abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 november 2023 @ 17:10:21 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211169614
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:08 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik heb de beelden gezien van die Mohammed zijn gezin toen de moeder overleden bleek en het blijken dus gewoon mensen te zijn.
Shocking dit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 2 november 2023 @ 17:10:23 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211169615

Ik ken Wesleys met een slechter gevoel voor de Nederlandse taal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211169618
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:06 schreef Tekaschi het volgende:
Zeer NSFW:

https://www.hamas-massacre.net/ voor de mensen die nog eens willen terugkijken waarom Israël nu Gaza binnenvalt.
Afgrijselijk
Zou er ook zo een website bestaan van na de Israëlische bombardementen met al die burgerslachtoffers?
pi_211169621
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

Oh fuck off you fucking twat :).

London has fallen.
Niemand kan ook reageren :')
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  donderdag 2 november 2023 @ 17:11:43 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211169628
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef Caland het volgende:

Ja daar heb je wel zeker gelijk in _O- :D
  donderdag 2 november 2023 @ 17:12:16 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211169636
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef DonGorgon het volgende:

[..]
Afgrijselijk
Zou er ook zo een website bestaan van na de Israëlische bombardementen met al die burgerslachtoffers?
Ja kun je mooi vergelijken want het is idd een soort van wedstrijd
pi_211169647
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:03 schreef Molo het volgende:

[..]
Ongeacht wat ik van de situatie vind en dat hij daar überhaupt zat.
Dat je niet reageert 'zoals je zou moeten reageren op rouw' is juist in een eerste periode van rouw heel normaal. En zeker als het onder zulke idiote omstandigheden plaats moet vinden.
Dat zou zeker kunnen. Vond alleen het contrast opvallend vergelijkend met de beelden die hier verder gedeeld worden van mensen die hun familie/familielid zijn verloren bij de bombardementen of de aanval van Hamas.

Ik weet niet waar die jongen nu naartoe gaat, maar hopelijk krijgen ze daar hulp voor.
pi_211169648
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef DonGorgon het volgende:

[..]
Afgrijselijk
Hebben ze geprobeerd, maar de website werd steeds gesloten vanwege de hoeveelheid leugens, propaganda en het feit dat het een verzamelplek was voor Jodenhaters.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  donderdag 2 november 2023 @ 17:13:27 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211169653
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Westen is al zolang "nog een paar jaar lang" verwijderd van de shariah dat je waarschijnlijk nog wat NWS posts uit 2001 kan vinden die hetzelfde voorspelde voor Europa in 2020
En in 2001 stonden er nog geen duizenden op de dam, honderduizenden in London en wereldwijd ook overal hamas-pijpers openlijk en schaamteloos voor genocide te pleiten.

Dus je punt valt redelijk in het water, men had toen al gelijk en nu nog meer :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211169665
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef Caland het volgende:

Hij zat er al weken voor de herfstvakantie. Dus leerplicht lijkt me wel een dingetje.
En ik vind het vreemd dat je naar een rood gebied gaat met je kinderen.
Maar ik ben blij dat ze er uit zijn. En ik denk dat dit gezin genoeg meegemaakt heeft.
Ik wens ze heel veel sterke bij het verwerken van alles waar ze doorheen gegaan zijn. O+
Je moeder verliezen is verschrikkelijk.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_211169673
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:57 schreef Molo het volgende:

[..]
Geen idee waar ik wel naar kijk maar het idee van dooie kinderen is echt te erg voor woorden en ik ben vrij afgestompt op zich, maar ook moeder dus dit triggert van alles

Is dat ontvoeren van kinderen trouwens net zo'n verhaal als dat veel islamieten de Zweedse overheid daarvan verdenken? Die verhalen hoor ik al tijden en zijn zo bizar maar die conspiracy is vrij hardnekkig daar
Geen idee, zag er paar weken terug ook weer op de NOS social het beweren, inclusief de bijbehorende westenhaat. Ik neem dat volk totaal niet meer serieus.
pi_211169684
Islam....... Zoveel radicale engnekken voelen zich ertoe aangetrokken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 2 november 2023 @ 17:15:45 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211169689
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:14 schreef capricia het volgende:

[..]
Hij zat er al weken voor de herfstvakantie. Dus leerplicht lijkt me wel een dingetje.
En ik vind het vreemd dat je naar een rood gebied gaat met je kinderen.
Maar ik ben blij dat ze er uit zijn. En ik denk dat dit gezin genoeg meegemaakt heeft.
Ik wens ze heel veel sterke bij het verwerken van alles waar ze doorheen gegaan zijn. O+
Je moeder verliezen is verschrikkelijk.
https://www.rtvutrecht.nl(...)hadden-elkaar-omarmd

Vermoed dat ze daar langer wilden blijven gezien dat Ierlandverhaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211169691
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En in 2001 stonden er nog geen duizenden op de dam, honderduizenden in London en wereldwijd ook overal hamas-pijpers openlijk en schaamteloos voor genocide te pleiten.

En in 2023 ook niet
  donderdag 2 november 2023 @ 17:16:28 #195
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211169699
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:15 schreef moby_jones het volgende:

[..]
En in 2023 ook niet
:W. Zie "de echte wereld".
Get woke, go broke!
pi_211169718
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:07 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat???
Het is een volk, in Gaza, dat zich al decennia erg zielig voelt. Aan de ene kant zijn ze dat met al die beperkingen en het ontbreken van perspectief. Alleen dat paraderen met slappe lichamen, neergeschoten kindertjes en plastic zakjes die vind ik moeilijk te begrijpen. Toen er nog geen muur stond toen waren er veel zelfmoordaanslagen en die daders werden ook massaal geeerd. Het is alsof het leven een andere waarde heeft dan ‘voor ons’
pi_211169719
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
:W. Zie "de echte wereld".
Ik stond op de dam, waar zat jij
pi_211169720
quote:
9s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:12 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja kun je mooi vergelijken want het is idd een soort van wedstrijd
Het feit dat je zo'n antwoord kan geven, zegt heel wat over jou als persoon.

Waarom moeten alleen de Israëlische slachtoffers op zo'n manier belicht worden? Palestijnse burgerdoden zijn net zo erg, of niet?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 november 2023 @ 17:18:11 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211169728
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:04 schreef Slayage het volgende:
"textbook case of genocide" in 2023

[ twitter ]
Weer een idioot die de term genocide verkracht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 2 november 2023 @ 17:18:20 #200
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211169729
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:17 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Ik stond op de dam, waar zat jij
Me iets verderop op CS te ergeren aan jou omdat mijn trams niet reden, eikel }:|.
Get woke, go broke!
pi_211169743
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:13 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Hebben ze geprobeerd, maar de website werd steeds gesloten vanwege de hoeveelheid leugens, propaganda en het feit dat het een verzamelplek was voor Jodenhaters.
En deze website is niet bedoeld om te propageren en (veel) meer sympathie te kweken?

Ik zou het trouwens als ouder of ander familielid verschrikkelijk vinden (en verzoeken om de foto's te verwijderen) om op deze manier familieleden terug te zien ...
  donderdag 2 november 2023 @ 17:22:24 #202
3542 Gia
User under construction
pi_211169766
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:15 schreef Caland het volgende:

[..]
https://www.rtvutrecht.nl(...)hadden-elkaar-omarmd

Vermoed dat ze daar langer wilden blijven gezien dat Ierlandverhaal.
Inderdaad. Leerplicht? Die hadden ze niet meer. Kinderen zijn van school gehaald, omdat ze in Gaza gingen wonen. Dat verhaal 'op vakantie om voor zieke oma te zorgen' is opgedist toen de pleuris uitbrak en ze als 'echte Nederlanders' bevrijd wilden worden.
  donderdag 2 november 2023 @ 17:24:22 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211169785
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:22 schreef Gia het volgende:

[..]
Inderdaad. Leerplicht? Die hadden ze niet meer. Kinderen zijn van school gehaald, omdat ze in Gaza gingen wonen. Dat verhaal 'op vakantie om voor zieke oma te zorgen' is opgedist toen de pleuris uitbrak en ze als 'echte Nederlanders' bevrijd wilden worden.
Dat werden ze ook wel zonder dat verhaal, dus why not both. Voor oma zorgen net zolang ze de pijp uit is, ouderenzorg ligt in andere culturen toch vaak wat anders dan moeders wegstoppen in een huis en een keer in de week op de koffie gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 2 november 2023 @ 17:28:47 #204
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211169847
quote:
UNFORTUNATELY _O-
Intolerant voor intolerantie
pi_211169897
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:22 schreef Gia het volgende:

[..]
Vandaar dat de burgemeester dus zei dat hij van school was gegaan en ze verhuist waren maar ivm privacy niet konden zeggen waarheen. Het zou mij ook totaal niet verbazen, het merendeel van het dubbel paspoort volk is een Nederlander zodra het hun uitkomt.
pi_211169931
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:30 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
UNFORTUNATELY _O-
Men wil natuurlijk dat alle Arabische en Islamtische landen als een blok handelen. Maar zo werkt het niet, vooral de overheid van Saoedi-Arabië staat gewoon open voor goede verhoudingen met het Westen. Zij begrijpen dat barbaars terrorisme de Arabische en Islamtische wereld niet verder gaat helpen en hebben bovendien behoorlijke frictie met het regime in Iran.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211169935
WSJ: huurlingenleger Wagner overweegt hulp aan Hezbollah
Het Russische huurlingenleger Wagner overweegt een luchtafweersysteem te leveren aan Hezbollah. The Wall Street Journal schrijft dat op basis van anonieme Amerikaanse functionarissen.

Het zou gaan om het SA-22-systeem, dat met raketten vliegtuigen kan neerhalen. Als de veronderstelde levering doorgaat dan is dat volgens experts zorgwekkend voor Israël. Het land voert dagelijks luchtaanvallen uit op Hezbollah-doelen in Libanon.

https://nos.nl/collectie/(...)itenwijken-gaza-stad
  Moderator donderdag 2 november 2023 @ 17:41:38 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211169947
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:40 schreef bitterbal het volgende:
Het Russische huurlingenleger Wagner overweegt een luchtafweersysteem te leveren aan Hezbollah. The Wall Street Journal schrijft dat op basis van anonieme Amerikaanse functionarissen.

Het zou gaan om het SA-22-systeem, dat met raketten vliegtuigen kan neerhalen. Als de veronderstelde levering doorgaat dan is dat volgens experts zorgwekkend voor Israël. Het land voert dagelijks luchtaanvallen uit op Hezbollah-doelen in Libanon.

doen!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 2 november 2023 @ 17:42:34 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211169958
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 17:40 schreef bitterbal het volgende:

Iran, Kalkoenland, Rusland, Bij1, DENK, wat een geweldig lijstje aanhangers, kan me zo voorstellen dat iemand in dat rijtje wil staan om vervolgens morele superioriteit op te eisen.

WIJ staan achter Gaza O+.

Ok.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')