Zo hebben we ook nog die Palestijns-Nederlandse man die er niet goed doorkwam. Hij was naar Gaza afgereisd voor een huwelijk.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Vandaar dat de burgemeester dus zei dat hij van school was gegaan en ze verhuist waren maar ivm privacy niet konden zeggen waarheen. Het zou mij ook totaal niet verbazen, het merendeel van het dubbel paspoort volk is een Nederlander zodra het hun uitkomt.
Ziet er uit al een inpolderingsproject.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:49 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Gaza stad is omsingeld
Bij dit soort crises valt pas op hoeveel van die pseudo-vluchtelinkjes gewoon teruggaan voor permanent of tijdelijk verblijf in het oh zo gruwelijke thuisland.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo hebben we ook nog die Palestijns-Nederlandse man die er niet goed doorkwam. Hij was naar Gaza afgereisd voor een huwelijk.
Hij was boos op de NLse ambassade omdat die niet begrepen dat hij in Palestina zat.
als ze blijven is het niet goed, als ze terug gaan is het ook niet goedquote:Op donderdag 2 november 2023 18:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Bij dit soort crises valt pas op hoeveel van die pseudo-vluchtelinkjes gewoon teruggaan voor permanent of tijdelijk verblijf in het oh zo gruwelijke thuisland.
Laatst ook al in Afghanistan.
Gaan ze weer terug, is het WEER niet goed.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Bij dit soort crises valt pas op hoeveel van die pseudo-vluchtelinkjes gewoon teruggaan voor permanent of tijdelijk verblijf in het oh zo gruwelijke thuisland.
Laatst ook al in Afghanistan.
Met zijn ouders van midden 80 onder anderequote:Op donderdag 2 november 2023 18:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo hebben we ook nog die Palestijns-Nederlandse man die er niet goed doorkwam. Hij was naar Gaza afgereisd voor een huwelijk.
Hij was boos op de NLse ambassade omdat die niet begrepen dat hij in Palestina zat.
Ze gaan niet terug, een aantal profiteert van de fijne zaken van familie en feestjes en zulks daar, en als het dan lastig is dan moet Nederland er ineens weer voor ze zijnquote:Op donderdag 2 november 2023 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze blijven is het niet goed, als ze terug gaan is het ook niet goed
denk dat wij allemaal het zelfde hadden gedaan in deze situatiequote:Op donderdag 2 november 2023 18:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze gaan niet terug, een aantal profiteert van de fijne zaken van familie en feestjes en zulks daar, en als het dan lastig is dan moet Nederland er ineens weer voor ze zijn
Dat is ronduit bijzonder te noemen
Je hebt er wel last van zeg.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Met zijn ouders van midden 80 onder andere![]()
En dan zeggen 'we wisten helemaal niet dat het code rood was hoor, echt niet, jullie móeten ons helpen!'
Die kan wat vakantiedagen inleveren als ie terug is, bij het zonnepanelenlegbedrijf waar ie werkt in Almere
Echt iedereen en zijn moeder kent sinds corona al die kleurcodes maximaal, stelletje gladiolen
Die man ja. Jij kent het artikel.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Met zijn ouders van midden 80 onder andere![]()
En dan zeggen 'we wisten helemaal niet dat het code rood was hoor, echt niet, jullie móeten ons helpen!'
Die kan wat vakantiedagen inleveren als ie terug is, bij het zonnepanelenlegbedrijf waar ie werkt in Almere
Echt iedereen en zijn moeder kent sinds corona al die kleurcodes maximaal, stelletje gladiolen
Of je nationaliseert iemand snel, zodat hij Nederlander is.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat wij allemaal het zelfde hadden gedaan in deze situatie
Datquote:Op donderdag 2 november 2023 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat wij allemaal het zelfde hadden gedaan in deze situatie
ja was ook een wanhoopsdaad natuurlijkquote:Op donderdag 2 november 2023 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat
Ik vind het wat dat betreft vreemder dat een jongetje die gegijzeld is blijkbaar ook een Nederlandse nationaliteit krijgt toegewezen omdat de moeder van zijn moeder zijn moeder ooit een keer in Amsterdam heeft gewoond.
Ja maar stel he je wordt gegijzeld, je komt vrij en iedereen helemaal blij want je blijkt ineens belgs... ja jezusquote:Op donderdag 2 november 2023 18:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of je nationaliseert iemand snel, zodat hij Nederlander is.
Iedereen doet in zulke situaties vrijwel alles wat hen kan redden. Dat lijkt me niet meer dan menselijk.
Snap ik ook wel, als dit helpt in onderhandelingen hem vrij te krijgen.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat
Ik vind het wat dat betreft vreemder dat een jongetje die gegijzeld is blijkbaar ook een Nederlandse nationaliteit krijgt toegewezen omdat de moeder van zijn moeder zijn moeder ooit een keer in Amsterdam heeft gewoond.
Precies. Al vraag ik me af of ze er slim aan hebben gedaan om dat zo via de media te spelen, maar dat is ook gissen.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was ook een wanhoopsdaad natuurlijk
denk dat het uiteindelijk niets gaat uitmaken voor deze jongenquote:Op donderdag 2 november 2023 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Al vraag ik me af of ze er slim aan hebben gedaan om dat zo via de media te spelen, maar dat is ook gissen.
nou dat zou wat zijnquote:Op donderdag 2 november 2023 18:31 schreef Slayage het volgende:
"convince" alsof de VS Israël niet tot de orde zou kunnen roepen. Maar kennelijk speelt er iets in deze context. Zo ook Netanyahu die vandaag tegen wat troepen zoiets zei als, "niemand zal ons de operatie doen stoppen".
[ twitter ]
Schijnbaar denkt de Nederlandse regering daar toch anders over. Die vinden toch dat ze iets moeten doen.quote:
nou het is niet verboden verder hoorquote:Op donderdag 2 november 2023 18:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Schijnbaar denkt de Nederlandse regering daar toch anders over. Die vinden toch dat ze iets moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |