abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211169743
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:13 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Hebben ze geprobeerd, maar de website werd steeds gesloten vanwege de hoeveelheid leugens, propaganda en het feit dat het een verzamelplek was voor Jodenhaters.
En deze website is niet bedoeld om te propageren en (veel) meer sympathie te kweken?

Ik zou het trouwens als ouder of ander familielid verschrikkelijk vinden (en verzoeken om de foto's te verwijderen) om op deze manier familieleden terug te zien ...
  donderdag 2 november 2023 @ 17:22:24 #202
3542 Gia
User under construction
pi_211169766
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:15 schreef Caland het volgende:

[..]
https://www.rtvutrecht.nl(...)hadden-elkaar-omarmd

Vermoed dat ze daar langer wilden blijven gezien dat Ierlandverhaal.
Inderdaad. Leerplicht? Die hadden ze niet meer. Kinderen zijn van school gehaald, omdat ze in Gaza gingen wonen. Dat verhaal 'op vakantie om voor zieke oma te zorgen' is opgedist toen de pleuris uitbrak en ze als 'echte Nederlanders' bevrijd wilden worden.
  donderdag 2 november 2023 @ 17:24:22 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211169785
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:22 schreef Gia het volgende:

[..]
Inderdaad. Leerplicht? Die hadden ze niet meer. Kinderen zijn van school gehaald, omdat ze in Gaza gingen wonen. Dat verhaal 'op vakantie om voor zieke oma te zorgen' is opgedist toen de pleuris uitbrak en ze als 'echte Nederlanders' bevrijd wilden worden.
Dat werden ze ook wel zonder dat verhaal, dus why not both. Voor oma zorgen net zolang ze de pijp uit is, ouderenzorg ligt in andere culturen toch vaak wat anders dan moeders wegstoppen in een huis en een keer in de week op de koffie gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 2 november 2023 @ 17:28:47 #204
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211169847
quote:
UNFORTUNATELY _O-
Intolerant voor intolerantie
pi_211169897
quote:

[..]
Vandaar dat de burgemeester dus zei dat hij van school was gegaan en ze verhuist waren maar ivm privacy niet konden zeggen waarheen. Het zou mij ook totaal niet verbazen, het merendeel van het dubbel paspoort volk is een Nederlander zodra het hun uitkomt.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211169931
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:30 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
UNFORTUNATELY _O-
Men wil natuurlijk dat alle Arabische en Islamtische landen als een blok handelen. Maar zo werkt het niet, vooral de overheid van Saoedi-Arabië staat gewoon open voor goede verhoudingen met het Westen. Zij begrijpen dat barbaars terrorisme de Arabische en Islamtische wereld niet verder gaat helpen en hebben bovendien behoorlijke frictie met het regime in Iran.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211169935
WSJ: huurlingenleger Wagner overweegt hulp aan Hezbollah
Het Russische huurlingenleger Wagner overweegt een luchtafweersysteem te leveren aan Hezbollah. The Wall Street Journal schrijft dat op basis van anonieme Amerikaanse functionarissen.

Het zou gaan om het SA-22-systeem, dat met raketten vliegtuigen kan neerhalen. Als de veronderstelde levering doorgaat dan is dat volgens experts zorgwekkend voor Israël. Het land voert dagelijks luchtaanvallen uit op Hezbollah-doelen in Libanon.

https://nos.nl/collectie/(...)itenwijken-gaza-stad
  Moderator donderdag 2 november 2023 @ 17:41:38 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211169947
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:40 schreef bitterbal het volgende:
Het Russische huurlingenleger Wagner overweegt een luchtafweersysteem te leveren aan Hezbollah. The Wall Street Journal schrijft dat op basis van anonieme Amerikaanse functionarissen.

Het zou gaan om het SA-22-systeem, dat met raketten vliegtuigen kan neerhalen. Als de veronderstelde levering doorgaat dan is dat volgens experts zorgwekkend voor Israël. Het land voert dagelijks luchtaanvallen uit op Hezbollah-doelen in Libanon.

doen!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 2 november 2023 @ 17:42:34 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211169958
quote:

Iran, Kalkoenland, Rusland, Bij1, DENK, wat een geweldig lijstje aanhangers, kan me zo voorstellen dat iemand in dat rijtje wil staan om vervolgens morele superioriteit op te eisen.

WIJ staan achter Gaza O+.

Ok.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 2 november 2023 @ 17:42:56 #211
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 2 november 2023 @ 17:45:47 #212
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_211169984
quote:

:')

Voorzover iemand nog twijfel had hoe the evil empire hierin staat.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 2 november 2023 @ 17:49:27 #213
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_211170017

Gaza stad is omsingeld
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  donderdag 2 november 2023 @ 17:50:18 #214
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211170025
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:45 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
:')

Voorzover iemand nog twijfel had hoe the evil empire hierin staat.
Wat een stelletje boeven zijn het ja.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 2 november 2023 @ 17:51:00 #215
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211170037
Wel jammer dat ze nooit naar Moskou zijn getrokken.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 2 november 2023 @ 17:52:39 #216
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211170049
quote:

Kan het me nauwelijks voorstellen. Ru en Israel hebben redelijke verhoudingen..
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 2 november 2023 @ 17:54:04 #217
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211170063
quote:

Voor zover ik weet kan Israel allang alle S300/S400s installaties in Syrie uitschakelen. Ze doen het alleen niet omdat ze Rusland te vriend willen houden. Bij Hezbollah hebben ze dat probleem niet.

Deze levering gaat zodoende dus geen gevaar opleveren, dat weet Rusland ook wel. Zou dit een soort van leeg gebaar zijn van Rusland naar hun moslim vrienden? Een shitty air defense leveren waarvan ze weten dat Israel dit met gemak omzeilt en uitschakelt?
  donderdag 2 november 2023 @ 17:55:44 #218
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211170077
quote:
14s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:49 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

Gaza stad is omsingeld
Das een mooi plaatje! Nu alleen nog de paar tunnels tussen Noord en Zuid Gaza vinden en vernietigen en dan is de belegering compleet.
pi_211170079
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Kan het me nauwelijks voorstellen. Ru en Israel hebben redelijke verhoudingen..
Daarnaast kan Israël dan Iron Dome laten leveren aan Oekraine en dat lijkt me wel het laatste waar het russische regime op zit te wachten. Tot nu toe krijgt de VS geen Ok, Iron Dome is een joint venture van de VS en Israël.

[ Bericht 0% gewijzigd door Digi2 op 02-11-2023 18:02:43 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  donderdag 2 november 2023 @ 17:56:01 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211170081
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:17 schreef DonGorgon het volgende:

[..]
Het feit dat je zo'n antwoord kan geven, zegt heel wat over jou als persoon.

Waarom moeten alleen de Israëlische slachtoffers op zo'n manier belicht worden? Palestijnse burgerdoden zijn net zo erg, of niet?
Ja absoluut, die doden zijn vreselijk

Geen idee waarom er geen website is. Het klonk als vergelijking met, en daar krijg ik wat jeuk van, het is allemaal leed.
Maar heb dat blijkbaar verkeerd geïnterpreteerd in je post, waarvoor excuses
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 2 november 2023 @ 17:57:32 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211170093
quote:
Bin Salman, met de politieke gruwelmoord op Jamal Khashoggi op zijn geweten
  donderdag 2 november 2023 @ 17:58:43 #222
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211170100
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:55 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Daarnaast kan Israël dan Iron Dome laten leveren aan Oekraine en dat lijkt me wel het laatste waar het russische regime op zit te wachten. Tor nu toe krijgt de VS geen Ok, Iron Dome is een joint venture van de VS en Israël.
Nou dat. Maar wat nog fundamenteler is: Ru verliest support van ongeveer het laatste Westerse/fatsoenlijke land.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 2 november 2023 @ 17:59:54 #223
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211170112
quote:

[..]
Nee ze zeiden dat ze naar Ierland gingen verhuizen...

Raarrrrrrr
pi_211170172
quote:
14s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:49 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]

Gaza stad is omsingeld
Hamas kan dus alleen nog naar "the sea", de ironie.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211170174
Er is ook nog een idee geweest om een Joodse staat te stichten in Oeganda volgens mij.> Hoe je dat dan had moeten met de bewoners daar weet ik ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')