Shocking ditquote:Op donderdag 2 november 2023 17:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien van die Mohammed zijn gezin toen de moeder overleden bleek en het blijken dus gewoon mensen te zijn.
Afgrijselijkquote:Op donderdag 2 november 2023 16:06 schreef Tekaschi het volgende:
Zeer NSFW:
https://www.hamas-massacre.net/ voor de mensen die nog eens willen terugkijken waarom Israël nu Gaza binnenvalt.
Niemand kan ook reagerenquote:Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Oh fuck off you fucking twat.
London has fallen.
Ja daar heb je wel zeker gelijk inquote:Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef Caland het volgende:
Ik ken Wesleys met een slechter gevoel voor de Nederlandse taal.
Ja kun je mooi vergelijken want het is idd een soort van wedstrijdquote:Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Afgrijselijk
Zou er ook zo een website bestaan van na de Israëlische bombardementen met al die burgerslachtoffers?
Dat zou zeker kunnen. Vond alleen het contrast opvallend vergelijkend met de beelden die hier verder gedeeld worden van mensen die hun familie/familielid zijn verloren bij de bombardementen of de aanval van Hamas.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ongeacht wat ik van de situatie vind en dat hij daar überhaupt zat.
Dat je niet reageert 'zoals je zou moeten reageren op rouw' is juist in een eerste periode van rouw heel normaal. En zeker als het onder zulke idiote omstandigheden plaats moet vinden.
Hebben ze geprobeerd, maar de website werd steeds gesloten vanwege de hoeveelheid leugens, propaganda en het feit dat het een verzamelplek was voor Jodenhaters.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Afgrijselijk
Zou er ook zo een website bestaan van na de Israëlische bombardementen met al die burgerslachtoffers?
En in 2001 stonden er nog geen duizenden op de dam, honderduizenden in London en wereldwijd ook overal hamas-pijpers openlijk en schaamteloos voor genocide te pleiten.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Westen is al zolang "nog een paar jaar lang" verwijderd van de shariah dat je waarschijnlijk nog wat NWS posts uit 2001 kan vinden die hetzelfde voorspelde voor Europa in 2020
Hij zat er al weken voor de herfstvakantie. Dus leerplicht lijkt me wel een dingetje.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:10 schreef Caland het volgende:
Ik ken Wesleys met een slechter gevoel voor de Nederlandse taal.
Geen idee, zag er paar weken terug ook weer op de NOS social het beweren, inclusief de bijbehorende westenhaat. Ik neem dat volk totaal niet meer serieus.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee waar ik wel naar kijk maar het idee van dooie kinderen is echt te erg voor woorden en ik ben vrij afgestompt op zich, maar ook moeder dus dit triggert van alles
Is dat ontvoeren van kinderen trouwens net zo'n verhaal als dat veel islamieten de Zweedse overheid daarvan verdenken? Die verhalen hoor ik al tijden en zijn zo bizar maar die conspiracy is vrij hardnekkig daar
https://www.rtvutrecht.nl(...)hadden-elkaar-omarmdquote:Op donderdag 2 november 2023 17:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij zat er al weken voor de herfstvakantie. Dus leerplicht lijkt me wel een dingetje.
En ik vind het vreemd dat je naar een rood gebied gaat met je kinderen.
Maar ik ben blij dat ze er uit zijn. En ik denk dat dit gezin genoeg meegemaakt heeft.
Ik wens ze heel veel sterke bij het verwerken van alles waar ze doorheen gegaan zijn.
Je moeder verliezen is verschrikkelijk.
En in 2023 ook nietquote:Op donderdag 2 november 2023 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En in 2001 stonden er nog geen duizenden op de dam, honderduizenden in London en wereldwijd ook overal hamas-pijpers openlijk en schaamteloos voor genocide te pleiten.
Het is een volk, in Gaza, dat zich al decennia erg zielig voelt. Aan de ene kant zijn ze dat met al die beperkingen en het ontbreken van perspectief. Alleen dat paraderen met slappe lichamen, neergeschoten kindertjes en plastic zakjes die vind ik moeilijk te begrijpen. Toen er nog geen muur stond toen waren er veel zelfmoordaanslagen en die daders werden ook massaal geeerd. Het is alsof het leven een andere waarde heeft dan ‘voor ons’quote:
Het feit dat je zo'n antwoord kan geven, zegt heel wat over jou als persoon.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja kun je mooi vergelijken want het is idd een soort van wedstrijd
Weer een idioot die de term genocide verkracht.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:04 schreef Slayage het volgende:
"textbook case of genocide" in 2023
[ twitter ]
Me iets verderop op CS te ergeren aan jou omdat mijn trams niet reden, eikelquote:Op donderdag 2 november 2023 17:17 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Ik stond op de dam, waar zat jij
En deze website is niet bedoeld om te propageren en (veel) meer sympathie te kweken?quote:Op donderdag 2 november 2023 17:13 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hebben ze geprobeerd, maar de website werd steeds gesloten vanwege de hoeveelheid leugens, propaganda en het feit dat het een verzamelplek was voor Jodenhaters.
Inderdaad. Leerplicht? Die hadden ze niet meer. Kinderen zijn van school gehaald, omdat ze in Gaza gingen wonen. Dat verhaal 'op vakantie om voor zieke oma te zorgen' is opgedist toen de pleuris uitbrak en ze als 'echte Nederlanders' bevrijd wilden worden.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.rtvutrecht.nl(...)hadden-elkaar-omarmd
Vermoed dat ze daar langer wilden blijven gezien dat Ierlandverhaal.
Dat werden ze ook wel zonder dat verhaal, dus why not both. Voor oma zorgen net zolang ze de pijp uit is, ouderenzorg ligt in andere culturen toch vaak wat anders dan moeders wegstoppen in een huis en een keer in de week op de koffie gaan.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Leerplicht? Die hadden ze niet meer. Kinderen zijn van school gehaald, omdat ze in Gaza gingen wonen. Dat verhaal 'op vakantie om voor zieke oma te zorgen' is opgedist toen de pleuris uitbrak en ze als 'echte Nederlanders' bevrijd wilden worden.
Vandaar dat de burgemeester dus zei dat hij van school was gegaan en ze verhuist waren maar ivm privacy niet konden zeggen waarheen. Het zou mij ook totaal niet verbazen, het merendeel van het dubbel paspoort volk is een Nederlander zodra het hun uitkomt.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Leerplicht? Die hadden ze niet meer. Kinderen zijn van school gehaald, omdat ze in Gaza gingen wonen. Dat verhaal 'op vakantie om voor zieke oma te zorgen' is opgedist toen de pleuris uitbrak en ze als 'echte Nederlanders' bevrijd wilden worden.
Men wil natuurlijk dat alle Arabische en Islamtische landen als een blok handelen. Maar zo werkt het niet, vooral de overheid van Saoedi-Arabië staat gewoon open voor goede verhoudingen met het Westen. Zij begrijpen dat barbaars terrorisme de Arabische en Islamtische wereld niet verder gaat helpen en hebben bovendien behoorlijke frictie met het regime in Iran.quote:
doen!quote:Op donderdag 2 november 2023 17:40 schreef bitterbal het volgende:
WSJ: huurlingenleger Wagner overweegt hulp aan Hezbollah
Het Russische huurlingenleger Wagner overweegt een luchtafweersysteem te leveren aan Hezbollah. The Wall Street Journal schrijft dat op basis van anonieme Amerikaanse functionarissen.
Het zou gaan om het SA-22-systeem, dat met raketten vliegtuigen kan neerhalen. Als de veronderstelde levering doorgaat dan is dat volgens experts zorgwekkend voor Israël. Het land voert dagelijks luchtaanvallen uit op Hezbollah-doelen in Libanon.
https://nos.nl/collectie/(...)itenwijken-gaza-stad
Iran, Kalkoenland, Rusland, Bij1, DENK, wat een geweldig lijstje aanhangers, kan me zo voorstellen dat iemand in dat rijtje wil staan om vervolgens morele superioriteit op te eisen.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:40 schreef bitterbal het volgende:
WSJ: huurlingenleger Wagner overweegt hulp aan Hezbollah
Het Russische huurlingenleger Wagner overweegt een luchtafweersysteem te leveren aan Hezbollah. The Wall Street Journal schrijft dat op basis van anonieme Amerikaanse functionarissen.
Het zou gaan om het SA-22-systeem, dat met raketten vliegtuigen kan neerhalen. Als de veronderstelde levering doorgaat dan is dat volgens experts zorgwekkend voor Israël. Het land voert dagelijks luchtaanvallen uit op Hezbollah-doelen in Libanon.
https://nos.nl/collectie/(...)itenwijken-gaza-stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |