we verlenen toch ook geen bijstand tegen hamas?quote:Op donderdag 2 november 2023 18:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Aangezien Hezbollah een terroristische organisatie is, zou ik graag zien dat wij als NL ook bijstand verlenen.
Op welke manier dan ook.
Nou laten we hopen dat het niet nodig is, geen zin in een grotere escalatie. Maar als Hezbollah hun aanvallen opvoert zal het niet lang meer duren vermoed ik, vooral niet als ik dit lees:quote:Op donderdag 2 november 2023 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat weet ik welmaar wanneer stappen de amerikanen er in zeg maar
Yep, dat heeft Blinken een half uurtje geleden nog weer eens bevestigd. Was te zien op Al-Jazeera live.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:53 schreef bitterbal het volgende:
als hezbollah israel echt aanvalt moet amerika zich er dan mee bemoeien?
oke.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:02 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Yep, dat heeft Blinken een half uurtje geleden nog weer eens bevestigd. Was te zien op Al-Jazeera live.
Is ook nog niet gevraagd.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we vervelen toch ook geen bijstand tegen hamas?
Maar daar is verder geen sprake van toch? Als in dat is nog niet besproken?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Is ook nog niet gevraagd.![]()
Jouw vraag was 'ik weet niet of israel beide partijen tegelijk aan kan?'
En indien ze bijstand nodig hebben, tegen Hezbollah, dan wat mij betreft ook vanuit NL.
Niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik weet niet of israel beide partijen tegelijk aan kan?
Bijna al onze militair materieel gaat naar Oekraïne of is er al, veel kan Nederland niet meer doen vrees ikquote:Op donderdag 2 november 2023 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
En indien ze bijstand nodig hebben, tegen Hezbollah, dan wat mij betreft ook vanuit NL.
Ik weet niet wat er besproken is, vanuit NL of de EU.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar daar is verder geen sprake van toch? Als in dat is nog niet besproken?
ja mij ook wel.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er besproken is, vanuit NL of de EU.
In jouw voorbeeld, Hezbollah opent een tweede front en Israël heeft buitenlandse bijstand nodig, lijkt het me logisch dat wij de democratie steunen en niet de terreurbeweging. Dat spreekt voor mij vanzelf.
dat is niet helemaal waarquote:Op donderdag 2 november 2023 19:05 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Bijna al onze militair materieel gaat naar Oekraïne of is er al, veel kan Nederland niet meer doen vrees ik
hoeveel helikopters zijn er al gestuurd?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als in dat jij iets weet over geheime voorraden?
Sp3c's kelder :quote:Op donderdag 2 november 2023 19:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als in dat jij iets weet over geheime voorraden?
das alleen het hoekjequote:
geen plek meerquote:
kan alleen van de buitenkant op slot zekerquote:Op donderdag 2 november 2023 19:11 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Mijn kelder is echt heel anders
Full of weapons of Ass-destruction?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:11 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Mijn kelder is echt heel anders
Die wordt op een dag ook uit zijn jurk geschoten.quote:Op donderdag 2 november 2023 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Het lijstje pro-gaza wordt met de dag indrukwekkender!
Zorg dat je erbij komt, bij de Hama-has, bij de Hama-has!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |