaal niets, daar is de Nederlandse regering het gewoon mee eens
fair enoughquote:Op donderdag 2 november 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zei dat er vooral minder gezeikt moet worden.
Minder gezekenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Linkse westerlingen: sTaAkT hEt VuReN!!!!!quote:
De mensen die dit bedacht hebben zullen wel hard gelachen hebben bij het brainstormen van dit ideequote:Op donderdag 2 november 2023 18:26 schreef Slayage het volgende:
Goede desinformatie kan ik nog waarderen, in de zin van creativiteit of uitvoering, maar dit is zo dom.![]()
Vertegenwoordigers van Hamas publiceerden een videoclip waarin ze hun dankbaarheid uitten aan Zelensky voor het leveren van wapens en hulp in de oorlog tegen Israël.
"Onze strijd tegen deze brutale bezetting gaat door. Wij betuigen onze dankbaarheid aan president Zelenski van Oekraïne voor zijn hulp in onze strijd tegen de zionistische bezetters."
Bedenk dat Zelensky Joods is en zich bij Israël aansluit
[ twitter ]
JA HOOR EN WEER WORDT ER EEN STUKJE VAN ONZE CULTUUR ENDE TRADITIE GESLOOPT!!quote:Op donderdag 2 november 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat was al aangevraagd. Alleen wat sneller verleend.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat
Ik vind het wat dat betreft vreemder dat een jongetje die gegijzeld is blijkbaar ook een Nederlandse nationaliteit krijgt toegewezen omdat de moeder van zijn moeder zijn moeder ooit een keer in Amsterdam heeft gewoond.
quote:Op donderdag 2 november 2023 18:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Linkse westerlingen: sTaAkT hEt VuReN!!!!!
Mooi, al die plastic tuinstoelenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Het lijstje pro-gaza wordt met de dag indrukwekkender!
Zorg dat je erbij komt, bij de Hama-has, bij de Hama-has!
Is dat nodig?quote:Op donderdag 2 november 2023 18:53 schreef bitterbal het volgende:
als hezbollah israel echt aanvalt moet amerika zich er dan mee bemoeien?
Dat schijnt 1 van de redenen te zijn dat ze daar 2 vliegdekschepen hebben liggen.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:53 schreef bitterbal het volgende:
Ja, het is een terroristische organisatie en het moet niet boeien wie ze uitschakelt, als ze maar worden uitgeschakeld.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:53 schreef bitterbal het volgende:
oh dat weet ik welquote:Op donderdag 2 november 2023 18:57 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja, het is een terroristische organisatie en het moet niet boeien wie ze uitschakelt, als ze maar worden uitgeschakeld.
Wat denk je zelf....quote:Op donderdag 2 november 2023 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik weet niet of israel beide partijen tegelijk aan kan?
"Vluchtelingenkamp"quote:Op donderdag 2 november 2023 18:34 schreef bitterbal het volgende:
VN-experts: ‘Israëlische luchtaanvallen op vluchtelingenkamp zijn oorlogsmisdaad'
De tijd dringt om een genocide en humanitaire catastrofe te voorkomen in Gaza, zeggen VN-mensenrechtenexperts. De UNHCR is woest op Israël dat het leger vluchtelingenkampen bombardeert en geen gevechtspauzes inlast.
"De Israëlische luchtaanvallen op een residentieel complex in vluchtelingenkamp Jabalia is een oorlogsmisdaad", schrijven de experts in een verklaring. "We zijn ervan overtuigd dat de Palestijnen groot risico lopen op genocide."
Israël heeft gezegd dat de luchtaanvallen op het vluchtelingenkamp nodig waren om terroristen uit te schakelen. Het land stelt dat het zich aan het internationaal recht heeft gehouden.
https://nos.nl/collectie/(...)ders-over-grens-gaza
nooit vermoed ikquote:Op donderdag 2 november 2023 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat weet ik welmaar wanneer stappen de amerikanen er in zeg maar
VN zegtquote:Op donderdag 2 november 2023 18:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
"Vluchtelingenkamp"
"Genocide"
Deze mensen hebben zelfs moeite met de meest simpele concepten.
Aangezien Hezbollah een terroristische organisatie is, zou ik graag zien dat wij als NL ook bijstand verlenen.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hezbollah denkt dat ze veel te verliezen hebben anders waren ze allang ingestapt. Israël kan Hezbollah zeker aanquote:Op donderdag 2 november 2023 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |